Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kupujeme počítač: Důležité je, co je uvnitř

Před pár lety to býval lepší psací stroj, který si koupil jen ten, kdo ho potřeboval k práci; dnes je to především centrum domácí zábavy, po němž touží stále více lidí. Vyznat se v počítači je však složité, a proto jeho sestavení přenechejte raději odborníkům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bbk

linux

no ja mam mandriva linux 2007 a neprijde mi o nic slozitejsi nez widle...zato  spyware ne, viry taky nemusim resit...proste pohoda

0/0
30.10.2006 22:11

luboš

Re: linux

jo,jo svatá pravda,ten článek jen dokazuje jak  je linux(obecně)prezentován ,ten pisálek by si měl vyskoušet nainstalovat nějakou distribuci linuxu(třeba SAM LINUX) a pak by takový blábol:že vládání je ve windows přívětivější k  uživateli než v linuxu nenapsal(pokud má všech pět pohromadě)

0/0
7.7.2007 22:24

Michail_Strogov

Troška do mlýna

I když poněkud pozdě, taky bych přidal svůj názor. U zmiňovaného pana hynčici em si nedávno nechal sestavit novej komp s těmahle parametrama  Intel Celeron 2,53 GHz, 512 MB DDR400, MB Asrock 775VM800, 80 GB HDD, VGA 3D PRO 64-256 MB, DVD - RW

7 100 kč i s myší a klávesnicí

    a za tyhle peníze nic lepšího neseženete i kdyste se zbláznily, na vše dva roky záruka

0/0
21.9.2006 18:27

Petr

intuitivní ovládání

"Jejich ovládání však dosud není tak snadné a intuitivní jako u Windows, které si díky tomu drží celosvětově obrovský náskok" - nehohu souhlasit, Microsoftí styl ovládání je pouze zažitější, nikoliv více intuitivní, v současné době stoupá OS Linux velice rychle v oblibě a jeho volba není špatná.

0/0
19.8.2006 13:33

ihosama

Re: intuitivní ovládání

V tomhle s tim typkem od HP musim souhhlasit.

Objektivneji se uz asi vyjadrit nemohl.

Vsichni dobre vime ze rozbehat nektere veci na linuxes neni sranda...

0/0
16.9.2006 18:41

jojo

Kupujeme pocitac

ja koupil uz nekolik pocitacu na http://www.czechcomputer.cz/ Z vybranych komponentu mi vzdy zdarma pocitac sestavili. Pocitac mi ovsem nezapecetili a rozepsali jej na komponenty, tudiz pri pripadnem dokoupeni dalsich HDD/karet apod si je sam nainstaluju a neprichazim o zaruku R^

0/0
27.7.2006 16:37

Eshopy s počítači

Nakupujte na internetu

Celá tato diskuze jsou hlavně reklamy takže přidám taky jednu. Na adrese www.i-shopy.cz

existuje seznam ověřených bezpečných internetových obchodů. V sekci Počítače si určitě vyberete obchod, který  vám bude nejvíce vyhovovat, je tam i část Doporučujeme s opravdu dobrými obchody a dále TOP20 na první stránce!

0/0
18.7.2006 10:04

BOJOVNÍK ZA SVOBODU LIDU

KSČODS
NE. NE VELKOU KOALICI. ČSSD BY NÁS MĚLA DOVÉST K PŘEDČASNÝM VOLBÁM, KTERÉ BY PRO KSČODS SKONČILI FIASKEM. ČSSD BY PAK MOHLA VYTVOŘIT MENŠINOVOU VLÁDU NEBO SE SPOJIT SE ZELENÝMI A VYŠETŘIT TUNELOVÁNÍ A KRADENÍ RUDOMODRÝCH HOVAD Z KSČODS. PEVNĚ VĚŘÍM PANU PAROUBKOVI, ŽE NÁS DOVEDE K PŘEDČASNÝM VOLBÁM, KTERÉ BUDOU ZNAMENAT VÍTĚZSTVÍ ČSSD A VŠECH NORMÁLNÍCH A CIVILIZOVANÝCH LIDÍ. MODRORUDÁ CHÁTRO TŘES SE, NEBOŤ PAK VYJDOU VŠECHNY ZLOČINY KSČODS NA POVRCH
0/0
15.7.2006 16:59

Vaclav Klaus

Re: KSČODS

Tak pravil socialni demokrat k tematu "Kupujeme pocitac" a zcela tak zachoval nasazenou linii ostatnich odborniku CSSD vyjadrujicich se k cemukoli ;-D

0/0
27.7.2006 16:34

Tom

www.muj-obchod.cz

www.muj-obchod.cz

Jsou ochotny poradit se vsim a kompik mate jeste ten den a za super cenu :))

0/0
14.7.2006 19:19

shadowarri

ddworld.cz

vřele doporučuji na výběr tyhle stránky www.ddworld.cz  umí pomoci ..

0/0
14.7.2006 17:57

Dobré PC - ELDIS s.r.o.

ELDIS s.r.o. - Dobré PC

http://www.dobrepc.cz

0/0
14.7.2006 17:43

Dobré PC - ELDIS s.r.o.

ELDIS s.r.o. - Dobré PC

Montáž a prodej značkových počítačů, tiskárny, PC komponenty, noteboky, PC sestavy, PDA., software, instalace a správa sítí. Servis a opravy výpočetní techniky. Audio, video, GSM. Vedení účetnictví, daňová evidence, mzdy, daňové a účetní poradenství.

0/0
14.7.2006 17:43

Martin Málek

Re: ELDIS s.r.o. - Dobré PC

Koukám že nakupujete v Asbisu a použiváte stejny stránky jako oni nestydíte se za to! A ješte navíc to mate drahý! to už je lepší www.ruzovka.cz:-):-):-)Rv

0/0
14.7.2006 18:00

r2d2

Re: Re: ELDIS s.r.o. - Dobré PC

vis co je to I6 ty trdlo? :-) zrejme ne, jinak bys nemumlal blbosti jake mumlas ;]

0/0
28.7.2006 23:16

Alena Novotná

Dobrá cena!

Musím tedy říct že jsem si u firmy Levnykomp.cz kupovala kompík za 5499,- je to Celík 2,66Ghz a ted mi řekněte kdo mi to prodá levněji. žádnou jinou firmu jsem nenašla která by to tak levně prodávala a to jsem vybírala celý týden. Jsem student a peněz málo! ;-)

0/0
14.7.2006 16:59

zapvit

Cena neni vse!

ze napises jenom 2,66GHz ale jakou tam mas RAM, HDD, grafiku, zvukuvku, sitovku, mas k tomu i mys, klavesnici proste napis vic nestacijenom CPU muzes mit nejrychlejsi CPU na světě ale stejně ti to bude k nicemu kdyz tam budes mit pomalou zakladni desku nebo malo ramky nebo pomale ramky atd atd atd...........

0/0
14.7.2006 21:30

Celer

Značkové PC

No nevím, firma HP jako producent značkových počítačů? Co já vím, tak i ASUS Czech v Ostravě pro ně nějaké modely skládá a řeknu Vám, ti lidi, co tam dělají na lince o počítačích v 90% neví vůbec nic. A to, co mají ty počítače vevnitř, to je to nejlevnější, co na trhu seženete. Pokud by někdo řekl, že Sony je značkové PC, tam už je to o něčem jiném. R^

0/0
14.7.2006 15:59

Radek

pocitace "na koleni"

tak to je fakt blabol tady, samej ultra super znalej borec :-)) skladam si pocitace uz pres 10 let sam, od dob 386 a nikdy jsem s tim nemel problemy ... ale to co jsem musel absolovat nez jsem si sam koupil komponenty a slozil to dohromady, to neni pro kazdeho. Cist diskuze, recenze, nazory, sledovat trh apod. Diky tomu ze me to zivi, tak to neni tak strasny, ale pro lidi co se v tom nevyznaji to musi byt peklo. Ja to mam jednoduchy, vyberu si to nejlepsi a nejdostupnejsi na trhu v super pomeru cena-vykon, to vydrzi tak rok a zase menim :-) ale pokud se v tom nevyznate, kupujte radeji u vetsich firem. Sice o trochu vyssi cena, ale kvalita zarucena temer u kazdeho kusu (viz HP - az na vyjimky mam s nima hodne pozitivni zkusenosti). Jinak pokud mate znameho nebo kamarada, ktery je vyhlaseny ze se vyzna, tak si to nechte postavit od nej. Ale od ciziho nikdy :-) Jinak autor asi zapomel, ze i boty co kupuje od Baty jsou z Asie :-)))) vic to asi komentovat nebudu :D

0/0
14.7.2006 15:28

sir

Re: pocitace "na koleni"

Jo jasně že tě vyjde vždycky levněji si PC poskládat z nakoupených komponentů sám. Nemáš k tomu totiž připočtenu práci prodejce za smontování a základní instalace. Jenže né všichni se věnujem počítačům natolik, aby jsme toho byli schopni. A klidně ten 1 000,- či 2 000,- za to navíc obětuju. Aspoň mám jistotu, že to neskládal jouza a ušetřím si tak svoje nervy :-) 

0/0
14.7.2006 15:40

troll...

PC si skládám sám...

... mám teď cca. měsíc novej komp Duron 3000+ 64bit, 1GB RAM, 256 MB grafiku, tichej zdroj, DVD 2-layer RW, 80 GB (jediná vada na kráse) a to vše za 10.000 CZK Takže mi ukažte kde to koupíte v krámě....

Komp za 20000 tisíc tak to musí být i s 19" monitorem a super audiem.... :o)))

0/0
14.7.2006 15:03

timbaktoo

Re: PC si skládám sám...

Evidentně budeš velkej expert....ale žádnej duron 3000+ 64bit neexistuje...ehm;-)

0/0
14.7.2006 15:08

ceres

Re: PC si skládám sám...

kde se dá sehnat Duron 3000+ ?:-D

0/0
14.7.2006 15:10

TomášM

Re: PC si skládám sám...

to bude socka co má Duron přetaktovanej na 600 MHz a něco si tady vymýšlí....

0/0
14.7.2006 15:13

Troll

Re: Re: PC si skládám sám...

AMD Athlon A64 3000+ 64-bit HT Venice BOX socket 939 omlouvám se všem naprosto neomylným, omlouvám se, jsem socka a tak jsem se spletl, no...

0/0
14.7.2006 15:17

timbaktoo

Re: Re: Re: PC si skládám sám...

Nikdo není neomylný. Ale to, že ses mrkl na net a našel správný informace, aby sis zachoval tvář, nemění nic na tom, že o probírané problematice nemáš ani páru:-P

0/0
14.7.2006 15:25

Troll

Re: Re: Re: Re: PC si skládám sám...

A proč, protože je mi šumák jestli je to Athlon, nebo duron? Důležité jsou jiné položky např, jaká je cach procíku atd. jesli je jeho obchodní název takový, nebo makový je mi putna, když vybírám součástky tak jedu podle parametrů jednotlivých součástek a né podle obchodních názvů a protože se živím něčím úplně jiným, tak pro mě opravdu není důležité si tyto nazvý pamatovat.... tak jako nevím jaké jsou typy mobilních telefonů, ale až si nějaký půjdu koupit tak si řeknu co chci a pak kouknu na parametry a zvolím to nej pro mé potřeby... a jaký bude obchodní název mi bude putna, chápeš to? Asi ne ty konzumáčku, co...

0/0
14.7.2006 15:32

timbaktoo

Re: Re: Re: Re: Re: PC si skládám sám...

Pokus se nenazývat mě konzumáčkem:) Fakt dobrý argument...proboha, kdo si sestavuje PC, tak musí vědět, co do něj vůbec dává...to že se díváš jenom na parametry a vlastně vůbec nevíš, co kupuješ, je dosti absurdní.

0/0
14.7.2006 15:34

timbaktoo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PC si skládám sám...

A poslední věc..není to cach procíku, ale cache..jak říkám, absolutně tomu nerozumíš:-D

0/0
14.7.2006 15:39

Troll

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PC si skládám sám...

no asi tomu opravdu nerozumím, ale ten komp to naštěstí neví a funguje, takže mi to ani nevadí.... přesvědčil jsi mě....

0/0
14.7.2006 16:01

Troll

Re: Re: PC si skládám sám...

BTW. co máš na stole ty? Pane neomylný?

0/0
14.7.2006 15:25

timbaktoo

Re: Re: Re: PC si skládám sám...

To patřilo mně? Jak říkám, rozhodně nejsem neomylný:-) Jinak mám athlona xp 3000+ 1GB ram, ale grafárnu bohužel ještě v AGP, takže mě čeká rozsáhlý upgrade (přeci jenom už mám tuhle sestavu přes 3 roky).

0/0
14.7.2006 15:30

Josef

Re: Re: Re: Re: PC si skládám sám...

No před těmi lety to musel být finanční i výkonový vývar;-D

0/0
20.7.2006 14:39

antonioseruty

antonioseruty

no já mám zase hrušku :-D

0/0
14.7.2006 14:54

madla fakla

vlastním apple

jo a mám taky apple

0/0
14.7.2006 14:52

a

Re: vlastním apple

Dobře ti tak!

0/0
29.7.2006 9:23

madla fakla

super článek

Mě se článek líbí a hlavně nekecá."V marketech raději ne" je svatá pravda. Stavět si comp doma ze součástek náhodně nakoupených po bazarech je sázka do loterie. Chce to jistou zkušenost, ale nevidím rozdíl mezi PC od zkušeného kutila z garáže co jede na živnostňák a značkovým kompem třeba od HP :) Ale sám jsem jako opravdový laik ladil svůj comp celej rok a dodneska nefunguje porádně...

0/0
14.7.2006 14:40

Bára Vlková

Také jsem kupovala od ExtraPC

Já si taky koupila ten komp od ExtraPC za 6.687,- bez daně. A jsem spokojená

0/0
14.7.2006 14:38

SledgeHewer

no já můžu doporučit jedině...

Agen.cz. Ceny a servis sou k nezaplacení :-)

0/0
14.7.2006 14:27

vv.

chce to vybirat

1/ ten clanek je vazne mizernej, o tom neni sporu, 2/ ten clanek je slusna reklama pro zminene firmy (napr. levnykomp.cz ma navstevnost prave ted o cca 440% vyssi nez vcera. mimochodem: jejich web je vazne hruza), 3/ k tematu: znacku, pseudoznacku ci skladany pc bych nezatracoval a priori. jine je objednavat 500 pc pro banku, jine 5 ks pro (napr.) autobazar, jine pocitadlo 15letemu synovi. nekde cekam rychly servis, nekde slusne zachazeni a dobrou radu ci cenu. * p.s. spam pro zajimavost: v kancelari mam elink od http://www.artdatta.cz/vypocetni-technika.htm;-P

0/0
14.7.2006 14:20

zapvit

bublina jak krava

levnykomp ze jsou nejake stranky je toodpad vyhrabanej nekde z kose z minuleho stoleti! proboha vzdyt jsou napsoto nevalidni a absolutne se na to neda koukat! naprosta nechutnost ;-O;-O!!!!Rv

0/0
14.7.2006 21:36

sir

spokojený zákazník

Jakožto velmi spokojený zákazník a to ne jen s produktem ale i se službami tady poradím všem co o to stojí. Firma Alfa comp! Kupoval jsem u nich PC na vánoce. Mají nízké ceny. Promakaný internetový obchod ve kterém jsem si poskládal přesně to co jsem si představoval (velký výběr komponentů). Vešel jsem se do 20 000,- a nemám problém spustit třeba ani nejnovější hry. Vše jsem pak dořešil přes e-mail. Napsali mi že za 4 dny si můžu PC vyzvednout. Přijel jsem na prodejnu. Tam ho přede mnou zapli. Ukázali že je tam vše co jsem chtěl a že to funguje. Zaplatil jsem a nazdar. Zatím šlape bez problému slušně rychle. Jo a abych nezapoměl tak samozřejmostí je záruka na každý komponent zvlášť. Taktže už žádné posrané plomby. Toť vše co jsem chtěl. Mějte se :-)

0/0
14.7.2006 14:02

sir

Re: spokojený zákazník

Jeste dodavam svoji emailovou adresu:

sir@alfacomp.cz

0/0
14.7.2006 14:14

sir

Re: Re: spokojený zákazník

Budeš se asi divit, ale máš ji špatně 8-o

0/0
14.7.2006 14:18

Indian

PC za 18500,-

Nevim co ma autor proti skladani PC na ,,koleni,, Skladam PC sobe a kamosum uz roky a je to mnohem levnejsi nez kupovani u jakehokoli prodejce.

http://www.indian.xf.cz/PC18500.xls

Sestava za 18500,- s dani a navic procesor lehce pretaktovatelny. Jen pridat monitor a muze se hrat ;-P

0/0
14.7.2006 13:54

Johny Kukuc

Re: PC za 18500,-

Ano - sobe nebo kamosu - pak je to v pohode. Ale nedoporucil bych nikomu zadneho garazoveho skladace, ktereho osobne nezna.

0/0
14.7.2006 14:15

Indian

Re: Re: PC za 18500,-

Jo to mas recht, do toho bych taky nesel... A par kamosu se tak uz pekne spalilo. Nekteri lidi jsou fakt (Y) a okradou kazdeho.

0/0
14.7.2006 14:24

te-te

příšerné

Tak takhle odfláknutej článek jsem cuž dlouho nečetl. Pane redaktore vraťte plat za posledních 5 měsíců a kliďte se z redakce. Psát o počítačích nemůže každý, kdo mí zapnout počítač. Jinak si rozšroubujte svoje značkové pc a zkuste tam najít něco neasijského.

0/0
14.7.2006 13:53

Sordid

Re: příšerné

Prach, který se dotyčný pisálek zajisté za celou dobu užívání počítače neobtěžoval vymést, bude zaručené českého původu. ;-D

0/0
14.7.2006 14:01

zdevy

o bože to je zjištění

Pokud vyberete "garážového" stavitele, měli byste se v problematice předem zorientovat. "Kompjútr" je totiž složen z mnoha součástek (komponentů) - a jeho sestavovatel si může vybrat mezi stovkami výrobců, zejména z Asie.

Panáček má asi kousky jenom z made in EU:-D

0/0
14.7.2006 13:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.