Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovkou s pořadovým číslem 10 000 000 je Octavia

Sto a jeden rok trvalo mladoboleslavské automobilce, než vyrobila deset milionů vozů. Ve čtvrtek 13. června tato hranice padla. Desetimiliontým automobilem se stala stříbrná Škoda Octavia s dvoulitrovým motorem, kterou jako dar získá příspěvková organizace ministerstva zahraničních věcí Česká centra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BOJOVNÍK ZA SVOBODU LIDU

KSČODS SPARTA PRAHA
NE. NE VELKOU KOALICI. ČSSD BY NÁS MĚLA DOVÉST K PŘEDČASNÝM VOLBÁM, KTERÉ BY PRO KSČODS SKONČILI FIASKEM. ČSSD BY PAK MOHLA VYTVOŘIT MENŠINOVOU VLÁDU NEBO SE SPOJIT SE ZELENÝMI A VYŠETŘIT TUNELOVÁNÍ A KRADENÍ RUDOMODRÝCH HOVAD Z KSČODS A UPLÁCENÍ JEJICH PROTEKČNÍHO FOTBALOVÉHO TÝMU SPARTA PRAHA. PEVNĚ VĚŘÍM PANU PAROUBKOVI, ŽE NÁS DOVEDE K PŘEDČASNÝM VOLBÁM, KTERÉ BUDOU ZNAMENAT VÍTĚZSTVÍ ČSSD A VŠECH NORMÁLNÍCH A CIVILIZOVANÝCH LIDÍ. MODRORUDÁ CHÁTRO TŘES SE, NEBOŤ PAK VYJDOU VŠECHNY ZLOČINY KSČODS NA POVRCH, CELÁ KSČODS PŮJDE SEDĚT A VÁŠ PROTEKČNÍ FOTBALOVÝ TÝM SPARTA PRAHA BUDE PŘEŘAZENA DO DIVIZE 
0/0
16.7.2006 15:52

Erasmus

škoda?

V roce 2003 jsem se rozhodnul pořídit nové vozidlo za 450 000. Obešel sem všechny prodejce aut, ptal se majitelů vozidel na zkušenosti, přečetl kdejaký test a recenzi. Vůbec mi nezáleželo na značce. Prodejce vozů Škoda -slevu  nedám mám zákazníků dost. Zkušenosti s vozy škoda octavia kolegů a ,,sousedů,,. 1 majitel  během 3 měsíců - prasklé přední sklo v garáži, servis to je u octavii běžné...Přední sedačka nedržela nastavení .. 3x výměna .Nakonec telefon do MB - od toho máte páčku tak si ji zvedněte..Přestaly fungovat budíky, výměna celé palubky. 2 majitel nešel centrál, odlupoval se lak, prasklé zadní okno. 3 majitel po 3 dnech odtažen na podvalníku zablokované řazení. 4 majitel octavia 800 000 Kč po roce turbo, vrzání sedaček  aj. závady.O fabii ... 1 majitel 3x během měsíce odtažen, přestalo to jet. 2 majitel .. nešly otvírat dveře . 3 majitel těsnění pod hlavou ..servis - to je u tohoto motoru normální.Ano je to v záruce, ale já chci nové auto na ježdění a ne aby bylo v servisu.

0/0
14.7.2006 8:57

zorro

Re: škoda?

trochu objektivity neškodí:-) nejsem žádný fanatický zastánce škodovky, ale od roku 1997mám trvale nějakou oktávku ( tuším jich bylo asi 5 většinou služební ) - měl jsem jich několik od 1,6, přes 1,9 TDi, teď mám už druhou 2,0 TDi. Najedu ročně 30-40 000. takže za 10 let asi 350000 km zcela bez zásad, ve firmě máme asi 40 oktávek, taky zcela bez závad. myslím si, že je to nejlepší volba poměr cena výkon. Nelze srovnávat passata a oktávku, protože může být samozřejmě oktávka za 900 a passat za 700, ale výbava je nesrovnatelné. Pokud stejně vybavím oktávku a passata s identickým motorem, tak vždy ušetřím aspoň 150 tis.

0/0
14.7.2006 14:54

Erasmus

Re: Re: škoda?

Já to nebudu vyvracet. Nejde jen o škodu i jiné automobily mají závady, jen sem reagoval na článek .Asi  to byla nějaká  vadná serie. Nedá se srovnávat passat a octávka je to jiná třída.

0/0
14.7.2006 17:56

Andee

Deset... hmm...

Jenom modelu Uno prodal Fiat 14 melounů ;-D Ale jinak přeju škodovce samozřejmě další úspěchy. Je sice čím dál víc německá, ale pořád naše... třeba to jednou dotáhnou tak daleko, že si nějakou i opět koupím. Momentálně po zkušenostech s Fabií nemám zájem Rv

0/0
13.7.2006 20:18

Migall

jj

Skodovka vsadila skvele na reklamu! Snad uz treti rok Officialni partner Le Tour De France to dela jmeno jak prase! Jen tak dale!

0/0
13.7.2006 18:00

Petr

Ono se to prodává

Ono se to vyrábí a prodává, když všichni dodavatelé jezdí (více méně musí) ve škodovkách (zejména Octavia),jinak mohou mít problém a hkavně když v car policies západních firem je předpsána Octavia a nic jiného. Jednou jsme se pokusiloi ve firmě o tomto diskutovat během návštěvy středního mgmt. ze "západní Evropy" a s velmi zlou jsme se potázali. Naše argumenty o min. cenových rozdílech mezi Octavií a Passatem nebyly vůbec brány v úvahu a při argumentu, že  cenový rozdíl je ne moc velký, ale Passat je o kategorii výše nám bylo jasně naznačeno, že se tímto tématem dále zabývat nebudeme. Samozřejmě z druhé strany jsme se dozvěděli "co si to Ti v Praze zase vymýšlí a Ti v Praze pořád něco mají". V Německu mají běžně možnost volby mezi Passatem a A4.To je bohužel realita a myslím, že u řady zahraničních firem, tak že změnit místo z tohoto důvodu nemá moc smysl.

0/0
13.7.2006 17:29

zorro

Re: Ono se to prodává

a co tím chceš říct, že má škodovka uplaceny všechny firmy ze záp.evropy? až budeš mít svou firmu, tak ať tví zaměstnanci jezdí v bentley, ale firemní kulturu ve firmě určuje majitel a když se ti to nelíbí, tak můžeš jít pracovat jinam

0/0
13.7.2006 17:46

Migall

Re: Re: Ono se to prodává

nenapsal bych to lepe! Pekne jsi mu to vysvetli:-)

0/0
13.7.2006 17:56

Petr

Re: Re: Ono se to prodává

Bohužel jsi můj příspěvek nepochopil. Když čtu Tvé názory,jako bych slyšel vrcholné manažery firem - když se Ti to nelíbí,běž jinam.Došlo Ti např., že se jedná o dlouholeté zaměstnance s praxí, zkušenostmi apod?Samozřejmě lze jít jinam, ale firma na tom jednoznačně prodělá, neboť bude muset hledat někoho jiného, zaučovat jej apod. Osobně mám zkušenost, že když z firmy někdo odejde, tak ten co přijde na jeho místo (pokud přijde a práce se nerozdělí mezi ostatní),je min. o 1 stupeň níže (myslím znalosti, zkušenosti,pracovitost apod.), než ten který odešel.Mnou popisovaný problém by např. řešil limit na nákup vozu, přičemž zaměstnanec by měl možnost výběru (příp. částečně omezeného) značky. Určitě by si řada zaměstnanců vybrala za stejnou cenu jinou značku. V podstatě je to stejné, ale firma by zaměstnancům ukázala, že si jich váží a je ochotna pro ně něco udělat a zlepšit jim pracovní podmínky.

0/0
13.7.2006 18:02

zorro

Re: Re: Re: Ono se to prodává

možná to bude tím, že jsem trochu vyšším manažerem ve firmě a problémy s auty řeším denně :-), kdo má fabii chce oktávku, kdo má oktávku chce superba nebo passata a kdo má passata chce audi:-D

0/0
14.7.2006 14:56

Merkava

Re: Ono se to prodává

To že firmy jezdí ve výrobcích domácí automobilky patří k sociální inteligenci firem a je to takl dobře. Podobně to bývá i u vládních úředníků, u nás bohužel socani mají sice plnou hubu podpory domácího průmyslu ale své  levičácké prd*l* si vozí v bavorácích .

Soudě podle tvých příspěvků asi mentálně trčíš někde v roce 1990 a všechno "dovozové" podle tebe musí být automaticky lepší. A jak už psali jiní, jestli je to tak strašný problém a pod "zlepšením pracovních podmínek" si představuješ to jestli jezdíš v oktávce nebo passaatu  tak jdi dělat jinam.

0/0
14.7.2006 0:20

Petr

Re: Re: Ono se to prodává

Jestli někdo mentálně trčí v roce 1990, tak jsi to Ty. Nejraději by jsi všechny posadil do Octávií, aby byli všichni na stejné úrovni tzn. zglajchšaltováni jako za socialismu. Ono ti třeba nedošlo, že progresivní politikou v oblasti služebních můžeš ocenit výsledky pracovníků,tzn. máš dobré výsledky, přinášíš firmě výsledky - dostaneš lepší vůz, aby i ostatní měli motivaci. Osobně nemám nic proti domácím vozům, ale co se spolehlivosti Octávií týče, tak to není nic moc. Osobně jsem slyšel o problémech dost a v diskusi je jich také zmiňováno dost. Pokud mám služební vůz, mám jej hlavně pro služební účely a proto musí jezdit a ne stát v servisu.

0/0
14.7.2006 10:31

zorro

Re: Re: Re: Ono se to prodává

já jsem dostal limit na auto milión a koupil si oktávku ve "fůlu" a jsem spokojenej, nepotřebuju sousedovi dokazovat jaký jsem borec, že mám služebního passata a navíc bych musel slevit ze svých nároků, nic proti passatu nemám a proto jsem ho koupil manželce ( ve srovnatelné výbavě s mou oktávku mně však vyšel o 200 tis. dráž - kůže, navigace, DSG )

0/0
14.7.2006 14:59

boskooov

Škoda vyrábí dobrá auta

jako ostatní značky. Bohužel cenou je Škoda nezajímavá. Pokud se poohlédnete po konkurenci a uděláte si srovnání Octavie s Astrou, Focusem, Corollou nebo Mazdou 3, tak Vám Octavie vyjde ve srovnatelné výbavě o dost dráž. Navíc nějak nemohu přijít na chuť motorům TDi. Jsou na mě moc hlučné 

0/0
13.7.2006 16:28

rudastraka

Re: Škoda vyrábí dobrá auta

kdyz cenu skodu porovnas s bmw, jaguarem nebo mercedesem tak vychazi celkem dobre.

kdyz je skoda tak strasne draha tak nechapu ze prodaj vsechno co vyrobej

0/0
13.7.2006 16:51

zorro

Re: Škoda vyrábí dobrá auta

nevím jestli astra a focus je konkurence octavie? je to pro mindráky co musí mít za každou cenu cizí auto, jinak nová octavia je úplně srovnatelná s passatem, ale cca o 200 tis. levnější ve srovnatelné výbavě. mám služební novou oktávku a doma nového passata a je to úplně srovnatelné, navíc kdybych neměl passata v highlinu, tak comfortline a trendline se s ellegancí v oktávce ( s látkou a kůží ) nedá vůbec srovnat, škodovka má interiér o 50% lepší a pěknější

0/0
13.7.2006 17:50

mirek

Re: Re: Škoda vyrábí dobrá auta

no jo to ale mezi sebou nemůžeš srovnávat dvě sra..čky když třeba porovoáš pasáta a kloktávii třeba s citroenem C5  nebo Peugeotem 407 tak tyhle německý šunky budou jak chudý příbuzný za hroznou cenu.

0/0
13.7.2006 18:35

boskooov

Re: Re: Škoda vyrábí dobrá auta

Octavia je nižší střední třída stejně jako Focus, Astra atd... V praci mame sluzebni Passaty a nove Octavie, ale to jsou nesrovnatelna auta... Navic TDI je v Octavii malo odhlucnene a je to jeste vetsi "Zetor" nez Passat

0/0
13.7.2006 22:07

mára

...

No třeba v Anglii byla škoda oktávia hodnacena na 4 místě ve spokojenosti zákazníků a ta vaše slavná mazda 6 ví bůh kde se usadila tak nepomluvejte

0/0
13.7.2006 14:49

elf

Re: ...

A zrovna v Anglii má škodovka z minulosti dost problém s image a Anglány z nějaké srdeční záležitosti vůči škodovkám asi obviňovat nebude.

>-

0/0
13.7.2006 14:52

aladdinek

Re: Re: ...

To bylo kdysi. V časech Favoritů a Felicií... Dnes už tam má Škoda úplně jiné pole, ale lidi stejně budou tvrdit, že to platí Škoda aby vůbec něco prodala...

Kdo ví ten se jen usměje :-)

0/0
13.7.2006 14:54

buxus

Re: Re: Re: ...

To je pravda. Angličané jsou veskrze praktičtí a i v dobách kdy měli domácí automobilový průmysl co stál za řeč, netrpěli nějakým vlastenectvím. Škodovka jim zcela vyhovuje pro jejich oblíbené "best value for your money".

0/0
13.7.2006 15:08

buxus

Re: ...

Ale to přece není o pomlouvání. Dneska platí, že vyloženě špatné auto (tedy nové) už skoro nelze koupit. Nedávno mne vezl jeden taxikář v Loganu a tvrdil, že s ním nemá žádné problémy po šesti měsících provozu. Jde jen o to co si za své peníze vybrat a často jde jen o nuance. Takže o pomlouvání nemůže být řeč.

0/0
13.7.2006 14:53

elf

Re: Re: ...

"Dneska platí, že vyloženě špatné auto (tedy nové) už skoro nelze koupit."

Snad s výjimkou Lady a počkej až se sem začnou dovážek ty obšlehnutý "zázraky" z Číny...

0/0
13.7.2006 14:59

buxus

Re: Re: Re: ...

Proto jsem řekl skoro. Občas člověk vidí takové obskurní Tavrije a jiné technické zázraky, asi jako ty čínské motorky, atd. Jen předpokládám, že u většiny normálních lidí převládne pud sebezáchovy nad totální šetrností.

0/0
13.7.2006 15:02

rudastraka

Re: Re: ...

taxikari jezdi loganem??? mozna nekde v rumunsku

0/0
13.7.2006 16:53

renesis

Re: Re: Re: ...

v Praze už jich taky pár jezdí...;-D Jedno z nejošklivějších ¨aut¨ jaké se dá vůbec potkat...

0/0
13.7.2006 17:00

mirek

Re: Re: Re: Re: ...

no krasavec to není ale pořásd je logan podstatně hezčí než fóbia nebo superb.To jsou s renaulty nejobludnější auta na našich silnicích.

0/0
13.7.2006 18:37

renesis

Re: ...

..další prďola co se drží věčného řvu davu a dává za pravdu průzkumům dělaných na pár tisících - spíš pár stovkách dotazovaných a díky vlastním (ne)zkušenostem nedokáže vyslovit smysluplný a hlavně svůj názor. Mazda 6 má absolutně ve VŠEM nad oktou NAVRCH. A žádnej podělanej průzkum na tom nic nezmění. Ovečk....eh....Berane :-)

0/0
13.7.2006 16:18

elf

Re: Re: ...

Hlavně že tvůj názor je smysluplný...(Y) ubožáku. Rv

0/0
13.7.2006 16:58

renesis

Re: Re: Re: ...

ale jdi se bodnout s ubožákem...Vím co jsou obě auta zač. A moc dobře. Místo klikání na pitomé smajly...se mi mistře ...infantilní...pokus něčím můj názor vyvrátit...

0/0
13.7.2006 17:06

Migall

Re: Re: ...

Mam kamarada ktery dela v oficialnim servise Mazdy a ten jednoznacne rika cca tri roky spatky se Mazda tak zhorsila po technicke strance ze bych to nechtel ani zadarmo!

0/0
13.7.2006 18:03

regazzi

!

No, kdyz jsem v r. 2002 kupoval auto, chtel jsem Octavii Combi. Po secteni vsech nadstandardu, ktere jsem si nakonfiguroval a ktere dle meho nazoru patri do auta 21. stoleti, jsem se dostal na cenu silne pres 800.000 Kc. V tu chvili jsem si rekl, ze nejsem silenec a koupil Passat v sedanu, ktery je o tridu vys a dali mi ho s 80000 Kc slevou a mnou navolenou vybavou, takze nakonec byl Passat levnejsi nez Skoda. VW koncern jsem chtel diky konexim v servisech.

0/0
13.7.2006 14:44

buxus

Re: !

Jo tos měl kliku, ale tyhle balíčky výbav se dost často mění a záleží na tom kdy a kde kupuješ. V Německu teď třeba škodovky válcují konkurenci z VW hlavně cenou a vybavením.

0/0
13.7.2006 14:50

buxus

Škodovce úspěch přeji, ale se

190 cm mi bylo ještě v minulé Oktávce těsno. Mazda je prostorově o něčem jiném, cenově vyjde skoro nastejno. Teď už měnit značku nebudu.

0/0
13.7.2006 14:19

aladdinek

Re: Škodovce úspěch přeji, ale se

Nemůžeš porovnávat Octavii I s Mazdou 6...

0/0
13.7.2006 14:39

Agáta

Re: Re: Škodovce úspěch přeji, ale se

Může, máme demokracii a svobodu projevu;-P;-D

0/0
13.7.2006 14:45

buxus

Re: Re: Škodovce úspěch přeji, ale se

No já ještě předtím jezdil s Mazdou 323 a i tam bylo víc místa. U škodovky jistě pracovali a pracují stejně dobří konstruktéři jako u Mazdy, mají asi stejné hardwarové i softwarové vybavení, takže zbýval ten nešťastný rozvor a ten byl u Octavie I menší než u  třidvatrojky.

0/0
13.7.2006 14:47

Migall

Re: Škodovce úspěch přeji, ale se

to mas nejakou telesnou vadu nebo co? Nebo jezdis na zadnim sedadle? :-) ja mam 201cm a ridim octavku uz nejaky patek bezproblemu v plnem komfortu!

0/0
13.7.2006 18:06

mirek

Re: Re: Škodovce úspěch přeji, ale se

nevím jaký plný komfort je v oktávii překousnutý jazyk v první díře a snad jediný konfort,že do toho křápu neprší.Jezdil jsem oktávii asi týden a již nikdy bych si to nemusel zopakovat je to pořád M-Bééčko.

0/0
13.7.2006 18:40

Brouk pytlík

Nejlepší je

Nejlepší je Ferda.;-D

0/0
13.7.2006 14:06

hulibrk1

servis

Kdyz uz nic jineho, tak servis Skoda je na kazdem rohu ;-D

0/0
13.7.2006 13:22

mihor

Re: servis

jj .. se Škodovkou je hlavně dost často potřeba ;-);-D

0/0
13.7.2006 13:26

ijs

Re: servis

Servisy Škoda jsou tak kvalitní, že ty peníze můžeš klidně hodit do kanálu a těch je možná ještě víc. V každém případě bude výsledek opravy stejný. ;-D

0/0
13.7.2006 14:20

elf

Re: Re: servis

V tom s tebou bohužel musím souhlasit. Dealeři dělají škodovce jen ostudu. Kdyby jich bylo o čtvrtinu, třetinu míň, ale skutečně kvalitních, ochotných a spolehlivých nic by se nestalo.

0/0
13.7.2006 14:56

abc

Roomster

Pamatuju si jak tady před časem jeden čobol uprskával smíchy nad Roomstrem. Dneska po prvních zkušenostech s prodejem už je jasné, že je to další úspěch Škody! Mám doma jednu Octávku a jsem taky hrdej na naši značku.

R^VV>->->-VVR^

0/0
13.7.2006 13:17

Dave

Re: Roomster

Nase znacku ano znacka je nase ale 100 % majtele jsou Nemci tedy VW tak ze Cesi pracuji na montazni linku jinak vse podstatny se navrhuje v Nemcku.

0/0
13.7.2006 13:50

aladdinek

Re: Re: Roomster

Neplácej nesmysly když o tom nic nevíš ;-)

0/0
13.7.2006 13:57

kubisek.no1

Re: Re: Roomster

ze se navrhuje v německu??? co to plácáš???????????????>->->-

0/0
13.7.2006 14:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.