- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Živnostenskou banku přejmenovali na jakési debilní Unicredito Přeju jim aby ztratili většinu klientů.
A autobosy Iveco se sice prodávají, ale s kvalitou jsou na tom jako značka Fiat
světových firem: známé obchodní jméno a know-how. to žádný čeký podnikatel anbídnut nemůže, proto ani nemůže očekávat takové státní pobídky
Co to melete za pitomosti? Odkdy jsou statni pobidky vazane na "zname obchodni jmeno"? Jak se posuzuje to "know-how" pri vyhodnocovani pobidek?
Hmm, v dobe kdy je zacinaji zpetne prosazovat puvodni znacky jako KOFOLA, PIONYR, TATRA ...
Michate dohromady jablka a hrusky. Pionyr a Kofola jsou znacky spotrebitelske. Naproti tomu Tatry a Karosy kupuji z 99% firmy a ne domacnosti, tam je znacka mene vyznamna a funguje zcela jinak. Navic, jak muzete cist nize, zrovna Karosa muze byt za "puvodni znacku" povazovana jen tezko.
Rad bych upozornil, ze karosa neni tradicni znacka, je to bolsevicky paskvil, asi jako kdyz prejmenovali Zlin na Gottwaldov. Puvodne se tovarna jmenovala Sodomka a vyrabela nejkrasnejsi karoserie na svete. dejte jeji nazev do googlu a uvidite.
jak tady čtu ty diskuse na ostří nože, tak mne jako laika napadá - nemohlo by se to jmenovat IVECO-KAROSA? vlk nažraný - ovce celá- národní značka zachována - mezinárodní prestiž také
není kua jedno jak se to jmenuje??? jdete se sentimentem do . Ať je to třeba Vomáčka a syn, ale ať to kua šlape, vyrábí, zaměstnává lidi a prodává hlavně venku, komu je platná (obrazně) zkrachovalá Karosa když je tu fungující Iveco???
Vždyť jo, hlavně, že je co papat viď, kde se podrbat ale jinak nějaké tradice a hodnoty neudržovat. Jaká zkrachovalá Karosa ty trubče. Pokračuj v četbě dál a dozvíš se kdo založil firmu SOR apod. Jsme společnost se strojírenskou tradicí, to jen banda vylíznutejch rádoby ekonomů v čele s prof. st. Klausem nás dostala do sraček ze kterých se dostáváme. Vše co tu k něčemu bylo se rozprodalo ostatní zrušilo, a jen se třepeme aby se někdo špatně nevyspal a neposlal to do Číny. Hanba
Ale tuhle jsem koukal na pěkně prorezlé dveře asi tak 3-4 roky staré Karosy. Tam by měli směrovat svoji pozornost.
No,tak se ukázalo kdo jsou akcionáři. Myslí si, že změnou jména z "nesvětového" KAROSA na "světové" IVECO, jim stoupne prodej a potažmo zisky. Krátkodobě možná, ovšem tito lidé si nevidí na špičku nosu.Správně v článku bylo zmíněno že ŠKODA je součástí WV group a taky se nepřejmenovala na WV ČR. A nemyslím si,že v době prodeje byla ŠKODA "světová" značka.Ovšem ŠKODA, jde jedinou cestou k ziskům a celospolečenské prosperitě a sice cestou inovací a vývoje.Dělat užitečná auta s nízkou spotřebou.Z toho by si měl vzít pan nový gen. ředitel Patka příklad.Krok popisovaný v článku jen svědčí o inteligenčním potenciálu akcionářů.
Karosa je prostě Karosa a žádné Iveco. Minimálně pro trhy, kde má Karosa dobré jméno a slušný podíl na trhu, ji mohli nechat. Stejně tak jako se Živnostenská banka přejmenuje na nemastné neslané Unicredito. Nemusíme být přece za každou cenu světoví....