- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se dokáží zabývat takovými prkotinami. A dokonce tak vážně, že o tom neví ani tiskový mluvka, pak se nedivte, že z vlaku občas někdo za jízdy vypadne. To je přece druhořadé, hlavně měnit názvy a bez nejmenšího a závanu logiky.....
Expres Krakonoš podle nového jízdního řádu, který je kdesi volně ke stažení, byl v podstatě zrušen. Odpoledne z Prahy bez náhrady, ráno pojede v režimu R - tedy bude stavět ve všech hlavních stanicích (a tedy pojede déle).
Tak hrozné to zas není, náhradní R952 ráno vyjede v 6:38 (dnešní Krakonoš v 6:39) a přijede v 9:45 (dnešní Krakonoš v 9:32), čili o 14 minut pomaleji. V opačném směru pojede R653 už v 14:11 (dnešní Krakonoš ve 14:46) a do Trutnova přijede v 17:20 (dnešní Krakonoš v 17:40), čili rozdíl je 15 minut.
Nevíte někdo, jak hodně je obsazen cestujícími rychlík 243 Fatra, který vyjíždí z Prahy v 8:05. Budu nastupovat v Kolíně v úterý, tak by mě zajímalo, zda bude v kupé volné místo. Děkuji.
Kupte si za dvacku mistenku a neni co resit.
No prejmenovani vlaku, je skoda, ze CD upousteji od zavedene znacky jen kvuli tomu, ze dany vlak pojede castecne jinudy. Vindobona take nejezdi ve sve puvodni trase a stale ma svuj nazev, tak proc je CD tak puntickarska.
Take jsem se docetl, ze zrejme pendolina vyrazi do zahranici. Zajimave je, ze jako slovenska strela, ale nikoli vysehrad, ktery ma v jizdnim radu Bratislavu ode dne vyhlaseni.
Dalsi zajimavosti je, ze v rannich hodinach jezdi hodne spoju do Prahy a odpoledne z Prahy, logicky. Ale napadlo nekoho, ze nekteri cestujici jezdi opacne? No holt zas auto no.
No opačně vlaky taky jeudí, jenom po nich neni taková poptávka resp. jezdí skoro prázdné, takže je jich logicky míň
je to správné, že se v ČD pořád něco zlepšuje, hlavně změny jízdních řádů a názvů vláků zajímají cestující úplně nejvíc.
Jen taková perlička, v pátek občas jezdívám vlakem na Olomouc, je vždycky narvanej jako blázen, jednou jsem s ním jel v sobotu, měl úplně stejnej počet vagónů, obsazenost asi 3 cestující/vagón. Už asi sto let platí, že největší nával je před volnými dny, jenom do ČD tahle zpráva ještě nedorazila a nejsou schopný na to reagovat (posílím pátek, uberu v sobotu). Marně se snažím přijít na nějakou primitivnější a nižší živtoní formu než zaměstnanec ČD, snad kromě PČR.
přejmenovat vlaky. A nejlíp tak dvakrát ročně, aby se to nepletlo