Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesku selhává systém doplňování zboží

Tesco mělo od letošního ledna nachystanou velkou změnu, která měla zajistit plné regály zboží. Po pár dnech to vypadá, že buď plán vyšumí do ztracena, anebo budou na pultech větší díry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Polarni punta

Proč neustále ti přihlouplí

redaktůrci píši jednou Tesco a podruhé Tesko ? To se jedná o dvě společnosti, nebo je v tom zahrnutá nějaká Tesková ?8-o

0/0
8.1.2008 14:26

Medvidek

Tesco

Vsichni tady nadavate jen na Tesco, jak tam nic neni a pod. Ja byl dva dny zpatky v Globusu co ho vsichni tak vychvaluji a bylo mi na bliti. V celych regalech jen par veci. Uplne vybrany. Tragedie. Nemaji ani zakladni potraviny.

0/0
7.1.2008 10:49

Zdravíme zaměstnance Tesca

Re: Tesco

Zajímavé. Já (a nejen já) mám zcela opačnou zkušenost.

0/0
7.1.2008 12:08

Mladá Fronta

Re: Re: Tesco

V Globusu jsem byl včera. Z 10i položek byly 3 na účtence dražší, než na cenovce v regálu.

Na informacích fronta jak u svatého Petra, takže jsem se nechal okrást o více peněz a méně času.

Patrně i Globus se chce zařadit mezi další alternativy Makra dobré pro Vietnamce, kteří s dvojicí nákupních vozíků najedou na plochu odebrat akční zboží.

0/0
7.1.2008 15:53

klapik

Re: Re: Re: Tesco

A kde to bylo?

0/0
7.1.2008 16:31

Ludek_II

omlouvame se za docasne vyprodane zbozi

taky vas tato cedulka se..stve ?;-D 

0/0
7.1.2008 9:35

chenile

to je k smichu

pracoval sem v agenture ktera toto doplnovani zajistovala.. a vim o cem to je... tahle vec zajistovani doplnovacu vubec vznikla jen a jen kvuli tomu ze proste obchody vcetne tesca ty regaly nebyly schopny zabezpecit.. i presto ze to je jejich povinost... dodavatele tam zacli posilat vlastni lidi... a ted je chce tesco vyhazet.. a od dodavatelu chce vic penez vlastne za to.. ze si neplni sve zavazky... to je fakt mazec

0/0
7.1.2008 8:38

Brooklin

Hnus

Kdyz jsem v Letnanech nasel v regalu trictvrte roku starou horcici a na Skalce mouku pul roku po dobe spotreby (v cele regalu!), tak jsem tam taky prestal chodit...

0/0
6.1.2008 21:29

triplovanej mezonet

Re: Hnus

ahoj.tak si se mnou pojd spravit chut na hranolkach do KFC.

0/0
6.1.2008 21:35

Mladá Fronta

Re: Hnus

Vy teda máte akční nákupní radius.

Důchodci, důchodci, kdybyste se místo rajzování hrobeskou věnovali okopávání ředkviček

0/0
7.1.2008 15:55

triplovanej mezonet

je mi smutnoucko

chtel bych pracovat v tescu.muze mi to nekldo z vas zaridit.mohl bych,ale jenom asi nas 2 hodiny denne a jenom v pondeli a ve stredu.ozve se mi tady nejaka inteligentni vysokoskolacka.rad ctu a posloucham vaznou hudbu.

0/0
6.1.2008 21:28

kitr

Re: je mi smutnoucko

A já bych si i za.... Nebyla by tu taky nějaká na dvě hoďky?

0/0
7.1.2008 0:34

WIFI

Re: Re: je mi smutnoucko

jako že by si si i zaplatitl, jo ?;-D

0/0
7.1.2008 6:39

WIFI

Super

Paráda, konečně na ně taky došlo a jednou si natloukli hubu. Holt si musí panáčkové z managmentu uvědomit, že náklady nejde stlačovat pořád a za všechno se musí platit. R^

0/0
6.1.2008 17:45

Vsadil

TESCO je hrůza

V Teplicích prodala EKEKA  svou prodejnu právě TESCu. Nic horšího v zásobování sortimentem, v pohotovosti služeb i v cenách se nemohlo stát. Neustále čekáme ve frontě na jednu pokladnu, která je v provozu - prostě hrůza.

0/0
6.1.2008 15:31

Karelur

Re: TESCO je hrůza

;-D no tak tam nechoď !

0/0
6.1.2008 22:39

hhh

ne-eticke jednani

Tesko je zla organizace. Meli by ji dat na seznam osy zla. Chovaji se spatne ke vsem od dodavatelu, zamestnancu a zakaznikum. A nase kontrolni urady hlavne peskuji male firmy za vsechny vyhlasky a zakany, misto aby udelaly poradek v tech velkych retezcich a zacly s Teskem. Kdyz by tam jednou zacli, tak by meli praci na par let a par miliard na pokutach.

0/0
6.1.2008 10:56

Mirco1

Je zvláštní ...

... že jeden řetězec nedokáže udržet stejnou úroveň jednotlivých prodejen. Konkrétně mám zkušenosti s Teskem na Zličíně, kam jsem vždy chodil a chodím rád, mimo jiné i proto, že je mnohem prostornější a řekl bych i lépe zásobené než jiné prodejny. Naproti tomu Nový Smíchov, to je neuvěřitelná tragédie v obou výše zmiňovaných aspektech. Ono mezi námi, ten hypermarket se tam prostě nehodí, lépeřečeno tam nemá dost místa, Carrefour tam byl totiž tragický rovněž, ještě dnes vzpomínám, jak se z něj do celého Nového Smíchova linul zápach škvařeného sádla, poloprázdné regály (dnes to samé, ne-li horší) a malý výběr.

0/0
6.1.2008 10:09

Pete

Tesco představuje to nejhorší co náš maloobchod nabízí

Osobně jsem zahájil před lety bojkot, do Tesca nechodím, protože na Tesco šmejdy nejsem zvědavý a taky mne nějak nebaví ten chaos a absence značek, které jsou v jiných marketech běžné. To, co provedli s Carrefourama, by se mělo trestat mácháním v koši ve Vltavě. Tesco je hnůj. (Y) 

0/0
5.1.2008 18:52

PSE

Re: Tesco představuje to nejhorší co náš maloobchod nabízí

Souhlasím, TESCO je největší šunt, královské jsou TESCO brandované potraviny, to jsem po otevření vylil rovnou do záchodu. Kolegyně si koupila kdysi TESCO kafe a pak s tím trávila hlodavce.

Bohužel to v Hypernově není o moc lepší, a bojím se bojím, že pokud toho TESCO požere ještě víc, tak budu muset jezdit nakupovat do Německa.

0/0
5.1.2008 23:33

Michal

Re: Re: Tesco představuje to nejhorší co náš maloobchod nabízí

Nemohu si pomoci, do TESCA nechodím od dob, kdy jsem na kase čekal nesmysle casy na to, nez obslouzi nekoho prede mnou. Byla to tragedie. Od te doby rikam - pouze v nouzi!

Misto toho, kdyz si chci dobre nakoupit - kvalitni ovoce a zeleninu, uzeniny, cerstve pecivo - jedu do Billy. Nikdy jsem tam nechodil, ale tak dva mesice jsem tam zabloudil a hle, nestacil jsem se divit. Sice asi neni nejlevnejsi, ale rad si priplatim za chutnou a neshnilou zeleninu, super cerstve pecivo atd.

V mych ocich se proste Billa zvedla.... a pro rejpaly, fakt pro Billu nepracuju ;-D

0/0
6.1.2008 9:27

Milhaus1

Tesco Prostějov

Právě jsme se vrátili z nákupu z místního Tesca a je to tam katastrofa - prázdné regály, nedoplněné zboží - horor. Chápu, že je sobota odpoledne, ale některé regály jsou prázdné permanentně už od Vánoc. Nestíhají.

0/0
5.1.2008 17:40

Pete

Re: Tesco Prostějov

A některé regály jsou prázdné už programově. Lidi moc žerou, tak je Tesco učí hubnout.

0/0
5.1.2008 18:53

Jeden z mála

Re: Tesco Prostějov

Chytráku,tak se běž i s rodinou nažrat do dalšího marketu v Pv,je jich tam dost....takový ubožáků je mě na:-©

0/0
5.1.2008 19:03

T

Re: Re: Tesco Prostějov

Á, pán asi pracuje v Tescu, že? Pak to tam má nějak vypadat, že?

0/0
5.1.2008 19:19

Milhaus

Re: Re: Tesco Prostějov

mě je na blití z tebe...

0/0
5.1.2008 20:14

Milhaus1

Re: Re: Re: Tesco Prostějov

ještě drobné doplnění pro toho co zde začal :-©, tak do místního Tesca chodím docela rád nakupovat a takhle prázdné regály tam nebývaly. Takže pokud jsi na.....ný zaměstnanec, tak si stěžuj u svého šéfa a jinak běž makat na noční, protože ráno tě zkontroluju!!! R^

0/0
5.1.2008 20:28

Dan

Re: Re: Re: Re: Tesco Prostějov

R^

0/0
5.1.2008 22:29

a8n

Re: Re: Re: Re: Tesco Prostějov

Si zvykejte, v Brně u hlavasu už to tak je několik let.

0/0
6.1.2008 21:25

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: Re: Tesco Prostějov

V Brne u hlavasu muze nakupovat jen zoufalec,ktery nechce do vlaku predrazenou bagetu z drazniho bufiku. Jinak ani omylem - ja chci na nakup klid.

0/0
7.1.2008 9:37

Zdravíme zaměstnance Tesca

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesco Prostějov

Souhlas, tohle brnensko minitesco je des: hlava na hlave, uzke ulicky mezi regaly, nekonecne fronty u kasy i u pultu, cikani, bezdomovci. Nic horsiho snad v Brne neni a presto jim tam lidi chodi. Nechapu. :-©

0/0
7.1.2008 12:12

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesco Prostějov

Aspoň nezavazí vedle ve Vaňkovce ve Sparu, představte si, že by se tam tahle sorta zákazníků nahrnula, to by se tam nedalo hnout už vůbec.;-D

0/0
7.1.2008 23:49

kitr

Re: Tesco Prostějov

Ale zase mají nejlepší, nejdelší a nejpomaleji postupující fronty.:-)

0/0
7.1.2008 0:35

hnusil

Tesco Karlovy Vary

System doplnovani selhal ve varskem Tesku uz nekdy pred rokem. Regaly misty pripominaji doby socialismu, neni problem koupit zkazene maso nebo zbozi po prosle minimalni trvvanlivosti - v pripade, ze tam zbozi je. Nektere produkty chybi radu dni i tydnu, naopak peciva je v boxech takova hromada, ze ze dna vybirate kousky zrale na strouhanku.

0/0
5.1.2008 14:57

martina

málo zaměstnanců

Problém je ten, že v Tescu obecně je velmi málo zaměstnanců (v carrefouru jich bylo 2x i 3x více). Dopadne to tak, že zaměstnanci nebudou stíhat doplňovat zboží a věnovat se zákazníkům. Můj názor je takový že doplňovači měli rozhodně zůstat! Jako je to i v jiných super a hypermarketech. Dodavatelé si platí velké peníze za umístění zboží, POP a POS materiály a dopadne to tak, že zaměstnanci se nebudou starat o to, jestli je zboží vyskládané tak jak má být podle smlouvy mezi dod. a obchodem. Bude z toho jen a jen zmatek, nic víc. Podívejte se na Makro a jiné markety kolik je tam zaměstnanců, ale i doplňovačů a skvěle to funguje. Tesco se možná poučí.

0/0
5.1.2008 14:12

Pete

Re: málo zaměstnanců

Tesco se nepoučí, protože všechna tahle rozhodnutí vymejšlí banda šílenců v Londýně, který ale nemají absolutně žádnej kontakt s českým prostředím.

0/0
5.1.2008 18:55

hijk

Re: Re: málo zaměstnanců

Šéfové z londýna si ještě na socialistickou pracovní morálku nezvykli.

0/0
5.1.2008 19:32

Dejv

Re: Re: Re: málo zaměstnanců

jasne, za 60-80,- hrubyho se jim tam ty brigadnici pretrhnou, ze...

0/0
6.1.2008 20:11

Brooklin

Re: Re: málo zaměstnanců

Omyl, vsechna tato rozhodnuti naopak delaji cesti silenci, kteri vubec nemysli, akorat sedi a berou plat...

0/0
6.1.2008 21:24

Stev

Re: málo zaměstnanců

Je to o zisku. Doplňovače zboží nechce platit dodavatel, a ani Tesco. Někdo spočítal v Tescu, že je výhodnější ještě více zmáčknout dodavatele, a zboží doplňovat efektivněji společně.

V neposlední řadě je to o mzdách. Za ty prachy jim to nikdo dělat nebude. Leda brigádníci - študenti.

0/0
5.1.2008 23:54

happy

ať se nediví

Ať se Tesco nediví,že tam nemá kdo makat.Protože brigádníkům to leze postupně na nervy a nastálo tam nikdo nepude.Je tam neuvěřitelná buzerace za mizivé peníze.Takže by Tesco mělo přidat na výplatách a bylo by po problému

0/0
5.1.2008 14:12

stev

Re: ať se nediví

Přesně tak. Je to o mzdě. Kdo nemaže, nejede.

0/0
5.1.2008 23:07

Datel

Nejak nechapu..

...jak muze prodejna nutit dodavatele aby ji zaplatil. navic za neco tak uchylneho, jako ze si prodejna soupne zbozi do regalu sama. To je na palici a bylo by na case prijmout nejaka pruhledna pravidla, ktera retezcum zabrani zneuzivat monopolni sily vuci dodavatelum.

Kdyz si neco v tesku koupim, tak jim taky neuctuju poplatek za to ze si to pak sam prendam do lednice.

0/0
5.1.2008 13:23

AAA

Re: Nejak nechapu..

Tak ses blbej :)

0/0
6.1.2008 16:05

Sedmikráska

Hypernova

Tak to jste ještě nebyli v Hypernově na Chodově. Prázdné regály jsou tam samozřejmostí i několik dní po sobě, shnilé ovoce a zelenina běžné, zboží, které má být slevněné je ve skutečnosti jestě dražší. Prostě děs. Na velké nákupy tam už nechodím,ale zase se mi nechce jezdit třeba pro pět věcí každodenní potřeby 20min do Sparu, protože Hypernova zlikvidovala veškerou konkurenci v okolí.Ale vzhledem k tomu, že většinou z těch mých pěti věcí tři nemají a zbylé dvě se tváří nepoživatelně, tak budu muset.

0/0
5.1.2008 13:07

Tomas

Re: Hypernova

A to z toho bude za pár měsíců HyperAlbert ;-D

0/0
5.1.2008 17:43

Milhaus1

Re: Re: Hypernova

tak to se máte na co těšit - uzenina zabalená tři dny v igeliťáku, bleee

0/0
5.1.2008 22:45

MS

Hezká diskuze o ničem...

Přístup k zákazníkům je šílený, ale zaměstnanců se musím zastat, protože přístup zákazníků je taky síla. Chodím doplňovat na tesco a musím říct, že jsem nejednou měl pocit, že si tam chodí lidi řešit své psychické problémy...

Nicméně k tématu článku. Tescu nejde o nic jiného, než dostat z dodavatelů víc peněz a doplatili na to doplňovači, protože pod tescem nikdo z nich dělat nechce z naprosto zřejmých důvodů...

Dnes jsem byl na Tescu doplňovat a rozhodně nemůžu říct, že bych neměl co na práci :-)

0/0
5.1.2008 13:05

aaaa

Re: Hezká diskuze o ničem...

ano, je to evidentně tlak teska, jak z dodavatelů vydyndat více peněz. už jsem se k tomu vyjadřoval na této diskuzi:

http://ekonomika.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A071123_201100_ekonomika_ost

0/0
5.1.2008 14:18

Swenn

obyčejný příběh

byl nebyl jeden zaměstnanec Tesco Stores ČR. V průběhu času zaváděla centrála novinky, pokaždé to byla super věc, která přinesla dalších deset papírů a nové šanony.

A tak se ze zaměstnamce stal bývalý zaměstnanec a zákazník. A bývalých zaměstnanců přibývalo, a nových se nedostávalo. V regálech není zboží, ceny neodpovídají skutečnosti, nepořádek, zboží potrhané etc.

A dnes je ze zákazníka bývalý zákazník...V

0/0
5.1.2008 12:03







Najdete na iDNES.cz