Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Velké firmy brojí proti zdražení televizní reklamy

Jindy nesmiřitelní konkurenti jsou nyní spojenci. Největší inzerenti, tedy mobilní operátoři, výrobci kosmetiky, pracích prášků, sušenek, minerálek, kávy, piva, čokolády nebo léků, kteří ročně dají do televizní reklamy devět miliard korun, v úterý zahájili tažení Sněmovnou proti drahé reklamě na Nově a Primě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Totedyne

27. 11. 2006 22:04
lob

Na jedné straně lobují zadavatelé inzerce, na druhé straně lobují soukromé televizní a rozhlasové společnosti. Zdá se, že poslanci a jejich strany si to nechtějí rozházet s těmi druhými.

0 0
možnosti

soulbringer

1. 11. 2006 15:17
ech..

pardon.. už píšu jako prase...

jinak kvalitní zajimavý názor je i v hospodářkách zde:

http://ihned.cz/c4-10076520-19654880-00000K_d-vratte-ceske-televizi-reklamu-divaci-ji-chteji

0 0
možnosti

soulbringer

1. 11. 2006 13:01
reklamu na ČT - ano

No jak to tady čtu je to tady samý mediální expert :o) Já jsem pro reklamu na ČT a osobně mi vůbec nevadí - Navíc ta reklama na ČT je tak jako tak regulovaná a oproti komerčním televizím je ji skutečně minimum (cca 1 % vysilácího času)

Nebuďme prosím naivní a řekněme si to upřímně - v businessu jsou peníze vždy AŽ na prvním místě :o) Ten zákon měl tvrdé lobby - VŠECH 3 Televizi - NOVA+PRIMA+ČT byly všemi deseti pro. Stačí jednoduše počítat: I kdyby se digitalizace rozběhla dle plánů, tak stejně nějaký čas potrvá než se televize etablují, tak jako tak by skoro 95 % reklamních výdajů pro roky do TV v r. 2007 i 2008 skončilo na Nově a Primě. ČT by si mnula ruce - protože ten nárůst poplatků je skutečně enormní - navíc měla by stabilní příjem, mohla by si vysilát prakticky cokoli a bylo mi skutečně šum a fuk kdo to sleduje a ne...

Jediný kdo na tom vydělá není divák, ale 3 velké Televize... včetně ČT kde se bude topit několik miliard...

0 0
možnosti

soulbringer

1. 11. 2006 13:07
Re: reklamu na ČT - ano

no... a důsledek? Samozřejmě pěženky nás všech ... :-P

Jen si počkeje na to kolik budeme platit koncesionářšký poplatek v roce 2007 a pak další zdražení v roce 2008. Potom tady máme velké zadavatele... Nova již pro příští rok ohlásila růst cen o 15 % !!! (a to reklama v ČT bude ještě - 0,5 % z vysilácího času) Prima bude následovat - to zdraží reklamu těch nějvetších zadavatelů. Chtě nechtě některé firmy tak zdraží i řada výrobků.

Nevím kdy někdo pochopí, že v ČR panuje tak jako tak duopol dvou televizí a že my nejsme Velká Britanie kde s BBC může dovolit onen luxus 6ti kanalů... které si dotují občané...

osobně jsem alespoň pro zdržení zákona, než se ten trh alespoň malinko přiblíží vyspělým trhům v západní evropě

0 0
možnosti

mpixel

1. 11. 2006 10:46
Jsem pro rychlou privatizaci ČT

Televizi používám, ale koncesionářské poplatky neplatím. Nevím proč bych měl pratit za kanál na kterém může zdarma vysílat jiná televize.

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

1. 11. 2006 11:05
Verejna sluzba

Jde o verejnou sluzbu a platite za ni stejne jako napriklad za silnice i v mistech, na ktera se nikdy nedostanete, atd. Ze se na ni nedivate, to neni argument.

0 0
možnosti

Shark

1. 11. 2006 10:30
dražší reklama

dražší reklama=méně reklamy ... dívákovi to vadit moc nebude

0 0
možnosti

Robos

1. 11. 2006 10:40
Re: dražší reklama

Ano, náklady se promítnou do koncové ceny. To mu "určitě vadit nebude"...8-o

0 0
možnosti

spartaman

1. 11. 2006 10:11
Já jsem zase za boj

proti reklamě na veřejnoprávní televizi.

Nejsem zvědavej na to, že televizní kanál, který také bohužel platím z koncesionářského poplatku, začíná pořady o 6 minut později kvůli přiblblému brainwashingu zvanému reklama nebo ještě hůře teleshoping.

0 0
možnosti

Dr. Fe1

1. 11. 2006 10:16
Re: Já jsem zase za boj

Třeba by pak byly ty poplatky menší, víš .....

0 0
možnosti

makan.dacan

1. 11. 2006 9:13
Já budu lobovat za dražší reklamy

Třeba jich ubyde...... ;-D

0 0
možnosti

dodo-dodo

1. 11. 2006 8:44
nestacim se divit

na reklamu nekoukam, ale nejak nechapu, proc ma zdrazit sampon, kdyz zdrazi reklama, tak at inzeruji mene nebo se domluvi a na cas inzeruji opravdu v male mire a a TV si rozmysli, jestli budou drzet vyssi ceny, kdyz nikdo neinzeruje, to je taky trzni hospodarstvi

takhle to zavani necestnou dohodou, kdy se inzerent uz predem dohodne s TV, ze vyplni nejakou dobu v TV a kdyz se reklama zdrazi, tak radeji zdrazuje vyrobky8-o

0 0
možnosti

Telemaster

1. 11. 2006 8:52
Re: nestacim se divit

vyrobci se nedomluvej, podrazej se navzajem.

0 0
možnosti

Agent

1. 11. 2006 8:40
Ať si trhnou

On je někdo nutí dávat si reklamu do televize?

S tím zdražením si dělají srandu - já na TV kouknu tak jednou za týden na zprávy (a to vážně) a budu jim připlácet, protože jim zdražili reklamu - tůdle nůdle.;-P(Y)

Jediné co mi z toho vyplývá je to, že čím častěji vidím reklamu na nějaký výrobek, tím spíš si ho nekoupím. Příkladem za všechny budiž Calgonit 99 v jednom ;-)

0 0
možnosti

dodo-dodo

1. 11. 2006 8:45
Re: Ať si trhnou

v tomhle s Tebou souhlasim, jestli mi zdrazi nejaky oblibeny vyrobek, ktery pak treba uvidim v reklame, prestavam ho kupovat a jdu k jinemu vyrobci a muzou mi (Y)

0 0
možnosti

vymrzovac

1. 11. 2006 8:38
chtěli jste tržní hospodářství....?

....tak ho máte! televize musí buď pracovat na tržním principu,aby si na sebe vydělala,nebo bude (na základě dobrého lobbingu) vydělávat na televizních poplatcích od občanů. V obou případech se na to ale mnohdy nedá dívat.    P.S. Blok reklamy trvá šest minut,aspoň máte čas se vychcat.;-D

0 0
možnosti

Telemaster

1. 11. 2006 8:49
Re: chtěli jste tržní hospodářství....?

Nekdy se da stihnout pripravit i pomerne pracny jidlo.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

Angličtina na železnici povinná nebude. Hromadný odpor přiměl Brusel ustoupit

9. dubna 2024

Strojvedoucí se s dispečerem nebo výpravčím nebude muset v nejbližších letech povinně bavit v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za květiny ročně utratí každý Čech zhruba 1 500 Kč, jaro pěstitelům přálo

16. dubna 2024

Svatby, pohřby, rodinné oslavy a Den matek s Valentýnem jsou většinou hlavní důvody, proč Češi...

Barcelona zneviditelnila jednu z autobusových linek. Využívalo ji moc turistů

16. dubna 2024  16:56

Úřady katalánského města odstranily z mapových aplikací jednu z místních autobusových linek....

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Flexibilní novela zákoníku práce zjednoduší podnikání, věří Jurečka

16. dubna 2024  14:15

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka (KDU-ČSL) představil v úterý tzv. flexibilní novelu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!