Diskuze

Spořitelna: platby přes web budou jen s mobilem

Nejen počítač, ale také mobil bude nutný od října k zadání platebního příkazu z účtu České spořitelny. Banka zvyšuje ochranu internetového bankovnictví. Všechny platby bude nutné autorizovat i esemeskou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

simeon

5. 9. 2006 11:48
BOSHI je tupec

 a ignorant, co si nebyl schopen prostudovat podmínky. Snaží se tu burcovat lidi k útokům na banky za něco, co si zrovna banky nezaslouží (byť by měl brojit za jiné nespravedlnosti bank). Vypadá na zakomplexovaného nedostudovaného právníka, ale spíš to bude DeByL

0 0
možnosti

simeon

5. 9. 2006 12:05
Re: BOSHI je tupec

sorry za překlep, BOCHI

0 0
možnosti

Nezničitelné Monstrum Reloaded

29. 8. 2006 14:19
ČSOB to takhle má zařízeno už dávno

a nikomu to nepřipadá divné.

Se divím, že na to v ČS přišli až teď.

0 0
možnosti

filip

5. 9. 2006 11:01
Re: ČSOB to takhle má zařízeno už dávno

možná si to nečetl celý, ale už to nějakou dobu provozují taky, ale zatím to bylo povinné jen pro platby nad 20tis :o) (mimochodem, tuším že limit pro posílání autorizačních sms sis mohl nastavit na svojí hranici)  Nejdřív čti, pak piš... jsi nějaký zbrklý ;o)   

0 0
možnosti

Jirka

29. 8. 2006 12:02
Co když nemám mobil?

Je na to nějaké alternativní řešení?

0 0
možnosti

Obyvatel

29. 8. 2006 12:37
Re: Co když nemám mobil?

Asi jen stiznost na postup Ceske Sporitelny vuci klientum. Zkousel jsem to po dobrem a vysledek zadny.

0 0
možnosti

Jarda

29. 8. 2006 9:20
Intetnetové bankovnictví v USA

Zpusob jednani ceskych bank s jejich klienty jasne ukazuje, ze v CR konkurence v tomto sektoru proste neexistuje. Zákaznik je malý pán a banky si s ním dělají co chtejí. Když se ti to nelíbí, běž jinam (nebudeš na tom ale lépe!). Mám zkušenost s dvěma americkými bankami (Bank of America - působnost po celych USA; Wachovia - východní pobřeží). V obou případech jsem pro používání internetového bankovnictví musel vyplnit pouze internetový formulář, na jehož základě mi byl zaslán autorizační certifikát. Nemusím podotýkat, že vedení účtu a veškeré náklady na zasílání hradila banka - čili žádné poplatky. Ve smlouvě bylo také uvedeno (zjednodušeně), že v případě neoprávněné transakce prostřednictvím IB (tedy i hlavně v případě zneužití IB) je banka povinna částku zpět uhradit a dále uhradit klientovi ještě jakési "bolestné" navíc.

Jiná země, jiný způsob chování k zákazníkům. Ani nemusíme chodit takhle daleko. Na západ od nás by si praktiky používané u nás žádná banka nedovolila.

0 0
možnosti

votomtoje

29. 8. 2006 14:40
Re: Intetnetové bankovnictví v USA

No USA bych zrovna v bankovní branži za zářný příklad nedával. Copak v zemi, kde většina platebních transakcí probíhá prostřednictvím šeku, lze dávat za příklad?;-)

0 0
možnosti

Tomik

29. 8. 2006 8:04
Přestává existovat internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví znamená, že si vše vyřídím na internetu. Pokud do toho začínají tahat telefony, SMS, operátory (výhradně české!) apod., tak už se prostě o internetové bankovnictví nejedná. Je to kočkopes. Nutí lidi pořídit si mobilní telefon, sdělit jim tel. číslo, používat výhradně českého operátora, být v místě se signálem...

0 0
možnosti

hugo

5. 9. 2006 11:37
Re: Přestává existovat internetové bankovnictví

tuším se ta služba jmenuje servi24 a už nějaký čas sdružuje internetbanking a GSMbanking - tudíž ten telefon tam mají lidé stejně. Při stejné službě platíš různými kanály, třeba i pevnou linkou.... tak co se rozčiluješ?

0 0
možnosti

N*sr*tý

29. 8. 2006 6:39
2 lide na účet

Používáme doma servis24 oba, účet je manželky, takže tam je uvedeno její číslo. To znamená, že příkazy k platbě teď může zadávat jen ona? Certifikát je pro mě nepoužitelný z bezpečnostních důvodů - do servisu24 přistupuji většinou z práce, tak ho tam přece nenechám někde válet na disku.

0 0
možnosti

babacek

29. 8. 2006 7:10
Re: 2 lide na účet

Myslím,že se rozčiluješ předčasně i toto bude jistě ošetřeno i když to článek nepopisuje.

0 0
možnosti

Obyvatel

29. 8. 2006 0:03
Nezbyva mi nez zrusit u CS ucet

Bohuzel je to tak. Certifikat odmitaji vydavat na USB disk (jen ctecka + cca 300 Kc rocne za certifikat - ponekud predrazene). A nejaky telefon me nezajima, poridil jsem si internetove bankovnictvi. Jeste ze zrusili poplatek za zruseni uctu.

0 0
možnosti

ouagadougou

29. 8. 2006 0:40
Re: Nezbyva mi nez zrusit u CS ucet

nevím, v čem je problém. většina lidí telefon stejně má, takže to pro ně nepředstavuje žádnou zátěž. já autorizační kódy používám už teď a je to rychlé, jednoduché a doufám, že i mnohem bezpečnější než klasická internetová platba.

0 0
možnosti

perverez

28. 8. 2006 22:30
Neni pravda 20000,-

Neni pravda, ze u CS lze pomoci SMS autorizovat platby vyssi nez 20000,- - naopak kazdy klient si muze urcit limit, pri kterem chce provadet autorizaci pomoci SMS, pokud si ho nastavi na 0,- pak musi autorizovat vsechny platby.

0 0
možnosti

ouagadougou

29. 8. 2006 0:41
Re: Neni pravda 20000,-

dvacet tisíc je od spořky nastavený standardní limit na povinné potvrzení sms.

0 0
možnosti

Bochi

28. 8. 2006 21:33
Neschopnost a arogance banka

A helemese, před pár dny to zavedla KB a teď se do stejné hovadiny vrhá ČS. České banky zvolily raději obtěžování svých klientů, než aby něco udělaly s nízkou úrovní svých systémů nebo převzali na sebe vyšší rizika.

Nevím, jak je to v případě ČS, ale KB zavedením SMS autorizací porušila dosavadní smlouvy se svými klienty a jejich krok je tedy nezákonný. Jsem právě uprostřed jednání s KB ohledně této věci, pokud s tím něco neudělají, dalším krokem bude hromadná žaloba a to bude hodně bolet i takový gigant jako je KB, neboť se jedná o statisíce poškozených lidí a navíc hrozí nemalá pokuta. Klientům ČS radím totéž (pokud jde i u ČS o stejný problém porušení smlouvy), mizerná úroveň našich bank, vybírání nehorázných poplatků za cokoliv a jejich arogantní chování vůči zákazníkům, je do značné míry i důsledkem toho, že si to necháme líbit. Braňte se zákonnými cestami, pokud můžete, nebuďte pasivní!

0 0
možnosti

votomtoje

28. 8. 2006 22:19
Re: Neschopnost a arogance banka

No já si myslím, že jde o rovnoprávný vztah dvou subjektů, takže když ti podmínky KB nevyhovují a budeš dělat problémy, tak KB přistoupí k výpovědi z jejich strany a moc s tím nenaděláš.

0 0
možnosti

gúgl

28. 8. 2006 17:09
Všechno prochlastat

Dlabejme na internetové bankovnictví, nyní tedy již jenom "mobilbanking", protože to nám stejně nezaručí zneužití. Nakonec nám někdo vybere prachy na falešnou občanku a co????. Nejlepší je všechno prochlastat, bo pak máme jistotu, že jsme s prachama naložilï rozumně.

0 0
možnosti

Lukas

29. 8. 2006 7:54
Re: Všechno prochlastat

Na prevod uctu pomoci prikazu vhozeneho do sberneho boxu staci znat jen pobocku, cislo uctu a napodobit podpis okradeneho ;-) Zakazat tuto moznost prevodu penez jednoduse nejde...

0 0
možnosti