- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam evo9 nacipovanou na 403 koní a díky vysoce bohate smesi, mi pri plnem seslapnuti pedalu kouri jako bych jel 1,9 tdi akorat to zrychleni je nepatrne vetsi..
Jsem velky zastánce dieslovych motoru.
Jedna věc je dopady na celkové životní prostředí, ale druhá, ožehavější, je dopad na každého jednotlivce. Asi každý, kdo jel někdy tramvají a stál na zastávce (tj. auta jezdí zprava a tedy pouští výfuk přímo na ostrůvek), by i se zavřenýma očima poznal, kdy projela stará Avie. Proč tyhle čoudící vraky ještě jezdí????????? Nehodlám polemizovat, jestli mají víc emisí než elektrárny, ale elektrárnu bezprostředně necítíte, tohle je dávka jedů přímo do obličeje!
Každý, kdo se opravdu pohybuje po silnicích ví, že pokud dieselové auto nemá filtr pevných částic a jeho řidič je dementní, valí se z výfuku takové množství černočerných sazí, až to je k nevíře. A to i u zcela nových vozů, kupříkladu oblíbených TDi od VW.
Podle nejnovejsi studie VDA/VDIK z dubna 2006 je podil na emisich CO2 v Evrope nasledujici: 43% energeticky prumysl, 16% ostatni prumysl, 14% domacnosti, 12% osobni doprava (hromadna + auta), 4% zeleznicni doprava, 4% kamionova doprava, 7% obchod a sluzby
Takze bych to s tou setrnosti zeleznice neprehanel.
Pokud vím, silniční daň platí každý, kdo používá vozidlo k podnikatelským účelům - v podstatě každá OSVČ!!!!!!!! Nebo jsem přrehlédl nějakou změnu za vlády KSČSSD???
...kdyby radsi narvali prachy do vyzkumu pohonu nepotrebujici jako palivo derivaty ropy. Stejne to bude za par let potreba.
Rakovinotvorné saze + dráždivý a páchnoucí NOx, obě látky produkují "moderní" diesely v množství větším než menším jsou pro blaho obyvatel socialistické EU, bravo!
zajimalo by me, cim jezdis ty. lepsi spalit 5 litru nafty nez 10 litru benzinu.
proč podle CO2? Proč ne podle emisí škodlivin?