Diskuze

Karosa se přejmenuje na Iveco ČR

Desetiletí je nerozlučně spojena s Mladou Boleslaví automobilka Škoda, s Hlinskem domácí spotřebiče společnosti Eta a Vysoké Mýto má tradiční značku autobusů Karosa. A právě ta od ledna zmizí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

poslanec_termit

8. 10. 2007 1:32
špageťáci nemají úctu k českým značkám

Živnostenskou banku přejmenovali na jakési debilní Unicredito Rv Přeju jim aby ztratili většinu klientů.

A autobosy Iveco se sice prodávají, ale s kvalitou jsou na tom jako značka Fiat Rv

0 0
možnosti

thx

12. 12. 2006 12:35
Zo je právě důvod, proč se neobejdeme bez investic

světových firem: známé obchodní jméno a know-how. to žádný čeký podnikatel anbídnut nemůže, proto ani nemůže očekávat takové státní pobídkyR^

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

29. 12. 2006 9:47
Bludy

Co to melete za pitomosti? Odkdy jsou statni pobidky vazane na "zname obchodni jmeno"? Jak se posuzuje to "know-how" pri vyhodnocovani pobidek?

0 0
možnosti

kadison

12. 12. 2006 0:04
tradicni znacky

Hmm, v dobe kdy je zacinaji zpetne prosazovat puvodni znacky jako KOFOLA, PIONYR, TATRA ...

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

12. 12. 2006 8:42
Jablka a hrusky

Michate dohromady jablka a hrusky. Pionyr a Kofola jsou znacky spotrebitelske. Naproti tomu Tatry a Karosy kupuji z 99% firmy a ne domacnosti, tam je znacka mene vyznamna a funguje zcela jinak. Navic, jak muzete cist nize, zrovna Karosa muze byt za "puvodni znacku" povazovana jen tezko.

0 0
možnosti

petrmalyx

11. 12. 2006 22:43
Sodomka

Rad bych upozornil, ze karosa neni tradicni znacka, je to bolsevicky paskvil, asi jako kdyz prejmenovali Zlin na Gottwaldov. Puvodne se tovarna jmenovala Sodomka a vyrabela nejkrasnejsi karoserie na svete. dejte jeji nazev do googlu a uvidite.

0 0
možnosti

PetaP

29. 12. 2006 8:55
Re: Sodomka

:-)

Asi tak nějak... R^

0 0
možnosti

Padre M

11. 12. 2006 18:17
IVECO-KAROSA?

jak tady čtu ty diskuse na ostří nože, tak mne jako laika napadá - nemohlo by se to jmenovat IVECO-KAROSA? vlk nažraný - ovce celá- národní značka zachována - mezinárodní prestiž také???

0 0
možnosti

komarus

11. 12. 2006 17:15
no

není kua jedno jak se to jmenuje??? jdete se sentimentem do (Y)(Y)(Y). Ať je to třeba Vomáčka a syn, ale ať to kua šlape, vyrábí, zaměstnává lidi a prodává hlavně venku, komu je platná (obrazně) zkrachovalá Karosa když je tu fungující Iveco???

0 0
možnosti

Ten co to tam trochu zná

11. 12. 2006 17:33
Re: no

Vždyť jo, hlavně, že je co papat viď, kde se podrbat ale jinak nějaké tradice a hodnoty neudržovat. Jaká zkrachovalá Karosa ty trubče. Pokračuj v četbě dál a dozvíš se kdo založil firmu SOR apod. Jsme společnost se strojírenskou tradicí, to jen banda vylíznutejch rádoby ekonomů v čele s prof. st. Klausem nás dostala do sraček ze kterých se dostáváme. Vše co tu k něčemu bylo se rozprodalo ostatní zrušilo, a jen se třepeme aby se někdo špatně nevyspal a neposlal to do Číny. Hanba

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

11. 12. 2006 14:44
Změnit značku je snadné

Ale tuhle jsem koukal na pěkně prorezlé dveře asi tak 3-4 roky staré Karosy. Tam by měli směrovat svoji pozornost.

0 0
možnosti

Vis Motrix

11. 12. 2006 11:23
Škoda

Když rozhodli, tak rozhodli. Co se dá dělat. :-(

0 0
možnosti

Ten co to tam trochu zná

11. 12. 2006 10:46
Bez nadpisu

No,tak se ukázalo kdo jsou akcionáři. Myslí si, že změnou jména z "nesvětového" KAROSA na "světové" IVECO, jim stoupne prodej a potažmo zisky. Krátkodobě možná, ovšem tito lidé si nevidí na špičku nosu.Správně v článku bylo zmíněno že ŠKODA je součástí WV group a taky se nepřejmenovala na WV ČR. A nemyslím si,že v době prodeje byla ŠKODA "světová" značka.Ovšem ŠKODA, jde jedinou cestou k ziskům a celospolečenské prosperitě a sice cestou inovací a vývoje.Dělat užitečná auta s nízkou spotřebou.Z toho by si měl vzít pan nový gen. ředitel Patka příklad.Krok popisovaný v článku jen svědčí o inteligenčním potenciálu akcionářů.;-€

0 0
možnosti

Tomas

11. 12. 2006 10:06
Další likvidace tradiční značky

Karosa je prostě Karosa a žádné Iveco. Minimálně pro trhy, kde má Karosa dobré jméno a slušný podíl na trhu, ji mohli nechat. Stejně tak jako se Živnostenská banka přejmenuje na nemastné neslané Unicredito. Nemusíme být přece za každou cenu světoví....Rv

0 0
možnosti