- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
cely system myta je naprosto zbytecny.. mohlo pouze dojit ke zdrazeni znamek pro nakladni dopravu a zdrazeni pokut na tolik ze by si nikdo nelajsl to porusit (samozrejme u nakladove dopravyú. Jiz dnes si zadny dopravce myslim moc nelajsne jet po dalnici bez znamky, maximalne jede po dalnici nejakej strejc z moravy bez znamky, kterej jednou za rok jel vyvencit sveho zigulika..cely system myta je jen zvyseni jakychsi "dani"naseho obyvatelstva, coje ovsem horsi tyto penize neplynou ani moc do rozpoctu jako do chrtanu soukrome firmy.. navic system je uz ted moralne zastaraly, a do peti let se vsadim ze se bude predelavat na sateltni, a kdo to zacaluje? my..
To snad nemyslí vážně. Kapsch si postaví brány kde se mu líbí a když jej někdo upozorní že to je špatně tak ještě remcá.
Zajímalo by mne jak je ve smlouvě ošetřeno postavení bran. Jestliže jsou brány stovky metrů jinde, proč by měl stát přebírat toto dílo, které neodpovídá smlouvě? Anebo je smlouva v tomto bodě natolik benevolentní, že stovky metrů nevadí? Pěkná smlouva teda
Daně mají být jednoduché a jejich výběr levný. Socialistická EU je samozřejmě jiného názoru. Takže pod rouškou "spravedlivého výběru poplatků za používání silnic" vymyslela středověké vybírání daní - mýto. Nastavěla po Evropě mýtné brány, vynesla na oběžnou dráhu špionážní družice, nařídila občanům montovat do svých aut oko Velkého bratra. To vše za nehorázné miliardy, které obluzení občané zaplatili ze svých kapes z doposud běžných daní.
Nyní, maje nad vším oko Velkého bratra, EU vybírá další nehorázné miliardy od řidičů za používání něčeho, co už z daní lidí postavila a provozuje. Tyto daně samozřejmě uživatelé silnic musí promítnout do nákladů za rozvoz zboží.
Když k tomu ještě připočtemě údržbu výběrčího systému a rovněž zástupy úředníků vše obhospodařujících, máme zase systém pro systém, který z našich peněz uživí tak akorát sebe. Plus zvýšené daně, což je onen přebytek, jímž se tak halasně EU chlubí. Kolik z těchto peněz opravdu půjde na výstavbu a opravy silnic, je nejisté....
všem expertům na mikrovlnnou technologii a zastánce firmy kapsch, ministra šimonovského a blbosti o výhodnosti tohoto počinu doporučuji shlédnout v archivu tv nova - na vlastní oči z 29. 11. - vymýtání mýta.
http://www.nova.cz/tvarchiv/?32701d=29.11.2006&32701m=d&32701p=OCI
tady se zase seslo "odborniku"
za nejlepsi povazuji vyroky simonovskeho - "poradci my rekli, ze to je vyhodne pro stat, tak jsem to podepsal...", "to resili moji poradci..." "musel bych se zaptat svych poradcu..." (k cemu on tam vubec byl???), "drzim ted ministerstvu palce" (asi neco jako - ja (nebo poradci?) jsem to pos.al, tak ted to vyzehlete) a "proc bychom meli byt zrovna my prukopniky satelitniho mytneho systemu" (o myslim rekl jeste pred rozhodnutim o dodavateli) - proc ne?
Tady s ním zatočí...
Kdyby byl stát schopen objájit své rozhodnutí o vítězi tendru, mohlo vše už dávno stát. Mám pocit, že zase bude nějaká mezinárodní arbitráž. Však my to zaplatíme..
Podle dodatku ke smlouvě o mýtném všechny náklady za provizorní provoz nese stát.
... Odpovědní lidé na ministerstvu by měl zaplatit všechny náklady spojené s provizorním stavem, tj. nákup agregátů a jejich provoz, rozšíření MaR o kontrolu agregátů apod. Jako zaměstnanci do výše 4x svého platu. Následně by měli být zbaveni funkce a propuštěni.
Tohle už je opravdu příliš!!
Co nutí fy Kapsch, aby přípojky dodělala, když náklady s provizoriem hradíme my????