Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda Auto má v pololetí rekordní zisk 6,4 miliardy

Největší česká automobilka zvýšila pololetní tržby i zisk. Výnosy Škody Auto dosáhly za posledních šest měsíců 104 miliard korun, což je o 7,3 procenta lepší výsledek než loni. Zisk vzrostl o 62,3 procenta na 6,4 miliardy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

husajn

h

:-©

0/0
22.1.2007 11:22

Carralina

To nechápu

Kdo ty jejich předražený dreky s mizivou základní výbavou, kde je člověk rád, že dostane volant, proboha kupuje ? Nedávno jsme taky řešili jaké nové auto si koupíme a po letmém seznámení s webem Škody auto obecně a konfigurátorem cen zvláště mi bylo jasné, že tudy cesta nevede...takže škodovka simply never. Jo a Roomster je šerednej jak noc.8-o

0/0
3.8.2006 12:05

kubisek.no1

Re: To nechápu

předražený? kvalita něco stojí...

0/0
4.8.2006 11:08

Ceassaro

nejaky akcie by nebyly

taky bych si smlnul na nejake te dividende...

Ale pokud vim, tak akcie skodovky ma VW stejne jako akcie CS ma Erste

0/0
3.8.2006 8:52

makan.dacan

Nové káry

Pro normálního člověka je nové auto jen, vyhazování peněz (pokud nemá záruku aspoň 5 let.) Za několik málo let stratí na ceně min. 100 000,- Nic si naněm nespraví, v servisu si vezmou 1000,- za to že odpojí a připojí rychlo spojku (10 min), při opravě nějakáho zbytečného ele. systému, ktrerých je v nových autech čím dál více.....  Kde je můj Ford Cortina MKII .... Uněj člověk jenom měnil svíčky, těsnil motor a čistil karbec.... ;-D

0/0
3.8.2006 6:46

makan.dacan

Re: Nové káry

Měl najeto 550 000 Km .... A nebyl za ty roky ani tak rezavej, jak novější Forďáci a ostatní auta př.(Fellice) no jo 0,8 plech....  Jen tak pro informaci: obsah 1300, žral slušných 8,5 ,ale to sem byl mladej (blbej) a honil sem ho 150 kou....

0/0
3.8.2006 6:51

kenx

Re: Nové káry

Záleží hrozně moc na tom co je to za auto. Jsou auta která i po deseti letech vypadají jako pár let stará, jiné, třeba jak uvádíš feldu, vypadají už jako prorezlé vraky. Má úvaha je trošku jiná a budu rád když mě někdo dá argumenty z druhé strany.4 roky ojeté solidní rodinné auto by mě stálo 250 tisíc. Já si ale koupím nové na spotřebitelský úvěr za 550 tisíc. Budu jezdit novým moderním vozem které si nechám nakonfigurovat přesně dle svých požadavků, budu mít první roky záruku a další výhody. Po osmi letech auto prodám za 100 tisíc. Nevidím tam moc velkou finanční ztrátu a naopak tam vidím výhodu že 8 let budu jezdit novějším vozem než bych měl v případě že bych koupil rovnou ojetinu. Je na této úvaze něco špatně?

0/0
3.8.2006 7:40

vymrzovac

Re: Re: Nové káry

možná to,že za 250litrů už je to pořádná kára.osobně (jezdím denně) honím poslední feldu,kterou mám na plyn.v 95% v tom autě jezdím sám,tak k čemu velká rodinná kára. jinak rozdíl mezi novým a starým autem(typu felda/fabia) je 100tisíc.jinej rozdíl nevidím. veškeré dostupné ND +běžné opravy si na tom ještě dělám sám.do 300tis.najetých km není problém,žádné havarijní pojistky na starej krám   =upřednostňuji levný provoz,je to kolem kačky na kilák

0/0
3.8.2006 8:23

itučňák

Daně

Škoda že daně ze zisku jdou puchejřovi, a ne na něco rozumného.

0/0
2.8.2006 16:04

sipecek

Re: Daně

Predpokladam, ze tim puchejrem mas namysli Nemecko?;-)

0/0
2.8.2006 18:42

Fanthom007

sakra,jak to ta skodofka dela ?

ze dokazou takhle dobre vydelavat na predrazenych ,hnusnych verglech Fobia,Ochcavia a Superbeer,Rumster?

0/0
2.8.2006 15:52

Satch

Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

Vše je o názoru....

0/0
2.8.2006 15:54

Fanthom007

Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

jako ,ze vydelavaji,ze maji dobrej nazor ? dobra taktika ;-)

0/0
2.8.2006 16:14

Satch

Re: Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

Ostrej.....R^

0/0
3.8.2006 9:53

kenx

Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

Firemní auta ... Jinak s tebou celkem souhlasím, osobně jsem čekal na Octavii II řízlou MPVčkem, ale nedočkal jsem se. Roomster je jen něco jako Fabia Pickup, půjdu proto do jiné značky. Nebude to renault, ale kdyby to někoho zajímalo, laguna grandtour se dá aktuálně koupit za půl milionu což je myslím super cena.

0/0
2.8.2006 16:14

Fanthom007

Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

Nektere Renaulty nevypadaji uplne zle,ale ta kvalita,ta kvalita Rv

0/0
2.8.2006 16:16

kenx

Re: Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

jj, přesně ta kvalita mě odradila, nejde mi vůbec o kvalitu plastů a podobný nesmysly, jde mi o to co to auto vydrží a tady renault neobstál (kupodivu by obstál asi Logan, ale to je úplně jiná třída než chci :-D).

0/0
2.8.2006 16:40

Fanthom007

Re: Re: Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

Myslim,ze delas dobre. Muj znamy cca pred rokem a pul koupil novou benzinovou lagunu a pri vyssich otackach mel motor zvuk jak zubarska vrtacka. Nejdriv mu rikali,ze to po zajeti zmizi,ze je to normalni. Pak ,ze to nekdy mizi az po 20-30tkm. Nezmizelo. Pred pul rokem to radeji prodal ,protoze to prestalo startovat a zacalo znenadani chcipat . O drobnostech typu vrzani vseho mozneho ,zasekavajici se el.okna apod. ani nema cenu psat.

0/0
2.8.2006 16:52

jiří

Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

>->- Mám Lagunu 1.9 DCi - rok 2004 najeto necelých 185.000 km a bez problémů. Ty povídačky sou fakt úžasný a je mi buřt co tady škodováčci plácaj. Co to tady plácáte vo nespolehlivosti vy trumpety ? Jo a když MPV tak jedině od renaultu pro ty movitější Espace, pro dělný lid Scénic.

BTW-:) Renault vyrábí MPV nejdéle ze všech a třídu MPV založil a vymyslel vy trumpety. Kupte si škodovky, ty sou fakt nejlepší třeba ten velkoprostorovej MINI-1.2-MPV-ROMSTER nebo si kupte Octávii auto českých dealerů a prodejců herbalife.>->- 

0/0
2.8.2006 21:33

kenx

Re: Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

Výborně, tak si se vypovídal, teď by sis mohl ještě jednou přečíst co se tady psalo, omluvit se a reagovat trošku k věci. Díky pane

0/0
2.8.2006 22:09

kubisek.no1

Re: Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

ty seš přímo z renaultu že? neznám člověka kterej je skopojene s lagunou. kdo si to koupí tak se toho hned zbavuje. Kvalitou provedení to nešahá ani po ráfky jakéhokoliv škodovky(tj. octvie, fabie.....)

renault vydrží při obřím štestí 100 tis a pak to žere jenom prachy a nejrychleji to jezdí na podvalu do servisu. Je obří štestí že tenkrát koupil škodvku vw a ne renault. to by se vráběli stále technologicky zastaralý a nepolehlivý sra*ky typu DACIA že. Se divim že provoz renaultua vlastně všech F aut někdo nezakáže. Furt to nesvítí, brzdy to nemá a hrozně to vypadá. >-

0/0
4.8.2006 11:08

Dan

Re: Re: sakra,jak to ta skodofka dela ?

Super cena? To nemyslíš vážně? Uvědom si, že do ní strčíš minimálně jednou tolik na opravách. Měl jsem nádhernou ve světle modré metalíze. Za 3 roky odešlo snad všechno - motorek zadního stěrače 3x, karta jako oživovač vozu 2 x, servo, turbo po 66 tis. km a dál už nebudu pokračovat, nebo mně raní když si na to vzpomenu. To si kup a já Ti ještě přidám, abys poznal co je super kára R^

0/0
3.8.2006 10:38

Smějící se bestie

Jsem rád,

že už jim na něj nepřispívám já...

ŠKODA SIMPLY NEVER

0/0
2.8.2006 15:38

Buldog

Re: Jsem rád,

Nejásej, škubou tě jiní

0/0
2.8.2006 15:41

Satch

škoda

Kdyby tato fabrika zůstala ve "zlatých českých ručičkách" tak teď ještě pořád vyvijí pokrokovou verzi "Škoda Favorit s novou tváří". Díky Bohu, že to vlastní Němci.!!

0/0
2.8.2006 15:24

Boehmer

tohle vysvetli KLUBU CESKEHO POHRANICI

tam jsou intergrovani stary gardisti a bolschewici co strileli  lidi v sudetech;-D

0/0
2.8.2006 15:36

Qesospi Cobigan

Re: škoda

hmm... a co z toho? hlavně neargumentuj daněma, protože prachy z rozpočtu nevím kde končej, ale u mě ne...;-)

0/0
2.8.2006 15:36

Satch

Re: Re: škoda

Neargumentuju ničím, ale mám dobrý pocit, že se tady dělá něco co konečně má nějakou úroveň a ne jako za bolševíka

0/0
2.8.2006 15:53

Qesospi Cobigan

Re: škoda

jo, a apak ještě kdysi platilo, že než makat pro nepřítele, radši nedělat nic nebo zgebnout... ale to se tady v čechách nikdy moc nenosilo....

0/0
2.8.2006 15:38

Satch

Re: Re: škoda

NEPŘÍTELE? Kde člověče žiješ?????

0/0
2.8.2006 15:52

Bivoj

Re: Re: škoda

Voni zapomneli trhat kalendar, nebo co...

0/0
2.8.2006 18:34

tomxx

odbory

Uz se tesim az odborari vyrazi do ulic MB, aby si vyplakali vyssi platy :-D ...kdyz se tak dari

0/0
2.8.2006 14:35

Boehmer

Jungbunzlau = mlada boleslav

to zni lepe ne?? tak piste JB misto MB ::))))

0/0
2.8.2006 14:39

Chunky70

Re: odbory

a proč ne?;-)

0/0
2.8.2006 14:44

..

Re: odbory

ty jako živnostník podnikatel bys měl bejt rád že tu aspon tyhle peníze (mzdy) zůstanou, zbytek letí rekomando do říše

0/0
2.8.2006 14:48

Pepicka

Emil Skoda byl cesky nemec

takze de facto se nikdy nejednalo o ceskou automobilku... jen to povalecne obdobi co cesi vyrabeli ty mirakly skoda 120;-D

0/0
2.8.2006 14:34

Sergej

Re: Emil Skoda byl cesky nemec

Jistě, Emil škoda, to je vyloženě německé jméno ...

0/0
2.8.2006 14:56

Boehmer

ty mas taky rusky nick a rusak nejses

hromada slusnych cechu si vzala nemeckou narodnost po rozbiti monarchie ;-D

0/0
2.8.2006 14:59

Qesospi Cobigan

Re: Emil Skoda byl cesky nemec

no jistě, emil škoda je byl cesky nemec, a ty ses cesky hun...:-D

0/0
2.8.2006 15:47

Qesospi Cobigan

Re: Emil Skoda byl cesky nemec

ale zato vim, ze nemci za valky vyrabovali tatrovku, a podle planu pak zacli vyrabet brouka...

0/0
2.8.2006 15:48

Boehmer

ty to mas v hlave slusne srovnany

asi stejne jako gauners z klubu ceskeho pohranici(gardisti a bolschewici);-D;-D

0/0
2.8.2006 16:16

Danny_Kay

Drzim...

...teto nemecke automobilce prsty, at se ji u nas dari a pomaha tak zvysovat uroven nasi ekonomiky...

0/0
2.8.2006 14:27

poslanec_termit

Re: Drzim...

jedna se o českou automobilku vlastněnou německým vlastníkem

0/0
2.8.2006 14:29

Chunky70

Re: Drzim...

... to je ironie ?

0/0
2.8.2006 14:33

Boehmer

Drzim taky,,,zaplat panbuh za Nemce, kdyby prosla ceskou kuponovkou

tak je Skoda uz nekde na pametni ;-Dplakete Wenzeslau Klause

0/0
2.8.2006 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.