Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf CME: Zdražit TV reklamu o desetinu je ubohost

Michael Garin, šedesátiletý televizní veterán v čele CME, která ovládá nejsledovanější Novu, má pro příští rok jasno: cena reklamy v jeho televizi půjde výrazně nahoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Senátor Burgermeister ODS

Budujeme růstovou ekonomiku

A komu za to můžou poděkovat?

No hádejte kdo přiklepl Vovkovi jako díky za jeho podporu strany a velkého lodivoda prodloužení licence za pár stovek milionů na několik pětiletek a jako prémii navíc uřezání reklamy z ČT1?

Tak se nebojte a podnikejte. Strana pomůže Vám a vy pomůžete straně.

0/0
27.11.2006 17:30

Fredero

Televizi jsem zrusil-a brzy zrusim i radio..

Minule jsem chtel radio partrat pustit a vsude jen naprosto debilni muzika-co zrusili ceske vysilani BBC se to neda poslouchat-na Ceskem rozhlase jen ignoranti typu Rejzka a redaktoru, kteri se evidentne boji skoncit jako Cibulka..RvRvRv

Takze doporucuji vsem nesledovat nesmyslne ceske i cizi serialy ani souteze a nekazit si hlavu tamnima reklamama-misto toho je lepe se venovat sportu a cetbe..;-):-)

0/0
27.11.2006 10:35

Diletant

Re: Televizi jsem zrusil-a brzy zrusim i radio..

Robinson Crusoe ?

0/0
27.11.2006 10:56

CCblue

Re: Televizi jsem zrusil-a brzy zrusim i radio..

Já chtěl zrušit lidi, ale prej sou na to nějaký zákony.;-€

0/0
27.11.2006 11:33

butch2

Re: Re: Televizi jsem zrusil-a brzy zrusim i radio..

;-DR^

0/0
27.11.2006 12:58

Milan

Nikdo Vás nenutí se na to dívat

Dámy a pánové, vždyť Vás nikdo nenutí se dívat na ty stupidnosti, co tam dávají. Věnujte se radši sexu, nebo zajděte s kamarády na pokec...R^.

Ať si to zdražej třeba desetkrát, je mi to jedno. Interované věci se snažím pokud možno nekupovat...

0/0
27.11.2006 9:49

[eT]

Re: Nikdo Vás nenutí se na to dívat

Ne , máte pravdu, nenutí - ALE NUTÍ MNE TO PLATIT!!!!

0/0
27.11.2006 9:57

Old_Good_Zwerg

Re: Re: Nikdo Vás nenutí se na to dívat

Ále nenutí! Platíš jen veřejnoprávní TV, ale soukr. nikoliv přímo. A pokud ji nechceš platit ani nepřímo, tak kupuj zboží značek, které v TV nic nereklamuje - i takových značek je celá řada.

0/0
27.11.2006 10:17

Ach jo (bls1)

Re: Re: Re: Nikdo Vás nenutí se na to dívat

A nebylo by přece jenom jednodušší zatočit se šmejdama, do celoplošné digitalizace uvolnit reklamu na ČT než přebírat regály u každé lahve piva či minerálky, zahodit mobily ...

0/0
27.11.2006 11:00

Senátor Burgermeister ODS

Re: Re: Re: Re: Nikdo Vás nenutí se na to dívat

Já ti dám zatáčení! Podívej, jak dopadnul Kořistka. Ještě se bude muset Dalíkovi omluvit.

Je dobré někam patřit a soudružka soudkyně z Ostravy dobře ví, že vhodným připuštěním, nebo nepřipuštěním důkazů dosáhne vyšší demokraticie.

Straně a velkému lodivodovi třikrát zdar!

0/0
27.11.2006 17:33

chemba

tržní přístup

Pán z CME uvažuje zcela správně.Po zrušení reklam na ČT 1 a 2 má Nova dominantní postavení na trhu a může neomezeně zdražovat.Jen aby jim na to neskočil antimonopolní úřad, že zneužívají postavení na trhu.To budou pak jen reklamy na ČEZ, VODAFONE A RWE.Prima je nemůže ohrozit nižšími cenami, protože objem reklam je limitován.Nemůžou jet v hlavním vysílacím čase 1,5 hodiny v kuse reklamy.

0/0
27.11.2006 9:45

smolicek123

Re: tržní přístup

Kdyz o tom nic nevis, tak se prosim nevyjadruj, limit reklamy ma akorat CT, komercni televize si mohou vysilat reklamy kolik prodaji... 

0/0
27.11.2006 11:28

roba

Re: Re: tržní přístup

Asi myslel limitován tím, co snese divák. Jak řekl, na 90 minutový reklamní blok v hlavním čase se nikdo dívat nebude.

0/0
27.11.2006 11:44

Senátor Burgermeister ODS

Re: Re: tržní přístup

Zákonem vymezený čas pro reklamu ve vysílání České televize se od 1. ledna sníží na polovinu, tedy na půl procenta celého vysílacího času. ČT loni z reklamy získala zhruba miliardu korun. Zároveň se odloží start nových digitálních stanic kvůli sporům o zrušení udělení jejich licencí.

Cena za reklamu se účtuje na základě odvysílaných takzvaných GRP bodů, přičemž jeden GRP bod znamená oslovení půlminutovou reklamou jednoho procenta dospělé populace, tedy asi 85 tisíc lidí. Pro rok 2006 stál jeden odvysílaný GRP bod na Nově 22,5 tisíc korun, cca 4 koruny ppm (čumění jednoho pitomy po dobu půl minuty).

Dobrou noc z Prahy

[Ikona Paroubek Topolánek, TV duel]

Zdroj: Aktuálně.cz

0/0
27.11.2006 17:41

Ach jo (bls1)

Jo ekonomika, to je věda

"Trh a příjmy nakonec můžete zvětšit jen tím, že zvednete ceny"

0/0
27.11.2006 9:45

Mojžíš

Zákon poptávky a nabídky platí i tady !!!

kdyby to mohla, udělá to Nova už dávno. Hádejte, proč to nejde... Jde spíše o oligopol ale má své substituty a mediálky a marketingová oddělení firem to vědí. Velká bublina, která  v lednu splaskne.

0/0
27.11.2006 9:28

ouagadougou

Re: Zákon poptávky a nabídky platí i tady !!!

nebyl bych takový optimista.

0/0
27.11.2006 9:47

Valach

Tož ogaři neblbnite

Šak dyť se na to nigdo nedívá. Pro mě je reklama signálem ke startu abych se naplnil nebo vyprázdnil. Případně když už se chcu zasmát, počkám si na Evu a Vaška, jak spolu dělají ty orchideje.

0/0
27.11.2006 8:48

Rebel

Timeshift

Já už se jenom těším, až se dostatečně rozšíří HDD DVD rekordéry - timeshift je dokonalá věc. Stačí přijít k filmu o půl hodiny později, a všechny otravné reklamy se dají krásně přeskočit. Až se tohle rozšíří, mohlo by to vést k tomu, že na reklamy se téměř nikdo dívat nebude -> klesne účinnost -> klesne počet reklam. Snad to tak nějak dopadne.

0/0
27.11.2006 8:00

Franta Ptáků z Wilsoňáku

Re: Timeshift

A až tohle dojde reklamkám, zalobbují u posranců a ti hbitě schválí zákon, který takové zařízení bude zakazovat, případně se rovnou zakáže (nebo technicky znemožní) nahrávání z TV i pro vlastní potřebu. Nebo, když se zjistí, že už je mezi lidma dost TV s velými obrazovkami, reklama poběží na části obrazovky spolu s filmem. Blbí jsou na to dost.

0/0
27.11.2006 8:17

buxus

Re: Re: Timeshift

To není blbost, to je vychcanost. Obdobně se argumentuje se zákazem kouření v hospodách. Jenže, kdyby se v hospodách zakázalo kouřit, tak na to nedoplatí hospodští, ale tabáková lobby. Do hospod by lidé chodit nepřestali (kolik kuřáků by asi trucovalo doma u lahváčů?), ale museli by chodit kouřit ven (jako v Irsku) a méně by se vykouřilo, to je jasné.

0/0
27.11.2006 8:33

trolltech

Re: Re: Re: Timeshift

Ano, muzu potvrdit z vlastni zkusenosti, ze navstevovat hospody v isku je jina kava. Nesmrdi vam obleceni, a clovek se venku nezalyka. Take nemam pocit, ze by tam chodili jen nekuraci, jen sou proste nauceni kourit venku, a hospody sou plne.

0/0
27.11.2006 11:06

Ja

Re: Timeshift

Tak to umí i DVD rekordery bez HDD pokud nahravají na DVD-RAM media

0/0
27.11.2006 10:41

xXx

Výsledk práce členů ODS mediální komise...

To je výsledek stažení reklami z České televize Rv!!;-€

0/0
27.11.2006 7:17

Ramoloto

Re: Výsledk práce členů ODS mediální komise...

Ano, kde měla posledních 8 let hlavní slovo ČSSD a pravda a láska.

0/0
27.11.2006 7:19

martin

Re: Výsledk práce členů ODS mediální komise...

Ty jseš mimo 8-o 

0/0
27.11.2006 7:25

Lojza

Máte pravdu

ty ODSácké hovada si neustále dělají a dělali co chtějí.

0/0
27.11.2006 7:42

Delirium Tremens

Re: Máte pravdu

Ale soudruhu Lojzo, hovada sa neříká.ˇ

0/0
27.11.2006 8:28

deathmetalista

Re: Výsledk práce členů ODS mediální komise...

reklamy

0/0
27.11.2006 9:24

antinovák

Nova = hnůj

Naložte si to do octa i s těma reklamama ! Stupidnější televize než Nova není na celém světě, to i ty turecké a indické jsou mnohem lepší.

0/0
27.11.2006 7:10

jouda

Re: Nova = hnůj

kazdy narod ma takovou televizi, jakou chce, novu chce 50%

nebo bys snad rad pracoval v kulturni komisi, ktera by urcovala na co a jak dlouho se muze nekdo koukat ?

0/0
27.11.2006 8:30

Pingu

Re: Re: Nova = hnůj

to je to samé, že levici volí pulka národa...

Hele, ono sleduje televizi asi něco komem čtyř milionu lidí, tak si to přepočítej, kolik procent národa chce novu...

0/0
27.11.2006 8:50

jironov

Re: Nova = hnůj

Souhlasím,nedívej se na tuto stanici. Já to taky nedělám.Raději si pustím dvd. Kdo chce,ať se dívá a platí za nesmysly typu o2,prášku na praní,očních linek apod. A jestli firmy jsou ochotny dát velké peníze do TV reklamy,tak je jasné,že tato cena se promítne do ceny výrobku.A tyto zásadně nekupuji.Rv

0/0
27.11.2006 8:59

Delirium Tremens

Teď už chápete proč Nově tolik vadí reklamy v ČT ? :-)

0/0
27.11.2006 7:07

jajaja00

A Česká televize přijde od ledna o polovinu reklamního času, od roku 2008 o vše.

Skvělé. Páni poslanci, jen tak dál bojujte za vyšší ceny VŠEHO.

0/0
27.11.2006 4:58

Jiřik

Re: A Česká televize přijde od ledna o polovinu reklamního času, od roku 2008 o vše.

Neboj, teleshoppingovci Jana Peterková, Senzus nebo Eva&Vašek budou levní pořád ;-D

0/0
27.11.2006 6:28

fantomas

Re: Re: A Česká televize přijde od ledna o polovinu reklamního času, od roku 2008 o vše.

by mě zajímnalo jak je možný, že se teleshopping nepovažuje za reklamu8-o

0/0
27.11.2006 7:45

Pingu

Re: Re: Re: A Česká televize přijde od ledna o polovinu reklamního času, od roku 2008 o vše.

0/0
27.11.2006 8:52

jajaja00

Re: Re: A Česká televize přijde od ledna o polovinu reklamního času, od roku 2008 o vše.

Moje řeč. Bez Horsta by svět nebyl místem k žití. ;-D

0/0
27.11.2006 9:03

Jerry Seinfeld

Akcie

Kupte si akcie CME a muzete na tom participovat.

0/0
27.11.2006 9:08

Ach jo (bls1)

Re: Akcie

Napadlo vás někdy, že tím, že na tom mohu já také vydělat, se věci nestávají správnými?

0/0
27.11.2006 9:47

Jiřik

Re: Re: Akcie

Dobrá poznámka, znamenám jedničku s hvězdičkou! R^

0/0
27.11.2006 15:24

jajaja00

Re: Re: Akcie

R^R^

(možná to však myslel jako fór)

0/0
27.11.2006 15:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.