- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle kraje DPÚK nyní provozuje dopravu v komerčním režimu, to má jako být co? Že si všechny náklady musí vydělat na jízdném? Pokud ano, tak nechápu, proč DPÚK počínaje zítřkem nezdraží na úroveň, která by mu zaručila návrat náklůadů a přiměřený zisk. Považoval bych za celkem pochopitelné, že na lince třeba do Děčína je cestujících dost a linka neprodělává, takže se zdražovat nemusí, Na druhou stranu na lince někam do vesnic, kam jezdí pár lidí, by bylo zcela pochopitelné zvýšit jízdné třeba o 300%, strejně to ti cestující budou muset zaplatit, protože žádná konkurence do tak prodělečného podniku nepůjde. Když kraj nechce platit, tak ať DPÚK pořádně osolí jízdné a přestane čekat na zázrak, že jim ty ztráty někdy někdo zaplatí...
na jednu stranu tvrdi, ze byla smlouva vypovezena, na druhou stranu ma podle toho sameho kraje dopravce dale dopravovat. Na zaklade ceho, kdyz vlastne smlouva neexistuje. Kraj se pritom odvolava na jakychsi 90 dni, ktere musi dopravce jeste dopravovat, nez s dopravovanim skonci po oznameni ukonceni dopravy. Pritom tvrdi, ze ted se jiz dopravuje na trznim zaklade, ale chce, aby dopravce dopravoval i na ztratovych linkach, takze vlastne aby se choval netrzne. Tak jsem z toho nejaky zmateny...