Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šikanují nás, stěžovali si zaměstnanci Plusu

Fešák v obleku prochází diskontem Plus. Zastaví se u toaletního papíru a celé balíky rozkope po prodejně. Pak suše prohlásí: "Máte tu pěknej binec. Za to poletíte. Zítra přijďte na vedení." Většina zaměstnanců pak dobrovolně podepsala výpověď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milfried

Dělal jsem brigádně u společnosti Kaufland

Ano, opravdu jsou tam tyto praktiky na denní pořádku. Když dorazily až ke mně, vztyčil jsem překvapené ambiciózní slečně ředitelce prostředníček před 100 zákazníky a v klidu si sbalil věci.

Za týden jsem měl brigádu v jiným marketu.

Lidi co tam pracují odchodem nic moc neriskují (existence sociální sítě), naopak je obrovský risk za těchto podmínek zůstat. Pokud zůstanou, nechť nadávají jedině sobě.

0/0
24.10.2006 20:36

petr d

jen tak na okraj

pracuju v plusu v treboni,a stoji to tam taky za hovno.je nas tam par,prace fura,jeste pred pul rokem pohoda ale po trech letech prace toho mam po krk.zadna ucta k cloveku,zadna motivace.a pral bych vsem co neveri co se tam deje,nebo tem co pohrdaji prac.zarazenim prodavac,tyden prace v plusu.tyden v sezone nebo pred vanoci,a poserou se.preji lepsi dny.

0/0
6.9.2006 1:23

Corwin_x

Re: jen tak na okraj

Chmmm, ja pracoval kdysi na brigade v Plusu ve Slanym (tusim rok 2001 - 2002, tak nejak), a byla to docela pohodicka. Nutno poznamenat, ze jsme meli normalni sefovou, s kterou se dalo celkem bez problemu domluvit... Sice jsem tam moc flakani nezezil, ale ani na prepracovani jsem neumrel, a dostal jsem tenkrat asi 6000 za tri tydny prace... Chmm, asi zmena vedeni.

0/0
26.9.2006 15:54

foxy1

Re: jen tak na okraj

to vis, do prace mas chodit pracovat ;-D;-D

0/0
24.10.2006 18:27

Milfried

Re: jen tak na okraj

Když to je tam tak uplně naho*no, proč tam děláš? Proč neděláš ředitele banky, tam bys měl pohodu, po které tak toužíš?

Jo ty na to nemáš, aha. Tvoje chyba, že jsi v mládí chlastal jako prase a tahal se po kalbách. Tví spolužáci, kteří to nedělali nebo kteří přišli na to, že je potřeba se doučit co trh vyžaduje, aby měli lepší práci dnes sedí v té bance. Ty budeš dycky jenom nula ze supermarketu. Neber to osobně, tak to prostě je. :-)

0/0
24.10.2006 20:29

Míla

To je normální

Proč brečí? Copak necinkali klíči? Copak nechtěli prodejny jako v Rakousku nebo Německu? Copak nenadávají na komunisty? Copak nevolili ODS? Copak nemají co chtěli? Já myslím, že mají. Říká se tomu kapitalismus. Mají ovšem svobodu slova. A co je lepší - politická nebo ekonomická nesvoboda?

0/0
24.8.2006 12:41

Milfried

Re: To je normální

Toto je klasický zcesntý argument zhrzeného vohnouta, který myslel že zacinká a všecko bude a zadara ...

Kdyby v těch marketech nikdo za těchto podmínek nedělal a museli by najímat ukrajince, kteří by jim odháněli zákazníky, řetězce by velice rychle změnili svou politiku. Toto je totiž ten svobodný trh. Je to vina JENOM těch lidí, kteří tam  jsou ochotni za těchto podmínek pracovat. Oni si totiž myslí, že vždy bude někdo, kdo se postará, aby nebyli chudáčci utlačováni.

0/0
24.10.2006 20:32

Růžena Kvapilová

Východní Blok

to co se děje v plusu se děje ve všech prodejnách při vedení němci jednají snámi jako levná procovní síla .Stále snižují personál v Mostě pracujeme za poloviční

mzdu než v Praze.věk do 35let je to strašné a ty dva nahoře se nemohou dohodnout.

0/0
23.8.2006 21:10

Lidl

Re: Východní Blok

Když mají takové ulevy proč by zde nepodnikaly?A když prodavačka vybaluje 1 paletu 2:30 minut tak to nechapu pak at rikaj ze pracujou rychle a stezujou si ze je odiraji.

0/0
24.8.2006 10:44

Výsměch

Re: Re: Východní Blok

Ty jseš asi MAGOR? Ty jsis ten článek asi nepřečetl. Popisuje se tam případ, kdy jsou dvě prodavačky na pokladně a k tomu musí ještě vybalovat zboží, pak se nediv, že jim to trvá asi dlouho! Tohle se děje i v Chrudimi. Znam to.

0/0
24.8.2006 11:58

ixabod

co to je za klauni???

Nevim jestli mi neco neuniklo....ale pracuje tam nekdo povinne??? Pokud se mi podminky prace rozchazeji s podminkami danych zakonem ci smlouvou, proc bych tam mel trcet??? Seberu se a jdu pryc jelikoz, jak jsem cetl, tak asi mzdy tam nejsou nic moc..

0/0
22.8.2006 18:16

Radek

Re: co to je za klauni???

Kolik ti je 20 nebo 25? Zkusil jsi v Mostě sehnat v 50 v práci? Asi ne, bys tak blbě nekecal ...

0/0
22.8.2006 21:29

mbutata mbebe

Re: Re: co to je za klauni???

mno to je potom tezke, kdyz si nekdo v tomto veku, a zrejme s ne zcela trhuschopnou kvalifikaci, mysli, ze prace za nim prijde tam, kde zrovna on bydli ... ja uz se za praci stehoval trikrat, a to rozhodne umim neco vic nez sedet u kasy a posouvat zbozi na pase R^

0/0
23.8.2006 8:21

Ixabod

Re: Re: co to je za klauni???

22 let, zivim se sam, nemam krizi, neziji na ukor nikoho a co je hlavni : NEMENIM SI SYSTEM OBRAZU SVEMU STUPIDNIMI PROTESTY A LAMENTY. V momente, kdy mi boss da nizsi vyplatu nepujdu si stezovat a malovat transparent, ani kdyby mi rekl at kuchynskym nozem jdu cistit ulice od plevelu. Optam se jestli se nespletl. Pokud ne jdu jinam, v oboru IT ve kterem delam se prace najde. To, ze nekdo umi jen tahat pres scaner rohliky a brambory je JEN JEHO CHYBA, patri kvalifikaci a diky tomu i platove a podminkami na dno. Nikoho neurazim, a nerikam ze nekdo blbe keca. Jsi hlupak a looser a evidentne delnicka trida. Zkus si ty zabednence zit v Praze a platit uver a najem a vse je tu drazsi, plat mam mozna lehce nadprumerny ale stoji mne to veskery cas a dovolena???? Heh sotva, ale i to prekousnu, pac k pasu bych nesel. Most je fcelku dira a najmy tam nebudou ani polovicni. Strujcem sveho stesti je si kazdy sam.

0/0
23.8.2006 10:15

MX

Re: Re: Re: co to je za klauni???

Pokud se cítíš tak strašně vzdělaný a kvalifikovaný, tak ti trochu srazím ambice: "looser" se píše "loser", looser znamená volnější. To jen tak, až příště zase budeš někoho poučovat, že má být kvalifikovaný. No a dál, ty žiješ prostě z toho, že jsi dospěl v době, která čirou náhodou preferuje informační technologie, a tak mnohý polovzdělaný hošík vydělává desetitisíce, aniž by byl obzvlášť bystrý. V minulosti doby přály jiným zaměřením a talentům, tato momentálně fandí IT. Ale pozor, jak doby přicházejí, tak náhle odcházejí, jednoho dne tenhle boom skončí, a já bych se na tvém místě ptal sám sebe: co ještě umím a co třeba za 20-30 let nabídnu? Jazyky, jak vidno ovládáš bídně, sociální inteligence nula, vyjadřování na úrovni hospodského kecala...inu, inu.

0/0
23.8.2006 12:55

haupt

Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Souhlasím s vaší reakcí na příspěvek. Ještě bych mladému muži připomněla, že kdyby všichni byly vzdělaní a otitulovaní a ovládali IT, mělo by ho zajímat, kdo by mu pak ty rohlíky pekl, vozil a prodával?;-) 

0/0
23.8.2006 15:01

Ixabod

Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Opravdu nejsem zdrcen, s "looserem" gramatickou chybu uznavam, slohovou praci tady nicmene nepisi. Muj nazor se nemeni a nesouhlasim, netvrdim ze nepotrenujeme pekare a jine kvalifikovane prace, nicmene v potravinach pracuje ten kdo nemuze pracovat uz KDEKOLIV jinde snad jinak ta demence prodavacek se vysvetlit neda. Hehe a jste naprosto smesni vsichni kdo jste na mne reagovali...vite o mne houby. Kdybych napsal ze jezdim s taxikem budete drzkovat stejne. Sami jste urcite strasne uspesni a sikovni v tom v cem delate, ale ja se nijak nechlubil spis jsem chtel udelat kontrastni priklad na sobe.:-P

0/0
23.8.2006 15:35

jl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Pardon ale jseš chudák. Sám pracuju v IT už pěknou řádku let. Osobně si moc nedovedu představit jak v tomto oboru budu fungovat po 50tce.

Ale jsi ještě mlád tak se ukájej svojí představou že to tak bude napořád, že Ti síly a hlava vydrží na věky. Pokud nechceš být moc překvapen, tak věz že bod zlomu přijde a díky překotnosti IT nemusí být moc daleko.

Tak toť vše, užívej si dokud můžeš, moc dlouho to nebude.

0/0
24.8.2006 10:23

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Asi tedy take budu smesny, kdyz na vas reaguji, ale snad to nejak zvladnu :o)

Ackoliv jsem na tom socialne podobne (je mi 28, muj prijem je temer ctyrnasobek prumerneho platu v CR - neco podobneho jste psal vyse), urcite se lisi nas pohled na socialni problematiku.

Nemyslim si, ze je vse cernobile. To, co vy si muzete dovolit resit radikalne (napr. okamzita zmena zamestnani), je uplne jina situace u cloveka s rodinou z regionu s nizsimi prijmy, vyssi nezamestnanosti...

Samozrejme existuji cesty, jak tyto siruace resit (zvysovani kvalifikace, stehovani se za praci), ale nemyslim, ze lze o prodavackach prohlasit, ze jsou dementni (parafrazuji vas), kdyz tuto praci vykonavaji.

0/0
24.8.2006 18:48

stoupenec tzeensche

Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

ano, to je presne i muj nazor. mnoha rachiticka, neduziva nula, rozumici pocitacum (cti: umi neco nastavit v windows a umi blbe zvanit o linuxu) se dnes citi jako polobuh. protoze dela s POCITACI. ale i on je pouhy proletar. meni praci za mzdu. jak rikate, prijde cas, nebude treba udrzbaru pocitacu co sem tam kliknou ci vymeni komponent. tito parazite jinak neumi nic a jsou, od svych budizknicemu zajmu jako pocitace, alkohol, onanie a pc hry velice chatrne konstituce a jsou tedy nepouzitelni i pro fyzicke prace jako je kopani vykopu nebo stavba zeleznic.

0/0
23.8.2006 15:30

Ixabod

Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Vy jste taky hustej, no viz predchozi komentar.;-)

0/0
23.8.2006 15:36

Dandy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Tak pokud tomu dobře rozumím, tak v případě, že dostanete za úkol čistit nožem chodník, tak v tu chcíli seberete a jdete pryč ano? Takže v tom případě máte okamžitou výpověď ze strany zaměstnavatele. Pak si svou hrdost můžete obhajovat zdlouhavě u soudu. Dále je velmi krátkozráká vašho úvaha, pokud se není v okolí práce "táhnu" jinam. V tom případě budou, pokud budou tak všichni chytří, jak si přejete, zůstanou opuštěné místa a obchody v CZ. Možná i 20 km. ALe za to přijedou za "vámi" a abyste vy i ostatní nedivili pak z konkurecne. Jasně pojďmě všichni do Prahy... tam je práce ... a vše se "vyřeší". Vaš úvaha je primitivní a kratkozraká a hledáte problém jinde. Tečka.

0/0
23.8.2006 19:26

Dandy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Jo a jinak nájem v Praze je především tak vysoký pro velkou oblibu Prahy a ta je velké díky takových lidí, kteří mimo jiné jezdí do ní za práci. Takže opravdu.. blahopřeji... ještě více lidí ať tam jezdí za práci. Klesnou platy díky konkurence v pracovních silách a stoupnou nájmy a podnájmy díky přivalu lidí. Vy si chlape proti ;-)řečíte

0/0
23.8.2006 19:38

kraxna

Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

;-DR^

0/0
23.8.2006 19:08

ha

Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

naprosto souhlasim, ted je napr. doba, kdy bylo pomerne malo lidi, kteri se zabyvaji IT, jenze hodne lidi vidi, jak je to vyhodne, proto se tim zacnou zabyvat uz od mladi taky=narust konkurence-nedostatek prace pro vsechny v tomto oboru, naopak hodne lidi vydi, jak spatne se maji delnici, proto nebudou chtit byt delniky=malo delniku, hodne prace pro ne-ten kdo bude delnikem cca za 5-10 let se bude mit velice dobre.....

0/0
24.8.2006 11:16

golia

Re: Re: Re: co to je za klauni???

jsi ubozak, je mi te lito

0/0
24.8.2006 14:07

ixabod

Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

Mne tebe ne, nemam co dodat. Jak jsem psal. Proste se mnou nesouhlasite a tak pisete vety jako "jsi ubozak". Jste ubozaci vsichni, pokud nemate co napraci a jen mne chcete tady na IDNES cupovat. Nicmene na Vas z vysoka se*u. Ja jsem spokojeny a treba za 20 let nebudu. Ale prodavacka z Plusu co protestuje nebude taky-a to jsem mel na mysli jako prvotni, jste tu vsichni anonymne takze kdyz napisu co delam kazda spodina tady hned srsi zkusenostmi. Protesty pokladni nezmeni nic nez misto ;-D, dostane padaka a pujde jinam treba do Lidla a  tam to zacne nanovo az zase Lidl bude v krachu.

To golia: ty jsi nejvetsi trapista jelikoz jsi ani nenapsal svuj.

0/0
24.8.2006 14:19

ixabod

Re: Re: Re: Re: Re: co to je za klauni???

To golia : nepapsal jsi ani svuj nazor.

0/0
24.8.2006 14:20

Zbyso

Uz toho bylo dost!

Nejsem nejaky prilisny socialne smyslejici clovek, ale i presto jsem na 150% na strane zamestnancu. Nejednou jsem take zazival podobne zachazeni v severomoravskem kraji, tak treba "neskutecna buzerace" japonskych SHIMANO v Karvine, kde jste za 6tku cistyho museli hlasit i kdy dete na zachod a on se rozhodl jestli muzete, mimochodem jmenoval se Yo Dale taky v retezcich KAUFLAND nevladla prilis vabna atmosferka (pripada mi ze nejvic se setri na Tsechise lidech), me toto znasilnovani naseho naroda leze krkem

RENESANCE!!>-

0/0
22.8.2006 12:23

Transalp

Kdo působí trable těch pracujících žen?

Státem diktovaný zákoník práce, státem diktovaná minimální mzda, státem rozdávané sociální dávky, státem uvalené daně, zdravotní a sociální odvody, mizerná vymahatelnosti práva u státní justice na. Stát brzdí a omezuje vznik nových zaměstnavatelů. Není Vám podezřelé jak často vychází jako hlavní viník neutěšené situace (nejen na trhu práce, ale i na silnicích, ve školách, v telekomunikacích, v energetice...) STÁT?

Až do vztahů mezi prodavačkami a majiteli obchodů nebude stát strkat svůj rypák (zruší se zákoník práce a daně z práce), budou se mít prodavačky mnohem líp, než dnes. Pokud byla porušena jejich dohoda a nebylo vynuceno její dodržení, pak jediný viník je STÁTNÍ legislativní, policejní a justiční aparát, který se má především starat o dodržování práv člověka. Jak vidno, ani tuhle základní službu není schopen občanům poskytovat řádně.

0/0
22.8.2006 12:03

Radek

Co to je za kecy?

Ty hovado, jak může stát za to, že se nějakej sráč s platem 50000,- nebo i kolikrát větším, rozhodne rozkázat zaměstnanci, aby koukal jít uklízet nožem trávu mezi dlažebníma kostkama? Jestliže si takový vedení firem jako je Plus, Kaufland a další neuvědomí, že toto chování a také obrovský rozdíl mezi platem vedení a platem zaměstnanců a třeba pokladních je naprosto neetický, tak to bude vypadat tak jak to vypadá. Otřesně. A žádné zrušení těch hrozných státních omezení tohle nevyřeší, protože nikdo nemůže zaručit, že se ten či onen zaměstnavatel nebude chovat tímto způsobem a to kdekoli na světě i v těch nejvíce liberálních zemích! Dokazovat něco jako je šikana je poměrně hodně obtížné kdekoli na světě a s fungujícím státem to nemá co dělat. Je vidět, že jste se s něčím takovým u soudu vůbec nesetkal, tak jen plácáte teoretické kraviny.

0/0
22.8.2006 21:41

Jarad

Re: Co to je za kecy?

Lol, už vidím, jak pod šikanujícím vedením budou lidi dobrovolně pracovat. Prostě dají výpověď a půjdou za někým, kdo je šikanovat nebude, ne? Takovýhle zaměstnavatel buď radši změní přístup nebo holt bude bez zaměstanců...

0/0
24.10.2006 0:18

Milfried

Re: Co to je za kecy?

Krátkozraký blbečku, vysvětlím ti to po lopatě.

Když budeš podnikat a vyděláš 100 korun, po zdanění ti zůstane 74 korun. Když 100 korun proděláš, proděláš CELÝCH 100 korun.

Práva zaměstnancům nikdy nezaručí žádný stát ani zákon, protože zákon jde vždy nějakou kličkou obejít. Ti nejlepší právníci nepracují pro stát, zapamatuj si to , idiote.

Práva zaměstnancům zaručuje samotná existence jiných zaměstnavatelů a možnost kdykoliv svoboně změnit zaměstnání. Pokud máš problém s kšeftem v Mostě, jdi jezdit s TIRákem do Anglie (ani nemusíš umět řečú za 80 tisíc čistýho. Nepůjdeš? TAK SI NESTĚŽUJ!

0/0
24.10.2006 20:41

michal

konec

nedivím se, že nejhorší 2 řetězce, lidl a plus mají problémy, nevydělávají a myslím, že brzy skončí, zaměstnancům by stačilo jeden či dva dny stávky, nebo hromadně onemocnět a končí..kdo tam nakupuje,tak je masochista.. :-)

0/0
21.8.2006 12:33

madcap

Re: konec

Přesně! Masochista a to doslova! Současný management PLUSu bude asi pěkná banda, ale přátelé, můžem si za to sami. Chceme nakupovat skoro zadarmo a pak se divíme, k čemu to vede. Podobné podmínky pro zaměstnance jsou i v jiných řetězcích, i když ne tak drastické (zatím). Managementy  jsou nuceny neustále snižovat náklady, aby udržely ceny co nejníž a tak to samozřejmě padá i na zaměstnance ... ale taky na dodavatele ... a zaměstnance dodavatelů ... a jejich dodavatele atd. atd. Češi - šetřílci a kolenovrti, proberte se!!! ... a už se těším, jak mě někdo rozcupuje :)

0/0
21.8.2006 19:29

GEORGE MICHAELL

Re: Re: konec

Budeš se divit, ale nechci Tě rozcupovat... Řekl jsi to totiž naprosto přesně - jsme národ kolenovrtů a tak se dívám po cenách, avšak  neuvědomujeme si, že to jde na úkor všeobecné kvality a komfortu. Jsem zvědav, až se v Čechách otevře typický švýcarský obchoďák Jelmolí, to se nám budou panečku protáček panenky... 

0/0
22.8.2006 12:00

Radek

Re: Re: Re: konec

Pánové vůbec nevíte o čem je řeč, většina managmentu, osobně znám několik lidí, má vůči svým zaměstnancům naprosto nehorázné platy řádově jde o platy mezi 50-100 tisíci i s odměnami a na ty jim nikdo nešáhne. Zatímco pokladní dělají fakticky za minimální mzdu a přesčasy zadarmo. Něco takového mi přijde neetické a opravdu se nedivím, že řada těchto obchodů vůbec nevydělává, protože slouží jako dojná kráva pro pár lidí, kteří nechají otročit stovky zaměstnanců za mizernou mzdu hlavně aby se oni měli dobře, ale nepochopili, že celé to je o korektním vztahu zaměstnavatel vs. zaměstnanec. V momentě kdy jeden druheho chce občůrat, tak je to špatně.

0/0
22.8.2006 21:46

mbutata mbebe

Re: Re: Re: Re: konec

a jooo, etika ... aha, tak uz tem tvym prispevkum rozumim. chlapce, to, v cem dnesni dobe zijeme, se jmenuje kapitalismus, a kazde firme mimo armady spasy jde o ZISK. zrovna tak jako jde o zisk zamestnavateli, u ktereho pracuji ja, zrovna tak jako jde o zisk tvemu zamestnavateli, pokud jim neni urad prace. a pokud dotycny neumi opravdu ic jineho nez sedet u kasy a posouvat zbozi na pase, pak holt se musi smirit s tim, ze jeho uplatneni na trhu prace je takove, jake je. a pokud se vam na tom neco nelibi, muzete zalozit svuj obchodni retezec, ve kterem budete prodavackam platit nadprumernou mzdu ... schvalne, jestli vydrzite aspon ctvrt roku R^ 

0/0
23.8.2006 8:27

davidoff

Se teda divim,

 že když vidí, jaký jsou s českejma lidma problémy a že se jim nechce makat za špatnejch podmínek, že si nenajmou s agentury slováky. Spousta starostí by šéfíkum z německa odpadla, protože Slováci si nestěžujou a cenově by jim platili stejně. Takový je bohužel současný trend podobných marketů a výrobních linek v Česku

0/0
18.8.2006 14:19

michal

Re: Se teda divim,

no myslím, že slovenština tam zní velmi často, a nemyslím, že Slováci si nechají kadit na hlavu o něco déle než Češi...

0/0
21.8.2006 12:35

Zbyso

Re: Se teda divim,

TY DEFFFOOOOO!!! ty nejsi czech;-€ Jdi LIZAT NEMECKY PRDELE(Y)8-o(Y)

Ceskoo jedeeee>-;-)

0/0
22.8.2006 12:53

Ucho

Fešák v obleku

Ten fešák v obleku bude asi pěknej borec :-D

0/0
18.8.2006 12:40

Horle

Nechápu

Vůbec nechápu smysl takovéto stávky a odborů vůbec. Pokud se mnou vedení špatně zachází, nejsem spokojený s platem, nebo mi v práci vadí cokoli jiného, seberu se a jdu jinam.

0/0
18.8.2006 9:46

velkorypal

Re: Nechápu

bohužel ženská s výučním listem v oboru Prodavač/prodavačka, těch možností moc nemá. ano lidé kteří umí s PC a mají nějaké vzdělání mají hodně možností, ale jsou lidé, kteří tyto možnosti nemají.

Zkuste si domluvit brigádu v některém marketu, doporučuji období před vánocema a nejlíp na pokladně. pak pochopíte že někde je chyba a ten člověk si musí odpočinout.

0/0
18.8.2006 9:59

Ralf

Re: Re: Nechápu

Tak se pani mela lip ucit. At si udela rekvalifikaci. Jinak ocenuji, ze pani aspon projevila snahu pracovat. Ale mela by se snazit jeste vic, aby ziskala lepsi praci... Sestrenka byla taky nejdriv svadlena. Moc to neneslo, tak si dodelala maturitu, pak zdrhla na rok do Nemecka, potom na rok do Anglie a ted je o ni diky jazykum celkem zajem. Bezproblemu v nasem chudem kraji sehnala praci sekretarky. A aby nemusela dojizdet cca 30km s cca 3 prestupy, tak si poridila byt v danem miste. Kdyz se chce, vsechno de, ale musi se zdravy clovek spolehnout predevsim sam na sebe...

0/0
18.8.2006 12:05

Ralf

Re: Re: Re: Nechápu

Jinak v reklame je lzive uvedeno: MALE CENY, TO JE PLUS (coz neni pravda ve srovnani s konkurenci). Vice by sedelo MALE PLATY, TO JE PLUS.

0/0
18.8.2006 12:06

ppetr1

Re: Re: Re: Nechápu

tak s timhle souhlasim,jenze spousta lidi je strasne lina se ucit a jsou pohodlni danym system.ja bych tam nedelal ani minutu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jednodusi je pro me se neco naucit,nez drit jako mezek za par supu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KDO CHCE KAM POMOZME MU TAM .

0/0
18.8.2006 17:58

Koncepce

Re: Re: Re: Nechápu

No a kdo ti pak namarkuje ten rohlík frajere?

0/0
21.8.2006 18:47

Jarad

Re: Re: Re: Re: Nechápu

děláte si srandu? když zaměstnavatelé nebudou moct sehnat pokladní,budou nabízet čím dál tím vyšší platy dokud si toho pokladního neulověj. Tomu se říká neviditelná ruka trhu - vyšší poptávka znamená vyšší cena. Jasné? Tak už žádné hloupé dotazy

0/0
24.10.2006 0:26

Marcela

Re: Re: Re: Nechápu

tak se paní měla lépe učit ;-), každý se narodí nějak vybavený, někdo je chytřejší a ani se moc uřit nemusí a jde mu to, někdo se snaží, je pečlivý ...ale prostě to nejde . A kdyby se všichni učili stejně, kdopak by asi prodával, uklízel, pekl housky .......prostě to  jsou jen takové trapné kidy :-P

0/0
21.8.2006 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.