Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řebíček chce ulevit od mýtného všem autobusům

Odpustit regionálním dopravcům platby mýtného je nesystémové, vzkázala v noci ze středy na čtvrtek vláda. Proto nepodpoří návrh Středočeského kraje, který měl regionální dopravce zvýhodnit oproti jiným. Ministerstvo dopravy naopak chce protlačit úlevy pro všechny autobusové spoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Medved009

Nasrat

Nevidim jediny duvod, proc to osvobozovat. Zavedte co nejdrive mytne pro osobaky, at maji vsichni rovne podminky a plati plnou cenu. Nechte pak lidi, at se rozhodnou. Treba mi pak vyjde vyhodnejsi prodat auto a jezdit na kole. Toto je dalsi pasvil, tentokrat z dilny "pravice", vyjimka z vyjimky.

0/0
10.11.2006 10:15

danny44

Bylo by složité zjišťovat....

V době počítačů, kdy systém má údajně registrovat každý průjezd by BYLO OBTÍŽNÉ zjišťovat, jestli autobus jede v rámci PRAVIDELNÉ (tj. úřadům hlášené, úřady licencované, a úřady a úředníky schvalované) veřejné linky nebo "zájezdové"....  8-o 8-o 

To už snad nemůžou za FTIP považovat ani úředníci... (nemluvě o tom, kdyby pokuta za tohle byla taková, že by se jí riskovat vůbec nevyplatilo)

0/0
9.11.2006 14:52

VláďaK

Asi jeho další firma je

autobusová doprava.

0/0
9.11.2006 12:52

vymrzovac

teda nevím kam ty státní dotace na veřejnou dopravu jdou........

........každý den,když jedu do práce nebo z práce vidím jenom šňůry osobáků,v každým sedí jeden,max dva lidi.každej osobák má svůj motor a proto tedy spalujeme a spalujeme.žádný autobusy nevidím.kdybych jezdil sockou,dvakrát bych přestupoval a cesta by mi trvala 3hodiny.autem to mám 3/4hoďky od brány k bráně.

0/0
9.11.2006 7:45

Ralf

Re: teda nevím kam ty státní dotace na veřejnou dopravu jdou........

No a vidis, treba ja adrenalin moc nemusim a vim, ze nejrychlejsi spojeni v PH je vetsinou MHDckem :) Mne totiz nezajima nejaka stredni doba, za kterou se nekam dostanu, kdyz to bude s velkym rozptylem,a le dulezita je pro me maximalni doba, za kterou se z mista A dostanu do mista B. A tam je MHD nejspolehlivejsi. Uz parkrat jsem s kamosem skejsl v kolone a kdybych jel byval metrem, byl jsem tam 3xrychleji (myslim treba trasu Budejarna->Hlavak) Takze MHD smysl ma. Doufam, ze i ta prazska prejde postupne na autobusy na plyn. Jinak cekam na obchvat a doufam, ze na spouste mist zavedou mytne. Je to samy auto (o jednom-dvou lidech), ridici bezhohledni, spousta splodin a hluku. Pokud nekdo to auto opravdu tak potrebuje, tak si jiste rad zaplati za to, ze tim ostatnim zhorsuje zivotni prostredi :) Penize by se opet vracely do ekologie na protihlukove bariery, stavby odvetranych tunelu s filtry, atd. PS: Samozrejme postizeni a ti, co auto opravdu potrebuji a jsou v nouzi by meli ulevu.

0/0
9.11.2006 10:26

Tante Jolesch

Re: Re: teda nevím kam ty státní dotace na veřejnou dopravu jdou........

Jezdit autem do aglomerací, kde žijí lidé, bez důvodu, který je možno považovat za nezbytný, je asociální jednání. Pohodlí někoho vyvažujeme risikem rakoviny jiných? Nutno je tvrdě zakročit proti plechovým miláčkům a podpořit MHD. Znakem úspěšné dospělosti není plecháč, ale tramvajenka.

0/0
9.11.2006 11:52

Crash84

Re: Re: Re: teda nevím kam ty státní dotace na veřejnou dopravu jdou........

R^R^R^

0/0
9.11.2006 13:36

Bobr

A co železniční dopravci?

A zruší také úhrady osobní regionální železniční dopravy za použití dopravní cesty, tj. zhruba 9 Kč/vlkm?

0/0
8.11.2006 21:13

drevak_patlak

Re: A co železniční dopravci?

Pokud budou od mýtného osvobozeny všechny bus linky (i ty nedotované), tak ekvivalent na železnici by byl zrušit (spíš výrazně zlevnit) poplatek pro všechny osobní vlaky, tedy všetně EC, IC, rychlíků atd., nejen regionální osobáky.

Pokud má mít železnice srovnatelné podmínky s busy, pak je podobný krok nutný. Na druhou stranu zlevnění železnice by spíše pomohla nějaká podpora na nákup nových vlaků, tyto položky tvoří víc než polovinu nákladů železničních dopravců.

0/0
9.11.2006 13:28

danny44

Kolik "regionálních" spojů...

a tím myslím skutečně regionální - z horní dolní kolem sousedů "do města" a kousek dál - jezdí, resp. bude jezdit po dálnicích a dalších zpoplatněných komunikacích ? ? ?

0/0
8.11.2006 13:14

danny44

Re: Kolik "regionálních" spojů...

To se snad dá odlišit "nulovou" sazbou a kontrolou - porovnáním s "licencovaným" jízdním řádem - to by se snad v době počíátačů dalo zvládnout. Kontroly stačí namátkové, zato s pokutou, která by se i při namátkové kontrole "nevyplatila"...

0/0
8.11.2006 13:16

pepa z depa

opět zvítězila antikoncepce

Výsledek jednání vlády ukazuje, že zvítězila antikoncepce nad koncepcí.

0/0
8.11.2006 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.