Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osm bývalých Carrefourů bude otevřeno nonstop

Osm bývalých Carrefourů, které převzalo v červnu Tesco, začne mít od konce týdne otevřeno nonstop. Jde o další krok, kdy Tesco přizpůsobuje koupené hypermarkety obrazu svému. Z jedenácti Carrefourů, které Tesco převzalo, však neotevřou čtyřiadvacet hodin všechny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hideous

Olomoucké tvarůžky

Nevíte někdo, proč se cca tři tejdny nedají v Plzni sehnat Olomoucké tvarůžky?;-(

0/0
6.12.2006 19:15

Tryskomys Muf

Nechapu

Smichov je zlate prase, a presto tam clovek casto ceka pulhodinove fronty u pokladen, protoze dementni management neni schopen pridat par prodavacek. Usetri tim sice par tisic denne, ale nas/erou tisice svych - nyni ji byvalych zakazniku, kteri maji hodnotu podstatne vyssi.;-€;-€;-€;-€

0/0
6.12.2006 18:22

Luosechi

Co je s tim Teskem?

0/0
6.12.2006 4:30

Luosechi

Co je s tim

0/0
6.12.2006 4:23

Emp

Tesco

Tady spousta lidi breci jak Tesco stoji za houby. Kdyz se me to nelibi tak tam proste nechodim....;-)

0/0
4.12.2006 21:49

Qescob

Re: Tesco

No zas tak jednoduchý to není, že. Mohu být nespokojený např. s kvalitou vody. Ale to neznamená, že tu nespokojenost vyjádřím tím, že "nebudu pít" - to bych toho moc nedosáhl...:-)

0/0
5.12.2006 16:52

Stone_Pilot

Re: Re: Tesco

Tak tohle platí u monopolu. Ten ale v maloobchodě nehrozí.

0/0
5.12.2006 18:32

Petr

TESCO je největší sh*t

Poloprázdné regály a kultura prodeje jak za komunistů... Rv;-€

0/0
4.12.2006 15:42

Qescob

Re: TESCO je největší sh*t

no, zelenina v Tescu, to je kapitola sama o sobě...

0/0
5.12.2006 16:54

Ali

Re: TESCO je největší sh*t

Tak to jste za komunistu nezil. Oproti tomu je tesco absolutni spice. Kdyby jste za komunistu otevrel takovy obchod, coz mozne nebylo a s takovym zbozim, coz taky mozne nebylo, tak by se tam sjizdela cela republika i turiste z vychodniho bloku na nakupy a jeste by to vychvalovali, jaky ze to mame obchod, ktery by v celem komunistickem bloku nemel konkurenci.

Dekuji za pripominku, uz na tesco nenadavam.

0/0
5.12.2006 20:54

tesco

nonstop

Zajímalo by mě, proč jsou nonstop otevřené právě ty obchody Tesco, které jsou nejdál od centra, a ne třeba Tesco na Národní třídě nebo na Smíchově.

0/0
3.12.2006 20:26

Stone_Pilot

Re: nonstop

No protože by sloužily leda tak jako útulek pro bezdomovce.

0/0
3.12.2006 20:33

tesco

Re: Re: nonstop

Nojo, to je fakt, že mě to hned nenapadlo, dík.

0/0
3.12.2006 20:39

Ali

Re: nonstop

Tesco na Narodni je obchodni dum, ma i jinak nastavene ceny a jine zbozi. Netykaji se jej ani ruzne akce v hypermarketech a supermarketech, coz se da pochopit. Otazkou je, jak pristoupi k prevzatym obchodum. Je to take otazka lidskych zdroju, pracovnich smluv, atd. Oteviraci doba muze take zaviset na blizkosti centra a podminek mesta ci mestskych casti.

0/0
4.12.2006 12:01

Velky Bratr

PR jako prase!

Aha, takze Tesco si zaplatilo reklamni akci u idnes uz tomu rozumim. nejdriv ta uzasne dulezita informace o cc a ted tohle. sakra, nenazyvejte tu rubriku jinak nez tim co obsahuje.

Toto neni ekonomicka rubrika toto je PR!

0/0
3.12.2006 15:17

Mladík z Moravy

Tesco ve F-M

To u nás ve Frýdku - Místku otvírá  Tesco druhý obchod přímo na sídliště a je asi 1/4 oproti tomu normálnímu u dálnice a teď se podržte kde to je: cca 500 metrů od Billy a 1 Km od Intersparu KAUFLANDR^ 

0/0
3.12.2006 15:16

jajaja00

IQ redaktora:

Osm bývalých Carrefourů, které převzalo v červnu Tesco, začne mít od konce týdne otevřeno nonstop. .... Z jedenácti Carrefourů, které Tesco převzalo, však neotevřou čtyřiadvacet hodin všechny.

0/0
3.12.2006 4:03

Ali

Re: IQ redaktora:

A co takhle si domyslet, ze jde proste jen o preklep a napr. misto "vsak" melo byt treba "tak"? Co kdyz ten uvod puvodne znek jinak a byl upraven a tak to ted vyznelo blbe? :-)

To ja si v jednom deniku po nasi vyhre nad Slovenskem ve fotbale 3:0 precetl titulek: "Cesko-Slovensko 0:3!" :-D

0/0
4.12.2006 11:54

jajaja00

Re: Re: IQ redaktora:

však - 4 úhozy

 

tak - 3 úhozy

 = překlep ? těžko

ovšem proti teletextu ČT jsou to géniové a narozdíl od toho teletextu je nemusíme platit

0/0
4.12.2006 13:11

Ali

Re: Re: Re: IQ redaktora:

;-D - vsak nekdo si muze plest i slova... stane se...

0/0
4.12.2006 14:40

jacksass

tesco store

nechápu, peoč tesco nabízí ve větším množství výrobky, které samo vyrobí!?Vůbec se mi to nelíbí, to měl radši na smíchově zůstat carefoure...Chci si koupit značkové výrobky, které vím, že jsou dobré a ne made in china by tesco ;-€Rv

0/0
2.12.2006 12:54

JirkaNeprihlaseny

Re: tesco store

Se pripojuji. Do C jsme chodili kupovat některé Fr. zboží. Manželka hlavně mýdla a kosmetiku. Teď podpůměrná šeď.

0/0
3.12.2006 20:50

Ali

Re: tesco store

No s tim made in china bych byl trochu opatrny, kde si myslite, ze dnes vyrabi znackovy vyrobci sve zbozi? Jinak zbozi si dnes vyrabi hodne obchodu, tim nemyslim zbozi balene do obalu tesco, ty maji sveho vyrobce. Kolikrat jsou v regale dva vyrobky jeden s logem treba kofola a druhy s logem tesco a oboji ma stejneho vyrobce. Jen to s logem kofola je doprodej zasob pred dodavkou s logem tesco.

Jinak souhlas, ale carrefour take nic moc, predevsim me zajima, zda po pul hodine nakupu budu stat hodinu a pul ve fronte i do budoucna.

0/0
4.12.2006 12:29

Qescob

Re: Re: tesco store

kdyby zančkový, viděšl jsem mixér TESLA - made in China....!

0/0
5.12.2006 16:59

Emp

Re: tesco store

V cine se vyrabi skoro vsechno......

0/0
4.12.2006 21:31

Qescob

Re: tesco store

no je fakt, že s tím obalem zboží nemůže jít na odbyt... vždycky jsem např. kupoval mlíko v plastu Olma. Teď z toho udělali Tesco, a mám problém koupit mlíko - přešel jsem zatím na Tatru...

0/0
5.12.2006 16:58

Bajus

Globus je jistota

Prestěhovali jsme se z Brna do Plzně na Jižní Přeměstí a přesto, že jsme měli Tesco 7 minut MHD, tak jsme po měsíci uvítali nově otevřený Globus  Chotíkově. V Tescu na Borských polích měli prázdné regály i takových základních potravin jako je sterilované zelí. Prodávané uzeniny byly záhadné kvality, nezřídka kdy zkažené. Pojem levná šunka nebo levná anglická slanina odpuzuje již samotným názvem.U obslužných pultu pracují teens brigádníci, většinou jsou tam dva, žádný neví, kde co leží a jednoho zíkazníka obsluhují 10 minut.Tesco není obchod, který tu je pro zákazníka, ale je čistě účelově pro vlastní zisk. Je to typický příklad anglické kolonicační mentality. Nejshorší na tom je, že Tesco s touto svojí politikou bude úspěšné, neboť např. na těch Borských polích do něho budou vždycky chodit Ukrajinci, Poláci Slováci a další národnosti, co pracují v Panasonicu a jiných továrnách. Jednak mají Tesco za rohem a jednak jim je jedno, že si budou kupovat předražené levné věci.  

0/0
2.12.2006 11:22

Tomas

Re: Globus je jistota

Souhlas, mám Tesco jako nejbližší market, ale raději si zajedu o pár km dál do Globusu. Tam koupím aspoň něco k jídlu, na rozdíl od Tesca

0/0
4.12.2006 0:04

Tomino

Re: Globus je jistota

Naprosto souhlasím, když Tesco vyprodalo zásoby, které zbyly po CRF, tak maj prázdný regály a uzeniny voschlý, starý hnus! A hlavně že to nabízej 24 hodin denně! 

0/0
4.12.2006 2:49

Ali

Re: Globus je jistota

No, ja jsem z Prahy a u nas je to naopak, pohled na zelene pomeracne, ktere jakysi teen postrikuje aby vypadali cerstve... Tim zelene, myslim hezky koberecek plisne. Pravda, sem tam to jeste bylo oranzove... A na muj dotaz jestli to opravdu prodavaji, rekli ano a stav zbozi nechteli komentovat. ;-€

0/0
4.12.2006 12:09

josef_spejbl

Počkejte, až to začne zpátky zkupovat...

...PRIOR!!!

Výhodný nákup, pod jednou střechou!:-)

0/0
1.12.2006 23:29

Josef Musil Moravany

tesco ?

dokud to byl Carefour tak nabídka zboží byla větší, ceny nižšší. A pozor, už 3 x se mi v tescu stalo, že na regále je uvedena nií cena jak pak platím u pokladny.

0/0
1.12.2006 21:20

Copris

Re: tesco ?

Mám úplně stejné zkušenosti. Vždy jsem si myslel, že Francouzi nejsou jaksi na pořádek, ale teď, když je z Carefouru Tesco, tak je tady doslova mrdník. Nedoplňuje se zboží, v obchodě chybějí základní věci např. vata (to mi trochu připomíná léta nedávno minulá, kdy v obchodech nebyly dámské vložky), chybějí cenovky, nebo jsou na nich úplně jiné ceny, no prostě hrůza, "zlatí Francouzi".

0/0
2.12.2006 10:29

Ali

Re: Re: tesco ?

Tak s timhle souhlasim, doporucuju ihned na reklamacich vratit rozdil ceny.

0/0
4.12.2006 12:11

René, já a Rudolf

tesco je hruza :o((

i ja se musim pridat ke kritikum Tesca..driv jsem nadaval na Carrefour, protoze i ta jeho smichovska "perla" vypada oproti Tescu na Narodni jako diskont..ovsem kdyz vidim, co z HM na Smichove udelalo Tesco, tak je mi do place..  ;-€ Ve Stodulkach stal Carrfour za h... Tesco stoji za druhe... takze zadna zmena ;-(

0/0
1.12.2006 9:41

Michal David

Non-stop

Non-stop....já chci žít non-stop....:-)

0/0
1.12.2006 8:47

Stone_Pilot

Základní poslání podniku je zisk

Se mně  líbí, jak tady každej druhej radí Tescu, jak to má dělat a jak se řítí do záhuby. Zajímavé je, že za ty 2-3 roky, co pochopíli, že většinu Čechů zajímají jen nízké ceny a udělali z toho diskont, jsou v zisku a platí daně. Na rozdíl od Carrefouru, který odešel, protože byl furt ve ztrátě. Takže akcionáři spokojení, stát spokojenej, tak co je vlastně špatně?

0/0
30.11.2006 17:26

Tomas

Re: Základní poslání podniku je zisk

Špatně je to, že naprosto rezignovali na kvalitu a servis zákazníkům. Nízké ceny a levné zboží mohou nabízet i tak, ale to, jak většina obchodů dnes vypadá, odrazuje spoustu zákazníků. Nevadí mi, že nabízí privátní značky za "nízké" ceny, ale že z toho dělají obchod bez možnosti výběru. O úrovni většiny personálu se ani nemá cenu bavit.

0/0
30.11.2006 20:17

Stone_Pilot

Re: Re: Základní poslání podniku je zisk

Ježišmarjá, vždyť vydělávaj, tak to asi dělají dobře, ne? Před 3 lety měli úroveň služeb vyšší a byli ve ztrátě. Co asi zajímá akcionáře?

Holt jsi zákaznická menšina, na kterou se asi nevyplácí se zaměřit. To neznamená, že jsi špatný, ale ani to, že je špatné Tesco, když nesplňuje představy tebe, který máš na nakupování asi jiné nároky jak 99% Čechů.Ti prostě výběr nepotřebují, hlavně, že je to levný.

0/0
30.11.2006 20:46

Migall

Re: Re: Re: Základní poslání podniku je zisk

lepe bych to nenapsal... ale taky patrim do toho 1% bohuzel...

0/0
30.11.2006 21:58

Josef Musil Moravany

Re: Re: Re: Základní poslání podniku je zisk

ano ano, takže se vrátíme do dob socialismu. Zákazníkovi je jedno, zda je majitelem pan Johny z Ontária a nebo ÚV KSČ nemyslíš ? zajímá ho cena, kvalita , poměr ceny výkon .

0/0
1.12.2006 21:21

Stone_Pilot

Re: Re: Re: Re: Základní poslání podniku je zisk

Do socialismu jsme se rozhodně nevrátili. Dnes si totiž může Josef Musil z Moravan klidně založit vlastní řetězec a Johnyho Tesco lepšími službami zákazníkům převálcovat. Což by ti, Josefe,  ÚV KSČ nikdy nedovolilo.

0/0
2.12.2006 12:36

pppqqq

Re: Základní poslání podniku je zisk

A co má být špatně? Na tomto fóru se holt sešli lidé, kterým Tesco z nejrůznějších důvodů nevyhovuje (Z pozice zákazníka - nikoli akcionáře či občana! Kritika ekonomických výsledků Tesca zde nezazněla.) a tak svobodně projevili svůj názor. Mně jako nespokojeného zákazníka prostě vůbec nezajímá, že ostatních 99 % lidí s Tescem spokojených je.

0/0
30.11.2006 22:35

Josef Musil Moravany

Re: Re: Základní poslání podniku je zisk

kde je těch 99% :-))))))) A zákazník neníobčan dle tebe ?

0/0
1.12.2006 21:23

kesav

never

ja do supermarketů ani nepáchnu, stejne to tam páchne i beze mne :-))

0/0
30.11.2006 10:53

vymrzovač

Re: never

tě živí maminka,viď?

0/0
30.11.2006 11:47

roba

Vršovice

Takže Vršovice budou 24/7, no hurá :)) konečně si po tahu z hospy budu moct koupit bagetu ;-D.

Jinak pro obránce žabožroutů, Carrefour ve Vršovicích byl DĚS A HRŮZA. S příchodem Tesca se to zlepšilo o 100%.

Jo a pro autora článku, ten obchod Tesco na obrázku není ani nový ani hypermarket.

0/0
30.11.2006 10:37

winterska

Re: Vršovice

pracuji hned vedle a obcas je problem tam zaplatit a nestat ve frontach na kasu.. celkem 3 pokladníci na 20 kas v 1.patre je zoufale malo.. a to nemluvim o prizemi kde je tech pokladniku vic ale fronty jeste delsi..:-(

0/0
2.12.2006 12:01

Azifaral_1

Tesco - padajici kvalita

Byla doba (na kterou musim vzpominat uz jenom s nostalgii) kdy jsme s pritelkyni nechodili nakupovat vlastne nikde jinde. Ale za posledni 2 roky uroven Tesca zacala tak upadat, ze ac neradi tak jsme zacali zkouset i jine hypermarkety. Takze dneska chodime vcelku radi nakupovat do Hypernovy (je to zvlastni, cetl jsem tady hodne prispevku o nizke kvalite Hypernovy, ale asi je to kus od kusu, protoze napr Hypernovy v Plzni nebo Praze-Butovicich jsou hezke a vcelku dobre zasobene, Globusu - az na to ze tam opravdu byva na muj vkus az moc lidi, nekdy i do Sparu - konkretne v Praze-Zlicin. Ale Tesco i kdyz je mi to lito (jsem hooodne konzervativni zakaznik) tak cim dal tim mene a mene. Takze pokud Tesco nezacne s kvalitou svych prodejen neco delat tak opravdu ji zde zustanou nakupovat pouze lide, kteri budou pozadovat tu nejnizsi cenu a nebudou se ohlizet na kvalitu zbozi - coz bych v pripade spolecnosti z Velke Britanie neocekaval.

0/0
30.11.2006 10:18

Jajka

Re: Tesco - padajici kvalita

Lépe bych to nenapsala- zkušenosti z HK jsou totožné.Pominu-li poslední tak 2 měsíce, kdy se Carrefour chystal k ústupu, byla to špice. Tesco má nyní prázdné regály, většina zboží v těch ohavných "podnikových obalech", minumum personálu ( ten je značně vystresovaný, ale není se čemu divit, že) a kvalita nabízeného sortimentu - hanba mluvit -zejména zelenina je humus přímo výstavní. Pokud takto budou pokračovat, myslím, že za chvíli budou zavírat i okolní nákupní galerie, neboť již teď je znát změna v sortě lidí, kteří zde nakupují- hlavně, že levně a je jedno, co. 

0/0
30.11.2006 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.