- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Od 1. února zmizel Oskarův úsměv a nahradilo ho slza v logu Vodafonu"
JE TO UVOZOVKA VY PISALCI!!!!
O2 can do .... to je reklama bezic v nemecku a je fakt pekna. U nas by se vzbudila narodni strana a rozjela by purismus-boj za ryze slovanskou cestinu pod Eurotelem
Já zaroním a to z toho důvodu, že reklama 02 je příšerně vlezlá, bez nápadu, pořád stejná. A že bude O2 poskytovat lepší služby než bývalý Telecom, tomu nevěřím. Jejich prodejci jsou ještě agresivnější a drzejší, paušál za pevnou se platí pořád dál a O2 TV je v současné podobě v postatě k ničemu. Uznávám, že jiným možná jejich služby vyhovují, mně ne. Jediné, co mi jakžtakž vyhovovalo, bylo ADSL - na poměry Telecomu fungovalo prakticky bez problémů. Ovšem díky paušálu za linku jsem od něj stejně při první příležitosti utekl.
Jde o normali kolobeh trzni ekonomiky. Nektere znacky vzniknou, jine zaniknou.
Koneckoncu z tech vyjmenovanych zanikajicich nepatri mezi opravdu tradicni v podstate ani jedna, s vyjimkou Zivnostenske banky (a i ta byla znama spise pod kratsim nazvem "Zivnobanka"). Cesky Telecom je jen par let stary, Eurotel vznikl na pocatku 90. let, Oskar je na tom podobne. A Karosa je umely nazev ze socialismu, puvodni nazev z 1. republiky byl tusim "Sodomka".
Naopak nove znacky vznikaji a dobyvaji svet - napriklad Hame, Papirius, CEZ, Kerio...