- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám takový dojem,že autor tímto vlakem ve skutečnosti nikdy nejel.Jinak by věděl,že se nemůže vyklonit z okna,protože tento vlak je kompletně klimatizovaný.
hele vy chytrouši, kolik z vás tím TGV opravdu jelo? já teda jednou (Laussane-Paříž), ale je to už cca 8 roků, svezení pěkný, ale že bych u toho nějak uchcával, tu maximálku to taky vyvinulo,ale většinu času to jelo tak 160-200km, zaplněnost tak 30% a interiér dost ošoupanej a po francouzsku pěkně zabordelenej...
Tak třeba já. Zásadní dojem? Zoufale málo místa uvnitř. Polovina osazenstva byli černoši. Jel jsem Paris Nord - London Waterloo a zurück.
Až v čechách řidiči dobrovolně místo po dálnici Praha-Brno přesedlají na vlak. Ne kvůli ceně jak socky. Ale kvůli časové úspoře a vyššímu konfortu. Tak před českými drahami smeknu klobouk.
Koleje bych vystavil kolem dálnice. Aby řidiči co jedou svým autemi viděli jaký jsou socky. Když kolem nich profrčí vlak min. 200km/h.
TGV je paráda, ale do budoucna sázím na Velaro. Dokonce i Rusové se nám budou smát.
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.com/russland/index_velaro_rus.htm
velaro je ruske ICE, s budoucnosti TGV to nema nic spolecneho, navic TGV je porad lepsi a rychlejsi nez ICE a hlavne TGV oproti ICE jeste nema zadneho mrtveho cestujiciho
zdravím vás pánové, mě jen překvapilo, jak se píše v prvním odstavci, že se dá vykouknout z okna? sem si nikdy nevšim, že by se dala otevřít?
v clanku se to spise hemzi chvalou, ale stejne jako jiny projekt i TGV by si na sebe mel vydelat. Nejen na provoz, ale tez na svuj vyvoj. Pokud je financovan ze statniho rozpoctu je to verejna dotace a v ten moment se o ekonomickych kalkulacich nemusi nikdo bavit.
Jistě. To je dnes uznávaný názor, ale on je to už dost starý projekt a tenkrát byl svět o dost jiný.
Francie je na evropské poměry rozlohou velká a hodně centralistická. Byl za tím státní záměr vykonat pracovní cestu z Paříže kamkoliv za jeden den bez použití letadla. A vlastně dodnes TGV jezdí jen paprskově do různých směrů z Paříže. Výjimkou je spojení Brusel - Londýn.
v něčem není TGV nejlepší. Není totiž nejdražší. Tenhle rekord drží přece naše Prnďolíno!!!!!!
Rád bych podotkl, že to, co píšeš vůbec není pravda. Pendolino sice je poměrně drahé, ale nedá se to srovnávat s jízdou autem... A vzhledem k cenám francouzských vlaků... Nedá se to srovnávat.
Zdravím všechny,
všechno je to pěkný, ale zajímalo by mě, zda tyto "supervlaky" jezdí i někde jinde než ve Francii, páč u mě je výrobek dobrý jen v tom případě, že uspěje v zahraniční konkurenci.