Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nova: CK Fischer žaluje svého zakladatele

Cestovní kancelář Fischer podala trestní oznámení na svého zakladatele a bývalého majitele Václava Fischera, informovala TV Nova. Oznámení se týká údajného úvěrového podvodu za více než 300 milionů korun. Podnikatel Fischer s tím nesouhlasí a tvrdí, že žádný podvod nespáchal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MICINA

Zavist

Cestovani s V.Fischerem mělo uroveň,cestovala jsem 5krat s jeho c.k.Letos poprve s Balkan Travel a určitě naposlet!!!!!

0/0
19.7.2007 0:52

Ciano

....

Fisher je slizký šmejde - jen ať ho sedřou z kůže lháře a podvodníka!

0/0
27.11.2006 14:01

M

Re: ....

...jo, závist je hrozná nemoc, která postiženého jedince zžírá, až jej dokonale zničí....;-(

0/0
27.11.2006 15:21

Paci Fick

Re: Re: ....

Všimněte si, jak se Komárek chová. Trestní oznámení nepodává "Komárek", ale společnost. Ještě zajímavější je způsob, kterým Komárek vybabral s minoritními akcionáři jihočeských ČSAD (tuším Budějovice a Písek).

Autobusovou dopravu prodal (údajně prý jiné své firmě, ale to nemůžu potvrdit) a původní ČSAD přejmenoval a nakonec spojil s CK Fischer a.s., kde jejich hotové peníze rozpustil ve stamilionových ztrátách.

Ještě chvilku to bude vést a pak zopakuje to, co udělal v MND - provede vyvlastnění.

O ztrátu se poděl s minoritářema, zisk shrábni sám.

0/0
27.11.2006 18:24

MICINA

Re: ....

Určitě jsi nevybudoval nic.A proto tak hnusně nadavaš!!!!(Y)

0/0
19.7.2007 1:00

HOZ

Komárek x Fischer II

5. Komárek pana VF zachránil před ostudou a opravdovým krachem, snad i před kriminálem. Koupil od VF firmu, která v té době měla u partnerů jen špatnou pověst a dluhy.

6. Důvodem Komárkovy akvizice bylo právě jméno FISCHER, pan VF totiž dělal vše, aby neutrpělo, investoval do jména cizí peníze, úvěry nesplácel, ale jméno bylo u zákazníků dobře zavedeno.

7. Komárek se bohužel obklopil diletanty. Právníci, kteří připravovali akvizici měli zajistit, aby se už VF nemohl do konce žití cestovce podívat ani do výlohy...oni se s ním nakonec budou soudit?  

8. Pan Komárek už ví, že investované peníze za F nedostane nikdy zpět, ale nechce to vzdát, bude bojovat, už kvůli dobrému jménu. Tyto boje stojí nejvíce peněz, jak nakonec dokázal příběh pana VF. Na rozdíl od něj, však pan Komárek peníze má.

 

0/0
27.11.2006 9:19

Jerry Seinfeld

Svata pravda

Nevim, odkud jste tak dobre informovan, ale mate naprostou pravdu.

0/0
27.11.2006 15:26

Paci Fick

Re: Komárek x Fischer II

Aha. Chceš snad naznačit, že Komárek spojil přejmenované jihočeské  ČSAD (měli fakticky jen hotovost) s CK Fischer, proto, že se dozvěděl, že investované peníze už nikdy nedostanou zpět?

To by znamenalo, že ocenění použité při sloučení, na jehož základě stanovili Komárkovi lidé velikost podílů akcionářů v nástupnické společnosti, bylo vadné a vlastník CK Fischer podílníky ČSAD pěkně obral u huby?

No nevím, abys za tohle naznačení, nedostal od zaměstnavatele kopačky.

0/0
27.11.2006 18:30

HOZ

Komárek x Fischer I

1. Fischer si vzal letadla na leasing v době, kdy to bylo nejdražší.

2. Fischer nechtěl  při vytížení letadlel kooperovat, že si letadla naplní sám, nenaplnil, následovaly drastické "last minute".

3. Fischer měl naprostý guláš v cenách, first minute, akce, last minute, atd. V letadle sedělo 120 lidí a kždý platil úplně jinou cenu, řekli si to, příště všichni čekali na "last minute"...

4. Fischer nedobře platil prodejcům provize, ti jej opatrně prodávali, přispělo i několik "zaručených zpráv" o blížícím se krachu.

 

0/0
27.11.2006 9:12

Bobo sapiens economus rational

???

Pokud vlastnim jednu firmu, které banka nepůjčí a založím si jinou, které banka půjčí, tak jsem zločinec??? Co je na tom nelegálního? Spíš bych zavřel zaměstnance banky, kteří si všechny informace mohli zjistit a mohli se kvalifikovaně rozhodnout!!!

0/0
23.11.2006 15:57

Paci Fick

Re: ???

Já mám lepší. Máš majoritu ve dvou firmách, v nichž je jen hotovost. Spojíš ji s třetí firmou, o které máš pocit, že s to s tou koupí asi neudělal dobře.

Kdybys ty dvě firmy plné hotovosti zrušil, získal bys peníze odpovídající tvému podílu. Lepší je to spojit s mršinou a peníze rozpustit do tvého businessu.

Ve chvíli, kdy se mršina začne stavět na nohy, provedeš vyvlastnění a tradá. V reklamním potisku o tobě ještě budou psát slintaniny, jaký jsi dobrý podnikatel.

0/0
27.11.2006 18:34

Milan

Tomi

..před několika lety jsem byl s cestovkou Tomi tour v Itálii, nabídli nám podkrovní poje a velkou terasu..i když mě to tak nevadilo, dámy co nás doprovázeli byli z toho úplně v šoku, špína, nepořádek, čuňata delegátky.. Podávali tam plnou penzi, vařil tam českej kuchař, ale už mu z toho tepla asi šibalo, tak to stálo za to, knedlíky dovezený z čech plesnivý, no děs..o)

Nakonec to dopadlo, že nám vrátili peníze za dovolenou..o) Bylo to fakt kolikrát na blití.. I když to už je možná dnes jinak, tak se divím že Václav Fišer doporučuje takovou cestovku..Rv

0/0
22.11.2006 22:28

Janhura

Re: Tomi jako Fischer

To já byl před lety s Fischerem v Řecku. Vše od Fischer maximálně předražený, např. výlet lodí koupený v přístavu stál polovic toho, co se platilo předem u Fischera. Rekreanti, kteří koupili dovolenou "výhodně už v lednu, s velkou slevou" platili o dost víc, než ti co koupili na poslední chvli, atd.

0/0
22.11.2006 22:51

Sporadany_obcan

Re: Re: Tomi jako Fischer

Akce na místě tě nikdo předem kupovat od cestovky nenutí. Je to jen pro lenochy a neschopné jedince, kteří nejsou schopni se na místě zorientovat a obstarat si to, co by chtěli. Tak ať si zaplatí, proč bys jim to chtěl brát? ;-) 

Jinak, dříve, než týden, či dva před dovolenou, si snad zájezd kupuje už jen blázen, nebo ne?

0/0
23.11.2006 0:47

Sporadany_obcan

Re: Re: Tomi jako Fischer

a ještě něco - to tvé atd.. by mě fakt zajímalo. Souhlasím s tím, že Komárek do dnes zneužívá dobrého jména "Fischer", ale to si zavinil sám Fischer, takže po právní stránce je to ok.

Fischer je dnes jedinou českou cestovkou, která má reprezentativní zastoupení a odpovídající autoritu ve většině středomořských a dalších (např. Kanárské ostrovy) turistických destinacích.

0/0
23.11.2006 0:56

Jerry Seinfeld

Zadne zneuziti jmena

Komarek zadne "dobre jmeno" nezneuziva. Radne koupil krachujici cestovku, a to jeste pomijim, ze ho Fischer pekne "odrbal".

0/0
27.11.2006 15:33

monarchista

Re: Tomi

Ty "čuňata delegátky" mě zajímaj, povídej ;-);-D

0/0
22.11.2006 23:19

Pinouk

zatraceny emigrant!

Pribeh pana Fischera budiz poucenim pro vsechny emigranty kteri uvazuji o tom se vratit do sve stare vlasti. Pekne tam s vami cesi zatoci! Kdy uz si emigranti uvedomi ze proste nejsou v cechach zadouci?

0/0
22.11.2006 22:12

petr

Re: zatraceny emigrant!

Pribeh pana Fischera budiz poucenim, ze pycha predchazi pad. Pan Fischer chtel bez dostatecnych znalosti a schopnosti ridit celou spolecnost sam, chtel mit vsechno pod palcem a o vsem rozhodovat, protoze si myslel, ze je Brouk Pytlik.

0/0
22.11.2006 22:29

Janhura

Re: Emigrant - mistr světa?

Jako mistři světa mezi "čecháčky" si připadali mnozí emigranti po r. 1989. Ovšem ti neschopní časem zkrachovali bez ohledu, odkud přišli.

0/0
22.11.2006 22:40

.

Re: Re: zatraceny emigrant!

Ty jses ale pekny vul (Y).Ziji uz V Nemecku 25 let a vim ze pan Ficher tady vybudoval z nuly jednu z nejvetsich a nejlepsich cestovnich kancelari. Jeho pobocky jsem videl nejen v Evrope, ale take vsude v zamori. Konkuroval zde nejvetsim renomovanym cestovkam, jako TUI, Neckermann, Condor, Jahn atd. Ten pan ma muj respekt.Jake chyby udelal v Cechach, to nevim. V tomhle Absurdistanu ale se slusnosti a poctivosti daleko dojit nemohl, komentar o nedostatecnych znalostech je prazdny blabol ;-€(Y)

0/0
22.11.2006 23:57

petr

Re: Re: Re: zatraceny emigrant!

Ty jsi ale pekny idiot. Pan Fischer prodal svoji cestovni kancelar v Nemecku prave a jen proto, ze nemohl konkurovat velkym a zavedenym cestovkam. V Cechach udelal chybu de facto jen jednu - myslel si, ze nebude muset nikdy platit dluhy, na kterych postavil svoje podnikani. O jeho podnikatelskych schopnostech vypovida treba i nakup naprosto nevhodnych (co do poctu mist a doletu) letadel, jejichz leasing proste nikdy nemohl utahnout. Pokud chces dal diskutovat, tak si nejdrive zjisti fakta, ty germane.

0/0
23.11.2006 0:51

Ach jo (bls1)

Re: Re: Re: Re: zatraceny emigrant!

Já bych se přece jenom pana Fischera zastal. I když jeho požadavek, aby společnost přestala používat jeho jméno je úplně nesmyslný (pokud by to neměli ve smlouvě). Ovšem kam se hrabe na podání pana Komárka. Ten si to představoval jako naši privatizaci. Za hubičku aktiva, dluhy původnímu majiteli.

0/0
23.11.2006 7:20

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: zatraceny emigrant!

To jste napsal úplně přesně, tak asi pan Komárek k majetku přišel, ať se cestovka jmenuje CK Komár, to je dobrý ne??

0/0
23.11.2006 16:30

petr

Re: Re: Re: Re: Re: zatraceny emigrant!

Pokud je mi znamo, tak v celem procesu prodeje CK Fischer existuje osobni zavazek pan Fischera v tom smyslu, ze pokud nebude uhrazen bankovni uver jeho firmou, uhradi jej p. Fischer. Konec koncu, proto v tuto chvili p. Fischer nema oficialne vubec zadny majetek, aby na nej exekutori nemohli (coz nebudu komentovat), tzn. je ve stejnem postaveni jako treba Tomas Pitr).

O panu Komarkovi coby "podnikateli bez skrupuli" nemam zadne iluze.

0/0
26.11.2006 6:57

.

Re: zatraceny emigrant!

R^R^R^

0/0
23.11.2006 1:24

Bob

V. Fischer = tunelář

Prodat krachující cestovku Fischer a potom inzerovat "Václav Fischer doporučuje CK Tomi" je nehorázná sprosťárna - ať už tu Tomi vlastní nastrčeně nebo jí třeba opravdu jen doporučuje ...

Je to neseriozní lump

0/0
22.11.2006 21:30

jk

Re: V. Fischer = tunelář

Ten prodej byl za 1 kc

0/0
23.11.2006 3:08

AGATA

Re: Re: V. Fischer = tunelář

Ty jsi byl u toho,že to bylo za 1kc?:-©

0/0
19.7.2007 13:11

Jan Novak

Konecne doslo na podvodnika Fischera

Konecne dojde na podvodnika Fischera. Vedelo se, ze nema penize, pujcuje si kde muze a naopak neplati za sluzby, ktere vsude ve svete nakupuje. Radsi daval penize do sve senatorske kampane, usmival se na lidi a pritom dluzil, kam se podival. Cestovku tak privedl k bankrotu. Je dobre, ze si na nej policie posviti. Ale on radsi utece do Nemecka...

0/0
22.11.2006 21:12

Spokojený cestovatel s Fischer

Re: Konecne doslo na podvodnika Fischera

A kdy dojde na podvodníka Komárka?

0/0
22.11.2006 21:16

dezzo

Re: Re: Konecne doslo na podvodnika Fischera

R^;-)

0/0
23.11.2006 1:01

bloque

Re: Konecne doslo na podvodnika Fischera

vědělo se....jedna paní povídala...

0/0
22.11.2006 21:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.