Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První poválečné japonské letadlo vyrobí Honda

První letadlo vyrobené japonskou firmou po druhé světové válce sjede z výrobních linek společnosti Honda. Informace o tom přinesl list Wall Street Journal a agentura Bloomberg. Šestimístný tryskáč Honda by se podle nich měl prodávat nejprve na americkém trhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CRU5T

Omyl?

Tady je krasne videt jak funguje dezinformace... sice neumyslna (neznalost autora) ale pokud by to vyslo v tistene forme tak dritiva vetsina ctenaru (s neznalosi letadel) by tomu uverila... tohle konkretne neni zavazny problem... ale jiste je vam jasne kam tim smeruji :) kazdopadne diky bohu za verejne internetove diskuze :D

0/0
28.8.2006 21:19

Smeagol1

A priste pan redaktor bude psat o genovem inzenyrstvi.

 To se zase neco noveho dozvime 8-o

0/0
6.8.2006 15:44

geroc

Japonská letadla

Vážený pane redaktore než napíšete o něčem takovémhle zeptejte se aspoň někoho kdo letadlům fandí určitě máte někoho i redakci. Jinak totiž nelze vyrobit takovýto blábol nebo si přečtete příspěvky (viz příspěvěk F.D.Merrill s dovolením) a pak ten blábol opravte.

0/0
27.7.2006 12:07

GJD

tryskac

Proc pises tryskac ty hovado? Kde to jsme? Jsou tohle decentni noviny... aha to je iDNES, tak to jo, to je banda hovad...

0/0
27.7.2006 8:35

F.D.Merrill

Stargate

Hehehe to snad neni ani možný! 8-o Jaký hovádko to psalo? RvRv A co KAL-2, T-4, C-1 od Kawasaki, LM-1, LM-2, T-1, T-3, T-5, T-7 od Fuji, T-2, F-1, F-2 od Mitsubishi, PS-1, US-1 od Shin Meiwa (vojenské), Fuji FA200 Aero Subaru, Mitsubishi MU-2 (civilní). Prej za 60. let žádný vlastní letadlo ;-D

0/0
26.7.2006 22:53

štaflík

Proboha který pitomec to napsal??

Vždyť Japonsko vyrábí letadla už dávno. Mitsubishi Diamond Star a jiné. Stíhací/bitevní Mitsubishi F-1 nyní už skoro vyřazované y výzbroje...

Nějak se mi začínají stírat rozdíly mezi Bleskem a idnesem.

0/0
26.7.2006 10:49

K.J.E.

hmmm... prvni...

Prvni let HondaJetu se uskutečnil už v roce 2003... a mimochodem v obchodni kategorii navazuje na stroj Honda MH-02 z roku 1993.

0/0
25.7.2006 16:52

Qesospi Cobigan

Ale ale....

tak to je posun... pokud vim, tak stihacky za druhe sv. valky (Zera) vyrabela dnesni Mitsubishi....

0/0
25.7.2006 14:24

Lukas

japonsko nemohlo vyrábět letadla kvůli kapitulaci, ve které

se k tomuto zavázalo. J

0/0
25.7.2006 13:41

Datel

Ze by pasova vyroba?

sjede z výrobních linek ?

Mno, asi bych si tuto terminologii nechal spis na exkurzi v konzervarnach, nebo tak.. ;-)

0/0
25.7.2006 13:26

rudastraka

ero

jak to bude velky?? budu stavet garaz tak aby se mi to tam veslo. za deset roku bude ero vod hondy v kazdy druhy rodine

0/0
25.7.2006 12:55

hnusil

Re: ero

ano, jako slepovaci model, porotoze za 10 let bude benzin 5x drazsi nez dnes, probehne duchodova reforma a cikanska strana prace je odhadovanym vitezem predcasnych voleb

0/0
25.7.2006 13:09

xBaHnO

Re: Re: ero

...cikanska strana prace... ;-D;-D;-D uf takhle moc po ranu mi nenakladej

0/0
26.7.2006 9:36

briza

Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

Co treba dopravni Mitsubishi MU 2 nebo bojove Mitsubishi F-1 ?

0/0
25.7.2006 12:42

Aviatik

Re: Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

Ano, je to samozrejme nesmysl a amaterismus redaktora! Mitsubishi vyrabi letadla uz od pocatku 70. let minuleho stoleni.

0/0
25.7.2006 13:59

Qesospi Cobigan

Re: Re: Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

tak to je taky nesmysl, protoze Mitsbishi (prejmenovan) vyrabela uz Zera...:-D

0/0
25.7.2006 14:26

suzuki

Re: Re: Re: Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

Zera se vyráběla před válkou (2.sv.) a do konce této války, že by se vyráběla po válce slyším poprvé, máš v tom chaos :-)

0/0
25.7.2006 15:04

Qesospi Cobigan

Re: Re: Re: Re: Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

Já jsem říkal, že se Zera vyráběla po válce...?

0/0
26.7.2006 10:18

tw

Re: Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

Tohle je teda nesmysl.Japonsko vyrábí voj. bojová letadla už dobrých 30 let.

Citace:"The Mitsubishi F-1 is Japan's first domestically developed jet fighter, and was the first fighter to enter production in Japan since the end of World War II. Mitsubishi and Fuji Heavy Industries jointly developed the F-1. At first glance, it resembles the French/Anglo SEPECAT Jaguar

enough to support the assumption that the F-1 is actually a Jaguar

built under license, however it was a completely independent Japanese

effort." Autor by měl trochu studovat než napíše takový blábol... Rv

0/0
25.7.2006 15:25

tw

Re: Re: Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:F-1Support_fighter01.jpg

0/0
25.7.2006 15:26

OldFaker

Re: Prvni povalecne japonske letadlo ? - nesmysl

Souhlasím, to napsalo tele, pro I-segoňa typické...

0/0
25.7.2006 18:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.