Diskuze
Petrolejáři jdou proti bionaftě
Děkujeme za pochopení.
TarasBulba
Zpátky na stromy ? Teď už sotva...
Jednou se to zkrátka rozjelo, navíc pod ekozástěrkou a teď už se to těžko bude zastavovat.
Teď už sotva někdo řekne: Sorry boys. Je to celý nesmysl, musíme to zastavit, protože to zeměkouli škodí.
Petr
Příměsi ekologicky škodí
Moje osobní zkušenost je ta, že spotřeba nafty s příměsí o příslušné procento stoupla. Biosložka se tedy bez efektu vyhulí do vzduchu. Já za ni zaplatím, nic z toho nezískám, je vytvořena dodatečná zátěž životního prostředí, a to jak pří výrobě, tak při spotřebě. Výrobci a dodavatelé si na tom namastí kapsu, stejně jako příslušní lobbysté a politici (nejmenuji, asi by si dali říct téměř všichni).
Mladá Fronta
Re: Příměsi ekologicky škodí
Tzv. "biosložka" je jen špatně maskované pokrytectví. K výrobě litru ekologické "bionafty" se spotřebuje mnohem více normální nafty. Řepka není totiž uvědomělá, sama se nezaseje, neošetří, nesklidí a ani nezesteryzuje.
Pokrytectví v tomto případě ale funguje bezvadně - čím více "biosložek" tím větší spotřeba.
Jako vedlejší produkt biopokrytectví získáváte ročně několik desítek tisíc mrtvích v rozvojových zemích a nějaké ty tisíce nově odlesněné půdy...
Kupředu zelení bolševici, cíl je blízko vás. Jen ještě pár takových fantasmagorií a třetí svět nejen doženem, ale i předeženem.
Udělejme z Evropy a USA skanzen, kam budou Asiati jezdit jako do Disneylandu okukovat stará města a ukazovat dětem, jak dopadnou, když budou místo mozku používat zadnici.
Ruler
je to všechno na hlavu postavený
biosložka, jejíž příprava je energeticky mnohem náročnější než úspora nafty, je na prd.... akorát je to teď 'SVĚTOVÝ', dělat něco pro ekologii... je to vidět, ale furt jde jen a jen o prachy... ekoterorismus v praxi
Mladá Fronta
Re: je to všechno na hlavu postavený
Soudruzi zelení pokrytci by si mohli položit zásadní otázku: když se jezdit na špiritus nevylpatí na Kubě, kde jsou podstatně vyšší hektarové výnosy, jak by se to mohlo vyplatit v EU, kde je navíc podstatně dražší lidská práce?
Nač myslet, když máme mávátka a líbivá hesla.
Majetek můžeme získávat ekoligicky, například jako předseda strany zelených. Obrat příbuzné - zákonodárnou iniciativou jim znemožnit restituovat a další část majetku získat tím, že neúplatného úředníka přesvědčím aby mi za zlomek tržní ceny prodal zbývající část, ačkoliv to v době prodeje, je v rozporu s vládním nařízením.
Slyšel jsem, že Strana zelených pořádá novou soutěž: Kdo propálí za rok v bytě víc plynu, než Bursík (těžký úkol, takovou podlahovou plochu v podkroví nemá jen tak někdo).
Další soutěž se jmenuje "Dožeň a předežeň". Jde o to nalétat víc kilometrů, než polistopadový zuřivý antikomunista a předlistopadový komunistu Šetina nalétal za celý život. Tento úkol je vpravdě nadlidský, Šetinův pobyt v letadlech Aeroflot
honzajaka
Že
jsou tyhle vaše turbodehet motůrky tak choulostivé na cokoliv, to je prostě nešvar, dneska se člověk na auto ošklivě podívá a už je na něm škoda aspoň padesát tisíc, tohle považuji za pěkný šlendrián od všech výrobců
zog
daně
podivejte jakou poměrnou část tvoří podíl biosložky a kolik spotřební daň
bude vám hned jasno kdo je nepřítelem
Performer
biopikačoviny
Biopaliva jsou neekologický a neekonomický nesmysl. Už se měly dávno zrušit (ještě předtím než se zavedly )
barumkoudopatniku
Může mi někdo seriozně odpovědět?
Na českém trhu je benzín ze specifickým složením, který se nedodává z našich rafineriích. Je to Shell V-power racing, který tankuju nejčastěji. Týká se to i tohoto benzínu? Zajímá mě, jestli za ty peníze budu lejt do auta kvalitní benzín anebo jestli si budu ničit motor nějakým bio-blevajzem? Díky za odpověď od těch, kteří o tom něco vědí.
xhlasx
Re: Může mi někdo seriozně odpovědět?
to specificke slozeni je zpusobeno aditivy, ktera se pridavaji do standartniho produktu. A protoze vsechny produkty, ktere budou opoustet rafinerii budou mit povinny minimalni podil bioslozky, bude ho mit a V-power racing. Pouze se tam pozdeji prida opet nejake aditivum.
Neverte tomu, ze se jedna o specialni benzin, je to jen normalni benzin, ktery je trosku vylepseny.
erben3
.
Skromný dotaz: Kolik nafty a bionafty spálí zemědělské stroje při setí a sklízení řepky? A co biolíh ze pšenice? To máme tolik pšenice, že místo chleba jí můžeme pálit v autech? Něco mi tu pořád nehraje a mám takový pocit, že je na tom zainteresovaný opět "někdo", kdo si z tohoto byznysu pořádně namastí kapsy.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...