- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím kdo říká že za 1km se plaťí 4kč ale pro kamion se 4 nápravami a více aeuro 0-ll se plaťí 5,40kč plus silniční daň 60 000kč ročně.Takže se odírají dopravci.Cena za 1km je v Čechách 23kč.Kdo umí počítat,ať si to zpočítá.Z toho odečte mzdu,palivo.opravy,pneu atd.Placene jsou úseky od brány k bráně i když vyjedete mezi,tak zaplaťíte celý úsek.Takže Stát nás okrádá na tomto.Krabička stojí 1 550kč a v Rakousku 150kč.Je v tom hodňě nesrovnalostí a nikdo je nechce řešit,jenom vybírat peníze jako loupežníci.Podívejte se na dálnice jak vypadají na Západ od nás a kolik se za ně vybírá a jaký je u nich servis.
Dálnice v DE něco přes 3kč,v A to samé a na českém tankodromu přes 4kč.snímací krabička v A 150 kč,to samá v CZ 1200kč.Tenhle sistém na silnicích 1 třídy je nepoužitelnej.Ted se mluví o DE sistému GPS kterej je použitelnej všude.Vyhozený prachy danových poplatníkú,a soudruch Šimonovský a jiní z MDS v teplých křeslech dál.Čím větší zkorumpovaný hnupy tím lepší posty.viz.[tydýt Špidla]
Mýtné brány mohou sloužit i k dalším věcem např. při propojení s databázemi pojištěných aut by se dala indentifikovat vozidla, která nejsou pojištěna nebo se dají využít na měření rychlosti s okamžitou identifikací hříšníka. Slyšel jsem, že dodatky mimo jiné počítají tady s tímto, že firma bude státu nazpět prodávat překročené rychlosti. Je na tom něco pravdy????
Já myslým, že jediné na co budou v budoucnu ty brány opravdu dobré je, na pověšení všech šibalů, kteří ty brány nechali postavit za naše daně v době, kdy už bylo zřejmé, že se stejně bude používat satelitní systém nejenom pro silnice první třídy, ale i pro dálnice.
Možná, že ČSSD počítá s tím že si na ně v příštích volbách navěsí bilboardy. Já bych tam ale ze všeho nejraději viděl viset je.
že z té smlouvy profitoval jeho poradce,který na ní ,,pracoval".
Takova smlouva je mozna jenom v Ceske Republice. Toto by nikdo ve svete nepodepsal. Dekujeme vsem urednikum za jejich zamernou blbost.....
Vite ze pracovat se da i v zime? Takove vymluvy jako ze zimni mesice pribrzdi prace je nanejvyse amaterska. Vite ze existuji rozmrazovace zeminy aby bagr mohl kopat? Vsude ve svete to vedi, v Cesku asi ne. To me vubec nezajima jak to ta firma provede, to je jejich problem,
Navrhovat si ke kontraktu za nekolik mld. jeste odmenu je vice nez nehorazne, nezodpovedne a mrhani penezi danovych poplatniku. Pane Simonovsky bezte se dobrovolne prihlasit na policii nebo do Bohnic.
Proc potrebujou dieslagregaty, nestacilo by na to slunko?
Když se zamyslim nad celým tím slavným zpoplatněním dálnic, chce se mi brečet. Nejenom, že náš stát zaspal, protože kdyby to bylo hotové, před vstupem do EU, už by za ty vybraný prachy mohla stát nová dálnice do Brna. A že se teď rozhodl pro wi-fi místo satelitu, je rovněž nepochopitelné v době kdy CR přispívá do společného "satelitového" EU programu desítky mil Kč. Tady je vidět kam ta korupce vede.....
1, ČR je jedna z prvních zemí s celoplošným výběrem mýtného a v době, kdy se to začalo připravovat měla opozice spoustu řečí, proč se do toho tak hrneme, když to ještě není pořádně vyzkoušené
2, Pokud jde o použitou technologii, tak obě mají své výhody i nevýhody, rozhodně není pravda, že jedna je "špatná" a ta druhá "skvělá"
3, Pokud máš nějaké důkazy o korupci, tak je tvou povinností okamžitě to oznámit na policii, doufám, že to v nejblížší době uděláš
Myslíte si, že to někdo postaví a bude provozovat zadarmo? A že stát, který měl na všechno dost času zaplatí náklady spojené s těmi diesely je snad v pořádku, Kapsch nemůže za to, že ministerstvo zaspalo. Vidím, že si vy remcalové neumíte vůbec představit, co v Česku znamená vyřídit stovky stavebních povolení a postavit všechny ty brány ani ne za rok.
taky jsem nepochopil co je na tom špatného
nejhorší co se může stát s tímto dodatkem je, že to stát bude stát o několik (max. několik desítek) miliónů více - nejhorší co by se mohlo stát bez dodatku by byla ztráta několika miliard...
Může mi někdo říct jasný důvod přoč nejsou zveřejněny některé pasáže?
Protože tě nemusí zajímat u koho je Kapsch pojištěn ... například.