- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeste doplnek prispevku a to preprahani vlaku v Letvicich.To kdyz slysi normalni clovek tak se tluce do hlavy ,co to zase ti nadrazaci vymysleli.Bohuzel,je to vysledek politickeho rozhodnuti ODS a slavnostne vysvetlujeme lidem jak jsme to genialne vyresili.Nebo preprahani rychliku z Brna v C.Trebove ktery jede do Prahy.Tohle mohl vymyslet jen vdelany blbec.Tyto manipulace prijdou drahu velmi draho a pak chybi penize na regionalni trate.Vazeni,takto po voilbach pristoupila ODS k reseni problemu na zeleznici a verim,ze umyslne poskodila CD s tim,lobovat pro automobilovou dopravu .Na lidi kasleme,co by ta luza chtela.Ted snad pozdrav Cest praci ODS zni presvedcive.Takovych to veci na CD je vice,ale to uz citi kazdy obcan sam,kdyz se s tim setka.Ale obycejny nadrazak se divi,ze lide jeste jezdi drahou.Ale nic jineho jim nezbyva,Diky za precteni
Vazeni,ted jsem nucen jezdit kazdy den vlakem asi200 km a prestupovat a jako profesional dokazu posoudit situaci,ale v takto postavenem jizdnim radu,kdy ma prednost vnitrostatni spoj Pendolino pred mezinarodnimi spoji je prasarna .Jizdni rady jsou delany lidmi,kteri nemaji ani minimalni praxi v provozu,ale maji vysoke vzdelani a to z nich dela odborniky.Mysleni je,pocitac umi vsechno.Ano,ale on poslucha co mu prikazeme.A kdyz vzdelany blbec tuto vec obsluhuje ,tak tady je vysledekNedivme se,ze draha je kritizovana a to opravnene.Ale o tom rozhoduji v Praze a vime co si o to mysli cela republika.Takze,verili jsme ,ze padem komunistu se hodne zlepsi,ale to co se zlepsilo zaplatila vsechno EU,nasi lide porad ziji v duchu totalityBohuzel je to pravda a blizke dobe se toho moc nezlepsi.Takto slysim sve byvale kolegy posuzovat situaci.Dnes uz rezignuji a delaji tak ,aby to moc cestujicim neublizilo.Doufam,ze i lajk pochopi o co dnes v tomto state jde,diky stryckovani na SD a ministerstvu
Citace z webstránek Babitronu (http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa" target="_blank" rel="nofollow">http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa):
Zásluhou zejména pana Mence byl 26.7.2006 ve 14:28 Babitron opět spuštěn. Během hodiny by měla naběhnout aktuální poloha všech vlaků v tabulkách, na mapě trochu později, a cca v pátek večer by měl být k dispozici přehled jednotlivých vlaků. Někdy během srpna pak dodělám podobnou funkci pro přestup mezi vlaky.
Už to tedy v pohodě jede.
Podle Českých drah ale aplikace neúměrně zatěžovala servery ČD a způsobovala horší dostupnost pro ostatní uživatele.
Jechechechechechechéééééééé!!!!
V pátek jsem jel z Pardubic do Brna vlakem EC. Narvaný k prasknutí, spolu s mnohými dalšími jsem musel stát na chodbičce u dveří, kde samozřejmě klimatizace a otvírací okna nejsou. Jestli je za tohle příplatek na vlak vyšší kvality, tak nechápu, že ještě nezkrachovali. Tohle nebyla jediná moje nepříjemná zkušenost s ČD v posledním půlroce, a proto musím prohlásit: vyhazuju zákaznickou kartu a začnu jezdit busem.
no jo, malo vagonu, moc lidi :o) -> kvalita cestovani mizerna. Resenim pro jednotlivce ale muze byt mistenka, cely problem to pochopitelne neresi....
Na druhou stranu, co s temi vagony delat po zbytek tydne? vagon, ktery vozi lidi jen v pa a v ne a jinak stoji nebo, hure, jezdi prazdny je sakra drahy....
Bude to v tech busech o tolik lepsi? Ostatne naslaple v lete rozparene busy bez moznosti pohybu cestujicicho byly duvodem, proc jsem postupne presel na vlak (tedy tam, kde je to unosne mozne).
Vlakem teda moc nejezdím, ale když jedu, je VŽDY zpožděn nejméně 5 minut. To je někdy vážně k vzteku.
A nešlo by náhodou to udělat tak, že když probíhá stavba koridoru, tak podle toho upravit jízdní řád? Dám příklad. Na trati 220 už skoro půl roku probíhají stavební práce okolo Říčan. Zatímco pro úsek 221 Praha - Benešov je vydán speciální jízdní řád, tak v Táboře mají skoro všechny rychlíky z Prahy do ČB téměř každý den spoždění 10 - 20 min. Jelikož dojíždím Veselé - Tábor každý den, tak mě to pochopitelně štve. Aby bylo jasno, já to zpoždění chápu, ale to proboha nejde na dobu stavebních prací (pokud jsou takto dlouhodobé) upravit JŘ? Ano se řekne 10 minut, ale vždyť si to zkuste spočítat, kolik času já strávim čumákováním na nádraží při čekání na zpožděné vlaky za měsíc, za půlrok. To už ani nejsou hodiny, ale dny.
Fuj, oprava:
... každy den zpoždění 10- 20 .....
Veselí - Tábor
Jaho uz cca 10 let pouzivam taky pohoda. Dnes treba Sumperk-Praha za 2.40h :o))
Pochopitelne ne vsude to jde...
Osobně si myslím, že jediným důvodem odstřižení Babitronu je to, aby cestující neviděli tu spoušť ve včasnosti vlaků. Je přitom zajímavé, že na většině sítě jezdí vlaky celkem použitelně, je tu ale několik výjimek. Jednak trať Praha-České Budějovice, kde se snoubí budování koridoru se zanedbanou údržbou (padají troleje apod.) a běžné zpoždění tu je kolem 30 minut. Druhou je trať Plzeň-Cheb, kde se také buduje koridor a zpoždění jsou kolem 25 minut. Poslední chuťovka jsou rychlíky Plzeň-České Budějovice-Brno, které jezdí obstojně zasekné zejména kvůli čekání na vlaky v Plzni a Budějovicích a pak také kvůli vysokému zájmu cestujících, zejména cyklistů, kdy vlak musí stát v každé stanici cca 5 minut, než se vše naloží a vyloží.
A dalsi lahudka je trat Praha-Ostrava, kde jezdim ja. Nevim jaka je statistika, ale kdykoliv jedu, tak to ma pres 20 min zpozdeni
Ja jsem jednou zazila ze vlak jel o 4min. drive!!!!a taky mi ujel protoze kdo by to cekal...maji v tom pekny bordel CD!!!!!fakt Cekej Dojdu