Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starbucks uvaří první kávu v Česku na konci ledna

Řetězec Starbucks Coffee otevře v Praze koncem ledna svou první kavárnu. Bude v historickém centru, v opraveném Grömlingovském paláci na Malostranském náměstí. Starbucks kavárnu otevírá ve spolupráci se společností AmRest, která v Česku provozuje řetězce KFC nebo Pizza Hut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Markéta

starbucks

před týdnem jsem byla ve Starbucks v Palladiu a totálně mě zklamal!! byla jsem na Starbucks zvyklá z Vídně, kde jsem tu stovku za kafe obětovala a další stovku za výborný čokoládový dort. ale když jsem si dala to samé v Praze, málem jsem omdlela - náprstek kafe za 100 Kč (stejná cena jako ve Vídni - srovnej naše a rakouské platy), čokoládový dort měl uvnitř zrníčka cukru, na kterých jsem si málem vylámala zuby ( s vídeňským dortem se to nedá srovnat). takže už tam nikdy nepůjdu

0/0
21.5.2008 9:24

cizinka

Oprava nazvu

Americky retezec tzv . kavaren uvari bryndu z robusty a da vam ji do kelimku...

Byla jsem tam parkrat  a ne dekuji. Tradicni kavarny jsou stokrat lepsi, lepsi kava, lepsi prostredi, milejsi cisnik, proste je to neco jineho. Ale mili Americane v Praze, klidne si tam chodte. Ja vam tam potkavat nebudu.

0/0
13.2.2008 21:34

nazdar ahoj

smrdis

cfxg cgdshnvxdrcngrfrwsy\xddedjhrdzt:-©jz:-©r:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
12.2.2008 10:10

Olííí

nejlepší

Sturbucks je nejlepší, určitě to bude drahý jako všude jinde ve světě, ale stojí to opravdu za to.chodila jsem kilometry jen abych si dala kafe ve Starbucksu...dejte si dobry kafe a vypustite z hlavy vsechny problemy!!:-P

0/0
26.1.2008 13:28

erty

cena

Jaká cena kávy?

0/0
22.1.2008 14:27

anonym

anonym

Starbucks je super. Neni sice tak dobrej jako Pret and Manger, ale to tu treba taky jednou otevrou. ?

0/0
21.1.2008 17:02

Nolitka

take it easy

Pokud někdo bude chtít zajít do Stabucks, tak je to přece jeho volba. Nemyslím si, že vymizí tradiční kavárny. Vlastně už tady jednu takovou kavárnu typu Starbucks máme  a to je Coffee Heaven....je jich už několik a nezdá se mi, že by vytlačovaly klasické kavárny. Svoje zákazníky budou mít obě varianty.

0/0
14.1.2008 21:22

ZapBranigan

Klidek...

Cechu tam bude chodit plno, ale hlavne cizinci... Osobne me jen okrajove zajima, jake nasadi ceny. No a dle zkusenosti s ostatnimi retezci budou urcite "zapadni"... Stejne kafe nepiju ;-D

0/0
14.1.2008 15:16

iknow

a co zivotni prostredi?

No jo kafe je fakt vyborny,ale nekdo by mel rict magistratu at v okoli SBUX zvetsi odpakove kose,protoze toho papiru a ubousku a vseho mozneho odpadu neumerne vzroste.Ale to uz se asi v historickem centru neresi....[>-]

0/0
12.1.2008 0:38

Ken

Ani nevím, co se tu vlastně řeší..

To máte jedno.. Hlavně, že jsme zdraví a že nám chutná..  :-)

0/0
12.1.2008 0:24

tlama

coffee heaven

Tuhle znáte? R^

0/0
11.1.2008 23:50

tlama

ty jo

třetina hlasujících nemá rádo firmu, kterou nikdy neviděli ;-D;-D;-D

0/0
11.1.2008 23:27

mmm

Re: ty jo

Vězte, že většina lidí právě tuto kavárnu důvěrně zná, a proto cítí nutnost vyjádřit se.

0/0
12.1.2008 21:26

mmm

kavárna podle prvorepublikového vzoru???

Konečně se dočkala i Praha... kavárny, která se snaží předstírat a návštěvníkům vnucovat pocit "amerického" luxusu. Ale posuďte sami, o jakém luxusu můžeme hovořit v souvislosti s ponižujícím popíjením kávy z plastikových či papírových kelímků. Jistě že manageři se budou rádi odvolávat na kavárnu, která v těchto místech stávala a byla oblíbená mezi prvorepublikovými umělci. Jak by se tehdejší umělecká elita podivila, Praha se konečně dočkala další značky z amerického přeplněného trhu, která jen napomůže k dalším ztátám na originalitě a osobnímu přístupu. Ať žije průměrnost!

0/0
11.1.2008 13:49

Wendolene

Re: kavárna podle prvorepublikového vzoru???

At zije podprumernost!At ziji Cesi,kteri cpou penize do americkych spolecnosti!

0/0
11.1.2008 21:35

prazdroj23

DOBRA KAVARNA??? jeste jednou

pamatujte take, ze vsechny penize co tam

nechate nejdou do mistni ekonomiky, ale investorum na wall street.

takze bojkot starfucks!!!

0/0
11.1.2008 10:38

prazdroj23

DOBRA KAVARNA??? pokracovani

kavarny jako pres kopirak, vsude to samy. paradoxni je ten citat od

jejich regionalniho reditele...to je jako by misto baracnicke rychty

(nebo dalsiho hostince s dlouholetou tradici) na male strane tam byl

mcdonald. hotovej disneyland.

0/0
11.1.2008 10:37

prazdroj23

DOBRA KAVARNA???

lidi vzbudte se! pokud starfucks skocite na marketingovy lep tak umoznite tomuto retezci se chovat jako doma v usa a do deseti let budou vase alternativy znacne omezene protoze prevalcuji trh! jejich kava je v nejlepsim pripade podprumerna (napr. illy nebo lavazza jsou o nekolik urovni vys) a jejich politika vuci zamestancum je jako u vsech velkych retezcu - hrozna...

0/0
11.1.2008 10:35

Muf007

Re: DOBRA KAVARNA???

Lidi jsou stádo. Podívej se kolik se jich cpe u meka nebo u plukovníka Senderse. Předražené přesmažené bláto do sebe ládují jako zázrak a balzám na duši. Normálnímu člověku stačí 1y a dost. Ale dav chce být in říct, to víš Máňo včera jsem nevařila za sedm set si celá rodina dala hranolky ve fast foodu. :-©

0/0
14.1.2008 10:11

clipper

StarBucks je dobrá kavárna.

Taky už jsem se těšil až tu nějaká bude, abych ji občas navštívil

Jen pro ty, kdo se ve StarBucks nebo podobných nadšeně "házejí do pohody" až příliš pravidelně:

dávejte si bacha, nebo prostě pozorujte jaká vám za pár let z těch tun kalorií naroste obludně mohutná prdel.

;-D

0/0
11.1.2008 9:18

Thyronx

Stejne jako McD tak ani Starbucks...

Jako kazdy retezec, at uz McDonalds,Hardee's,Wendy's Starbucks,Tim Thorns a desitky dalsich je tenhle urcen pro OBYCEJNE lidi kteri chteji dostat vynikajici kavu nebo jine obcerstveni za baksis a spechat dal. Ze v Cesku to je cenove spis nadstandard, USA nemuze.

Dat si v USA dobry burger a nebo dobrou kavu je zpravidla vec casove tisne a nizkych cen.

Na dobre jidlo prece jdu do dobre restaurace, a na dobrou kavu do dobre kavarny, na dobry caj do dobre cajovny.:-).

 

0/0
10.1.2008 1:02

Fonteyn

Re: Stejne jako McD tak ani Starbucks...

Starbucks je super kavarna. Vzdycky se tam hodim do pohody s laptopem, vybornou kavou a necim dobrym k tomu.

Snad tu bude mit kavarna stejnou uroven jako v zahranici a nebude jako napriklad Subway jeste drazsi nez v U.S.! To mi u zdejsi Subway prijde bud jako nehoraznost, nebo neschopnost. 

0/0
10.1.2008 15:29

ladin222

Re: Stejne jako McD tak ani Starbucks...

naprosto souhlasím

0/0
10.1.2008 19:21

ladin222

Re: Stejne jako McD tak ani Starbucks...

naprosto souhlasím:-)

0/0
10.1.2008 19:22

Thyronx

Skvely vyber z nejlepsich kav...

Starbucks.com

Delaji skvele kavy (desitky druhu) ale prostredi NENI kavarenske.

Myslim ze ti kteri chteji posedet a pokecat s nekym u salku kavy daji prednost tradicnim kavarnam pred retezci jako je Starbucks a par dalsich.

Nekolik vynikajicih kav dela ted uz vsak v USA i McDonalds.

0/0
10.1.2008 0:55

M.Trso

Re: Skvely vyber z nejlepsich kav...

Castecny souhlas...maji vynikajici kafe, a to dokonce MNOHEM lepsi nez cokoliv znate z Ceska.  (Ziji v USA pres 20 let, a do Cech jezdim 3, 4x rocne....netrpim nedostatkem zkusenosti.)   Neni absolutne pravda, ze STB nenabizi "kavarenskou" atmosferu...to totiz zalezi na tom, kde ho firma necha postavit.  Ano, ve vetsine suburbie Ameriky to je tak, jak rika nekolik zlych a celkem xenofobne-naladenych jazyku v techto komentarich...sterilni az celkem nudne (i kdyz poprave, to je prece jedno...jdu si tam predevsim dat kafe!)...v tradicnich mestech a velkomestech je to tak jak to ma byt, t.j. i s tou "atmosferou".  Pripravte se na to!  Kafe si uz v OMV pumpe jen tak nedate...ci v nejake tradicni kavarne v centru Prahy. 

0/0
10.1.2008 10:54

Wendolene

Re: Re: Skvely vyber z nejlepsich kav...

Vynikajici kava? Mate uz zdegenerovane chutove bunky z toho dlouheho zivota v USA.Z tech chemikalii a patoku s kukuricnym syrupem uz nevite,jak ma chutnat kava!

0/0
11.1.2008 21:33

miguel.live

A jedna o řetězcích...

I kavárna z řetězce může vypadat dobře. Což ovšem bohužel není případ Starbucks. Kdo byl v Caffe Nero, možná pochopí. Kávu mají dobrou v obou, ale jde o prostředí. I když to smaozřejmě je subjektvní.

0/0
9.1.2008 16:52

IT

Kafe je to dobre

Kafe je to dobre ale predstava ze jim tam budou chodit" spisovatele" je najivni a srovnatelna s umelci tvoricimi v Mc Donalds. Spise tam budo vysedavat pozeri vseho druhu...a civet do svych Applu... Nadruhe strane lidi nebudte neprejicni, pokud tato firma bude mit svuj stanek v Praze a to v dustojne forme ladici s okolim ... dejte jim sanci... Kavu maji dobrou

0/0
9.1.2008 16:20

tak teď nevím

mám se tady z toho pokakat ?

0/0
9.1.2008 15:38

Pražák

jděte s tím

Praha je plná nádherných stoletých kaváren a tyhle rychlokvašky a fastfoody jsou jen jebákem na tváři Prahy. Polezou tam cizinci akorát a přihlouplá mládež, která si myslí, že je "in", když bude chlastat průmyslový kafe s papírovýho kelímku. R^:-©

0/0
9.1.2008 11:35

Leos.5

Re: jděte s tím

Rv

Ty si tam asi nikdy nebyl že? :-/ Ve

starbucksu dostaneš kafe případně čokoládu do klasických hrníčků a alespoň ve Starbucksech v Londýně co sem měl možnost navšívit to bylo k neroznenání od normální kavárny ;-) nejdřív si zjisti jak to vypadá než začneš kritizovatRv

0/0
9.1.2008 14:05

F.O.

Re: Re: jděte s tím

Další PR agent. Hele, kolik jsi prošel Starbucks v Americe? Ale ty to stejně nepochopíš, jak to Pražák myslel. Pro Pražáka ne, ale pro tebe Rv

0/0
9.1.2008 14:09

Leos.5

Re: Re: Re: jděte s tím

Nevim proč bych měl být PR agent a ná váš dotaz kolik jsem prošel Starbucks v Americe s klidem odpovím že ani jeden ;-) jediné možnosti navštívit Starbucks sem měl v Anglii a neříkám že tamní káva nebo čokoláda byli něco extra ale rozhodně byla minimálně srovnatelná s průměrem českých kaváren ;-) a rozhodně si tam lidé nepřipdali in když "chlastali průmyslový kafe z plastovýho kelímku" protože ho většinou měli v klasickém hrníčku ;-)

0/0
9.1.2008 15:48

Pražák

Re: Re: jděte s tím

hochu tak to se pleteš. zrovna v londýně, v canden town sem tam 2x zašel a dostal jsem to do plastu a je vobyčejná voda smíchaná s něčím průmyslovým co si říká káva....................:-©

0/0
10.1.2008 14:24

Fonteyn

Re: Re: Re: jděte s tím

Nemam zkusenosti z UK, ale v US je kava i jine napoje jsou ve Starbucks velmi dobre. Kelimky mi vubec nevadi. Myslim, ze to jsou jen predsudky a nezvyk. Je nahodou prijemne si koupit kafe a jit si ho vypit do parku, nebo usrkavat pri prochazce mestem.

0/0
10.1.2008 15:37

Wendolene

Re: jděte s tím

Naprosto s vami souhlasim R^

0/0
10.1.2008 23:27

2M

Starbucks v BKK

Starbucks na Khao San Road v Bangkoku je fantastické, nádherný koloniální interiér, božský klid, velice příjemná atmosféra a káva samozřejmě do porcelánového nádobí. Espresso je plně srovnatelné s italským kdekoliv v Itálii. Suroviny pro směsi se nakupují všude po světě, včetně Etiopie, odkud káva přišla. Doufám, že cajzlovský Starbucks bude mít srovnatelnou úroveň.

0/0
8.1.2008 22:10

-x-

Re: Starbucks v BKK

Uroven mozna, cena bude nastavena lokalite, tedy bude urcite nekolikanasobne vyssi nez je napriklad v UK...

0/0
9.1.2008 9:46

2M

Re: Re: Starbucks v BKK

právě že ne, je to levnější než v Londýně nebo Norimberku

0/0
9.1.2008 11:46

Wendolene

Prosim nekupujte ten jed !

Pevne doufam,ze Cesi nebudou zase chtit dostihnut usa a nepropadnou Starbucks.Jestli se rozmuzou,tak tim skonci klasicke kavarny,kde clovek muze posedet,precist noviny a vychutnat atmosferu.Dostanete kavu v salku s podsalkem,malou cokoladkou a cukrem... Starbucks neni uplne nejkvalitnejsi kava,dostanete ho v papirovem kelimku a zaplatite vice nez jinde.Nema to vubec nic spolecneho s kavarnou.Ale uz to vidim,aby byli hlavne Prazaci duleziti,budou chlemtat hnusnou kavu z kelimku a dokazovat nam,jak ziji na vysoke noze...Jsem znechucena,ze se vubec Starbucks otevira...Ziji v USA uz 9 let a v byla jsem tam asi petkrat.Zoufale mi chybi normalni kavarny ....

0/0
8.1.2008 19:38

mikes

Re: Prosim nekupujte ten jed !

Evropa není amerika, tady se do plastu kafe nedava kdyz nechcete :-)

0/0
9.1.2008 9:52

F.O.

Re: Re: Prosim nekupujte ten jed !

No a proč jinde melduješ, že je to jen do klasiky a ne do plastu a papíru? V Kalifornii jsem zažil Starbucks, kde klasické hrnky člověk nedostal vůbec.

0/0
9.1.2008 13:01

mikes

Re: Re: Re: Prosim nekupujte ten jed !

Nikde jsem nepsal, ze je to jen do klasiky, nectes pozorne. V nasich zemepisnych sirkach (rozumej evropa) je standard porcelanovy hrnek, pokud chces vzit kafe a jit pryc, daji ti kafe logicky do kelimku. Do ceho to davaji v kalifornii mi je celkem jedno, pro me za me treba do kanystru nebo papiroveho kornoutu. Vadi mi chytrolini (nemyslim tebe), kteri jednou v zivote videli kafe v kelimku (a nejlepe jen na obrazku) a je to pro ne argument na cely zivot - "brecka v plastovem kelimku", nehlede na to ze kafe ani neochutnali.

0/0
9.1.2008 14:13

Zuzanka

jako jinde

Mne by zajimalo, jestli bude cukr a mliko do kafe volne dostupne, nebo bude na pridel za extra korunu, tak jako kecup v McDonalds...;-D

0/0
8.1.2008 17:39

mikes

Re: jako jinde

Cukr a mliko i ruzne prisady byvaji volne dostupne. Kečup tam neprodávají :-)

0/0
9.1.2008 9:58

rabb

Re: Re: jako jinde

Koukam, ze jsi vubec nepochopil dotaz. V zapadni Evrope a v USA je normalni, ze u McDonald's a vsech podobnych fast food zarizenich je kecup, cukr a veskere prisady zdarma a volne dostupne, takze treba na hranolky si nakydas kolik chces kecupu a bez priplatku.

V Cesku si to vykladame po svem, takze za kazdy kecup musis zaplatit 7 Kc nebo neco podobneho.

Takze dotaz byl, zda ve STB bude cukr, skorice, cokolada, kakao (na posypani kavy) zdarma a volne dostupne jako v zahranici, nebo zda budeme dodrzovat ceskou tradici a bude to zpoplatneno, takze za kazdy dalsi cukrik extra 3 koruny.

0/0
9.1.2008 11:19

mikes

Re: Re: Re: jako jinde

Pisu to uplne jasne, neumis cist? Volne dostupne = zdarma.

Tys nekdy platil v cesku za cukr nebo mliko do kafe neco extra u McDonalds? Ja ne.

0/0
9.1.2008 12:15

rabb

Re: Re: Re: Re: jako jinde

Jenze volne dostupny byva i ten kecup, jen ne v Cesku. Takze je otazka, jestli Starbucks to v Cesku bude mit zdarma, nebo zpoplatneno jako McDonalds kecupy.

Navic "zdarma" neni totez co "volne dostupne". McD ma cukr zdarma, ale ne volne dostupny, musis si o nej rict. A za mliko se tam plati.

0/0
9.1.2008 14:24

mikes

Re: Re: Re: Re: Re: jako jinde

Jak rikam, kecup neprodavaji, tak s nim zustan u Mc. A kecupova politika Mc je mi fakt volna. Cukr , mliko, prisady maji ve Starbucks ZDARMA VOLNE DOSTUPNE, pochopils?

A btw, kdyz chci pridat mliko u Mc, tak mi jej daji, jeste nikdy mi ho neuctovali, tak nevim kam chodis.

Jestli je neco volne dostupne zdarma nebo zdarma a musim si o to rict pro me nema rozdil. Slo o to jestli se za to plati nebo ne.

0/0
11.1.2008 11:40







Najdete na iDNES.cz