- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyz se spoji zabozroutsky mrdnik s odbporarskym germanskym nicnedelanim. Takze kazdy obyvatel EU pekne at se mu to libi nebo ne tech 10 Euro bude muset dotlacit.
"Hromadnému propouštění chce německá vláda zabránit a proto minulý týden oznámila, že je ochotna koupit 7,5 procenta akcií EADS, mateřské společnosti Airbusu"
Tak tohle je, pratele, komunismus v praxi.
Airbus je skvělí produkt ale potřebuje jediné středisko kompletace kam by se dopravili jen součástky a letadlo by se tady komplet do hromady sestavilo!není právě ekonomické když např.zadek letounu je vyroben ve Španělsku pak cestuje letecky k montáži avioniky do Německa následně lodí do Skotska na přezkoušení a pak lodí a následné kamionem převáženo přes půl Francie k finální montáži!A pak se to má vyplatit!
Casti Boeingu se rovnez vyrabeji po celem svete..v tomhle problem urcite nebude
jejich letadla byla pohodová a spolehlivá, jenže pak přišel někdo a rozhodl, že euroletadlo musí být větší než B747ka a tady jsou následky. Upřímně řečeno mě to vůbec nepřekvapilo.
A380 jako takove leta bez problemu - ve 4 prototypech uz pres 2000 letovych hodin. Problem (podle zprav z Airbusu) je nezvladnuti noveho softwaru pro navrh elektroinstalaci (po tom co nasli v trupu spatne zapojene kabely zacalo interni vysetrovani) a prilis mnoho slibu aerolinkam ohledne moznych uprav a konfiguraci.
Za zpoždění v dodávkách superjumba těžko mohou zaměstnanci, ale spíš jejich vedení které vše blbě naplánovalo atd. Přesto vedení zůstává a řadoví zaměstnanci jsou propouštěni..