Diskuze
Soukromý rychlík do Ostravy v prosinci nevyjede
Děkujeme za pochopení.
Ehmuhm
Pindolina
Pindolina nesplnovala predpisy, tak se upravily... Ale ted jde o soukromou firmu. Takze bud uplatek a uprava nebo smula!
asik
železnice musí zůstat státní
Soukromník v případě jakýchkoliv problémů prostě od kšeftu uteče, ale železnice je stále dopravní páteří země a jakýkoliv úplný přerušení provozu by byl opravdu průser. Strašný náklady na propojení např. aby jste za jednu cestu vlakem nemuseli platit několikrát několika společnostem, když pojedete jejich úsekem nebo jejich vagónem
drevak_patlak
Re: železnice musí zůstat státní
Soukromník neutekl, jen nemá čím jezdit.
Železnice je dopravní páteř země zejména pro nákladní dopravu, v osobní dopravě jsou naprosto nezbytné příměstské tratě a koridory.
Pokud myslíte přerušení provozu např. pro to, že dopravce nemá peníze, tak na to je jednoduchý recept, a to základní provoz dotovat. Tímto směrem se zatím jde a je to dobře, jiná otázka je, zda jsou ČD (jako dominantní dopravce) tím pravým. Protože i ČD (ačkoliv mají dotace) občas nejedou např. pro to, že lokomotiva chcípla záložní není.
Šamot
Podivná diskuze!?
Jsem pracovník ČD, neodborář, technického zaměření, aby bylo předem jasno.
Soukromý dopravce zruší své vlaky pro svoje technické problémy. Ale podstatná část diskutujících nadává na České dráhy.
Je to jako by Lufthansa odvolala lety, protože jejich letadla nesplňují bezpečnostní požadavky českého leteckého úřadu a Vy nadávali Českým aeroliniím. Nelogické, že? Ale u železnice toto nedovedete rozlišit.
libienski
Re: Podivná diskuze!?
Problém je spíš v diskriminačním přístupu. Když mají technické problémy s pendolíny ČD, tak se holt vyhodí pár lidí z výzkumáku, pár lidem se pohrozí, udělají se za státní love "tlumiče ruchů" a když to přesto nepomůže, tak se zrevidují normy Z to když jde kapra v rybníce prohnat "soukromník" tak mu nedaj "ani deko, ani deko".
Smějící se bestie
České Dobytčáky českého zkurwystátu
mohou slavit další vítězství proti konkurenci a především proti svým zákazníkům. Občan si za přetěžké peníze může vybrat mezi jatkama na ucpaných tankodromech s dálniční známkou, nebo přesun za podmínek odpovídajících odvozu fekálií po kolejích. Vítejte v realitě 3. tisíciletí...
jouda
Re: České Dobytčáky českého zkurwystátu
mas sedet doma u televize a brat socku, pak by ti to bylo jedno
Janina7
Chlív
Naše dráhy jsou velkým chlívem a tom anglickým si můžeme nechat jen zdát. I když nejlepší by byly dráhy státní a přednosta stanice němec. V ruce by mohl mít bičík a kdekoho z modrých jím lízgnůť dle libosti! Pak bych tomu docela věřila. Jinak ani náhodou.
John Smith
Re: Chlív
Slečinka je nějak mimo. Ať to čtu jak chci, pořád v tvém příspěvku nevidím žádnou souvislost mezi problémem lokomotiv značky Siemens s elektromagnetickou kompatibilitou a vhodností zavedení tělesných trstů pro zaměstnance Českých drah. Navíc tam ani nevidím žádné logické zdůvodnění tvých požadavků. Napadá mě jen jediné: Už nehul!!!
wigi
Páteční a nedělní Humusní jizda vlaky IC a EC Praha -Ostrava nemaj konce
ach joo
Nebylo by špatné, kdyby zkusili zkušební jízdu vlaky IC a EC v 21století a hned by to schalilize by lobbing?
libienski
To se musím smát skrze slzy
Jak ty ČD prosřednictvím státní mašinerie zase vy.ebaly s možnou konkurencí. Nejdřív kde se vzala tu se vzala e-Liška, kteoru asi hodně rychle zruší, když nehrozí konkurence a nebo v rámci programu prodají 2 lístky do soupravy a teď je najednou trápí "elektromagnetická rezonance" moderních lokomotiv No když už tu kvůli pendolína lítalo všechno vzduchem (lidi, úřady, normy), tak by to snad těm Siemensovským lokoškám mohli taky odpustit.
Qesospi Cobigan
Re: To se musím smát skrze slzy
Běž se podívat do Británie. Tam dráhy před lety rozprodali. A teď když vidí ten totální bordel, tak zoufale hledají řešení, jak by to stát zase získal pod jednu střechu. Všude jinde v Evropě jsou normální celostátní dráhy (DB, SNCF, SF) atd. Celá západní Evropa nás před tím varuje. Ale my ne! My si prostě musíme projít tím obdobím rozprodání, a bychom to zažili na vlastní kůži. A pak to budeme zase dávat do normálního stavu za těžký prachy.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!