- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to cele blbostJe to určite clanek
na objednavku.Cestujte pešky.
Já bych k tomu jenom dodal to, že většina euroúředníků, se kterými jsem se setkal, si myslí, že tato petice je absolutní volovina a nesouhlasí s ní. Bohužel to někdo z organizátorů protlačil do novin a teď si o nás lidi v čechách bohužel budou myslet ***** samé ošklivé věci
A stále bych trval na tom - rozlišujte euroúředník a lidé, kteří jezdí do Bruselu jednou za čas na jednání (ministři, poslanci atd.) Běžným úředníkům nikdo nic neplatí (rozhodně ne cestu domů).
To je náhodou blbost, organizátory znám a nic nikde netlačili, redaktor si to našel sám přes nějaký forward. Navíc pár úředníků taky znám a nikdo si nemyslí, že to je blbost, když stojí letenka 5-8 tisíc, tak lítání za rodinou leze do peněz i když máš europlat...
Je priznacne, ze prave pracovnici z Bruselu, sidla prebujele administrativy, pisi petice soukromym firmam ... naprosta absurdita ...
Kdyz jsou ty lety tak zadane, doporucuji autorum petice koupit za vlastni penize jedno ero a zacit s nim litat zminenou trasu. A pokud to nechteji sami risknou, at mlci a neotravuji ostatni.
Naprosty souhlas. Vsechno co si "bruselsti urednici" musi platit sami uz jim asi prijde a priori neprirozene a nefer.
.. to je teprv maso. Pokud nezustanete pres sobotni noc, tak vas nejlevnejsi letenka prijde na 22 000 kc. Pokud tam tu sobotni noc stravite, tak se muzete tesit na "vyhodnou" cenu 10 000kc. To je teprv zlodejina..
Davide, kecas a to tak ze nechutne. Pripadalo mi to jako nesmysl a taky ze je. V pohode odlet za dva tydny ve stredu navrat ten samy tyden v patek. Cena od 3000 Kc a minimalne 10 dalsich moznosti do 6000 Kc. takze misto blbych kecu se naucet treba pouzivat Internet
kam se jako prostý obcan a volic muzu pod petici soudruha Zelezného a Bobosíkové podepsat, resp. kam je mozné posílat príspevky pro méne majetné cestující
Jestli jsi to myslel ironicky, tak dobrý. Jinak by ses nad sebou měl trochu zamyslet
Kazdy kdo zde zije nebo pracuje ,jezdi domu do . NEJSOU tu jen urednici a politici. Co ja vim,mela Smart Wings obrovsky uspech u "normalnich smrtelniku",konecne jsme se tesili,ze upustime od 12 ti hodinoveho placani se v Eurolines nebo v aute. Bohuzel....pry nevytizenost linky...tak to je vysmech. Spis nejaka dohoda mezi Smart Wings a CSA o nelezeni si do zeli. Jo: a letenka Praha -Brusel stoji cca 300 euro. 4 x 300= jeden vylet k babicce s CSA. No nekupte to..
kdyz na to nemas tak nelitej. Pochop ze letecka doprava je soukrome podnikani a tam si muze kazdy letet kam chce za kolik chce a tvoje babicka je u pravem u prd***
Vybereme si destinaci, kam denně cestují státní úředníci na státem placené pracovní cesty a zdražíme letenky na šestinásobek cen obvyklých pro jiné srovnatelné destinace. Zároveň dobře zaplatíme každému nízkonákladovému dopravci, který by chtěl do tohoto místa létat levněji, aby si tento úmysl raději rozmyslel. Monopolní státní dopravce může dál udržovat nehorázné ceny (cca 1.000 euro za zpáteční petenku) a stát velmi rád takové ceny za letenky svým úředníkům platí, protože tím velmi elegantně a nepostižitelně obchází evropský zákaz státních subvencí a zcela legálně nejmenovaného dopravce podoporuje. Ten na tom rýžuje obrovské peníze. Stát je spokojený, aerolinky jsou spokojené, ale copak na to říkají daňoví poplatníci? Stěžují si na nenažranost evropských úředníků.
To je zvláštní, cena 1000 EUR je u letu během pracovních dnů celkem béžná u všech std. leteckých spol. Že by nějaké spiknutí všech vlád!!! To je tedy něco!!
Přátelé, věci někdy nejsou tak jednoduché, jak se zdají.. Řekněme, že existují nejmenované, státem vlastněné aerolinie, které mají značné ekonomické problémy mj. i kvůli tomu, že si z jejího vedení udělala jedna blíže nespecifikovaná politická strana dočasné a dobře placené odkladiště svých členů. Tyto aerolinie v ekonomických problémech by stát - coby jejich vlastník - moc rád finančně podpořil. Ale ouha.. směrnice, jak vy tvrdíte socialistické EU, takovou státní podporu neumožňují. Jakpak to udělat? Velmi snadno..
Á, zasvěcený inteligent. Mimochodem po EU dnes již KTERÝKOLI airline létá bez jakýchkoli omezení. Kam chceš, tam letíš. Nechápu tedy jak to SNADNO udělat aby kterékoli aerolinie získali do nějaké lukrativní evropské destinace monopol.
Pro všechny, pravda je mnohem jednodušší. O destinaci BRU prostě zatím není zájem. Ti co létají za podnikové / státní volí raději klasické airlines, cenově je to skoro nastejno s low cost a ještě si člověk vylétá míle na soukromou letenku, turisté do Bruselu skoro nejezdí - co taky v tý díře plné administrativních paneláků s jedním náměstím a čůrající soškou, a ti ostatní na palubách, to jsou transfeři. Tedy ti, kteří letí přes BRU do PRG nebo se vrací zpět případně naopak (pár kousků z východu). A ti low costem nepoletí neb je to složité a nejisté.
Jinak ta petice je funny. Taky nějakou sepíšu, třeba aby příští týden nepršelo, mám nějakou práci na zahradě.
O euroúředníky nejde, ty fakt lítaj "zadarmo" (rozuměj za naše).
komunita 1000 lidí? A to chtěj jako uživit linku s letadlem pro 156 lidí (easyJet)?? a co ty žvásty o monopolu?? doporučuju nalistovat učebnici ekonomie a pochopit základní pojmy a principy. Na lince Praha-Brusel může teoreticky lítat kdokoliv. Tak proč se tam nikdo nehrne když je to takový terno?
Fakt zajímavej způsob jak ze sebe udělat vola...
Zatimni skore zavistivi blbci : pricetni je 16:3 - take obrazek o prispevatelich do diskuzi ...
Nevím do jaké kategorie se počítat, ale naprosto mne fascinuje totální profesní deformace - posílat petici soukromé firmě je totální blbost. Petici můžeš poslat do Parlamentu atd, soukromé firmě můžeš něco navrhnout, nabídnou a nebo ji požádat, ale petice?