- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů Evropského parlamentu schválí v listopadu uvolnění zvýšených finančních prostředků pro informační kampaně i na období 2007 - 20013," dodala. To je krásné konečné datum, to tady bude jen prach, žár a radiace !!!!!
S nákupem přes internet mám velmi dobré zkušenosti. Jen varuji před nákupem u firem, které spadají pod mall (audioexpert, videoexpert,...). S reklamací tam neuspějete. Samozřejmě uspějete u soudu, ale budete se tím zabývat?
Je pěkné, že iDnes přejela článek od nějaké prospěšné organizace, ale snad by mohlo "žurnalistům" stát za to doplnit to i nějakým vlastním názorem a minimálně uvést na pravou míru něpřesnosti, které tu jsou uvedeny. Například to, že není uvedeno poučení o možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dnů, je pro zákazníka defakto výhodou, protože tím pádem se tato lhůta ze zákona prodlužuje. Ale to asi zas jen někdo s co nejmenší námahou zaplácl svou pravidelnou kvótu článků a na objektivní práci už mu nezbyl čas ...
Cjituje ze závěrečné zprávy: "na 100% uspěly pouze 3 obchody". Tedy 3%. V tomto světle výsledek nevypadá moc dobře. I přesto se domnívám, že stav online obchodů je obecně lepší než stav kamenných.
idnes je posraná, hlavně aby nezveřejnili nějaký obchod a udělali tak reklamu zadarmo...
Mi to na http://www.drinks24.cz mame
Já dá se říct že nakupuji , a jsem celkově spokojen ale musím si dávat bacha kde nakupuji
bylo by fakt dobré zveřejnit špatné i dobré internetové obchody
nemyslíte, že by z toho byl čtenář poněkud moudřejší, kdybyste zveřejnili jak si vedl který konkrétní obchod???
"období 2007 - 20013"Tomu říkám dlouhodobý plán
To víš, EU se lekla toho, že komunismus ve střední Evropě padl už po osmé periodě, tak místo pětiletek raději nadasila rovnou osumnáctitisíciletky :-) (těch 6 let je asi zaokrouhlovací chyba)