- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mark: Mylis se, tohle je zkusebni okruh, ne zadnej koridor, takze tohle je prvni rekonstrukce. A nezapomen na to, za kdyby tady nebyl bolsevik, tak uz jsme si mohli vozit zadky ve vlaku tristovkou.
Budu tam přece cobydup ;)
Parada takze mame zpozdeni cca jen padesat let v rychlosti za japonskym Shinkansenem .
A po prvni rekonstrukci koridoru nemylim-li se probihajici v 90 letech prijde rekonstrukce druha.
Takovej drobnej nedulezitej udaj se asi neobtezuji zjistit, hlavne ze maji rekord nerekord
V září 1972 na ŽZO v Cerhenicích lokomotiva E 469.3030(124.601) dosáhla rychlosti 219 km/h, čímž byl vytvořen rychlostní rekord ČSD a následně i ČD.
to chce klid, tyhle slinty sem pisou medialni mrtky co vedi kulovy
"Po rekonstrukci se rychlost na okruhu zvýšila ze 180 kilometrů za hodinu," sdělil mluvčí Českých drah Aleš Ondrůj.