- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak jsem si precetl, ze se jedna o italskou firmu, tak je mi jasne, co se bude dit. Ze zasady nekupuji nic italskeho, pro velmi spatnou zkusenost s kvalitou. CD po Pendolinu , udelali dalsi diru do sveta, pardon, do rozpoctu.
skutecne. to vypada snad na nejakou bilateralni dohodu mezi CR a Italii, o celkove obnove drah. To musela byt teda transakce jak neco. To nadrazi ve vizualizaci vypada priserne. Ale to je jedno! Zijme trzne! Kdyz bude hodne zly, postavime novy!
to tem bezdakum pekne zmodernizujou.. ale jsem dost zvedavej jak je odtamtud dostanou, protoze kdyz to nejde tedka tak proc by tomelo jit v budoucnu... jedine kdyby dali minimalni sazbu ve stancich na chlast dejme tomu 50 kc/pivko, to je tam uz nikdo nikdy neuvidi..
Takže bezděkové se přesunou do Holešek a na Masaryčku?
takže zase xx miliard ulitých ve vlastních firmičkách a nádraží nikde pak se řekne že nikdo nepředpokládal v tak unikátním projektu takové chyba a neočekávané problémy ......
vzhledem k tomu, ze vsechno plati Grandi Stazioni vymenou za vynosy z pronajmu na dalsich X let, to tak treba nedopadne.
Problem je, ze zahajeni rekonstrukce ohlasili uz nekolikrat a zatim skutek utek.
nádraží zvládnou.....byť hlavním problémem je jednoznačně ten bordel a humus co tam je. Ale s tím parkem si fandí....viz Anděl..uvnitř ok, ale před N.Smíchovem i Zlatým Andělem se potuluje taková verbež, že by člověk blil..bez pardonu..a jet s nima tramvají, když se tam stahují, je opravdu radost.
Když to nejde tam, pochybuji, že to půjde v Sherwoodu...jedině to vybetonovat a dát tam nějaké časově programované postřikovače.
I kdyby Wilsonak pozlatili, nemyslim, ze by to zasadne zmenilo Sherwood. Na ten bude zapotrebi zvlastni cistka. Mas pravdu, vybetonovani asi bude jedna z mala praktickych moznosti.
Myslim ze by stacilo zamest, uklidit a vyhodit vagabundy, vyvetrat smrad. Nadrazi samo je ok, bylo hezky uz za komousu tak nevim na co ty "biliardy".
hele, ja nevidel Wilsonak hezkych par let a kdyz jsem tam prvne po tom prijel, tak jsem se nad nekterymi jeho castmi zhrozil. Vzhledem k tomu ze tohle je hlavni prazske nadrazi a pouziva ho mezinarodni doprava, potrebuje to nejen vycistit uvnitr a venku, ale taky nejakou slusnou renovaci kolem tech historickych casti uprostred.
Bez pořádného napojení na MHD je rekonstrukce tak trochu na nic. V současné době přestup pouze na metro C je vážně nedostačující. Normální bývá, že u nádraží se nachází přestupní uzel. Ale to už není záležitost drah , ale HMP. Jenže mi přijde, že zodpovědní činitelé na magistrátu si toto absolutně neuvědomují.
B čko, stanice Masarykovo nádraží je vzdáleno 8 min. chůze, stanice A Muzeum cca 5 min. chůze. Samozřejmě pro pražáky je to strašná dálka a pádný důvod pro to, zavést speciální linku autobusu, nebo ještě lépe další trasu metra.
Správná pražská naplavenina bude raději průměrně 10 minut stát a nadávat že jsou dlouhý intervaly, než by 8 minut šla pěšky.
Pro zajímavost, náklady (bez investicí do nových tras) jsou u pražské hrobesky vyšší, než 100 Kč/jízdu.
Osobně nevidím jediný problém v tom, aby se pražáci složili a postavili si trasu metra Pé mezi Masaryčkou a Hlavákem. Každý dospělý dá 30 tisíc a mají to v kupě.
Nó, moc krásný, ale bude to alespoň trochu účelný. Místo bank bych přívítala vstup na nádraží též z druhé strany, tedy ze Žižkova od VŠE. Mám velké obavy, že se dráhy čím dál tím více snaží orientovat na boháče (který se stejně na ČSD vyser*rou), ale na chudinu, která tvoří 95% cestující pří svých cestách za chlebem se s trochu zapomíná. Všude samé EC, IC, Piňodolína, ale dostat se normálním vlakem do Prahy na šichtu a zpět, to už snad ani nejde.
Voni na VŠE rozdávají chleba?
No logiku evidentně ne. Protože, pokud VŠE není ústav pro chudinu, pak tím, že by ČD vybudovali vchod směrem k VŠE by se orientovali na boháče, kteří jak píšeš, se na ČD vyser*ou.
EC a IC jsou vlaky, ve kterých je díky příplatku, minimalizován výskyt pochybných existencí, zejména s průkazkou rodinného příslušníka zaměstnance ČD.
Jo to bude neco jako frankfurt nad mohanem HL.n Nemecko tam to nesmrdi je tam cisto zadna vysoka kriminalita super obchody ktere jsou umistene v podzemnich 3 patrovych arkadach velike a super moderni. Skoda ze ta renovace neni s ceskych penez zaplaceno ale z eu penez . Ale drahy setrily na udrzbe a tak to maji ted rinave cele a zamorene zlem. Ta fantova hala s tou sklenenou podlahou je opravdu nebezpecny skvely projekt. cizinci to budou zavidet
Spíš pěknej průšvih. Grandi Stazioni mají do projektu vrazit snad 300 mio, ne miliardu.
Pokud někdo očekává, že za ty peníze udělají z Hlaváku Victoria Station (ta prošla před víc, než 10i lety podobnou změnou - prázdné prostory byly minimalizovány a nahrazeny komerčními), tak si hodně fandí.
Očekávám průšvih v podobě české cesty. Na jeho konci budou ČD platit za pronájem prostor a ještě zatáhnou většinu rekonstrukce.