Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé vracejí opožděné dárky z internetu

Mnoho lidí nenašlo pod vánočním stromkem dárek, který měli dostat. Na vině je jednak zahlcenost České pošty před Vánocemi, jednak samotní lidé, kteří nechávali nákup na poslední chvíli. Teď se tak do internetových obchodů vracejí tisíce zásilek, o které už lidé nemají zájem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

win

křehké

18. prosince jsem na Poště Praha 9 vyčkala hodinovou frontu, abych poslala balík do Ostravy. Připlatila si za označení křehké (byly tam skleněné zavařovačky). Až 2. ledna (za 14 dní) dostali mí známí oznámení, že balík je na poště. Za normálních okolností jim ho vozí až do domu, ale že byl otevřený a nekteré sklenice rozbité, museli si známí pro balík na poštu. Nejraději bych jim doporučila reklamaci, ale kvůli 2 rozbitým sklenicím to nestálo za to.. I když to člověka naštve. Platí příplatek za křehkost a pošta to ignoruje.. :-( 

0/0
7.1.2008 16:25

Hehula

Česká pošta je banda neschopných státních břídilů

"Česká pošta se však nařčení brání. "Bohužel nemůžeme garantovat dodání standardních balíků v určeném čase, nicméně obchodní balík dojde do dvou dnů. Má prioritu a navíc zákazník může celou dobu sledovat stav dodávky," uvedla mluvčí pošty Dita Václavíková a dodala, že obchody by měly mít na svých stránkách možnost volby mezi těmito dvěma službami.

Online prodejci ovšem upozorňují, že v případě těchto dražších služeb jsou už na lepší úrovni menší logistické firmy, které podle nich za stejnou cenu nabízejí pružnější jednání."

Takže prakticky : Pohlednice k Vánocům poslaná z Havířova 17.12.2007 do Ostrava (24 km) dorazila 28.12.2007. Balík poslaný poštou z Pardubic 14.12.2007 do Ostravy (rychlíky s poštovním vagonem zde projíždějí co 2 hodiny) dodala pošta jen jako ohlášení k převzetí na poště 28.12.2007. Soukromý dopravce PPL balík odeslaný 18.12.2007 z Ústín n.l. dodal 21.12.2007 až do rukou adresáta tak, že nejprve zavolal zda jsme doma a když ne, doručil jej přímo na pracoviště !!

0/0
7.1.2008 13:05

jezecek2005

Pošta

Služby České pošty se podstatně zhoršily od léta loňského roku, od zavedení jakéhosi logistického centra v Brně. Od té doby chodí některé zásilky (balíky, ale i předplacené časopisy)  i 2-3 týdny.    

0/0
7.1.2008 10:23

usnicka

hl. oblečení problémové

Z netu jsem nenakupovala  oblečení k Vánocům, ale z obchodu.

XU nás nastal problém jiný - manželovi byla mažestrová košile velká. A synovi se jedna z mikin nelíbíla, i když byla dost drahá, tak mnou pečlivě vybíraná, co asi má rád. Příště? Příště případné trochy oblečení vybírám jen s nimi! ... stejně mají nejraději knížky a ty si vybírají sami nebo jeden druhému znalí správných žánrů ke čtení;-)

0/0
7.1.2008 9:21

chroustík

Pošta nedělala vůbec nic,

vánoční pohledy poslané 17., 18. a 19.12. z kraje Vysočina přišly do Pardubic 27.12. již druhým rokem takto podobně. Pošta vozí na autech lživé reklamy (dnes podáte, zítra dodáme).

0/0
7.1.2008 8:59

Ludek_II

Re: Pošta nedělala vůbec nic,

to logo pred par lety platilo...je to tak 5 let zpatky ale ;-(

0/0
7.1.2008 9:21

Ludek_II

zkuste

Zkuste treba i sluzbu CD kuryr. Za par kacek balik dostanete i do par hodin pres celou republiku. Nekdy to jde i v ten samy den. pri nedodrzeni terminu se vraci cast dovozneho. Ja to vyuzivam a spokojenost.

0/0
7.1.2008 8:29

Belzebub Pekelný

PPL

Tak jako ja to řešil přes PPL a všechny balíky i když za vyšší poštovné na úkor mojí marže byly doručeny - není nic lepšího než spokojený zákazník.

0/0
7.1.2008 7:32

tmf

strašná pošta

žena čekala cosi co objednala někdy 5. prosince. Asi to poslali pozdě, do vánoc balíček nepřišel. Ovšem vrchol byl, když jsem takhle 27. 12. šel kolem oběda do schránky a tam byl oznámení že je na poště balík. Šmejdi, ani se nenamáhali zazvonit a jen strčí oznámení. Přitom jsme byli celá rodina doma.

0/0
7.1.2008 0:04

chenile

Re: strašná pošta

to je absolutne normalni jev... vsude...

0/0
7.1.2008 8:54

tmf

Re: Re: strašná pošta

ale má zazvonit, vidí, že auto stojí na dvoře, jsou 2 dny kdy si kdo může bere dovolenou, z komína se kouří.

To nepochopím.

0/0
7.1.2008 13:06

triplovanej mezonet

je mi smutnoucko

ja jsem koupil jenom dobre darky.zadne jsem nemusel vracet.maminka mi koupila svetr a padl mi jako ulity.prosim,odepise mi nejaka divka.rad bych s ni sel na hranolky do KFC.

0/0
6.1.2008 21:32

tmf

Re: je mi smutnoucko

dej si inzerát a neotravuj všechny diskuse!

0/0
6.1.2008 23:58

komunisti_jsou_svine

Chce to operativnost

Staci zamestnancum slibit premie za prescas.

Dalsi moznost brigadnici atd... Chce to premyslet. Letos pred vanoci to bude obdobne

0/0
6.1.2008 21:08

ouagadougou

Re: Chce to operativnost

sestra je pošťačka, tak jsme přes vánoce hovořili o poměrech v české poště. závěr: platy mizerné, že to bere dech, a kde člověk není na očích, tam vládne technologický středověk. prémie atd. se slibují, ale nevyplácejí, proto ze čtyřiceti lidí chce dvacet hned po vánocích skončit, sestra mezi nimi, má nabídku odjinud. takže tak.

0/0
7.1.2008 10:43

otik

Lživá mluvčí

Vážená paní Václavíková dovoluji  prohlásit že vědomě lžete a nebo jste totálně neschopná a nekompetentní tisková mluvčí. Než příště vypustíte zase nějaký blábol, seznamte se laskavě napřed co o zmiňovaném produktu uvádí vaše obchodní podmínky. Termín dodání obchodního balíku ( i profi balíku) je 24 hodin a nikoliv dva dny jak tvrdíte, nebo deset dnů jak odpovídá prosincovéRv realitě.

0/0
6.1.2008 18:18

jezecek2005

Re: Lživá mluvčí

Klid, Václavíkovou znám z jejího minulého působiště, je to osoba "vší ostudě zvyklá"

0/0
7.1.2008 10:25

jbroz50

Alespoň kdyby to vůbec došlo,

posílali nám známí balíček z Anglie ještě před Mikulášem. Nedošel vůbec a už nečekám že dojde. Inu pošta, polovinu zásilek ukradnou.

0/0
6.1.2008 15:55

děsný

kasa.cz - špatné

objednal jsem dva výrobky z obchodu   kasa.cz z uvedeným dodáním do Vánoc s tím že si je vyzvednu osobně u nich. Odpověď přišla, že sorry, ale  budou až 27/12. Poté změnili termín na 4 ledna. Aniž se omluvili za lživé údaje na webu, a navíc změnili cenu,  prý cena v době objednávky neplatí ale platí až cena v době dodání. takže oni mohou na web pověsit cenovou akci a při dodání už cenu změněj a můžete  platit třeba dvojnásobek. Sbohem kasa.cz, ale u tebe už nikdy ne

0/0
6.1.2008 14:34

Karel

A co si sáhnout do svědomí

Napsali jste do obchodu správnou adresu ?

Máte přpravenou hotovost na oznámenou zásilku - jak říkají pošťáci, zazvoním, příjde křupan v županu a říká, dobírka ? aha, to musím do bankomatu, přijdďte až ve dvě...

Píšete ze správné emailové adresy ?

Na dotazy z adresy Zuzi zuzi a na dotaz "jak to vypadá s mojí objednávkou" bez čísla objednávky se prostě reagovat nedá.

Chcete nakupovat co nejlevněji, a očekáváte full servis s telefonátem o každém přemístění objednané krabičky.

0/0
6.1.2008 13:33

Roman Kukleta

Re: A co si sáhnout do svědomí

No nepřijde mi zrovna fér hledat chyby jenom u zákazníka. Navíc, ty serioznější internetové obchody objednávky telefonicky ověřují a zákazníka informují, kdy mu zásilka přijde, aspoň taková je moje zkušenost. Jestli to vy posíláte naslepo, tak se nedivím, že pak máte problémy... :-/

0/0
6.1.2008 14:06

Karel

Re: Re: A co si sáhnout do svědomí

Ano, posílám na slepo do 24 hodin.

Většina lidí si to ani nestačí rozmyslet :-)

Ale to jedno procento lidí výše popsané je vcelku zábavné..

0/0
6.1.2008 17:49

Klientka

Re: Re: Re: A co si sáhnout do svědomí

Z jakého jste obchodu?opravdu nerada bych u Vás nakupovala!!!!nejste nahodou z Mandarinka.cz?to by presne odpovidalo!vemte laskave na vedomi,ze dorucovatel v 99% nezvoni a je uplne jedno ze mate pripravene presne penize, vcetne penez na vic pro dorucovatele a ze jste za obchodni balik do 24 hodin zbytecne vyhodil 130Kč!balik z Ameriky šel do ČR 5 dni vcetne vikendu,dalsich 10 dni trvalo,nez ho Česká pošta vubec nasla a nez sem ho z nich dostala!

0/0
7.1.2008 9:56

Lanta

Nojo,to je pak těžký

Když si někdo objedná zboží na netu 23. Prosince a čeká,že mu to na 100% dorazí 24 ráno,tak takovejm se jen směju a přeju jim to - dobře Vám tak,blbečci:-P;-D

0/0
5.1.2008 22:18

cc

Re: Nojo,to je pak těžký

Nějak nechápeš o co tu jde, že? Lidi nedostali zásilky objednané a odeslané VČAS.

To bylo přesvědčování od poštovních agentů, ať posíláme obchodníma balíkama - druhý den musí být na místě....

0/0
5.1.2008 23:51

Ludek_II

Re: Re: Nojo,to je pak těžký

Musime definovat slovo VCAS. Kdyz pojedete autem k mori v top sezone, taky pojedete dvakrat tak dele /bo jede pulka Evropy/ nez normalne. A taky si muzete rikat,ze je to bordel, bo jste vyjel vcas.

Kdyz poslete balik 14.prosince /v dobe kdy baliky posila pul republiky/ pak se nemuzete divit,ze nedojde do 21.prosince, i kdyz jste ho poslal vcas.

Na druhou stranu - mam zkusenost,ze dorucovani baliku ma zasadni chyby. Nevozi se baliky-ale rovnou oznameni.Toto oznameni vam hodi obyc listonos druhy den do schranky.Je to sice pekne-ale posta vas osidila o 1-2dny ulozni doby.

0/0
6.1.2008 11:34

cc

Re: Re: Re: Nojo,to je pak těžký

Včas je to, co pošta podpisem smlouvy a svými podmínkami zaručuje.

Obchodní balík má být doručen následující pracovní den.

0/0
6.1.2008 14:25

a nebo tak

Re: Re: Re: Nojo,to je pak těžký

pokud neco garantuji smluvni podminky, tak me naprosto nezajima, ze toho maji hodne, nebo ze jsou liny pracovat prescas ... pokud nejsou stavajici smluvni podminky schopni dodrzet, necht je upravi takovym zpusobem, aby toho schopni byli - napriklad tam mohou uvest formulaci dodaci doba asi tak mesic, a to jeste kdyz se nam bude chtit. uvidime, kolik budou mit potom zakazniku ... dokud lakaji zakazniky na "dnes poslete, zitra dodame", je to klamava reklama ... protoze nikde nemluvi o tom, ze uvedene neplati o vanocich, o prazdninach, kdyz ma pani dorucovatelka bebi, a v dalsim priblizne milionu pripadu R^

0/0
6.1.2008 16:55

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: Nojo,to je pak těžký

Souhlasim. Ale co Postu donuti chovat se jinak ? Myslite, ze to bude to,ze si zanadavame na netu a pak pujdem a zase vyuzijem jejich "sluzeb" ? ne...Bud pujdu jinam,nebo proste balik neposlu...

0/0
7.1.2008 8:27

Hehula

Re: Nojo,to je pak těžký

Zboží objednáno v Pardubicích 4.12.2007 - cca 11 položek. Potvrzeno obratem. Odeslání avizováno 14.12.2007 včetně čísla podacího u České pošty. Dodáno poštou jako oznámení o uložení balíku 28.12.2007. :-©

0/0
7.1.2008 13:11

Roman Kukleta

Objednávejte včas lidi!

Stačí objednat zboží včas a ušetříte si spoustu nervů. Letos jsem na internetu nakoupil skoro všechny dárky, část si nechal poslat a část sám vyzvedl v Holešovicích a v pohodě. Na hodinkách jsem díky nejmenovanému operátorovi, co pase ovečky a rozdával slevu na MALL i slušně ušetřil, takže R^

Nesmíte nakupovat v noname obchodech.

0/0
5.1.2008 22:15

Tom

Re: Objednávejte včas lidi!

Objednaval jsem zacatkem prosince. Obchodni balik vyrazil z Prahy, ale do Brna nedorazil ani po tydnu. :-P

0/0
5.1.2008 22:52

trotl

Re: Re: Objednávejte včas lidi!

Mě zase obchodní balík nedorazil na další den - tak jsem si zavolal do České pošty, aby mi sdělili, na keré poště ho zašantročili, a pak jsem si pro něj došel.

0/0
5.1.2008 23:01

JTB

Re: Objednávejte včas lidi!

V Holešovicích...mluvíš-li o Alze, tak tam se od půlky prosince dělaly na skladu dvouhodinový fronty, kdy lidi stáli v mraze venku....to byla libovka, panečku..

0/0
6.1.2008 20:53

ouagadougou

Re: Re: Objednávejte včas lidi!

tohle řeším kurýrem. bez problému ten samý den.

0/0
7.1.2008 10:46

win

Re: Re: Re: Objednávejte včas lidi!

od půlky prosince Alza nefungovala ani přes kurýry.. absolutně nestíhali.. a já jsem dárek k vánocům dostala až teď.. ;-€

0/0
7.1.2008 16:20

win

Re: Re: Objednávejte včas lidi!

v Holešovicích na Dělnické je přímo prodejna společnosti mall.. tohle asi myslel :-)

0/0
7.1.2008 16:18

Hehula

Re: Objednávejte včas lidi!

Zboží objednáno v Pardubicích 4.12.2007 - cca 11 položek. Potvrzeno obratem. Odeslání avizováno 14.12.2007 včetně čísla podacího u České pošty. Dodáno poštou jako oznámení o uložení balíku 28.12.2007 Rv;-€

0/0
7.1.2008 13:12

Ludek_II

Vsichni nadavaji na Ceskou postu

ok. Vse tam neni tak,jak by melo byt. Ale co tak vynadat i internetovym obchodum, ze si neumi najit kvalitniho dorucovatele svych zasilek ?

0/0
5.1.2008 20:17

xble

Re: Vsichni nadavaji na Ceskou postu

co je to "kvalitní doručovatel"? ČP snad má nějaké parametry svých služeb, které si kupuješ. Pokud je nezvládne, je to opravdu problém ČP a ne provozovatele i-net. obchodu. Např. obchodní balík má být doručený do 24 hodin- takže jestli pošta tvrdí že přijde do dvou dnů, tak je to v rozporu s tím, co nabízí a co si její zákazník platí.

0/0
5.1.2008 21:39

cc

Re: Re: Vsichni nadavaji na Ceskou postu

Bohužel se najdou i tak naivní zákazníci, kteří si myslí, že objednávku za 200,- jim pošle obchodním UPS za 500,- na svoje náklady.

0/0
5.1.2008 23:53

Ludek_II

Re: Re: Vsichni nadavaji na Ceskou postu

ja jsem tim chtel rici i to, sami netovi prodejci by meli mit zajem na kvalitnim dorucovateli sveho zbozi. Protoze pokud mi balik z netoveho obchodu pujde tyden - pak si proste nic na netu nekoupim. :-) No prece po me jako zakaznikovi nemuzete chtit,abych chodil na postu a rikal jim, ze netovemu prodejci maji poradne dorucovat zbozi.8-o To at si zaridi prodejce jak chce-platim mu postovne a balne.

0/0
6.1.2008 9:18

cc

Re: Re: Re: Vsichni nadavaji na Ceskou postu

Ano, přesně to co si zaplatíte taky dostanete. Když si řeknete a zaplatíte FeDex, máte to s komfortem.

0/0
6.1.2008 14:28

Santa1

Pošta dělala co mohla

mi doručili balíček odeslaný 15.12. ještě v sobotu 22.12. a údajně doručovali ještě v neděli a snad i na Štědrý den. Nasadili na to i lidi od přepážek, prostě každého, kdo byl ochotný, nabídli jim za to snad i nějaké prémie. Je to těžké, jsou to jen lidi, navíc většinou dost špatně placení, prochází to tam neustále zeštíhlováním, prostě jako všude.

0/0
5.1.2008 18:41

ronnyx

Re: Pošta dělala co mohla

Mám podobnou zkušenost- balík podaný v pátek 21.12. dorazil ještě v sobotu 22.12. Což mě velice překvapilo, protože jsem ho čekal až po svátcích, tedy 27.12.

0/0
5.1.2008 19:23

JTB

Re: Pošta dělala co mohla

Naprostý souhlas. Vánoční šílenství je hrozná věc...

0/0
6.1.2008 20:54

Hehula

Re: Pošta dělala co mohla

Pošta kašlala na všechno jak mohla Zboží objednáno v Pardubicích 4.12.2007 - cca 11 položek. Potvrzeno obratem. Odeslání do Ostravy avizováno 14.12.2007 včetně čísla podacího u České pošty. Dodáno poštou jako oznámení o uložení balíku 28.12.2007. Pohlednice odeslána z Havířova 17.12.2007 do Ostravy (24 km). Došla 28.12.2007. Stačí ? ;-O

0/0
7.1.2008 13:14

max

PPL, DPD a spol.

Docela mě pobavilo tvrzení, že konkurenti Obchodního balíku České pošty jsou údajně "pružnější".

Nic horšího než tyto společnosti před Vánoci opravdu neexistuje, jediný způsob jak dostat svou zásilku včas je jezdit po jejich depech a snažit si ji získat tam.

Před Vánoci to zkrátka nestíhá žádná doručovací společnost, ale u ČP alespoň pro balík nemusím přes půl Prahy.

0/0
5.1.2008 17:24

MychalB

Re: PPL, DPD a spol.

no nevim, jak nestíhají ostatní doručovací společnosti, ale zásilka podaná UPS  na druhém konci zeměkoule v pondělí před Vánoci byla ve čtvrtek, tedy do 4 pracovních dnů (tak, jak slibují) doručena.R^

0/0
5.1.2008 18:58

roba21

Re: Re: PPL, DPD a spol.

UPS je ale trochu jiná liga než PPL a DPD.

0/0
5.1.2008 20:27







Najdete na iDNES.cz