- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uz nedokaze na cas dodat ani letouny stredni velikosti. Boeing pokud dostane objednavky, maka 24 hodin denne 7 dni v tydnu (pokud Airbus aspon tusi - co to je). Airbus se spoleha na to ze ho financne vlady Nemecka a Francie podrzi kdyz bude nejhur. Inu, taky reseni. Letecke spolecnosti si nemohou dovolit cekat s dodavkami. Boj mezi leteckymi spolecnostmi o cestujici je nelitostny.
Airbus odstartoval model A350 jako odpoved na Dreamliner (B787). A350 pouzije stejny trup jako je na A330 jen kridla budou vyrobeny z kompozice. A to je trochu malo jako odpoved na konkurencni B787 ktery ma z kompozice polovinu celeho letounu. Je lehky.
Airbus je znam i 7mi pripady kdy pro vadne podvozky pristaval za nouzovych podminek a jen e stestim se nikomu nic nestalo. Airbus ztraci svoji povest a to je hodne zle. To nespravi nejaka vymena managementu. Boeing dnes vede nad Airbusem o vic nez 300 objednavek.
A to jako mereno odkdy? Za posledni tydny, nebo rok? Neni to totiz tak davno kdy lital jen boeing. Naopak EADS dlouhodobe ubira trzni podil Boeingu.
jako kdyby nebylo uplne jedno jestli proda vic letadel Boeing nebo Airbus. Loni a predloni vyhral myslim Airbus, letos zas Boeing. Je dobre ze je konkurence