- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je čas pochopit, že další kamiony se do české republiky nevejdou. Je to naprosto jednoduché. Vláda dala jasný signál k útlumu kamiónové dopravy přes ČR. Jenže páni řidiči jak jsou zvyklí neusále spát za volantem to ještě nezachytili. Souhlasím s touto politikou. A souhlasím s nutností zákon ještě upravit ve prospěch osobní dopravy. A argumenty ohledně přínosu jsou naprosto směšné, kamiónová doprava zničila všechny silnice a dálnice v tranzitních směrech. Česmad se svými aktivitami zařadil mezi radikálně anarchistické organizace, které u nás ztrácejí registraci. Doufám, že i tento problém bude stát schopen do konce roku vyřešit odebráním statutu legálnosti organizaci Česmad s pofidérními aktivitami.
to tam mate zakony a zakonodarci vam radi : nedodrzujte zakony
se nedivim, ze tam mate takovej bordel
A to doslova Vážení přihroublí dopisovatelé. Kamionová doprava nejpružněji reaguje na poptávky ekonomiky a plnej sklad polotovarů jsou prachy, které se mohou točit jinde.(každej z Vás chce přece solidní plat a rentiér solidní rentu, socka slušnou dávku).Mít po ruce 70 mega určitě si nezařídím spedici a už vůbec byh nešel jezdit, páč je to docela tvrdej chlebíček.Mám jen jednu otázku, kromě toho , že Vám kamiony překážejí na silnici (zřejmě budete ti týpkové, kteří , když někoho dojedou, tak ho musí předjet stůj co stůj i když jede 130, protože pak by jste zřejmě nestihli darovat orgány) máte nějaký jiný logičtější argument ? Čekám
proč řidiči kamionů záměrně znemožňují předjetí a to i na tříproudové dálnici? Protože jsou to většinou ho*vada! Neplatí pro řidiče v prostředním pruhu který zabrzdil, aby ho to ho*vado v levem mohlo předjet. škoda jen že to udělal až po pěti minutách!
Jediny duvod , proc je tolik kamionu, je , ze je levne palivo, az poradne zdrahne, se mozna nekdo zacne zabyvat, proc se musi nejen zbozi, ale i polotovary nesmyslne transportovat z jedno statu do druheho a opacne. Doufan ze tentokrat vyleze barel na nejmene 100 dolaru. Potom pude vsechno, budete videt.
Ano správně většina kamionů je traznit. A proč jezdí přes Česko? Protože je to pro ně výhodnější než přes Rakousko. Rakušáci jsou vychcaní, zavedli takové podmínky, kdy je to pro kamioňáky lepší jet přes Česko. A tady? Poslancům je to jedno, ti mají milionová sídla pěkně v klídku a kamion nevidí na hodně daleko. A na obyčejnýho člověka, kterému jezdí kamion za kamionem kolem baráku serou!!!
Vsichni tu pisou, ze zadne kamiony nechce. Uvedomte si, ale kdo vam sem vozi zbozi. Chcete opet vyber v obchode jak za komunistu. Uvedomte si ze vzdycky plati neco zaneco. Ches nakupovat tak budes muset tolerovat dovoz zbozi. To same plati na potraviny, proste vsechno.
Jenže dovoz zboží do obchodů tvoří malé procento kamiónové dopravy. Zásobovači obchodů také obvykle nemívají problémy s omezením v pátek odpoledne a o víkednu.
Hlavní objem kamionové dopravy je tranzitní doprava a té je potřeba se nějak zbavit. Buď to jako v Rakousku a Německu zavedením přísných pravidel a vysokého mýtného (čímž začaly dopravci jezdit přes nás) nebo jako ve Švýcarsku převedením na železnici.