Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČT: Policie zadržela kvůli úplatkům členku vedení ČKA

Česká konsolidační agentura čelí dalšímu skandálu. Po aféře se ztracenou půlmiliardou, kvůli které se v agentuře měnilo vedení, přišla korupce. Police zatkla členku představenstva Radku Kafkovou a další dva lidi mimo agenturu, kteří jsou podezřelí z účasti na uplácení, uvedla ČT.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

serious

Jedna věc mi přijde mimořádně zarážející:

Člověk, který bere 6 milionů ročně jen za tuto židli, má potřebu jet v úplatcích!!! Tomu fakt nejde říct jinak než nenažranost 8-o Nebýt v Česku přál bych ji aby shnila v báni, ale tady ji stejně nezavřou ;-O 

0/0
27.7.2006 15:09

Micanek

ČSSD - ODS - je to jedno, jde o to nebát se a nakrást

Když čtu příspěvky kde se navzájem osočují příznivci ČSSD a ODS, tak se hořce usmívám.

Bez diskuze - jednak Kafková = členka ČSSD, Rady vlády, jednak Vlasta Tlustý byl dlouhá léta v dozorčí radě.

ČKA jako pohrobek opoziční smlouvy jednoznačně ukazuje na problém této republiky - krást chtějí politici všech stran bez výjimky (i komunisté by tak rádi ke korýtku). Barva dresu nijak nerozhoduje.

Přisát se ke státu a jakkoliv si z něj něco vycucat.

0/0
27.7.2006 10:57

sliverka

Re: ČSSD - ODS - je to jedno, jde o to nebát se a nakrást

Paní ing.Kafková není členkou ČSSD ani ODS ani KSČM Ani ČSL ale do ČKA ji prosadila US>->->-

0/0
27.7.2006 13:46

sliverka

Členka ČKA se stala nepohodlnou

Paní ing.Kafková je určena k likvidaci...stala se nepohodlnou !!

Z rozhovoru pana šéfa ČKA v české televizi vyplynulo,že původcem všeho zla je paní ing.Kafková co ti dva nejmenovaní ?????Kolik peněz našli u ní doma nebo kde????To se veřejně nejmenuje ,, PROČ "???? Takové podrazy se dělaly za totality v padesátých a v sedmdesátých letech, dělají se i v demokracii.Nevěřte všemu co nám novináři,reportéři předkládají,a čím nás krmí !!! Stane - li slušný člověk nepohodlným ,uděláme z něho černou ovci a z darebáka pokud má svatého ve vládě a  jimi  podřízeními beránka.Kde se vytratila tolik opěvovaná pravda,poctivost,slušnost ??? Nebudeme jako oni !!! ( Dodávám budeme budeme horší )!!!!!!

0/0
27.7.2006 10:48

PRAVDOTERORISTA

Re: Členka ČKA se stala nepohodlnou

Ale jak poznám, co je pravda? Na netu se sice pravda píše, ale lže se tím snadněji, že člověku není vidět do očí (pohled často neupřímnost odhalí).

0/0
28.7.2006 13:40

emerson

a

Vlastimil TLUSTÝ, stínový ministr financí /ODS/:

--------------------

My jsme neměli žádný zájem a neměli jsme žádnou roli. Jestli chcete, já vám tady odcituji deset dokumentů, které to dokazují. Ta informace z roku 2003 byla určitě překonána rozhodováním české vlády a dovolte mi tady odcitovat: "Dne 13. 1. 2003 vláda rozhodla o ustavení poradní komise vlády, která bude rozhodovat. Následně v září rozhodla o tom, že hostem za konsolidační agenturu bude paní Kafková

0/0
26.7.2006 20:28

Muslym

ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

PS.: Na tiskovce o ní Paroubek hovořil jako o šibalce, už nemá důvod to tajit.

0/0
26.7.2006 17:37

xerox

Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

"...nadvladu USA nad zbytkem sveta..." Vy si myslite, ze CR by si mohla dovolit USA neco zamitnout? Vy si myslite, ze vlada (nebo vubec nekdo v) CR rozhoduje o tom, jake zakladny USA kde umisti (byt na ceskem uzemi)? Vy nevite, ze o tom, kde bude USA-zakladna umistena, je jiz davno rozhodnuto?

0/0
26.7.2006 17:48

p_m

Re: Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

Vážně? A doopravdy máme každý v sobě čip, kterým nás vláda (ta americká, samozřejmě) kontroluje?:-/

0/0
26.7.2006 18:06

crabath

Re: Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

jestli se tady hlasuje, tak jsem pro zakladny.

0/0
26.7.2006 19:08

PRAVDOTERORISTA

Re: Re: Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

ne, tady se nehlasuje - hlasovalo už se někde na blízkém východě....Rv

0/0
28.7.2006 13:50

pancho10

Re: Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

I já souhlasím se základnama.;-O;-)

0/0
26.7.2006 20:13

Alfonsa

Re: Re: Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

Já bych k tomu přidala základní školu pro socany a podobnou verbež.

0/0
26.7.2006 23:14

SeeM

Re: Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

nesouhlasím se základnou, bude to pouze lákadlo pro arabáče

0/0
26.7.2006 20:35

Enti

Re: Re: Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

A proc neni lakadlem treba v Nemecku, kde maji zakladen nekolik?

0/0
26.7.2006 22:09

everlast1

Re: ČSSD není dokonalá: Ministr vnitra porušuje silniční zákon, Kafková si ze zvyku nepokrytě inkasuje úplatky, co příjde dál?

Nominovana Unii svobody ne CSSD.!!

0/0
27.7.2006 10:43

klgfd

bnv

Kafková-roce 1993pracovala jako úvěrová pracovnice v České spořitelně, a.s., v letech 1993-1994 pracovala jako úvěrová pracovnice (řízení rizik)v České bance, a.s., v letech 1994-1997 působila jako ředitelka odboru finančních restrukturalizací v Union bance, a.s.

-roce 1993pracovala jako úvěrová pracovnice v České spořitelně, a.s., v letech 1993-1994 pracovala jako úvěrová pracovnice (řízení rizik)v České bance, a.s., v letech 1994-1997 působila jako ředitelka odboru finančních restrukturalizací v Union bance, a.s.

0/0
26.7.2006 16:51

klgfd

Re: bnv

V letech 1995-1997 současně přednášela na Vysoké škole báňské, na fakultě konomické. V letech 1997-1999 působila jako ředitelka odboru úvěrových pohledávek v České národní bance, od roku 1999 do 2001 byla jednatelkou a 1. náměstkyní generálního ředitele Českéfinanční, s.r.o. Působila také jako předsedkyně dozorčí rady v Bance Bohemia, a.s. v likvidaci, a tov letech 1998-2001. Po roce 2001 až do jmenování členkou představenstva ČKA vykonávala jako osoba samostatně výdělečně činná finanční a ekonomické poradenství.

0/0
26.7.2006 16:51

VM1

Re: Re: bnv

Ten profesní životopis vypovídá o tom, kdo všechno může být "úspěšným" státním úředníkem.>-;-D

0/0
26.7.2006 17:04

AndrewM

Re: Re: Re: bnv

No tak na druhou stranu, co byste nechtel ? :-) Dve zahranicni univerzity, sefovani nadnarodni firme a sedm svetovych jazyku ? Ten profesni zivotopis neni na jeji vek zas tak spatny. Ale kdyz se nekdo necha chytit pri prebirani uplatku ... :-/

0/0
26.7.2006 17:27

popelka88

Tak to je super řešení

Nedokázali vysvětlit kam se podělo 500 miliónů, tak je odvolali. A je to...

0/0
26.7.2006 16:43

AndrewM

Re: Tak to je super řešení

Ale houby, proste se v danou chvili stala nepohodlnou. Nekdo ji napraskal, prca spis bude, jestli zacne mluvit. Pak se nam to zhrouti jako domecek z karet, pac v CKA se kradlo a krade od nepameti a na rozdil od Vas, ideologicky vyhranenych osobnosti, je jiste ze "kradli" vsichni a to casto v navaznosti na stranicke sekretariaty a nasledne na lobbysticke a podnikatelske kruhy v jejich pozadi. Jediny, kdo byl mimo, jsou komuniste, v tomhle nejedou, protoze nemuzou (coz neni pripad treba VZP). CKA je dojna krava nasi politicke sceny a nikoliv jedne strany panove a damy :-) Btw Nemyslim si, ze Radka K. je clenkou CSSD, za tuto stranu tam byli a jsou jini lide ;-D

0/0
26.7.2006 16:57

231

Re: Re: Tak to je super řešení

To je ta Kafková, co je i členkou hospodářské rady vlády?

0/0
26.7.2006 17:02

AndrewM

Re: Re: Re: Tak to je super řešení

Nee, ten organ se jmenuje jinak, ale nechtejte po mne vedet jak, hledejte nize.

0/0
26.7.2006 17:10

Thyronx

Opet se ukazalo, ze kdyz se provali nejaka zlodejna nebo uplatky,

tak za tim stoji jako obvykle clen ODS, nebo v tomto pripade clenka ODS. Urcite ji musel kryt jeji guru Tlusty, kolikpak asi dostal na vypalnem?

0/0
26.7.2006 16:17

mikim7777

Re: Opet se ukazalo, ze kdyz se provali nejaka zlodejna nebo uplatky,

a jak pak jsi frajere přišel na to, že šibalka je z ODS?

0/0
26.7.2006 16:37

p_m

Re: Re: Opet se ukazalo, ze kdyz se provali nejaka zlodejna nebo uplatky,

Protože to prohlásil Paroubek? Anebo protože dle logiky ČSSD každý defraudant, podvodník či zloděj je členem ODS?;-P

0/0
26.7.2006 17:08

PRAVDOTERORISTA

Re: Re: Re: Opet se ukazalo, ze kdyz se provali nejaka zlodejna nebo uplatky,

Správný český >- podvodník je ´naoko´ apolitický, tzn. není registrovaný v žádné straně, nicméně většina smýšlí pravicově....

0/0
28.7.2006 14:01

traktorista

Kafková je členka Rady vlády pro investice viz

Složení Rady vlády ČR – Investiční rady ke dni 1. 12. 2005:Ing. Karel Goldemund, náměstek ministra, Ministerstvo financí, místopředseda

Ing. Jiří Stehlík, ředitel odboru, Ministerstvo zemědělství, člen

R, člen

Ing. Radka Kafková, vrchní ředitelka a členka představenstva, Česká konsolidační agentura, členka

0/0
26.7.2006 16:04

boskooov

4 stanikgor

Pro ty, co se tu ohaneji Tlustym a celou dozorci radou pridavam jeden odstavec ze zakona:

(1) Statutárním orgánem Agentury je představenstvo, které má 5 členů. Předsedu a ostatní členy představenstva jmenuje a odvolává vláda na návrh ministra financí. Předseda představenstva je zároveň generálním ředitelem Agentury. Členové představenstva jsou zároveň zaměstnanci Agentury.

0/0
26.7.2006 16:01

AndrewM

Re: 4 stanikgor

No to je sice pekny tohleto, ale myslite si, ze kdyz jde o miliardy (desitky), tak si nekdo neco z takoveho zakona dela ? V CKA se posty nikdy nerozdelovaly podle odbornych schopnosti :-)))

0/0
26.7.2006 17:19

Tvoje černý svědomí

UŽ JE TO TAK

KOMUNISTI JSOU K/U/R/V/Y.

Všichni rudý i oranžový. 

0/0
26.7.2006 16:00

Luťa

Re: UŽ JE TO TAK

to je jedno jakou mají barvu jestli červenou, oranžovou, modrou, černou nebo zelenou, prostě jsou to (Y)

0/0
26.7.2006 16:11

traktorista

Je ta talentovaná šibalka opravdu v ČSSD?

Ví to někdo nabeton, že je členkou ČSSD? Pár lidí to tu tvrdí, ale je to fakt?? Každopádně je z Ostravska a studovala Báňskou školui, což už je také klasifikace,,,

0/0
26.7.2006 15:58

No a?

Re: Je ta talentovaná šibalka opravdu v ČSSD?

V Praze je tolik lidí z Ostravy, že je trapné zobecňovat podrazácví jako krajový rys...není nutno plošně posuzovat podle kdejaké svině celý zbytek obyvatelstva....

0/0
26.7.2006 16:20

jajaja00

Re: Re: Je ta talentovaná šibalka opravdu v ČSSD?

Zřejmě narážel na socanské podhoubí ostravska.

0/0
26.7.2006 17:23

traktorista

Re: Re: Re: Je ta talentovaná šibalka opravdu v ČSSD?

Přesně tak, viz pánové (bývalý)poslanec Turek a jeho šibalský kamarád Mitrenga (viz pondělní Reportéři na CT1. Děs a běs) a pan Lachnit a D47 atd. atd.

0/0
26.7.2006 18:22

emerson

a

 "Dne 13. 1. 2003 vláda rozhodla o ustavení poradní komise vlády, která bude rozhodovat. Následně v září rozhodla o tom, že hostem za konsolidační agenturu bude paní Kafková,

0/0
26.7.2006 15:53

Smějící se bestie

Ve dne lhal a v noci krad,

sociální démokrad. I démokradka...

0/0
26.7.2006 15:28

PRAVDOTERORISTA

Re: Ve dne lhal a v noci krad,

Takto bych to negeneralizoval, mnoho bylo ´pravičáků´, kteří kradli i lhali dnem & nocí.>-

0/0
28.7.2006 14:11

IAMAD

Jsem 32 letý chovanec Jedličkova ústavu. Berte prosím mé příspěvky s rezervou.

0/0
26.7.2006 15:14

IAMAD

Re: Jsem 32 letý chovanec Jedličkova ústavu. Berte prosím mé příspěvky s rezervou.

No jo, na ekonomice není nutnost registrace..když ti to udělá dobře ;-)

0/0
26.7.2006 15:30

IAMAD

..

Kdo ještě hledá důvod, proč Paroubek blokuje jednání o vládě, už ho našel...

0/0
26.7.2006 15:09

IAMAD

..

Tak se mi zdá, že bude za chvlíli ve vězeních víc socanů za korupci než Romů za krádeže ;-D

0/0
26.7.2006 15:08

tonicekXXL

Tak to vypadá

že odmítla "poctivě vydělané peníze" odevzdat do stranické pokladny.

0/0
26.7.2006 15:00

aljav

dotaz

tady ti co jsou podezřelí z korupce v desítkách miliónů korun jsou zatčeni a sedí ve vazbě, ale ti co mají odpovědnost za zmizelých 500 milionů nesedí. Nebo se mýlím ????

0/0
26.7.2006 14:45

kozak52

Re: dotaz

trochu konkrétněji , prosím

0/0
26.7.2006 14:48

aljav

Re: Re: dotaz

myslím tu půjčku 500mil. korun z ČKA na soukromý učet jednoho "podnikatele", co pořád slibuje že ji vrátí !! Podnikatel nesedí a ani osoba co podepsla souhlas s touto transkací (neoprávněně - o tom mělo jednat vedení ČKA ).

0/0
26.7.2006 15:20

kozak52

Re: Re: Re: dotaz

ok

0/0
26.7.2006 15:28

Luťa

Re: Re: Re: dotaz

Ano to si pamatuji, tenkrát říkalo to tlusté prase, že je to vymyšlená kachna Sobotky na zakrytí svých chyb.

0/0
26.7.2006 16:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.