Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za nové televize si u UPC připlatíte

Domnívali jste se, že když máte kabelovou televizi, tak se přechodem na digitální vysílání vůbec nemusíte zabývat? Omyl. Dominantní poskytovatel kabelové televize v Česku, firma UPC, totiž od 1. ledna nezařadila do nejlevnější nabídky nové televize, které mají letos začít vysílat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tasa

Pryc od UPC

ahoj vsem, UPC jsou vic nez hrozivi ;-O, slusne receno. Platim inet za 700,- a kabelovku mini cca za 200,. Ceny docela dobry, sluzby ale priserny. ;-€Dejte mi prosim typ nejaky dobry konkurenci.VDiky moc Natasa.Piste na tasa@email.cz

0/0
12.3.2008 16:13

spartaman

Re: Pryc od UPC

Pozvánku na večeři V je možné poslat na tentýž mail?  ;-D

0/0
13.3.2008 14:24

Patrik Chrz

Re: Pryc od UPC

Konkurenci? Na Internet, na kabelovku? Těžko "natáhne dráty" do domu kde už jedna kabelovka je, nějaká jiná.

Osobně nevím o kvalitativně konkurenční nabidce oproti UPC, sám mám 2048/256 za 500 Kč, TV neplatím. Snad jen nějaký lokální Wi-Fi poskytovatel, zkus vyzkoušet "co naladíš".

ADSL má velký PING a často velmi "rozkolísanou" rychlost. UFON ani náhodou, GPRS a EDGE jsou moc pomalé, UMTS/CDMA by rychlostí snad vyhovovalo, ale pořád je tu FUP.

Co se TV signálu týče - nejde to chytat ze vzduchu na vlastní anténu? Ani DVB-T? Chtělo by to víc info, z jakého jsi města?

Takže není-li nějaký lokální Wi-Fi, moc možností není.

0/0
13.3.2008 14:58

Tupounek

Jake dela ksefty UPC

Jestli to někoho potěší, tak za rok 2007 přišlo UPC o 70 tis. zákazníků své televize (kab nebo sat), přímá bezprostřední konkurence DigiTv naopak získala 120 tis. nových zákazníků a satelitní platforma CS link cca 100 tis. nových zákazníků. Trh funguje:-))

0/0
23.1.2008 16:09

Hujer

Klienstké centrum? Cha cha ...

K čemu nám je technická podpora, klientské centrum, když nejsou schopni a ani ochotní řešit problémy mimo jejich stupidní šablony otázek a odpovědí. Na h...o, klidně si odpovím sám. Dovolat se tam je o nervy a účet za telefon. Od firmy takového rozměru a ambic bych čekal bezplatnou linku a ne normálně zpoplatněné pražské telefonní číslo.

http://magazin.softimage.cz/klientske-centrum-upc-s-problemy-nam-nevolejte/

0/0
15.1.2008 14:24

Simona

Nový zákazník se dovolá i o víkendu

Zdravím všechny přispěvatele diskuse. Vzhledem k tomu, že problém s kontaktem na UPC, jsem si vyzkoušela již několikrát na vlastní kůži, vím o čem se tu mluví. A to dnes až příliš konkrétně, když už 2 dny nemůžu rozchodit některé programy digitální TV, které platím a na linku klientského centra se prostě nedovolám, protože proč by tam pracovali v pátek večer nebo o víkendu, když z nás, stávajích zákazníků, již peníze mají. Zato, když zavoláte na 800800900, linku pro nové zákazníky, na to jim tam sedí operátor nepřetržitě!!! Novým zákazníkům je třeba se věnovat na ty stávající je možno z vysoka házet bobek.

0/0
13.1.2008 10:20

sasalo

Dig.kabel. TV od UPC

Nejsem sice monter, nicmene bych si Vam dovolil poradit , abyste byli s DVB C od UPC spokojenejsi. Pouzivejte jen dvojite stinene koaxialni kabely od zasuvky , pro plasmu a LCD jsou na trhu kabely s feritovym jadrem.Pokud Vas STB zlobi, zkuste jeho restart , a to nasledovne.Vypinacem ho vypnete, vytahnete vidlici ze site a vyjmete SMART kartu.Pockate cca 10minut a v opacnem postupu STB zprovoznite.Restart modemu nekdy pomuze i telefonu UPC.Po instalaci STB monterem Vam nemusi ihned fungovat vsechny programy, nicmene by mely nabehnout cca do 24hodin.Brzy budou k dispozici STB s HDD 160GB , mesicne za 150Kc,opet typ HANDAN , ale CV 6000

0/0
11.1.2008 23:00

kenx

must-carry regulace

Jsem vůči UPC poměrně kritický a o službách zákazníkům se slušně mluvit nedá. Zajímavé je že mají čas mi volat několikrát ročně a něco nabízet, vždy jim řeknu co chci já, vždy si to nezapíší a pak mi jak tupci nabízí něco co jsem jim už několikrát vysvětlil že mě nezajímá. To ale nemění nic na tom že must-carry regulace je kravina. Svítá ale na lepší časy, vypadá to že v evropě tohle přece jen nakonec neprojde a dokonce i u nás by se to mohlo zrušit. Ať si lidi platí co chtějí a ne co jim vnutí.

0/0
11.1.2008 22:33

Fanda Mrazek

Necumte na TV

Tahnete do prace, vy bando lina a necumte porad na televizi.

0/0
11.1.2008 19:38

Josef Volfik

UPC

Kdo má analogovou nabídku, ale není v dosahu digitálního kabelu, tak mu zatím v nabídce zůstává televize Óčko

0/0
11.1.2008 18:27

honza2007

u nás doplnili rozšířeno nabídku

Set Top Boxem zadara. Tak nevím, v čem máte problém. Samozřejmě ostatní programy koupeny nemám..;-D;-)

0/0
11.1.2008 14:46

DIGI TV

digitalizace

Celá digitalizace je velmi úspěšný marketing,  a je to jen o donucení nakupovat zboží, velmi dobře promyšlené ke každému zařízení set-top-box :-)

A další skvělý marketing bude internet na IPv6 málokdo si to zatím uvědomuje, ale potom bude každé zařízení mít veřejnou IP adresu a take za každé zařízení připojené do "sítě" budeme platit a každý nelegální SW bude lokalizován!

0/0
11.1.2008 14:09

ntw

Re: digitalizace

S tím IPv6 nemluvíš pravdu, nehledě na to, že obdoba NATu v IPv4 existuje i v IPv6.

0/0
11.1.2008 14:31

karel.straka

Nepřiplatím se.. na ně

0/0
11.1.2008 13:19

klimoš

Otřesná nekomunikace

Snažil jsem se do klienstkého centra UPC doručit výpověď telefonní služby nejprve e-mailem na "klienstke.centrum@upc.cz, ale automat to vrátil s tím ať vyplním formulář. To jsem udělal, ale nikdo se 14 dnů neozval, vyplnění se stížností jsem opakoval. Potom jsem napsal papírový dopis doporučený Českou poštou a také nic. Dovolat se tam nedá ani za 35 minut, po uvaření ucha jsem to vzdal. Pak mi volal po cca 3 týdnech nějaký člověk, proč to chci rušit a nabídl mi slevu tel. bez paušálu. Na druhé straně mi zase doúčtovali hovory 9.1.2008 ještě z 10 a 11 měsíce, o kterých pochybuji, zda vůbec byly provedeny. Omezení TV programů analogu mě také vadí, platím kompletní cenu za "Komplet" který ořezávají. Cenu ale neořezávají, ta zůstává.

0/0
11.1.2008 12:58

klimoš

Re: Otřesná nekomunikace

oprava překlepů : klientské centrum, ne klienstké ;-D

0/0
11.1.2008 13:00

lolek77

Re: Re: Otřesná nekomunikace

Normální člověk posílán výpověď zásadně poštou doporučeně a přestává platit vypovězené služby. Nikam netelefonuje, protože to je pro doručení výpovědi na dvě věci...

0/0
11.1.2008 17:39

qoknu

Re: Re: Re: Otřesná nekomunikace

jenže když platíš přes SIPO tak UPC vypne, ale peníze si nechává strhávat dál.

0/0
11.1.2008 18:30

carda2002

jak jinak

je vubec mozne ze se stali monopolem co delal urad pro hosp.soutez?K lizu se dostali pražští hladovci

0/0
11.1.2008 11:32

fantomas

Re: jak jinak

Tez by me to zajimalo. Jediny kdo nyni muze ovlivnovat chovani upc je digitv. Nastesti ...

0/0
11.1.2008 11:55

iuos

hmm

"problém" byl v tom, že kde bylo UPC nebyl karneval a naopak.. takže si vlastně moc nekonkurovali..   bohužel

0/0
11.1.2008 13:17

mfkman

asi takhle

jen socky a blbečci platej zakabel. Když ty programy muzou mit za darmo staci umet jen jazyky a mit satelit. ODhaduju že tak pulka lidi s kabelem jsou zavbisle na podpoře a pdobně. A pak se divej lidi ze nemaji na dovolenou

0/0
11.1.2008 11:20

ould

Re: asi takhle

Vrať školné "NEGRAMOTO" , Ty a cizí jazyky, tak to bych chtěl vidět:-P A jen tak na okraj k tomu "zadarmo", kódované programy Ti asi nic neříkají, viď.

0/0
11.1.2008 11:32

Ferin007

Re: asi takhle

Asi jako kdybys někomu nadával za to, že si kupuje cukr, když může mít mouku. :-P

0/0
11.1.2008 11:36

prasak1

Re: asi takhle

;-D;-D;-D gratuluju, pro tento měsíc se stáváš držitelem ceny "největší imbecil na diskuzích iDnes". A to je teprve 11. Super výkon. R^

0/0
11.1.2008 11:51

stáňa

Re: asi takhle

tak nevím,ale myslím si že ty asi mezi ty socky patříš.Podle tvé gramatiky a jak jsi napsal svůj příspěvek,bych řekla že nemáš ani dokončenou základku.Takhle snad píšou děti na prvním stupni ZŠ!8-o

0/0
11.1.2008 12:55

Hanca

Re: asi takhle

ty jsi opravdu idiot - mam kabel od UPC a to jak TV tak i net a nemuzu si to vynachvalit.

Mimochodem ze bych byla socka - no tak za to se fakt nepovazuju, rok po ukonceni VS mam 2,5 nasobny pral prumerneho paltu v Praze - tzn. nejsem na podpore.

Nez neco priste napises ty chytraku - zamysli se - obcas to neuskodi

0/0
11.1.2008 21:18

harry

UPC ........... zlodejske ceny

Rakousku nabizi operatori velmi rychly internet + telefon k tomu za pausal 20 eur.  UPC nabizi telefon za 220 kc a internet ( v mensi rychlosti ) za 475 kc. To jsou o vice jak 30% nizsi ceny. A ted jeste budou ty grazlove rejzovat na digitalni TV, ktera je o stovky korun mesicne drazsi nez analog. Mimochodem temer 500 kc za analogovou nabidku Klasik je take ultra zlodej.

RESENI : BOJKOT UPC!

0/0
11.1.2008 11:10

Ferin007

Za 1 korunu!

Pokud vím, tak UPC nabízí pronájem set top boxu za příplatek ve výši 1 kč (slovy jedné koruny!!). V ceně je navíc i nabídka všech prémiových kanálů (různý HBO, Cinemax), kromě porna, ty sou tam jen na dva měsíce. Nehledě na to, že i nabídka "běžných" kanálů je na něm nesrovnatelně širší. Takže takovej "příplatek" si nechám líbit. R^ 8-o

0/0
11.1.2008 11:02

petrucciani

Re: Za 1 korunu!

Pronajem a moznost prijmu programu pre nej, je rozdil. Ano, pronajmou ti ten SEX Box. ;-) za jednu korunu, ale 90 Kc chteji za moznost prijmu programu od nich pres nej.;-)

0/0
11.1.2008 11:07

Ferin007

Re: Re: Za 1 korunu!

;-) Dobrej pokus. Ale ta jedna koruna je za pronájem včetně příjmu programů.

0/0
11.1.2008 11:15

Re: Za 1 korunu!

Nelži!

0/0
11.1.2008 11:32

Ferin007

Re: Re: Za 1 korunu!

(Y) Reaguju pouze na inteligentní a slušný příspěvky. Rv

0/0
11.1.2008 11:35

ntw

Re: Za 1 korunu!

Špatně jsi pochopil, o co jedná. Těch 90 korun je za pronájem STB, který bude přijímat nešifrované "must carry" programy. Např. mám analogovou Mini nabídku, a k tomu STB za 90 Kč měsíčně pronajatý od UPC anebo mnou koupený STB na volném trhu, který si ale musí rozumět se sítí UPC.

Něco jiného je, když mám digitální Mini nabídku. Tam je STB v ceně (i když ta cena je digitální Mini nabídky je přibližně o těch 90 Kč dražší než analogová mini) a programy v digitální Mini nabídce jsou šifrované.

0/0
11.1.2008 12:00

Ferin007

Re: Re: Za 1 korunu!

Tady je ale skutečně za 1 kč navíc fšecko. Tchán to má takto. Platil 499,- kč měsíčně za nabídku Klasik (??, nevím přesně, ale je tam +/- 50 kanálů). Na podzim mu nabídli, že za jednu korunu navíc, tj. za 500,- kč měsíčně, bude mít stávajících 50 analogových kanálů, plus NAVÍC pronájem STB s kompletní digitální nabídkou UPC včetně placených filmových kanálů. K tomu byly eště na 2 měsíce zkušebně placený porno kanály.

Takže za 500,- měsíčně má 50 analogových a podstatně víc digitálních programů UPC. Žádných dalších 90,- kč po něm nikdo nechce.

0/0
11.1.2008 12:14

honza2007

Re: Re: Re: Za 1 korunu!

já to mám za nulu....;-) Přišli, nainstalovali a konec...:-)

0/0
11.1.2008 14:42

lolek77

Re: Re: Re: Za 1 korunu!

Zkus se podívat na ceník upc.cz a nešiř tady nesmysly od tchána.

0/0
11.1.2008 17:41

Ferin007

Re: Re: Re: Re: Za 1 korunu!

Šedivá je teorie, zelený je strom života. ;-) PS: Myslím, že jsem to tady neuváděl sám. Někteří dokonce ani tu korunu navíc nemusí platit.

0/0
14.1.2008 9:30

tom0

Re: Re: Re: Za 1 korunu!

za 500,- měsíčně byla analogová televize, za digitální je o 100,- dražší setobox je za 1 korunu, ale platíš 600 korun měsíčně,ale na druhé televizi máš možnost sledovat analog. tv. a když máš i internet tak u UPC nemáš žádnou slevu a u Karnevalu jsem ji měl.

0/0
11.1.2008 18:35

jan

co furt naříkáte

Pokud potřebujete TV jen příležitostně tak si pořiťte setobox na pození vysílání (DVB-T) a ušetřený čas věnujte sportu, četbě knih či sexu.  Vše je lepší než si pořídit službu za kterou budete platit a ještě nan ni nadávat.

0/0
11.1.2008 10:49

Katastrofální UPC

UPC a telefonát na klientské centrum = horor!

Dovolit si chtít něco po UPC a to navíc telefonicky je horor. PLACENÁ linka podpory je výsměch, zvláště když na telefonním účtu potom naleznete i několikasetkorunovou položku za to, že jste vydrželi hodinu poslouchat tu dementní audioznělku ústředny centra UPC.

Doporučení - trvat na vyřízení skrze 800 linku zdarma, kterou vedou vyčůraně jen pro lákání nových oveček do pasti.

UPC 800 800 900 (zdarma, ale prý jen pro nové zákazníky)

UPC 844 111 112 (placená za "místní" tarif, nepřijímá hovory z mobilních sítí!)

UPC 241 995 199 (placená, pro mobily i běžné hovory)

ale pokud něčeho chcete dosáhnout, je nejlepší zaútočit přímo na tiskového mluvku Malinu na 261 107 136 a i když tomu Malina nerozumí, tak alespoň bleskově přepojí na techniky.

0/0
11.1.2008 10:44

Moe

Re: UPC a telefonát na klientské centrum = horor!

222 980 980 - pro telefony UPC - zdarma. Ale je fakt, že i zdarma je to o nervy čekat minimálně 45 minut. 

0/0
11.1.2008 19:48

Veronika

špatné zkušenosti

Také se přidávám k nespokojencům UPC, kabelovku mám jen z důvodu, že nechytnu nic přes anténu (pokojovou, na domě žádná není) a to bydlím v Brně!!! často mi dřív volali, furt nějaké nabídky, ale když jsem před Vánocema chtěla poprvé něco řešit přes operátory, nenašla jsem telf. na internetu, až na dopisu od nich, na telefon jsem volala několikrát i na ten pražský, vždycky po automatu, který mi nabízel další výhodné služby mě to oznámilo, že všichni operátoři hovoří a okamžitě mě to odkoplo. Psala jsem mail s dotazem, nikdo mi neodpověděl, zato přišly mailem další nabídky. Nevěděla jsem, že můžu přejít na jiného operátora, když v domě mají všichni UPC. Poraďte. Díky.

0/0
11.1.2008 10:44

Marek

Re: špatné zkušenosti

Vypnout, odhlásit, neplatit !! Pokud ovšem nejsi masochistka, která touží být rozčilována a ubíjena dalšími a dalšími nabídkami, arogancí a rošádou TV programů a jazykových verzí, za které pak navíc náležitě zaplatí.

0/0
11.1.2008 10:46

ntw

Re: špatné zkušenosti

Nejlépe je použít ten jejich webový formulář.

0/0
11.1.2008 12:29

upc OZ

Re: špatné zkušenosti

Pokut stale stojite o sluzby Kabelove spolecnosti UPC tak me prosim kontaktujte na tel. 739 213 830 Jsem Obchodni Zastupce prave pro Brno a rad vam pomohu.

0/0
8.2.2008 14:38

arnie_rimmer

UPC - katastrofa

Do léta jsem byl spokojený zákazník Karnevalu, po sloučení s UPC to šlo k horšímu:měli zachovat obsah i cenu služeb - namísto tel. tarifu se 100 volnými minutami měsíčně dali ve stejné ceně 300/měs. tarif s 0 minutami, nemůžete si přes net (jako u Karnevalu) sledovat výpisy hovorů, když jsem je e-mailem žádal tak prý za 50 Kč je pošlou (což považuju doslova za drzost (Y)). Komunikace s zák centrem otřesná - na infolinku se nedovoláte, e-mailem lze jen přes stupidní web. formulář kdy si vám pokaždé odpoví někdo jiný....telefon jsem už zrušil a když to tak půjde dál tak je zruším úplně ...UPC RvRvRv

0/0
11.1.2008 10:40

Marek

Re: UPC - katastrofa

Když to půjde tak dál? Ty jsi vážně Rimmer, okamžitě ti zruš pokud máš zbytek důstojnosti v těle.

0/0
11.1.2008 10:44

arnie_rimmer

Re: Re: UPC - katastrofa

s internetem to zatím jde...takže nemá smysl ho momentálně rušit, ale do budoucna od nich neočekávám nic pěknýho

0/0
11.1.2008 10:52

Marek

Re: Re: Re: UPC - katastrofa

Co jsem četl, tak i s internetem řádí. Každopádně by bylo na místě se poptat v okolí a zjistit nabídku konkurence.

0/0
11.1.2008 10:57







Najdete na iDNES.cz