Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

UPC kupuje dvojku českého kabelového trhu Karneval

Kabelové vysílání v Česku opanuje společnost UPC. Současný lídr trhu kabelových služeb se totiž rozhodl koupit společnost Karneval, které dosud patřila druhá příčka. Transakci ale musí ještě povolit antimonopolní úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fouad

21217015400

ana fouad kiftina labasV;-D

0/0
30.5.2007 16:08

fght

fnfn

;-€;-€;-€[>-][>-]VVV

0/0
18.5.2007 12:59

Noeat

ale no tak...

Vzhledem k tomu, ze nikdo nebrani ostatnim spolecnostem vstoupit na trh, monopol to nebude... a navic ty spolecnosti na trhu uz jsou a celkem konkuruji upc - co treba takovy NETBOX? v praze uz je napr na praze 13. jinak je i v brne a v ostrave tusim. kazdopadne je v miste, kde je i karneval, nebo upc. takze i kdyz se mi nelibi, ze upc pohlti karneval - viz clanek, tak to nebude monopol. monopol by to byl, kdyby byla ta spolecnost pak JEDINA na trhu - viz treba microsoft a jeho windows... nebo snad vite o jinem systemu, kde bezi aplikace delane pod windows? :-D ...krom jejich emulace samozrejme, nebo jine verze software? net prece poskytuje mnoho spolecnosti a TV taky, at uz je to satelitni tv, nebo kabelova... jsou tam stejne programy, nebo jejich ekvivalenty. R^

0/0
26.9.2006 12:45

daniel

neni to monopol

nema smysl se bavit o monopolu, kabelovka je luxus, ktery si kazdy muze zvolit, nebo odmitnout

0/0
17.8.2006 13:13

Neboztik Pepan

UPC???

Kdyz si jdu do obchodu koupit pristup na UPC a uvidit ty jejich kosticky, tak se vzdy pobleju a nic z toho neni. To ma byt jako kvalita ten UPC?

0/0
15.8.2006 8:59

Věra

Co dělá antimonopolní úřad?! K čemu tady je?!

UPC, největší vydřiduch hned po Kellnerově České pojišťovně a hlavně ministerstvu financí, který má monopol na věechno, by neměl mít možnost koupit Karneval, který ji dosud konkuroval a to i v části Prahy. Naopak by měli mít občané možnost volit z několika kabelových společností a nebýt odkázáni na UPC jako monopolního dodavatele.

0/0
13.8.2006 17:30

gat

Re: Co dělá antimonopolní úřad?! K čemu tady je?!

hezky verko a ted hup do skolnich lavic, aby jsi nezustala hloupa...

0/0
14.8.2006 16:25

popradčan

Re: Co dělá antimonopolní úřad?! K čemu tady je?!

 U nás v meste je to ten istý problém. UPC je najhoršia káblovka na trhu. U nás stráca monopolné postavenie na trhu. Digi TV je nová firma, ktorá je lacnejšia a má viacej programov v ponúke. Je to rumunská firma, ktorá má rozšíriť pôsobenie aj v ČR. Donútili UPC Slovakia ísť  s cenami dole. Viazanosť na jeden rok 220 Sk. Predtým bez viazanosti 350 Sk.R^:-D

0/0
19.8.2006 17:31

jan

tož lidi...

...tohle vám teda nezávidím...UPC brrrrr:-/

Dodnes jsem litovsal, že tu u nás nejsou a že netlačí porádně na ceny, ale teď už to je jedno....ceny budou podle telecomu...(Y)

0/0
11.8.2006 12:40

Qesospi Cobigan

Hmm...

Tak to jsem skutečně jako spokojenený zákazník Karnevalu, netušil. To je svoboda... Zkrátka budu mít UPC a basta...:-) Sestra má doma nějaou UPC a chodí se dívat na TV k nám...:-)

0/0
11.8.2006 8:42

SirH

monopol

nevím, ale sloučení UPC a Karnevalu moc situaci stejně nezmění - lidé i nyní využívají jen tu kabelovku, kterou mají dotaženou domů. Objektů kde je možnost výběru z více kabelových operátorů je tak málo, že o nějakém monopolu nebo změně trhu nemůže být řeč - lidé budou i nadále využívat ten jediný kabel co mají natažen. Jestli na jiném sídlišti vede kabel jiné společnosti s jinou nabídkou se jich tak jako tak netýká, přejít k ní bez přestěhování nejde :)

navíc jak uvedl níže tyrael - na jednotlivé služby zde konkurence je a lidé si tedy mohou vybrat od koho budou mít TV/satelit/internet/telefon..

0/0
10.8.2006 18:37

Qesospi Cobigan

Re: monopol

co to placáš? jak jinak bys to nazval, než monopol...? - snad se to měří z hlediska postavení ty firmy na trhu a ne podle toho, co má kdo nataženýho doma...

0/0
11.8.2006 8:44

VíKo1

Re: Re: monopol

Neplácá... bohužel... monopol je, když se nemáš mezi čím rozhodnout... a to nešlo nikdy a nikde. Jestli jsi měl doma Karneval, byl to pro tebe monopol, nebo si snad myslíš, že kdyby tě oslovila nabídka od UPC, tak druhej den tam budeš mít bagry, který natáhnou jeden kabel od UPC i pro tebe aby sis mohl vyzkoušet na tři měsíce, že je to ok nebo na prd? Co se týče výběru, neměl ho nikdo nikdy... Kabelovky se nemusely ani pokouše o kartel... platil bys kolik by jsi řekl.. ceny určuje doposud jen ochota lidí tu kabelovku platit.. a bude to tak i dál. s digitálním vysíláním cena stejně padne... a hluboko...

0/0
11.8.2006 14:54

All

Re: Re: Re: monopol

svatá pravda;-€

0/0
11.8.2006 22:03

tyrael

Monopol?

Ja bych to s tim monopolem nevidel taky tak jednoznacne-je jasne ze pokuk se tyhle dve firmy spoji pujde o monopol na trhu kabelovych televizi-ovsem nikoliv monopol na pokytovani inetrnetu a sateletnich kanalu jinym zpusobem nez pres kabel-otazka ovsem zni jestli zakaznik nema jinou moznost dostat ty stejne sluzby jako tyto dve firmy nabizi jinym zpusobem nez pres kabel-a tady bych rekl ze zde tato moznost existuje-internet je samozrejmy (ADSL,Wi-Fi,UMTS, CDMA,atd.), s televiznimi kanaly je tu moznost bezneho satelitu ale predevsim digitalni televize. Ja osobne mam set-top box za 2000 korun a chytam cca 600 kanalu z celeho sveta-vse samozrejme bez poplatku. Bude hodne zalezet z jakeho hlediska nato bude Antimonopolni urad nahlizet:-/

0/0
10.8.2006 17:42

error

Lidi, co podporují monopoly, jsou jistým typem vlastizrádce

Protože liberalismus je založený na soutěži, monopoly budovaly socialistické státy. Dnes máme antimonopolní úřad, který proti tomu má bojovat.

0/0
10.8.2006 17:02

error

Žádejte po svých starostech a primátorech,

aby připomínkovaly u UOHS proti sloučení UPC a Karnevalu.

0/0
10.8.2006 17:05

SirH

Re: Lidi, co podporují monopoly, jsou jistým typem vlastizrádce

a zabránit 2 soukromým subjektům rozhodovat o svém majetku je vrcholem liberalismu? :-D

0/0
10.8.2006 19:55

error

Veřejný zájem

Ve veřejném zájmu není rozhodovat si o svém majetku, posílí-li se tím monopol. Soutěž je větší hodnotou než jmění. Soutěž totiž produkuje větší bohatství, velikost subjektu toto nezaručuje. Monopoly toto nezprostředkují. To je v každé učebnici ekonomie.

0/0
11.8.2006 0:07

jachym

Re: Veřejný zájem

tak porad socialistickym USA at zakazou Microsoft, znalce ;-D;-D;-D

0/0
11.8.2006 7:03

dezzo

Re: Re: Veřejný zájem

Microsoft neni monopol.

0/0
11.8.2006 11:32

AAA

Re: Lidi, co podporují monopoly, jsou jistým typem vlastizrádce

Nevim kde vsichni chodi na to, ze "antimonopolni urad" ma zabranovat vzniku jakychkoli monopolu. To ma za ukol jenom kdyby jeho vznikem byl vazne naruseny trh. Navic paradoxne by to mohlo prinest vyhody, protoze pripadne divoke zvysovani cen by pak mohlo byt posuzovano jako zneuzivani dominantniho postaveni a tudiz nebude tak snadne...

0/0
11.8.2006 15:30

mel1

Doufam, ze jim to zatrhnou - v podstate ani nic jineho udelat nemuzou

Pokud by toto povolil antimonopolni urad, mohli bychom ho rovnou zrusit. On je tu ustaven prave proto, aby se neco podobneho co chteji udelat UPC s Karnevalem, nemohlo stat. Jasna vec je, ze pokud se to stane, budou do dvou let ceny tak o 20 - 30 pct vyssi. Ja na jejich miste bych se choval stejne.  Business je business. City stranou. Jestli ale spoji a zacnou zvysovat ceny, odhlasim to a at to maji drahy jak chteji. Je to vec, co muzu postradat. A nezapomenme, oni potrebuji nas zakazniky, ne my je.

0/0
10.8.2006 17:01

jozka

dobry

Mam UPC, kolega v praci ma Karneval a porad se vychloubal, ze po prekroceni datoveho limitu mu to jde na 256Kb, kdezto mne jen na 64Kb.

Tak ted uz to bude nastejno....

0/0
10.8.2006 16:15

eso

Re: dobry

a schvalne, co myslis, na ktery rychlosti to bude :)

0/0
10.8.2006 17:27

collage classic

proč mám dojem že závist se projevila

Celá diskuze se vede o tom, zda monopol nebo nemonopol. A co na to zákazník, jaká bude nabádka služeb, jaké ceny...o tom je ta koupě operátora.

Nemusíte závidět majitelům Karnevalu, že vydělali na projektu. Mohl to udělat kdokoliv z vás, neudělal.

Ano, vinu nesou jen majitelé Karnevalu, že prodali svůj podnik "prašivému UPC" za 9 mld. a neberou ohledy na zákazníky.

Běžte jim to říct, že to udělali špatně a že to víte, jake se to mělo udělat lépe.

0/0
10.8.2006 15:55

asd

Re: proč mám dojem že závist se projevila

o tom tu nepadlo ani slovo, nikdo nikomu nic nezavidi, to ze chtej prodat a UPC koupit je uplne v poradku. Proc bychom jim meli neco rikat? To prece neni vubec nase vec.

Co se tyce zakazniku a trhu nad tim u nas "bdi" antimonopolni urad.

Obecne lze rict ze monopol zadny vyhody zakaznikum neprinasi.

0/0
10.8.2006 15:59

collage classic

Re: Re: proč mám dojem že závist se projevila

to tedy nevím, že by se tu nic neříkalo. Mnohé názory se k tomu stavějí tak, že koupí Karnevalu se UPC dostává do monopolní pozice (s čímž osobně nesouhlasím). řekl bych, že bude významný hráč na trhu. Můžeme diskutovat o definici monopolu a o věcném a územním vymezení trhu.

Souhlasím s tím, že monopol výhody zákazníkům nepřináší. Debatu o roli úřadu bych nechal na jindy.

0/0
10.8.2006 16:03

asd

tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

placenej trotl jachym by stejne jakoukoli diskusi svym lhanim znemoznil :)

0/0
10.8.2006 15:51

jachym

Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

tak se pak nezapomen omluvit ostatnim, ze jsi lhal ty. Bud cestny a vymluv se na to, ze o tom vis kulovi ;-D

0/0
10.8.2006 15:52

asd

Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

kulovY, to vas v UPC ani nenaucili pravopis?

0/0
10.8.2006 15:52

jachym

Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

podst. jm. 'kulovi'; kulovi bez kulovi jako staveni bez staveni. Jeste neco, sasku? ;-D;-D;-D

0/0
10.8.2006 15:55

kontrola_nemocnych

Re: Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

hehe, kuloví s měkkym I to nemyslÝš vážně :)

0/0
10.8.2006 16:01

jachym

Re: Re: Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

a to jsou i nareci, kde se pouziva 'kulove'. Tak at to s tebou neslehne ;-D;-D;-D

0/0
10.8.2006 16:11

jachym

Re: Re: Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

uz to, ze mu poucujes o gramatice a napises "meKKym" napovi mnohe ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.8.2006 16:13

asd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

ja slysel ze uroven absolventu zakladnich skol je hrozna, ale pravopis neni opravdu tvuj kamarad kdyz ani nevs jak se pise slovo mekky. 2xK ja samozrejme spravne :)

0/0
10.8.2006 16:47

kontrola_nemocnych

Re: Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

bez kuloviho, bez staveniho, jak jinak :) lolol :)

0/0
10.8.2006 16:01

eso

Re: Re: Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

jachym to myslel takto (je to jen příklad!):

mám dneska těsný slipy a v kanclu je celkem horko. mám tedy celý zapocený kuloví.

0/0
10.8.2006 17:30

eso

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak dobre, uz sem o monopolu nepiste

prostě asi něco jako ohanbí. myslím, že se to vyjasnilo a já se jdu podrbat na kuloví...

0/0
10.8.2006 17:31

asd

jachyme

nahlas svym nadrizenym ze jsi neuspel, ze tvoje lzi nikdo nezere :)

0/0
10.8.2006 15:44

jachym

Re: jachyme

podstatne je, ze se ujmula informace, ze soulozis se starenkama a stenatkama ;-D;-D;-D

0/0
10.8.2006 15:48

asd

Re: Re: jachyme

to uz si rikal, dalsi urazky vma na skoleni nedali? :)

0/0
10.8.2006 15:50

jachym

Re: Re: Re: jachyme

to mam ze skoleni asertivity jak jednat s blbem ;-D

0/0
10.8.2006 15:51

asd

Re: Re: Re: Re: jachyme

jak byt blbem? :)

0/0
10.8.2006 15:54

jachym

Re: Re: Re: Re: Re: jachyme

tim jsi ocividne prosel ty a jak to tak vypada, tak musis mit co mesic prezkouseni ;-D;-D;-D

0/0
10.8.2006 15:55

jachym

Zduraznil bych Martinuv prispevek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: v našem okresním městě (Martin, , 10.08.2006 15:33 ) vlákno | reagovat

!!KTV Přerov už se pokoušel koupit UPC, Karneval i další, ale město je tak chytré, že to neprodá. Drží tzv. Zlatou akcii a díky ní je to neprodejné. A každá strana vstupující do komunálu se zavázala, že to udrží i nadále, protože přerováci by je jinak rozervali. A divím se, že to tak neudělali jiní ... ale nebojte, brzy přijde digitální satelitní televize před DIGI TV a toho se bojí UPC jako čert. Proto už si třeba zabrala jejich jméno a logo ... oni totiž nabízí přes satelit 1/3 ceny co UPC. A to bude teprve bomba!!!

0/0
10.8.2006 15:42

jachym

Re: Zduraznil bych Martinuv prispevek

a ted mi zas chytrolini reknete tu o monopolu ;-D;-D;-D

0/0
10.8.2006 15:43

r2d2

Re: Zduraznil bych Martinuv prispevek

Tak já nevím, ale KTV Přerov nabízí 1Mbit internet za 740 Kč / měs. a k tomu 1000 Kč za zřízení, kdežto UPC nabízí 1Mbit internet za 555 Kc / měs. a zřízení za 1 Kc. Být přerovákem, tak se modlím za to, aby se místní kabelovka prodala UPC :)

0/0
10.8.2006 20:21

Peter

Na Slovensku

UPC na Slovensku  pochovalo, resp. skupilo (takmer) vsetkych mensich operatorov a teraz nehoraznym sposobom diktuje ceny a "svoju kulturu" (Y). Niet proti nemu obrany. Vyber programov, ceny, kvalita servisu, nic nemozeme ovplyvnit. Bratia Cesi, chran vas boh od podobnej situacie. Dufam, ze vas antimonopolny urad to nepovoli.

0/0
10.8.2006 15:37

asd

Re: Na Slovensku

tomu jachym neuveri, ma prece svoje "dukazy" ze tomu tak u nas byt nemuze :)

0/0
10.8.2006 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.