Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA chtějí pomoc od státu, slovo bude mít i Brusel

Hospodaření Českých aerolinií se neobejde bez pomoci státu, tvrdí šéf společnosti Radomír Lašák. Ztráta firmy za prvních šest měsíců roku 2006 dosáhla 773 milionů korun, s návratem do zisku vedení počítá až v roce 2008. Finanční injekce by podle Lašáka měla dosáhnout až dvou miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mike

Zajimalo by me, kde Tvrdik "pomaha" nyni

Myslim, ze se uplatni pouze v politice. Tam tu jeho dutou hlavu zaplati danovy poplatnici a nikdo se nebude zlobit.

0/0
2.10.2006 15:52

Pyjus

prodat

Nevidím důvod, proč držet nad vodou nefungující firmu. Ať stát prodá svůj podíl za tržní cenu. Ať manažeři, kteří firmu přivedli k hluboce červeným číslům vrátí svoje "brebendy". Budíče, vstávat! Ajaj, realita. Zase budu z daní platit firmě, která mne moc nenadchla, když jsem letěl do USA a socialistickým přisluhovačům dosazeným slibujícími lháři... klidně ať ČSA padnou. Dalších létavic je dosti na nebi...

0/0
25.8.2006 14:16

Vaclav

Tvrdik

aneb Jarda miliarda.

0/0
25.8.2006 14:14

karel

?kdo to zaplatí?

Do funkce dosadila Tvrdíka cssd /nesmyslně a bez zájmu o řádné spravování státního - tedy nás všech - majetku/a z jejich velmi tučných příjmů by nebyl problém to zatáhnout.

0/0
24.8.2006 22:09

karel4336

Ať platí kdo poletuje

Zaploatit to musí ti ,kteří lítají a ne ti ,kteří v životě neletěli.Plaťme to co užíváme.Mě taky nikdo nepřiplácí na benzín.Když nemám tak nejedu.Nedá se nic dělat.V této zemi jsou pořád lidé,kteří majíprivilegia proti obyčejným lidem.

0/0
24.8.2006 19:31

mpixel

Re: Ať platí kdo poletuje

jenomže ti co lítají to nezaplatí...půjdou totiž lítat s někým jiným. Proč by neschopnost jiných oni měli platit? Vina je to především ČSSD. A na splacení svých chyb chce použít naše peníze.

0/0
25.8.2006 9:31

puch ze slona

Já to říkal, já to říkal

Citace z diskuse staré 2 dny:

Kdepak Radek je fištrón;-D

Re: Re: Re: šibal R,. Lašák - neschopný jak v PPF (puch ze slona, , 22.08.2006 14:53 ) vlákno | reagovat

No a zpětný leasing mu na již leasovaných letadlech taky půjde hodně blbě. Inu Vlašáku, Vlašáku teče ti do bot! Pak ledaže by měl za lubem, že ty lidi, co berou odstupné, mu nějakým způsobem zkompenzuje stát?

0/0
24.8.2006 18:18

M

Pěkně Tvrdík ČSA potopil!

Je fakt, že na potápění firem je machr! A taky moc hezky umí nosit deštník Paroubkovi!R^

0/0
24.8.2006 17:19

Lusi

At to zaplatí poradce McKinsey a Delloitte

to jsou geniove i na zachodovou misu ;-D;-D

0/0
24.8.2006 16:17

d

ani omylem!

Nejdriv to neschopny bolsevicky zlodej Tvrdik vytuneluje a pak to ma zase sanovat stat z dani tech schopnejsich?

0/0
24.8.2006 16:05

holkazdaleka

Jedina moznost je privatizace.

0/0
24.8.2006 14:13

Brainwashington

Ať žije Trtík, Sociálismus a Lidová Armáda!

Nyní již ti "podnikatelé" vyloupí jenom státní kasu a živnostníkům nařídí, aby to zaplatili ze svého nemocenského!!! Cha! Tak nekradli ani komunisti!

;-D

0/0
24.8.2006 13:39

Karel

Metro

Stát ať přispěje na výstavbu metra který denně používame a ne za nějaký lítaní do řiti (Y)

0/0
24.8.2006 13:37

briza

Re: Metro

A co letiste? To dnes zavirat nebudeme? ;-D

0/0
24.8.2006 13:57

RadecekH

Re: Re: Metro

Letiste, alespon to ruzinske, prosperuje vice nez dobre a bude prosperovat uplne stejne i bez CSA.

0/0
24.8.2006 14:00

briza

Re: Re: Re: Metro

Ja vim. Ja si jen z Karla a jeho "rychlych reseni" delam srandu. Nedavno tu totiz v diskusi k dluhu CSA navrhoval CSA zrusit, letadla prodat a zavrit letiste  !! ;-D (ze letiste nepatri CSA byl jen nepodstatny detail).

0/0
24.8.2006 14:09

jardahorak

Re: Re: Metro

Co ma leteste spolecne s CSA? 8-o

0/0
24.8.2006 14:06

jardahorak

Re: Re: Re: Metro

letiste...

0/0
24.8.2006 14:06

RadecekH

Re: Metro

Proc by mel stat dotovat dopravu, ktera je pro uzkou skupinu lidi? A je uplne jedno, jestli je to CSA nebo prazske metro.

Stat by se mel na veskere dotace vyprdnout a starat se o dulezitejsi veci.

0/0
24.8.2006 13:59

jardahorak

Re: Re: Metro

Prazske metro kazdy den!!! prepravi vice nez milion cestujicich... Ale jiste, je to jen uzka skupinka lidi...

0/0
24.8.2006 14:08

briza

Re: Re: Re: Metro

 v Praze

0/0
24.8.2006 14:10

RadecekH

Re: Re: Re: Metro

No a co tech zbylejch 9 milionu? Ono ve skutecnosti, co tech zbylejch 10 milionu, protoze metro sice prepravi milion lidi, ale vetsina jich tim metrem jede nekolikrat za den a zbytek jsou cizinci.

Nevim jak tobe, ale me prijde, ze kdyz dam 20 korun za to, ze me odveze par stanic, dotuju ho uz tak dost a nemam potrebu ho dotovat jeste ze svejch dani.

0/0
24.8.2006 14:20

d

Re: Re: Re: Re: Metro

Jenze ta dvacka nepokryje ani ctvrtinu "nakladu". Skutecne naklady na osobu a kilometr jsou pak takove, ze by to i prosluli prazsti taxikari zvladli levnejc.

0/0
24.8.2006 16:10

RadecekH

Re: Re: Re: Re: Re: Metro

Ta dvacka naklady pokryje. Podle jejich stranek maji rocni naklady asi 8.9 miliard. Za rok prepravej 1.16 miliardy osob. Tedy kdyby platil kazdy za kazdou jizdu 8 korun, jsou na nule bez jedine koruny dotaci. 8 korun mi neprijde nijak prehnana cena. Jinak, kdyz se clovek podiva na jejich prijmy z jizdneho, v soucasnosti cini 2.56 koruny za jednu jizdu. Tak se nediv, ze nechci platit 20,- a jeste je dotovat z dani.

0/0
24.8.2006 16:27

ddo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

1.16 mld přepravených lidí je zavádějící číslo, zároveň píšou, že na tržbách za jízdné mají 2.9 mld. Kč. Těch 1.16 mld je asi trochu nadhodnocená statistika, navíc když mám přestupní jízdenku za 20 a 2x přestoupím, budu ve statistice 3x. A taky jsou permanentky a jízdenky za 14 a kdoví co ještě.

0/0
24.8.2006 17:55

Majkyho_pupik

Re: Re: Metro

ano presne tak;-Dnaco potrebujem mezimestsky autobusy nebo vlakovou dopravu...:-)nemas jeste nejake podobne uzasne rady?:-D

0/0
24.8.2006 14:15

RadecekH

Re: Re: Re: Metro

Kazda doprava by mela byt placena z jizdneho. Zadne dotace.

0/0
24.8.2006 14:35

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Metro

:-Dzajimava myslenka,ale asi by se to cca 3 milionum Cechu dopravujicich se kazdy den do skol a zamestnani verejnou dopravou nelibilo..:-D

0/0
24.8.2006 14:43

RadecekH

Re: Re: Re: Re: Re: Metro

Vetsina z tech 3 milionu se prepravuje na linkach, ktere ztratove nejsou. A ty, co ztratove jsou by si holt priplatili. Proc je dotovat z penez nas vsech.

0/0
24.8.2006 14:53

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

ktere nejsou ztratove?

0/0
24.8.2006 14:54

RadecekH

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

Kazda vytizena linka platicima lidma neni ztratova. Ztratove jsou takove ty dopoledni autobusy a vlaky, kde je jede 5 a pul lidi, z cehoz jsou vsichni duchodci, co jedou zadarmo nebo alespon za pulku a pak ostatni malo vyuzivane spoje. Vetsinou je to tak, ze kdyz rano je jeden spoj vytizenej a tim ziskovej jednim smerem a odpoledne druhym. Ostatni jizdy jsou ztratove.

0/0
24.8.2006 15:03

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

;-Dvsechny linky MHD ve vsech mestech CR jsou ztratove, takze obyvatele mest muzem z vaseho pokusu vynechat.zbyvaji nam mezimestske spoje, ano autobus nacpany lidmi na lince Praha - Plzen je opravdu plusova zalezitost,ale ne vsichni lide bydli a prepravuji se na takto frekventovanych trasach.prakticky kazdy spoj mezi mensimi mesty je ztratovy,ale potrebny neb ne vsichni lide v nasi zemi zacinaji pracovat /ucit se/ ve stejny cas/drobny ale podstatny detail:-)/takze myslete predtim nez zacnete pouzivat klavesnici jinak se tu pomerne drsne ztrapnujete,ale aspon sem se zasmal/no asi nejen ja,diky:-)/

0/0
24.8.2006 15:11

RadecekH

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

Kecy. Co se tyce MHD, tak by me zajimalo, jak muzou poznat, ktera linka je ztratova a ktera ne.

A co se tyce dalkove prepravy, tak jestlize jsou nejake trasy frekventovane, tak se jim tak rika proto, ze na nich jezdi nejvice lidi. A jedna takovato frekventovana linka prepravi treba stejne jako 10 linek jinych.

Porad ale nechapu, proc to dotovat? Kdyz na to lidi nemaji, at chodej pesky. Ono by se ale ve skutecnosti ukazalo, ze nedotovana cena treba vlaku je vyssi nez cena benzinu a tak by se lidi na nejakou verejnou dopravu vyprdli.

0/0
24.8.2006 15:28

d

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

MHD jsou ztratova proto, ze jsou to velke podniky a funguji zoufale neefektivne.

0/0
24.8.2006 16:13

majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

presne:-Dtak to si trumfnul vsechny;-D

0/0
24.8.2006 18:13

briza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metro

Tohle je myslim obecnejsi problem. Verejne doprava je dotovana temer vsude. I treba v USA tam kde verejne doprava funguje je dotovana a kde dotovana neni tam neni co dotovat (pomijim skolni autobusy ty tam jsou dotovany vsechny). Takze se dostaneme k individualni doprave a pak je to otazka kapacity a stavu silnic, ekologicke zateze a zohledneni napravy jejich nasledku. Tak jako tak se k financovani z dani dostanes a nakonec se dojde na otazku jestli dotace verejne dopravy nejsou levnejsim resenim. Odpoved neznam.

0/0
24.8.2006 15:07

Mirek33

Nove airbusy

VV Budme radi ze nakoupili nove airbusy, jinak by mozna lidi chcipali v zastaralych letadlech.

0/0
24.8.2006 13:37

eso

ale ale...

ja myslel, ze lasak je manazerske eso a dokaze vyvest CSA ze ztraty zpet k zisku i bez pomoci statu!

0/0
24.8.2006 13:20

krabi

Re: ale ale...

problém je v tom, že Tvrdík a šibalové čssd nakoupili nové airbusy, zbytečně, shrábli provize a ted se v tom čsa plácá...prostě socanská zlodějská klasika

0/0
24.8.2006 13:24

briza

Re: Re: ale ale...

Nakup Airbusu nebyl uplne zbytecny. Ty stavajici Boeingy 737 starsi generace mely maly dolet takze na nektere linky museli nasazoval velke Airbusy A310, ktere potom zase nebyly dostatecne obsazene coz nebylo vubec efektivni. Nova letadla na stredni trate by museli kupovat tak jako tak. Akorat, ze je tu obnovu meli delat az po obnove dalkovych letadel (coz je teprve ceka). 

0/0
24.8.2006 13:35

q

Re: Re: Re: ale ale...

Dovoluji si tvrdit, ze nemas pravdu, protoze vubec nerozumis problematice. Pokud jsi o sve pravde presvedceny, napis tady jedinou linku, na kterou byla nasazena 310 protoze na ni nestacila 737.

0/0
24.8.2006 18:26

pilsner urguell

Moc by mě

   zajímalo, kolik z té částky která chybí ČSA dostala Slávie Praha.Ví to někdo ? Ale pravdu.

0/0
24.8.2006 13:09

Miloš

"konzultační společnosti"

Aspoň je taky vidět, že ty slavný konzultační společnosti jako je Delloite atd. jsou na h*vno, leda byste potřebovali vytáhnout prachy ze státní firmy do stranické kasy ;-€ Mají špínu za nechtama.

0/0
24.8.2006 13:00

Šáša

ho*no dostanou

rozhodně nesouhlasím s jakoukoliv pomocí od státu, je to akorát banda vyžírků, i kdejaká asistentka tam bere 70 tis. měsíčně a pak se není čemu divit, že jsou ve ztrátěRv

0/0
24.8.2006 12:50

Martin

Re: ho*no dostanou

taky nejsem pro dotaci ale ty jses uplne mimo! Naklady za platy (i kdyby byly buhvijake) daleji u firmy takovehoto typu zanedbatelnou castku...

0/0
24.8.2006 13:07

RadecekH

Re: Re: ho*no dostanou

To je preci nepodstatny, jak velkou castku tvorej mzdove naklady, ne? Ono zas tak nepodstatny nebudou. Ale kdyz se ma setrit, tak vsude.

0/0
24.8.2006 14:01

Neboztik Pepan

Re: Re: ho*no dostanou

No ono je to par miliard korun na ty tvoje zanedbatelny vyplaty. Az tak zanedbatelne to nebude.

0/0
24.8.2006 17:28

krabi

Re: ho*no dostanou

hlavně by bylo třeba prověřit kolik miliard shrábli jako provize za nákup nových letadal šibalové čssd v čele s Tvrdíkem

0/0
24.8.2006 13:26

wildge

Prodat

Prodat statni podil driv, nez bude pozde.

0/0
24.8.2006 12:46

proviron

Stát tam nasere

dotace,aby se to mohlo následně "výhodně zprivatizovat".

0/0
24.8.2006 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.