Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vláda chce plnit díru v rozpočtu z privatizace

Populární předvolební výdaje připravily rozpočet na příští rok zhruba o 40 miliard korun. Na jejich zaplacení si chce dosluhující vláda vypomoct i příjmy z neopakovatelné privatizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vendula

Škromach je atraktivní muž a

stále více mi připomíná amerického herce Toma Selecka (Magnum PI). Při pohledu do jeho sexy očí se mi sám zapne vibrátor a to jde ekonomie stranou :-)

0/0
10.8.2006 17:22

ppetr1

CSSD a privatizace plynaren

je velmi zajimavy,ze se nikdo nestara o to kam zmizelo 140 mld !!!! za privatizaci plynaren,ktere se privatizovali za Zemana.to uz se vsechny prozraly ;-€8-o

0/0
10.8.2006 15:05

Tom-77

Hov ada bolševický

tohle není normální a každý volič Čssd je totální deb*l. Prodej de Čez zalepte díry a jede se na novo ........ jste badna bolševických zmetků

0/0
10.8.2006 14:46

ppetr1

CSSD a DLUHY !!!

ze si taky pod sebou neuriznou vetev !!!!! banda socanska ;-€

kdyz uz nevi kudy kam se schodkem,tak to zacnou rozprodavat.

JENZE TO NENI RESENI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja bych je nakopal !!!!!!!!!!!!!!!

0/0
10.8.2006 14:46

karel

ktery prasata vubec mohli volit cssd?

postrilet tu socanskou pakaz

0/0
10.8.2006 11:19

elvis

Re: ktery prasata vubec mohli volit cssd?

souhlas, postrilet je trochu silne kafe, staci odstehovat na sibir.

0/0
10.8.2006 12:50

Datel

Latat schodek prodejem majetku?

paneboze...

0/0
10.8.2006 11:13

bubák

Tajný plán povolebních jednání.

1) Paroubek se nechá zvolit předsedou sněmovny. 2) Bude bojkotovat pokusy Topolánka o sestavení vlády. 3) Při třetím pokusu předseda sněmovnyParoubek pověří "někoho" sestavením vlády(koho asi?). 4) Paroubek jmenuje sám sebe "říšským kancléřem" 5) Paroubek si nechává přistřihnout patku a narůst knír. 6) Na Letenské pláni se staví obrovská socha a řečnický piedestal. 7) Po pláni za zvuku píšťal duní boty primitivní lůzy, snědočechů a 18-ti letých vyučených invalidních důchodců. 8) Kdo něco umí a je schopný, prchá za hranice. Nastává vytoužený sociální smír. (Jak dlouho....?)

0/0
10.8.2006 10:23

Tom-77

Re: Tajný plán povolebních jednání.

rozdělil bych republiku na dvě části bolševickou a pravicovou ......... rád bych viděl kdo déle vydrží ......

0/0
10.8.2006 14:48

ppetr1

Re: Re: Tajný plán povolebních jednání.

to je dobra otazka,myslite,ze by nekdo z KSCSSD odpovedel spravne ???? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.8.2006 14:58

Tom-77

Re: Re: Re: Tajný plán povolebních jednání.

po 20 letech by došlo k sjednocení, a dopadli by jsme jako Němci ....... platili a platili by jsme na lemry .......

0/0
10.8.2006 15:06

ppetr1

Re: Re: Re: Re: Tajný plán povolebních jednání.

to si totiz KSCSSD a jejich volicske vovce preji ;-€;-O

co nejvice nemakacenku a po nas potopa.az se to zacne splacet,tak mi uz tady nebudem.to je totiz heslo KSCSSD!!

0/0
10.8.2006 17:59

OPčan

Cenzura!!!!

Jen jsem napsal, že Paroubek je čestný předseda komunistů.

Váš příspěvek nebyl uložen.

Litujeme, ale redakce iDNES si nepřeje, aby se příspěvek tohoto znění objevil v diskusi. Pravděpodobně obsahuje neplacenou reklamu, vulgární slovo nebo má rasistický obsah.

0/0
10.8.2006 10:10

bubák

Re: Cenzura!!!!

To je v pořádku. Paroubek je totiž vulgární slovo.;-D

0/0
10.8.2006 10:11

p_m

Re: Re: Cenzura!!!!

;-D;-DR^

0/0
10.8.2006 10:21

Marx

Re: Re: Re: Cenzura!!!!

Socialni je, kdyz jeden dostava to,co bylo druheho. Normalne se tomu rika krast. Ale pod taktovkou komunistu se tomu rika socialni spravedlnost, i kdyz v podstate je to presny opak. Me, jako obcana zajimaji nizke dane. Jako ZDRAVY clovek bych se musel stydet byt nekde na podpore a bral bych to jako svoji zivotni prohru,kdybych si neumel sam na sebe vydelat a musel parazitovat na ostatnich...

0/0
10.8.2006 11:18

ppetr1

Re: Re: Re: Re: Cenzura!!!!

jenomze KSCSSD parazituje na vsech a vubec se za to nestydi a vetsina v tomhle narode jim za to jeste tleska !!!!!!!! no chape to nekdo !!!!8-o

0/0
10.8.2006 14:48

OPčan

Zm-rdi socialistický

Ježišmarjá jak nesnášim socialisty! Hlavně čestnýho předsedu komunistů Paroubka. Ten človek má fašistický diktátorský chování. Teď se nechá zvolit předsedou sněmovny, pak jmenuje sám sebe "říšským kancléřem" ulízne patku a na Letenský pláni zes budou dupat těžký boty flákačů a lůzy. Chce se mi zvracet  

0/0
10.8.2006 10:08

Totedyne

ČSSD v projídání majetku nemá takové ambice jako ODS

Nejvíce se projídal privatizovaný majetek v 90 letech. Ten kdo svůj "desetinásobek" ve skutečnosti tak třetinu skutečné hodnoty okamžitě neprojedl a čekal, že Kožený a podobní majetek zhodnotí, ten splakal nad výdělkem. Podobně dopadli i mnozí, kteří investovali samostatně, protože ohromný výprodej majetku zcela odrovnal cenu.

Také volební program ODS s tím tzv. zaručeným příjmem stál na masivním projedení toho, co státu zbylo. ČSSD v projídání majetku zdaleka nemá takové ambice.

0/0
10.8.2006 10:07

xvl

Re: ČSSD v projídání majetku nemá takové ambice jako ODS

V 90. letech se privatizovaný majetek nejen nejvíce projídal, ale taky nejvíce rozkrádal a vše pod heslem čestného předsedy, že žádné peníze nesmrdí.

0/0
10.8.2006 10:16

mpixel

Re: Re: ČSSD v projídání majetku nemá takové ambice jako ODS

Po heslem čestného předsedy jsi dobrovolně všechny své peníze odevzdal v kupónovce Koženému ;-D člověku bez munulosti, jako desetitísíce jiných lidí.

0/0
10.8.2006 10:20

xvl

Re: Re: Re: ČSSD v projídání majetku nemá takové ambice jako ODS

No já jsem naštěstí neinvestoval do fondů.

0/0
10.8.2006 10:31

ygg

Re: Re: Re: ČSSD v projídání majetku nemá takové ambice jako ODS

Při vší úctě..pokud jsi je Viktorovi svěřil, a hned v okamžiku, kdy to bylo možné, jsi vzal prachy, tak jsi těch cca 10 litrů měl....ostatní..inu, jak největší z Čechů správně napsal : "Kdo chtěl víc, nemá nic;-D". Takže Kožený a kuponovka OK...potom Rv...na pár let by to bylo, ale on už si to asi ve Státech odsedí.

0/0
10.8.2006 13:00

mpixel

Re: ČSSD v projídání majetku nemá takové ambice jako ODS

Když jsi ty troubou své akci vrazil Koženému a jiným  fondům tak se nemůžeš divit. Já investoval úpěšně - například ČEZ

0/0
10.8.2006 10:16

Totedyne

Jak se vrážejí akcie troubou?

Žádné svoje akcie jsem Koženému nebo jiným fondům nesvěřil.

Jak se vrážejí akcie troubou? Nejsi poněkud zmatený?

0/0
10.8.2006 10:22

mpixel

Re: Jak se vrážejí akcie troubou?

body z kupónovky se převáděly na akcie. Jde jen o názvosloví.

0/0
10.8.2006 10:27

ppetr1

Re: ČSSD v projídání majetku nemá takové ambice jako ODS

nevim jak ostatni ja na tom vydelal celkem balik rozhodne to bylo vice nez desetinasobek,ale ty jsem zase investoval.

uz jste videli blbce aby na necem vydelal :-)))) ;-D;-D  ja tedy jeste ne !!

0/0
10.8.2006 15:01

OPčan

Zmrdi socialistický

Viděli jste včera v TV jak funguje to socialistické pastelkovné? Rodiče na prášky, neboť musí vyplňovat kupu lejster, žádost o příspěvek, z finančáku mít kopii daň. přiznání, potvrzení, že nemají dluh vůči státu, potvrzení o přijetí dítěte na ZŠ a pecka nakonec je, že sociálka na potvrzení o přijetí na ZŠ vyžaduje klauzuli o nabytí právní moci, což ve školách nikdo neví a potvrzení je tudíž na neplatném formuláři. Takže soudruzi opět naslibovali hory doly a nastavili kritéria tak, že nakonec nemá nárok nikdo. A vlk se nažral a koza zůstala celá.

0/0
10.8.2006 9:54

kozak52

No ,

co chcete od amaterů, tak nějak mě to připomíná pro mě dobu , když jsem byl před pětatřiceti lety na vojně, " co si dělal v civilu? Automechanika, tak půjdeš do kuchyně a co ty, zedníka, tak budeš elektromechanik u vysílaček." . Jíst se to nedalo a spojení nefungovalo asi jako tato vláda.

0/0
10.8.2006 9:35

xvl

Re: No ,

A to určitě sedí i na zemědělce Tlustého navrhovaného na ministra financí:-D

0/0
10.8.2006 10:18

Cazaril

Re: Re: No ,

Buďme ještě rádi, že nebude dělat vědu a výzkum. S jeho technickým talentem ... (Y)

0/0
10.8.2006 12:31

Smějící se bestie

1.pravidlo levice: Z cizího krev neteče

2.pravidlo levice: Po nás potopa.

A tak drancujou ze všech svých proletářských sil...

0/0
10.8.2006 9:24

Dosoudil

Hospodaření

Již v březnu se vyjádřil minist financí, že dluhy státu bude řešit až příští vláda. Nevím sice jak to má jakákoliv vláda zajistit, když byly schváleny rozhazovačné zákonyRv, a voliče-státní zaměstnance je nutno neustále uplácet zvyšováním mezd. A jestli takto pánové hospodaří doma, tak asi opravdu nemohou vystačit se zákony stanovenými platy. Plam

0/0
10.8.2006 9:09

ygg

Re: Hospodaření

Ale no tak...přece nebudeš brát Sobotku vážně...to snad ví už každý, že to je mamlas.

0/0
10.8.2006 12:56

Jari_B

To Heralik

před musím uvést že jsem levicově orientován a že nejsem pobiratelm ani jedné dávky.

1. Podbízení se voličům je standartní činnost českých politiků (pastelkové, mobilovné x DPH na potraviny 0, všichni vydělají a pod).

2. Váš jiný příspěvek. Sypání peněz do bank vládou ODS, souhlas, resp. prostřednictvím rozpočtu byly finacování různí junkové, soudkové a podobní rádoby podnikatelé (povětšinou bývalý kádři).

Za vlády ODS byly příjmy z privatizace součástí státního rozpočtu.Za vlád ČSSD jsou součástí mimorozpočtových fondů (doprava, bydlení a pod.) Byť je otázkoujestli se s těmito příjmy hospodaří tak jak by se mělo.

Souhlas s maximálním snížením dávek pro ty co nechtějí pracovat a se zavedením poplatku u lékaře a za předpis R^

0/0
10.8.2006 8:56

Heralik

Re: To Heralik

1) Cetl jsi v programu ODS neco o mobilovnem, pastelkovnem a podobne? Podbizeni se volicum sice je caste, ale neni to uplne u vsech. A CSSD v tomto vítezí.

2) Ano, vsak jsem taky psal, ze chyb bylo hodne, ale bylo treba tu celou puvodne socialistickou ekonomiku co nejrychleji predelat. A zahranicni firmy se sem zrovna moc nehrnuli.

Za vlad CSSD ze to nejsou soucasti rozpoctu?:-o A sakra, asi spatne ctu, kolik ze slo do rozpoctu za prodej Telecomu?:-o Proc pri sestavovani rozpoctu pocita vlada s prodejem CEZ? To mi asi nejak unikaji souvislosti..

Ja souhlasim i s poplatky na vysokych skolach, samozrejme formou pujcek, ktere student splati v dobe, kdy zacne pracovat. Protoze diky vysoke skole bude mit samozrejme vyssi plat..

0/0
10.8.2006 9:07

Jari_B

Re: Re: To Heralik

1. uvedl jsem tam "x" jedna strana slibovala to a druhá ono.

3. Privatizační příjmy jsou součástí mimorozpočtových fondů .

nic víc nic míň :-/

0/0
10.8.2006 9:38

xvl

Re: Re: Re: To Heralik

Oni jen pravicoví voliči nedovedou pochopit, že na to, na co nadávají, tady praktikovala ODS v 90. letech v daleko větším měřítku než dnes. A proč už tehdy neodložila ODS nějaké peníze z privatizace na rozjezd důchodové reformy, reformy zdravotnictví? Protože zatím umí jen kritizovat a vše bořit...

0/0
10.8.2006 9:54

Totedyne

Re: Re: To Heralik

Jste si s tím Telekomem a ČEZ jistý?

Ten návrh rozpočetu na přiští rok nebyl snad ani zveřejněn. ČSSD se ale vyjádřila, že o privatizaci ČEZu zatím neuvažuje.

Možná to byl nějaký návrh rozpočtu ze strany ODS.

0/0
10.8.2006 10:16

Cazaril

Re: Re: To Heralik

Chlapečku, programy politických stran se může řídit jenom IDIOT (to není urážka, ale diagnóza).

TEm , kdo má alespoň ždibec rozumu, se raději dívá na činy. A těžko si pak nevšimnout, že před volbami plnými hrstmi rozdávaly všechny politické strany, včetně Tvé milované ODS.

A, jak již bylo řečeno, příjmy z privatizace šly do mimorozpočtových fondů. Až dospěješ, možná ten rozdíl i pochopíš.

0/0
10.8.2006 12:30

ygg

Re: Re: Re: To Heralik

S těmi programy je to fakt....

S tím dalším...filozofie, všichni jsou stejné ku.vy, takže je jedno koho volím a jestli volím vůbec je sice u nás populární, do jisté míry i oprávněná, ale v důsledku je to zhůvěřilost. Prostě, vlády do r 98 (a nebyla to zdaleka jen ODS, oni nebožtíci u ODA a Luxovci si taky pomáhali jak se dalo!!) stály za prd a právem ty strany skončily v opozici. Nicméně 8 let budování reálného kapitalismu naší vskutku drahou ČSSD myslím stačilo...je to ještě horší. Takže čas na změnu tu rozhodně je a důvod pro ni tuplem.

Soustředit se jen na rozpočet a ne na systém veřejných financí jako celek je pitomost....ale to by byla poněkud dlouhá diskuze.

0/0
10.8.2006 12:54

Totedyne

Re: To Heralik

Koukám, že jsou ještě lidi, kteří si uchovali zdravý rozum.

0/0
10.8.2006 10:10

petacx

jedine LEVICE je pokrokovy smer pro 80% obyvatelstva

jedine LEVICE je pokrokovy smer pro 80% obyvatelstva. Podivejte se na socialisticke a levicove vedene staty jak hospodari v horizontu alespon 10 let. Zdrave finance, svoboda, klesa byrokracie  ...  a vsem se lepe dycha 

Mezi dvěma válkami hrají socialistické strany v Evropě významnou roli, existence SSSR a hospodářská krize však posilují i radikální tendence jak komunistické, tak národně socialistické. Po porážce nacismu se socialistické myšlenky těší velké podpoře po celé Evropě (znárodňování ve Francii, ve Velké Británii aj.), v rozdělené Evropě se však vyvíjejí protichůdnými směry...    

Teprve K. Marx a I. internacionála (Londýn 1864) prosadí myšlenky třídního boje, solidarity přes hranice států a obecný politický cíl uchopit vládu ve státě, ať už parlamentní cestou nebo revolucí (Pařížská komuna 1871). Socialistické hnutí ...   Jan Sokol 

VV

0/0
10.8.2006 8:47

Heralik

Re: jedine LEVICE je pokrokovy smer pro 80% obyvatelstva

Ty vole...... nemám slov .... to je ulet 8-o;-D

0/0
10.8.2006 8:51

aljav

Re: jedine LEVICE je pokrokovy smer pro 80% obyvatelstva

 jako ironie perfektní. jestli jsi to myslel vážně tak nemám slov.

0/0
10.8.2006 8:51

Wolf

Re: jedine LEVICE je pokrokovy smer pro 80% obyvatelstva

Hele, uz to nehul :o) Dobry vysmech levicovym volicum ;-D

0/0
10.8.2006 11:14

buxus

Projíme všechno

V tomto případě je k danému heslu ilustrační foto vhodně zvolené.

0/0
10.8.2006 8:45

aljav

Re: Projíme všechno

 ještě ksichty Prasopsa a Jandáka tam měli přihodit

0/0
10.8.2006 8:53

buxus

Re: Re: Projíme všechno

No jo, to by ale museli v IDNES přejít na širokoúhlý formát

0/0
10.8.2006 9:05

inedible

Re: Re: Re: Projíme všechno

;-D

0/0
10.8.2006 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.