- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bém by měl vážit slova a nepindat kraviny - a jéje "stát kašlal celé roky na Prahu" - no tak to Bém celý život nevystrčil celý život z Prahy ani nos - jeslti stát kašlal na Prahu, tak by mě zajímalo, jak by nazval chování k celému zbytku republiky. Na Prahu se nekašlalo nikdy. To jenom nenažraným Pražákům je všechno málo!!!
...ze z me kapsy nejde na projekty Prazaku ani koruna resp. ani euro...To,co se deje v CR je hnus...Furt se cpou prachy jenom Praze...A co ostatni mesta a regiony? Jeste,ze v te zasrane CR nejsem...
A az si to metro prazaci postavi ke kazdemu panelaku, tak potom to zacnou vytahovat do Kladna, Kolina, Slaneho.......
potřebuje olympijádu.... já vám dám vy cajzli
Na metro penize najdou, ale jak jsem cetl tak na D47 už penize nejsou a stavba se opozdi.
To neni nic proti Ostravě. Řada důležitých lidí včetně politiků bydlí na Ořechovce, to je čtvrť v Praze poblíž železnice směr (téměř) letiště. Jenže oni ji tam nechtějí, tak musí postavit co nejrychleji Metro, i kdyby to mělo položit ekonomiku..
aby lidi mohli platit za lítačku měsíčně 20 euro.
btw, 30-ti denni jizdenka stoji 460 Kc, to uz se tem tvym 20 Euracum docela blizi. Jo a pak taky nechapu, proc ve vsech prispevcich pouzivas Eura. Pokud si dobre pamatuji, tak na Eura si jeste chvili pockame. Nastesti :o)
Jinak tvuj napad na zpoplatneni prujezdu Prahou se mi libi. Rozhodne bych to uvital :o) Ale proc zas ty Eura??? a navic 3 Eura za prujezd? A kolik nas stoji rocni dalnicni znamka he???
stavme metro... aplatit za průjezd prahou alespoň 3 eura...
Co jsem tak četl, tak v Praze je ale podíl dotací na nákladech jeden z nevjyšších. Jestli se nepletu, tak na jízdným se vybere asi jen čtvrtka.
Takže částečně bych dal kritikům tady za pravdu, že by se dalo klidně požadovat, ať si uživatelé pražské MHD zaplatí větší část na jízdném tak, jako to dělají uživatelé MHD v jiných metropolích.
1. Tady je řeč o investičních nákladech (na výstavbu) nikoliv provozních nákladech.
2. MHD je dotovaná všude na světě, právě proto, aby se dalo vůbec ve městě žít, aby silnice nebyly totálně zacpané atd. Proto jízdné musí být na přijatelné výši, když na to nebudou lidí mít, tak to celé ztrácí smysl.
.... velké dopravní stavby, které není schopna zainvestovat jakákoliv obec nebo by jí to neúměrně zatěžovalo se hradí (alespoň částečně) ze státního rozpočtu. Na tom není nic divného, v západní Evropě se přispívá na metro obvykle daleko větším procentem než u nás. Ze státního rozpočtu se financují nejen stavby v Praze jak si někteří zdejší zamindrákovanci myslí, podívejte se např. z jakých peněz se staví tunely v Brně - platí to ŘSD, čili plně hrazeno ze státního rozpočtu ! Kdybych byl magor jako někteří zdejší přispěvatelé tak budu vykřikovat, co je mi do městského okruhu v Brně, jelikož jsem ale rozumný tak vím že takovéhle pro brňáky prospěšné stavby by se z jejich rozpočtu nezaplatily a tak jim na to rád ze svých daní přispěju ....... jinak to nejde.
Paneboze, ty ses ale demagog!! Vis, jaky je rozdil mezi dalnici, pripadne dalnicnim obchvatem, ktere slouzi predevsim k zajisteni plynuleho tranzitu a MESTSKOU DOPRAVOU??
je hloupý nebo zamindrákovaný. Zkuste si vzpomenout, jaký byl v Praze dopravní kolaps po povodních, když nejezdilo metro. V Praze je stále více obyvatel. Hranice Prahy se rozšiřuje o satelity. A na místech, která byla dříve periferií, jsou již dnes zácpy a i autobusy, které zmiňujete, uvíznou v zácpách.
Dopravni kolaps nastal i v jinych mestech, napr. v Plzni. Ale te stat rozvoj MHD castecne hradit nebude..