Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internet Mall chce do Vánoc rozjet prodej i v Německu

Expanze české obchodní firmy Internet Mall pokračuje. Poté, co se dostala na Slovensko, do Maďarska a do Polska, se teď chystá i do Německa. "Stíháme vánoční sezonu," říká majitel a spoluzakladatel Internet Mall Ondřej Fryc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maxim

idealo

Meli nejdriv kouknout na idealo.de a kelkoo.de , ja tam nakupuju bezne, pochybuju, ze s timto pristupem jak pisete tady vsichni se tam da uspet. Nemci jsou profici.

0/0
28.8.2006 9:30

Pavel

Re: idealo

8-o

0/0
30.8.2006 21:01

modra_ludra

rekama!!!

Jak může Idnes dělat reklamu takovýmu shopu???? Zase někdo někoho známej...hele já ti dám na index dneska článek a potřebuju novou lednici! Běžte s takovou reklamou do řiti! Zvlášť podporovat takový megalomany odporný.

0/0
28.8.2006 8:35

Alek

Re: rekama!!!

ty idiote, kdyz si to firma zaplati, tak o ni napisou clanek. To takhle rves pri kazdy reklame v televizi? Z ceho myslis ze idnes zije, z tvejch blbejch kecu???

0/0
28.8.2006 8:40

anders22

Re: Re: rekama!!!

;-DR^

0/0
28.8.2006 11:03

Zákazník

Servis Internet Mall

Nakoupil jsem na Mallu už 2 myčky mixer, parfemy, pneumatiky. Zatím jsem spokojen. Do 2 hodin po objednavce sami zavolaji pro upresneni casu dodani a zbozi jsem vzdy obdzel max do 4 dnu po objednavce. Pokud byl na sklade, pokud ne vzdy v case jaky mi slibili.

0/0
28.8.2006 8:27

zakaznik

Povedena firma

Tak jsem si u  nich objednal kabel za 1000 korun a pan mi po telefonu rekl, ze hned zitra to poslou. Ubehl ale vic nez tyden a nic neprislo. Tak jsem volal znovu a pan se udivene podival do pocitace, ze oni tu objednavku maji, ale ze to jeste neposlalli. Duvod? Zadny nesdelili, proste se jim to asi nechtelo poslat. Tak jsem objednavku hned zrusil a uz u nich nic nekoupil.

Tak teda takovou firmu bych kazdemu pral!

0/0
28.8.2006 7:36

Petr

Re: Povedena firma

Taky už tam nikdy nanakoupím.

0/0
28.8.2006 8:08

Petr

Re: Povedena firma

U mě to bylo podobné, chtěl jsem u nich koupit myčku. Po objednávce sice zavolali celkem rychle a objednávku potvrdili. Nejdříve jsem ale musel 14 dní čekat než myčku budou mít. Konečně když už ji měli,  tak myčku v dohodnutý termín nedovezli. Druhý den jsem čekal, jestli se někdo ozve a vysvětlí mi, proč myčku nedovezli, ale nic se nedělo. Musel jsem zavolat sám. Za týden se to samé opakovalo. Omlouvali se a prý má můj případ nejvyšší prioritu a jediný, co nabídli, bylo, že mi zdarma poskytnou jejich komfortní dopravu, která je jinde samozřejmostí. Celé se to táhlo více jak měsíc a půl. Nakonec jsem objednávku u nich zrušil a s nimi již nikdy více.

0/0
28.8.2006 8:49

Martin Vlasák

Re: Povedena firma

Dobrý den,

velice se Vám omlouvám za vzniklé komplikace, které vznikly při dodávce Vámi objednaného kabelu. Chyba byla skutečně na naší straně (selhal lidský faktor na expedici). Věřte tomu, že nás taková chyba mrzí, protože naším cílem je prodávat nikoliv dělat chyby.

0/0
31.8.2006 10:12

Laďa

Re: Povedena firma

kupoval jsem na Pneuexpertu pneu a jejich sluzba je nadstandartni. Pneu mi privezli nasledujici den. Po 15min co jsem udelal objednavku mi od nich volal operato. Na ten obchod nedam dopustitR^

0/0
31.8.2006 10:23

araya

v Německu to bude chtít poctivější přístup než u nás...

Jeden malý příklad - reklamaci uznali až týden poté co jim vypršela zákonná lhůta a peníze dosud nevrátili;-€ S tímhle v německu neuspějou(Y)

0/0
28.8.2006 6:44

halalik

Re: v Německu to bude chtít poctivější přístup než u nás...

Ale uspeji. Cena vitezi. Navic Nemci kupuji zasadne jen AEG, Siemens, Bosch a tam je reklamaci minimum.:-P

0/0
28.8.2006 7:21

Jindřich

Re: Re: v Německu to bude chtít poctivější přístup než u nás...

S těma cenama taky nic moc,jsou levnější obchody jo a taky zrušili zelenou linku-volání zdarma na jejich firmu,prostě šetří na všem...

tuto firmu nee ...(Y)

0/0
28.8.2006 7:42

Mox

Re: Re: v Německu to bude chtít poctivější přístup než u nás...

Jenom na upresneni, Bosch a Siemens je jedna firma, jmenuje BSHG (Bosch-Siemens Hausgeräte) a ma na trhu vetsinovy podil. AEG je Electrolux a po letosnich nekolikamesicni stavce celkem ztraceji na trhu. Nemci si potrpi na znacce, ale tim, ze AEG uz neni AEG, ale Electrolux, nastava odklon zakazniku. No a co se tyce reklamace, zavolate na hotline linku, ve smuvenou prijede opravar a opravi. S prodejcem nic neresite, je to vec vyrobce (mam s tim vlastni zkusenost)

0/0
28.8.2006 9:08

Marie

Re: v Německu to bude chtít poctivější přístup než u nás...

To mě překvapuje. Já jsem jim vracela zakoupeného kuchyňského robota a peníze mi vrátili do týdne bez řečí.R^ Nakoupím tam ráda znovu, ke mě se chovali slušně.:-)

0/0
28.8.2006 10:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.