Diskuze

Ústecký dopravce chce peníze, jinak hrozí problémy

Problémům s autobusovou dopravou v Ústeckém kraji z končícího týdne nemusí být konec. Šéf Dopravního podniku Pavel Knecht řekl v Otázkách Václava Moravce na ČT, že autobusy opět nemusí vyjet, pokud kraj nesplatí dluh.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Knecht

6. 8. 2006 19:15
Už to jméno

Stačí se podívat na jeden z významů staročeského slova "knecht" - pacholek. Stejně se jmenuje ředitel DPÚ.....

0 0
možnosti

Borek42

6. 8. 2006 19:58
Matení

Pacholek byl pro vaši informaci pomocník v hospodářství. Na tom není nic špatného...

0 0
možnosti

VláďaK

6. 8. 2006 18:44
Všechno podle ODS.

Na prvním místě jsou peníze a je jedno,jak se k nim kdo dostane i kdyby je měl ukrást.

0 0
možnosti

V

6. 8. 2006 21:25
Re: Všechno podle ODS.

Lžeš, ale asi k tomu máš dobrý důvod...

0 0
možnosti

halalik

6. 8. 2006 18:42
Nazor

Me to ted pripada, ze hejtman Sulc zadnyho nahradniho dopravce od 1. kvetna nehledal. Tim, ze vypovedel DPUK smlouvu (asi z cenovych duvodu), tak tim je chtel tlacit ke zdi - rikal si "jezdit budou tak jako tak, nic jinyho jim nezbyva - a pak casem covnou". Pak mu ti trotlici z DPUK 3 mesice delali blbecky a jezdili dal na "komercni bazi"...

Ja byt tema autobusakama, tak bych mu za to rozmlatil cifrc, zmetkovi.;-€R^

0 0
možnosti

halalik

6. 8. 2006 18:36
Ehehe

To me pos*r. Ten Sulc to zene na ostri noze. Ted zas tvrdi, ze kdyz jim vypovedel k 1.5.2006 smlovu, tak od ty doby pry DPUK jezdil pouze na komercni bazi, tak co chcej vubec za penize...:-P

Hlavne, ze se jeste pres par dny ohanel tim, ze DPUK je POVINEN zajistit dopravni obsluznost. Kdyz je nekdo POVINEN neco delat, tak se mu taky za to musi PLATIT, ne.:-P

0 0
možnosti

albert2145

6. 8. 2006 18:13
DPUK

Znamená to, že DPÚK ušetřil 4 miliony Kč když 4 dny nejezdil?Ředitel DPÚK tvrdil, že denně provoz stojí 1 mil. Kč

0 0
možnosti

Martin

6. 8. 2006 19:16
Re: DPUK

nekter naklady ti bezi, i kdyz bisem nevyjedes - povinne ruceni, servisni smlouvy, platy ridicu atd. to muze byt klidne pres 50% nakladu

0 0
možnosti

Swooppy

6. 8. 2006 17:36
Tolik laiků,a tolik blbostí..

co se týká osobní autobusové dopravy.Nevydělečné jsou trasy,které vedou do vesnic,ty které zajišťují spojení třeba ze Svatého Štěpána,nebo třeba z Černochova.Ty které jsou dálkové,např Praha-Louny a pod,ty jsou výdělečné,ale také obsazeny konkurencí.Konkurenční dopravci ovšem nechtějí jít do ztrátových spojů a proto se z DPU stal monopol.Ale to je po celé republice,ne jenom v Ustí.Jen v Ústí nechtěli platit.To že to takhle dopadlo,je problémem kraje,ten je za to zodpovědný.Ani se neptejte,co dostali slíbeno náhradní dopravci,aby zažehnali krizi.ˇUstí to stálo víc,než kdyby se dohodla s DPU.Je to politika-kdo z koho.A pan Šulc je velmi zdatný manipulátor.A mi jsme velmistři ve skoku na špek-resp na polopravdu!!

0 0
možnosti

jmx

6. 8. 2006 20:11
Re: Tolik laiků,a tolik blbostí..

Jenže tady je problém v tom, že konkurenční dopravci již dlouho chtějí jít do ZDO a je to právě DPÚK a.s., který si nárokuje zachovat si na tuto oblast monopol, že si tím pochopitelně vytváří podmínky pro diktování ceny je jasné.

0 0
možnosti

Prasopes

6. 8. 2006 16:54
idioti

Ten kdo vymyslel že v kraji bude monopolní dopravce a může tak v klídku všechny vydírat je pěknej idiot, nejsou to náhodou idioti z ODS ?

0 0
možnosti