- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím, zamyslete se nad jednou věcí! Co si myslíte, že tvoří cenu služeb Papiriusu? Nemí to náhodou schopnost dodávat zboží s garancí "zítra nebo zdarma", platný katalog s téměř 5 tis. položek, ekologicé programy, nadstandartní zboží, individuální přístup obchodního zástupce, vlastní doprava, velmi profesionální přístup a pozor především možnost o cenových podmínkách jednat. Ještě se Vám zdá Papirius drahý? Nikdo ve svém oboru nedokázal tolik co Papirius, jsou to opravdový profesionálové. A to že nyní firma změnila vlastníka? Výbormé manažerské rozhodnutí. Jestliže chce společnost expandovat, potřebuje silného partnera. Pamatujte, že globalizace je neuprosná a dnes "přežijí" jen ti nejsilnější hráči. Jestliže tedy hledáte zboží levnější a nevadí Vám amaterský přístup některých firem, prosím, nikdo Vám nebrání nakupovat jinde. Aby se Vám ale potom nestalo, že dosatnete objdnávku "natřikrát" protože pánové Vám sice ukázali překrásný katalog, ale ve skutečnosti zboží vůbec není skladem.
No tak V tehle velikosti tu uz je jen jeden ciste cesky dodavatel, ktery ma kompletni servis - ACTIVA. Pro me je mimoradne prijemne se o nic nestarat a neztracet cas pobihanim po velkoobchodech. Tohle je kompletni servis - a ve srovnani s Papiriem znacne levnejsi a z me zkusenosti i mnohem lepe fungujici...
Tak s tím musím jen souhlasit. Na co podporovat americké hladovce, když jsou tady české firmy, které umí poskytnout mnohem lepší servis než zmiňovaný Papirius, navíc za mnohem lepší ceny.
Tak koukám, že i do čech dorazil tento gigant.
Co se týče nízkých cen,zde se aplikuje metoda hromadění provozen (typický Sturbucks) společně s cenovými válkami (typický Wall-Mart). Vzniká taktika hromadění ve velkém.
K udržení nízkých cen slouží pak nákupy ve velkém od dodavatelů. Toho aby dosáhly (dostat od velkoobchodníků zboží za ceny nižší než konkurence) a tím i si zajistili vliv na novém trhu, nemohou v nově zvolené zemi začínat jen s několika obchody. Příchází proto na řadu oblíbená taktika expanze a to koupit již celý řetězec a vše zastřešit vlastní značkou.
Jak jednoduché
Mohl koupit kdokolvi, koupila jedna firma. Tak to uz byva...dali nabidku a bylo.
Myslim, ze tu neni co resit. Vyber dodavatelu je siroky a jak tu nekdo psal nize...v Lidlu maji tuzky taky :-)
My třeba jako firma, díky rozhodnutí pracovníka na centrále, který je za nákup kancelářských potřeb zodpovědný, od Papiriusu bohužel nakupovat musíme.
V porovnání s konkurencí, kterou máme naproti našemu skladu, jsou podstatně dražší. Navíc, když jsme cokoliv potřebovali koupit nárazově, tak jsme měli zboží hned.
Nicméně Papirius to má uděláno dobře, katalog a ceník taky dobře zpracovaný, narozdíl třeba od jiné konkurenční firmy. A pokud to mají takto "obšláplé" na více centrálach větších firem, pak se nedivím, že jsou číslo 1 na trhu.
Už ve filmu Krokodýl Dundee 2 si Krokodýl přivydělává tím, že po New Yorku dodává papír a tužky (a příležitostně zachraňuje sebevrahy)
jsou zlodějské.Ta firma jistě podnikala čestně.Prodávání předražených potřeb.
ty malej zavistevej chudacku. pokud ti ceny pripadaji predrazeny, tak kupuj jinde. ja od nich obcase odebiram a jsem spokojeny.
myslím, že nepotřebuji mít věci zítra, když je mohu mít za 3-4 dny, ale za 1/2 ceny... nebo někdo máte pocit, že když vám došly v kanclu sponky, že je nelze objednat s předstihem??
Doufám, že dopravní politika státu znevýhodní rozvoz takovéhoto zboží do Německa a Rakouska kamióny.
Ach jo (bez laskavého svoleného 1)
jo jo... to se to zneužívá státem garantovaných dopravních cest... kdyby si náklady na údržbu dopravní cesty měli platit sami, jisto jistě by zvolnili...
Tonery taky nakupujeme v počítačovém velkoobchodu, spolu s ostatními věcmi k počítačům. Ale kdybychom takhel měli nakupovat všechno, bude to stát spoustu času při hledání, hlídání objednávek, ke každé zásilke extra počtovné - to nás Papirius, odkud přivezou najednou všechny kancelářské potřeby, ale i kafe a vody najednou, přijde nakonec výhodněji. Takže to ais vymysleli dobře..
pokračování
O pár let později po mě zdravotní pojišťovna vymáhala dluh za nezaplacené pojistné za dobu necelých tří měsíců. Hádejte kdo to neodvedl, přestože mou část pojištění ode mně vybíral? No, byla to lekce do života.
Zlodějna podporovaná modrou stranou.Výstižné a přesné.