- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pripade, ze mate Elektromobil Tak se vas to netyka, protoze treba pojistovna Alianc nabidla slevu 10 procent a dalsi se casem pridaji take. http://www.electroauto.cz
Ono není povinné ručení na elektromobil zdarma ? Já mysle, že je podle obsahu ....
Pravděpodobně pro kšeft spřáteleným firmám a odtahovkám....Příklad kolega utrhl závěs kola v jižní Francii...Tamní značkový servis odhadl cenu opravy na 2300 EUR. Pojišťovna odmítla opravu auta přímo ve Francii a raději zařídila odtah do ČR, který stál 50 tisíc...Pointa je, že zdejší značkový servis opravu provedl za 65 000,- Kč čili za stejnou cenu jako servis ve Francii akorát se z pojistky hradil ještě pro odtahovou firmu jistě lukrativní odtah...Bohužel se každá pojišťovna zahojí tak, že prostě zvýší pojistné....
......řekl bych,že nejvíc pojišťovny prodělávají na pojistných podvodech za tiché účasti jejich likvidátorů.neznám z mého okolí nikoho,kdo by někoho naboural natolik,že by pojišťovny musely platit.naopak znám ty hospodské historky "jak se to dělá....".stačí mít známého likvidátora,zaplatit.....a můžeš mít místo starého auta novější
Cena náhradních dílů roste. Lež jako věž. Ale co naplat, manažerské odměny rostou, pak je třeba vypustit bublinu. Pokud někdo nevěří, jak "zdražují" díly, ať se podívá, jak sílí koruna zde: http://217.11.235.71/charts/kurzy/years.php?c=6&W=292&mena2=EUR&mena1=CZK&yb=5
Pojišťovny vyčkají, až zdraží první a pak zdraží všechny zbývající...
museli by vyhodit Kopeckého a CHvátala
ČP půjde do kytek. Všichni mí známi jsou pojištěni u ˇpolských pojišťoven a je to 2x levnější.
a jak uděláš u polské pojišťovny povinné ručení ?
Povinné ručení přece znamená, že se kryje způsobená škoda. Tedy nabourá-li Škoda120 nejnovější Mercedes, pojišťovna zaplatí škodu z pojistky Škodovky mastnou opravu Mercedesu. Pojištěn by ale měl být řidič podle rizikovosti (nejvyšší pojistné by měli mladí frajeři) a pak VELMI progresivně ti, co bourali. Naopak nebourající řidiči by měli pojistku malou.
Ale pro pojišťovny je snadnější pojišťovat auta podle objemu motoru, že?
Když už tedy moji původní myšlenku zavrhneme pro idealismus, alespoň bych přihlížel k rizikovosti majitele auta (podle věku, délky držení řidičáku a počtu pojistných událostí). Vím, že nemusí bourat majitel, ale jeho zodpovědnost je, komu půjčuje své auto.
počet nehod klesá , ale škody prý stoupají.Ale proč? pokud někdo rozbije starou felicii, nebo favorita, tak to pojišťovna moc neplatí.Ceny těchto dílů nejdou nahoru. Takže tomu rozumím tak, že bourají luxusní drahé dovozové auta.A proto je potřeba zdražit u felicií pojistné aby se pojišťovny zahojily z výplat škod na luxusu.Teď to vypadá že závidím. Ale není to tak. jen uvažuji.
misto aby naparili vyssi sazby riskantnim klientum a odlehcili neskodicum, tak si vymejsleji bachorky, proc by meli zdimat vsechny. A novinari jim to samozrejme sezerou a uhledne zabali, aby to verejnost zkousla a nevydala se rabovat pobocky.