Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské důchodce děsí vysoké nájmy

Jací jsou pražští důchodci a jak se jim žije v hlavním městě? Jsou vyrovnaní a aktivní i ve vysokém věku, nebo je spíš sužují problémy, o kterých mladší lidé nemají ani tušení? Anketa MF DNES mezi čtyřiceti pražskými seniory ukázala, že více než polovina z nich je spokojená a optimistická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nidcid

huefn

;-O;-€;-O(Y);-€;-O

0/0
4.3.2007 10:58

jthrkltrejk

fggjhg

;-(;-(;-(;-(;-(;-(

0/0
8.9.2006 19:19

dvorda

kolik let????

Bylo asi "těm" důchodcům, když padala opona a bylo zřejmé, že vše ukradené se bude vracet poctivým majitelům, kteří nenechají domy chátrat. Spousta dnešních důchodců měla také šanci si své bydlení koupit, ale raději se starali o chalupy .....mohou je prodat a mají na nájemné.

0/0
31.7.2006 22:25

barbudo

Re: kolik let????

... ono se vše ukradené vracelo?

0/0
2.8.2006 13:22

Dr. QQ

Re: Re: kolik let????

Nevracelo. Mými kámošovi za Komančů ukradli kolo a nic zpátky nedostal. Jinak jsi pořád stejný WUHL, že jo, barbůdo.....;-D;-D;-D

0/0
6.8.2006 20:51

Demeter

Jedna veta k pochopeni staci

pokud ta pani rekla "Kam zmizely všechny naše obchody?" neni treba dale domyslet jakym smerem se ubira jeji mysleni.

Co znamena nase obchody, ze by nejaky rodinny podnik...asi ne.

Opet se jedna o postoj, me patri vsechno a proto do toho muzu povidat a vy, vy mi do toho povidat nemuzete protoze ja ja mam dekret na parizskou.

0/0
31.7.2006 21:36

iuos

hmm

a co když je to jinak? co když to "naše" ukazuje na její spjatost s místem? co když je to "naše" čtvrť ? ;-)

0/0
7.3.2007 10:53

Jane

:-))

OMG. Kdybych měla byt v Pařížský, tak si pískám;-D. A soudružka regulovaná důchodkyně si stěžuje...

0/0
31.7.2006 20:35

Jana

Re: :-))Článek je pitomý, vyvolává emoce nenávisti proti důchodcům a odvádí pozornost od těch, kteří situaci zavinili - tj,komouši! Ti rozdávali regulované byty z nakradeného. No a když se vás někdo zeptá, jak se vám líbí třeba cena benzinu tak odpo

0/0
31.7.2006 21:00

z Vysocan

Re: Re: :-))Článek je pitomý, vyvolává emoce nenávisti proti důchodcům a odvádí pozornost od těch, kteří situaci zavinili - tj,komouši! Ti rozdávali regulované byty z nakradeného. No a když se vás někdo zeptá, jak se vám líbí třeba cena benzinu tak

Souhlasim.

0/0
1.8.2006 7:25

temu

Důchodci jsou v poho

Jaký důchodce může mít problém? Když jsou dva, tak suma jejich důchodů dělá mnohdy více, než příjem mladé rodiny, která musí bydlet za nájemné tržní. Pokud je jeden, dostává vdovský důchod - takže zase žádný problém. Za celý život si určitě řádně naspořil či investoval do nemovitosti, např. chaty - další zdroj peněz. Jistě vzorně vychoval alespoň jedno dítě, které mu jistě rádo každý měsíc přispěje nějakým obnosem. Pak tady ještě máme zcela mimořádné příjmy, a to ze dvou vln kupónové privatizace - to by nějakou stovku tisíc také mohlo hodit. Že existují výjimky nepochybuji a těm je zcela výjimečně, po podrobném prozkoumání jeho majetkových poměrů, vhodné přispět formou nějaké sociální dávky. Slušný člověk, který prožil svůj život prací a starostí o rodinu však žádné existenční problémy mít nemůže.

0/0
31.7.2006 17:35

jena

Re: Důchodci jsou v poho

TAK HELE, NA DÍTĚ DOSTÁVÁŠ DOST.DŮCHODCE , ALE I JINÍ JINOU VOLBU NEMAJÍ.ZAPOMÍNÁŠ, ŽE DO BYTU ZA DESETILETÍ NACPALI TOLIK PENĚZ, CO TY TE´D DÁVÁŠ DO NÁJMU.A JEŠTĚ NĚCO - POKUD SE DŮCHODCI VYŽENOU Z BYTŮ A NEZAPLATÍ JIM JEJICH NÁKLADY DO BYTŮ LÉTAMI VLOŽENÉ Ú JAKO, ŽE NE Ú PAK JE TO TOTÉŽ CO ZA BOLŠEVIKA UKRADENÝ MAJETEK.

NA STŘEDNÍ VRSTVU SE TADY ZAPOMNĚLO.A ZIJ Z DŮCHODU, 30 LET UČITELOVÁNÍ  A V R. 2002 DŮCHOD 6.500!!!

0/0
2.8.2006 16:54

HVLAD

Můj názor

Trochu jsem nepochopil tu paní z Pařížské. na jednu stranu se jí nechce z bytu(v Pařížský má jistě regulovanej nájem) ale na druhou stranu se jí nelíbí drahé obchody. Musí si vybrat buď bude žít v pařížský(po deregulaci za svoje poníze a mít drahé nákupy samozřejmě stát by měl důchodcům dorovnat bydlení ale ne v Pařížský) nebo se přestěhovat na sídliště kde by jí stát bydlení dorovnal a měly by obchdoy levnější. Jde o to co je pro ní důlažitější - sentiment nebo finance?

0/0
31.7.2006 17:11

liberecak

Re: Můj názor

Však vnoučci jí jistě dobře poradili, ať v bytě vydrží...pak ho budou za tržní nájem rádi pronajímat ;-) Aneb jak se z pracujícího člověka stane rentiér :-)

0/0
31.7.2006 17:16

hajaja

Re: Re: Můj názor

jj :-D

0/0
3.8.2006 13:17

Obcasnykomentator

Rozdílní důchodci

Bez ohledu na (ne)kvalitu výchozího článku:

starší důchodce už změny po 1989 zastihly ve věku, kdy na novou situaci moc reagovat nemohli.

Celý život pracovali a platili nemalé daně. Dělo se to v situaci, kdy jim bývalý režim za loajalitu tzv. garantoval určité jistoty (např. i netržní ceny nájmů), mezi něž patřily starobní důchody postačující ke skromnému dožití. Oni si svými daněmi tuto "jistotu" de facto předplatili.

Potom najednou se v průběhu "hry" (tedy jejich životů) pravidla změnila, ale pro ně už příliš pozdě, aby se na ta nová (tržní) mohli připravit.

Myslím, že ty, kteří na tom objektivně  nejsou dostatečně dobře (nemají nemovistosti, cennosti, peníze ve štrozoku, dostatečně zámožné děti) by nástupnický stát bývalé ČSR a ČSSR, svou sociální sítí podpořit. Poněkud lépe na tom jsou důchodci čerství, kteří už na reakci na změněné podmínky nějaký čas měli. Takže nepaušalizovat.  

0/0
31.7.2006 17:09

...

Re: Rozdílní důchodci

socialni sit existuje. A majitel bytu nema duvod dotovat bydleni komukoli!

0/0
31.7.2006 17:12

Jana

Re: Re: Rozdílní důchodci - souhlasím.

0/0
1.8.2006 23:28

vyzirka

Re: Rozdílní důchodci

ti, kteri se objektivne nemohli pripravit na to, ze pouhych dvacet let po revoluci bude deregulace, se holt budou muset uskromnit. nikoliv 4+1 vinohrady, alebrz 1+1 cerny most, pripadne most severocesky.nevidim jediny duvod, proc bych jim mel ze svych dani platit nejaky luxus ... nenechat umrit pod mostem, ale misto 20k realneho trzniho najmu jim staci doplacet tech tisic pet, nebo ne ?

0/0
31.7.2006 17:13

liberecak

Re: Rozdílní důchodci

To myslíš jako když ženská co sedí celý život v kanclu za psacím strojem a jde v 55 do důchodu, že celý život dřela? Houbeles...a takových, co jim to vyšlo zrovna na revoluci, byly mraky...teď je jim 70, na umření rozhodně nejsou, ale jenom remcaj, protože už se 17 let nudí...

0/0
31.7.2006 17:15

Mark

Re: Rozdílní důchodci

Moji prarodiče i rodiče si dokázali sami nemovitost postavit - za docela velikého odříkání. Věděli, že spoléhat se v čemkoliv na komouše je vrcholem naivity. Už když jsem byl malým chlapečkem, ještě kdysi dávno za tvrdého totáče, se moji rodičové vyjadřovali velmi pohrdlivě o lidech, kteří vše, co vydělali, dokázali jen hloupě rozházet a nic v životě nebyli schopni vybudovat. Už tehdy, kdysi dávno, se těmto lidem v naší rodině říkalo lůza a lumpenproletariat. ;-)

Lumpenproletariat si tedy své užil kdysi dávno ještě za totáče a teď může žít - třeba na ulici, když nebude mít na nájem - ze vzpomínek na to, kterak se poměl.;-)

0/0
31.7.2006 20:00

Mark

hmmmm,

"Město by mělo nájmy uvolnit velmi citlivě, aby nevyhánělo staré lidi na sídliště. Je ale potřeba platit nájem, protože majitelé se o byty starají," povzdechne si důchodkyně Bedřiška Adamičková.

----------------------------------------------------

Ano ano, soudružko. Kdepak důchodci na sídliště! Tam patří zásadně mladí s dětma. Důchodci ať si klíďo bydlí v cizích 100 metrových bytech a ti mladí ze sídliště nechť jim do platí.... 

Ještě, že aspoň v teoretické rovině uznáte, že má majitel bytu na nájem právo.

0/0
31.7.2006 17:04

Premek

Re: hmmmm,

Presne tak. Mladi lidi pekne na sidlisti za vlastni, duchodci pekne dotovane v centru mesta za 1/10 najmu! Tak to ma byt :-P:-P 

Tak presne kvuli tomu jsem odesel z Prahy, protoze z velmi nadprumerneho platu jsem si nemohl dovolit ani hypoteku na slusne bydleni. To bylo v roce 1997 a nemel jsem vic jak 1/3 na vklad - no ted uz by mi hypoteku dali protoze potom se to hodne uvolnilo. Vlasne jsem moc vdecny tomu, ze se nederedgulovalo - nebyt toho, tak jsem ztvrdul v Praze... Ted si ziju daleko lip a do Prahy se kdykoliv podivam jako turista bez toho, ze by me ti regulovani duchdci museli stvat ;-) 

0/0
31.7.2006 17:33

BrainLess

Regulovane najemne ...

Za regulovane najemne by mel byt odmen pan poslanec/senator za CSSD Krecek. Protoze to vsichni normalni obcane ( ti s neregulovanym najmem ) zaplati 2x. Poprve jsme to zaplatili kdyz jsme tem kteri vyhrali v loterii zivot dekret prispivali na jejich bydleni, podruhe to zaplatime kdyz majitele bytu vysoudi odskodneni v Bruselu. Perlickou na konec muze byt to ze Kreckuv syn vlastni realtini kancelar a svete div se za regulovane najemne rozhodne sve byty nepronajima. Takze ze strany Krecka seniora to v podstate byla a je asi ochrana rodineho trhu ;-);-);-)

0/0
31.7.2006 16:59

...

Re: Regulovane najemne ...

optimalni, Krecek chrani rodinny trh za poslanecky plat...

0/0
31.7.2006 17:03

liberecak

Re: Regulovane najemne ...

Hadej v jakem byte bydli sam Krecek, ze by regulovanem?;-) Pruser je, ze socani, nez by to rozlouskli a zacali aspon s postupnou deregulaci, nas to radsi fakt nechaj zaplatit vsechny, protoze to odskodny majitelum domu se pochopitelne zaplati z rozpoctu...achjo, tohle je stat, to by clovek blil...Rv

0/0
31.7.2006 17:04

Pawell

Re: Re: Regulovane najemne ...

Že se způsobená škoda majitelům domů bude hradit ze státního rozpočtu je jedině správné řešení. Majitelé domů suplují vynuceně sociální povinnosti státu. Zdůrazňuji - povinnosti státu, tedy všech. Takže - protestovat proti tomu, že to bude ze státního rozpočtu - to by snad mohli zase jen ti majitelé, ne? Vždyť oni stát už jednou suplovali.

A jinak - můžeme si za to všichni - koho si volíme, toho máme. Jen se podívat - kolik stále ještě dostávají hlasů bolševici (tj. KSČ a tzv. ČSSD). Jen blázen by mohl upřímně tvrdit, že ČSSD je nějaká "demokratická" strana. KSČ vznikla z ČSSD, po únoru 48 se slavnostně spojili a po listopadu 89 zase ostentativně rozpojili. Nicméně - stále jedna pakáž zlodějská. Ale ať - zlodějská - ale ať už konečně přestanou parazitovat a dále zadlužovat naše děti. Vlastně - jim se nedivím, mají koryta - hovada jsou spíše ti, kdo je volí za své a svých dětí hrobaře.

0/0
6.10.2006 21:45

liberecak

Dřív to bylo jasný,

vejminek a nazdar. Je sice hezký, že pro ně zabezpečíme pěkný stáří (když nám tak hezky pořád volí komouše a mají zájem o naši budoucnost), ale z hlediska přírody je logický, když ustoupí někam stranou. Byt 3+1 pro jednoho důchodce je prostě nesmysl, jsou to věšinou starý báby, co stejně v životě moc nemakaly a proto se dožívaj třeba 90ti! Stejně už se o sebe samy skoro ani nepostaraj...je to těžký, ale logický by bylo postavit pěkný domy pro seniory a do těch 3+1 a víc nastěhovat mladý rodiny, ne to řešit tak, že mladý daj půl vejplaty na nájem a důchodce má nasyslíno statisíce ve spořitelně a přitom platí regulovanej nájem třeba 1500!!!

0/0
31.7.2006 16:56

Mark

Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

formě těžké nemoci či úrazu, má být na stará kolena náležitě zabezpečen tak, aby mohl prožít svůj podzim života maximálně důstojně! Pokud tohle za celý svůj aktivní život nedokázal, je to jen jeho soukromý problém! Bude mít stáří takové, na jaké se sám zabezpečil!

Jediné vyjímky, kde by sociální síť měla opravdu zafungovat, jsou lidé, kteří mají ne vlastní vinou nějaký tělesný či duševní handicap (tím ovšem nemyslím tulení nemoc;-P). Těmto lidem by každá humáně založená společnost měla vyjít vstříc.

Ovšem, jednou ze základních povinností každého zdravého člověka by mělo být zabezpečení sebe sama na období stáří!

0/0
31.7.2006 16:40

erik

Re: Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

Máš pravdu, že každý by se měl snažit si zabezpečit svůj podzim života. Většina lidí co tu píšou ale, stejně jako ty, zapomínají, že připravit se můžeš jen na to, co předpokládáš, že se může stát. Nynější pětasedmdesátníci byli připravení na to, co jim bylo celý jejich produktivní věk slibováno. Teď je ale vše jinak - a ty a většina ostatních je pokládáte za hlupáky.

Jsi ty připraven na absolutně všechny varianty (z 99,9% te nikdy ani nenapadly), nebo jsi stejny hlupak jako nynejsi duchodci?

(BTW: regulaci bych take zrusil. Domnivam se, ze si z dani nejaky snesitelny standard pro duchodce dovolit muzeme - otázka je pouze jaký.)

0/0
31.7.2006 17:01

liberecak

Re: Re: Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

To je dost absurdní, oni aspoň měli třeba jistou práci, v které se taky vyloženě nepředřeli....teď ti nikdo nezaručí ani se školou, že tě hned někam vezmou, musíš platit nájmy jako kráva...neumím si představit, že bych teď měl zakládat třeba rodinu...rozhodně bych jí nemohl dopřát takový standard, jako mám teď, když jsem sám, a to je pro mě nepřípustné.

0/0
31.7.2006 17:12

Mark

Re: Re: Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

Je jasné, že může přijít válka, živelná pohroma obrovského rozsahu, či jen díky vládním koumesům dojde k postupnému odlivu inteligentních a vzdělaných lidí do zahraničí a tím k následnému poklesu životní úrovně v ČR.... to vše se může stát a pokud člověk není miliardář, který by měl své investice rozprostřené po celém světě, neexistuje proti těmto rizikům žádné dokonalé zabezpečení. Přesto, ale! Řada lidí, kteří dnes skuhrají, si za svou současnou situaci mohou zcela sami! I za komunismu se dalo (poctivě!) zabezpečit tak, aby dnes starý člověk mohl důstojně žít! Řada lidí žila jen ze dne na den, peníze nesmyslně rozhazovala za cezcenné tretky, atd... a teď holt mají na stará kolena holý zadek a problém jak utáhnout nájem.

0/0
31.7.2006 17:13

vyzirka

Re: Re: Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

co takhle: pokud chces neco doplacet od statu, dostanes holobyt a rozmerech maximalne 40 (60 pro 2 osoby) metru ctverecnych nekde na sidlisti. nelibi a chces vic ? ale nech sa paci, ale za svoje. nemas ? viz zacatek ;-D

0/0
31.7.2006 17:19

Bivoj

Re: Re: Re: Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

No 40m2 pro nefachcenka na sidlisti na kraji Prahy ... tomu rikam luxus. Trzni najem takoveho bytu je dnes cca 8-10kkc/mesicne.

Nejsou voni rudej? Takhle rozhazovat penize danovych poplatniku.

0/0
1.8.2006 10:44

Mark

Re: Re: Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

Mimochodem, příklad toho, že to šlo i za komančů, je krásně vidět přímo v mé rodině - na mých prarodičích.

Děda+babička1 si v polovině šedesátých let postavili domek na vesnici poblíž Prahy. Za jeho stavbu zaplatili doslova krvavou daň - např. děda, aby si na dům vydělal, se dobrovolně přihlásil jako horník do uranových dolů. Pracoval tam nakonec 6 let! Každou korunu s babičkou škudlili a vazili do stavby domu. Dům pochopitelně děda doslova vydřel převážně svýma vlasníma rukama. Mimochodem, děda měl VŠ ekonomickou za první republiky a před WWII dělal ředitele v jednom velkém podniku. Pak za WWII následoval koncentrák, ale to sem nepatří...

Děda+babička2 - podobný osud. Zděděný domek po pradědovi, za značné námahy přestavovaný a vylepšovaný....

Dnes jsou to všechno stařečci, kteří ale bydlí ve své vlastní nemovitosti s velkou zahradou a pokud by potřebovali pomoc, tak prodejem své nemovitosti získají dostatek prostředků na pobyt v kvalitním pečovatelském domě + velmi slušné kapesné.....

0/0
31.7.2006 17:22

Ferda

Re: Re: Každý zodpovědný člověk, kterého v životě nepotkalo žádné neštěstí ve

Jak píšete, "nynější pětasedmdesátníci byli připravení na to, co jim bylo celý jejich produktivní věk slibováno."

Jenže to je právě ten jejich epochální historický omyl, za který jsou sami zodpovědní a za který, bohužel pro ně, musí pykat. Prostě uvěřili mylné komunistické utopii. Proč jiní současní pětasedmdesátníci neuvěřili a během svého života si pořídili vlastní bydlení? Protože měli všech pět pohromadě, věděli, jak to na světě normálně chodí a nespolehli se na komoušské sliby.

"Teď je ale vše jinak" - ne, teď není vše jinak. Teď jsme se jen vrátili do normální situace, která tu byla už tisíce let před komunismem a kterou všichni  důvěrně znali: mysli na stáří, spoř, kup si vlastní nemovitost, vychovej si takové děti, které ti ve stáří pomohou.

Takže nejenom, že ti "pětasedmdesátníci" uvěřili komunistickým slibům, ale zcela ignorovali zkušenost a instinkty generací svých předků, které přitom museli sami dobře znát, ale líně je zavrhli na základě víry, že "soudruzi se postarají".

0/0
31.7.2006 17:23

engels

ČSSd jsou zloději

je to jako kdyby měl někdo dekret na regulované ceny rohlíků a někdo ne. Pekař by musel lidem s dekretem prodávat rohlíky za 0,40, ostatním bez dekretu za 2,50.

0/0
31.7.2006 16:22

Lada

Re: ČSSd jsou zloději

To uz tady bylo predtim.  Vstup do muzeii, parkovist a jinde byl jiny pro Cechy a jiny pro cizince. - coz znamena, ze lide bez dekretu jsou vlastne cizinci, kteri si to muzou dovolit.  :))

0/0
31.7.2006 16:34

Občan

Re: Re: ČSSd jsou zloději

jo takhle to bylo a někde i je nejen u nás, je to pěkná ostuda ... na druhou stranu znalostí několika frází to šlo obejít ... a nemělo to vliv na volné ceny, narozdíl od regulace nájmů

protože památek je dost, spíš do nich sháníme návštěvu, ale dostupného bydlení ve velkých městech je málo

0/0
31.7.2006 16:44

Zákon

Re chaloupka

Ja bych jim pozbíral na severu Všechny chaloupky a ty komedianty z telky bych dal na ppolovicatej uvazek.Des a hruza se na nic díivat.Jeden vochlasta a  jenom hadky a miliony kol majetku na tel¨ce.Fuuuuuuj R^

0/0
31.7.2006 16:14

Lada

Realczech

Je pravda, ze nekteri duchodci to nemaji lehke. Nemuzeme vsechny duchodce sloucit do jedne skupiny.  Jsou tez ti, kteri, i kdyz penzi maji relativne malou, vlastni nemovitosti, starozitnosti atd a jejich celkova hodnota vsech aktiv presahuije znacnou financni castku o kterou se mnoha mladych parum muze jenom zdat.  Stat, nikoli majitele domu, ma moralni povinnost postarat se o ty, kteri nejsou na tom finance dobre. Podpora bydleni je jedna z dobrych zpusobu, ktera da najemikovi jistotu, ze on nebo ona muze pokojne zit v byte ve kterem jsou zvykli a tez umozni majiteli domu uskutecnit opravy, ktere po dobu padesati let byly zanedbany. Timto by panika mezi duchodci a zvysenim najmu byla nepodstatna.

0/0
31.7.2006 16:13

Občan

Re: Realczech

je amorální dotovat důchodce proto, že je zvyklý žít ve velkém bytě v centru, zatímco mladé rodiny mají co dělat, aby splatily hypotéku za králíkárnu na sídlišti, a ještě ze svých mezd platíí důchodcům důchody

0/0
31.7.2006 16:16

Lada

Re: Re: Realczech

Coz prinasi dalsi diskuzi.  Na jak velky byt ma clovek narok? Pokud si vzpominam, za komunismu to bylo nejak jako 8 m2 na osobu a 20 m2 na rodinu. V SSSR rodina mela jednu mistnost nekolik rodin meli na patre spolecnou kuchyni a WC......

0/0
31.7.2006 16:31

Občan

Re: Re: Re: Realczech

na takový, jaký si zaplatí - takže žádné nadměrné metry, žádné regulované nájemné ... chceš bydlet ve 100m bytě na Vinohradech - zaplatíš 4x tolik než za 60m byt na Kladně ...

důchodcům stále zůstává možnost volby - důchod jim stejný přinesou po celé republice, kdežto pracující ehm musí pracovat, a tam kde jsou levné nájmy je obvykle málo práce, i když tam může být hezky

0/0
31.7.2006 16:38

Mark

Re: Re: Re: Realczech

Každý člověk má nárok jen na takový byt, na jaký si dokáže vydělat.

0/0
31.7.2006 16:42

BrainLess

Re: Realczech

Jo jo to mas tak kdyz socani ( light komousi ) valorizuji duchody %. Takze ti jenz ziskali za komousu vysoky duchod ( nekteri urcite pravem ) si polepsi nejvice ... Jooo to mate holt tu socialni spravedlnost v praxi tak co remcate, sami si to mily duchodci volite. Btw, plne souhlasim s prispevkem pisatele prede mnou ktery psal ze kazdy zodpovedny a rozumny clovek se na svuj duchod zabezpeci v aktivnim veku.

0/0
31.7.2006 16:46

Zákon

Re:Tady Morava a Slezsko

>-A ste čekali Pražaci??Ja bych vás nechal vyhladovet jak krysy.

0/0
31.7.2006 16:10

Tomáš

Re: Re:Tady Morava a Slezsko

Viděl jsi někdy důchodce u popelnic?

Ti zkušené vyhladovět nedokážeš, své si před krysami a potkany ubrání ;-D

0/0
31.7.2006 17:07

Občan

no to je snad vtip

A co mají říkat lidé, kteří musí platit v Praze léta tržní nájem, protože tady pracují, a práci jim narozdíl od důchodu jinde třeba pod nos nestrčí. Pracují mimochodem i na ty důchodce, na ty důchodce, kteří sedí po jednom v 90m bytech 2+1 a brečí, že nemají na nájem.

Přitom spousta jich bydlí na chalupách a pronajímá buď celý byt, nebo třeba jen pokoj ...

0/0
31.7.2006 16:09

Občan

a ještě

a k dovršení celého paradoxu "díky" důchodcům, kteří zasedli velké byty, jsou volné nájmy dražší, než by byly po deregulaci

 je to podobné naříkání, jako když každý druhý důchodce fňuká jak je sám, a činí tak v davu dalších důchodců 

0/0
31.7.2006 16:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.