- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebo si snad myslíte, že domácí přepravci budou nové náklady platit ze svého ? Řešením katastrofálního stavu našich silnic je zvýšení podílu pro SFDI z výnosu daní ze spotřebních hmot.
po zavedeni mytneho bychom se mohli konecne zbavit tranzitu, ktery neumerne narostl po vstupu do EU a po zavedeni mytneho v nemecku. Ted je to pres nas levnejsi, tak tu vsíchni jezdi a nici silnice, delaji bouracky a jeste tvori nekonecnou frontu pres Prahu. Proc bychom meli podporovat holandskou firmu ktera neco veze do bulharska? Co z toho mame? NIC. Jen at zaplati.
což bude mít spoustu pozitivních efektů.
Dražší nafta se na rozdíl od mýtnic nedá objíždět. Dražší nafta zamezí přílišnému rozšiřování smradlavých čmoudíchích osobních aut. Dražší nafta umožní rozvoj alternativních zdrojů energie - především CNG.
Doporučuji nejméně 10,-Kč za kilometr. Jedině tak mýtné zajistí prostředky na opravu silnic ničených kamiony.
A kdopak to asi zaplatí hm? Že by zákazníci v ceně všech produktů na trhu?