Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Topolánek chce zrušit zvýhodnění stravenek, kritizoval ČT

Premiér Mirek Topolánek spolu se svým stranickým kolegou Michalem Doktorem předloží ještě do konce ledna novelu, která ruší daňové zvýhodnění stravenek. Současně důrazně odmítl podezření, že zachování této výhody ve schválené reformě veřejných financí bylo výsledkem korupce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marie Tyllová

Pan Topolánek stravenky nepotřebuje

Pan Topolánek přece stravenky nepotřebuje. V parlamentním bufetu jsou přece ceny potravin nízké jako v 70 letech min. stolení.

0/0
1.2.2008 12:22

VláďaK

Korupce v podání ODS.

To není nic jiného.

0/0
17.1.2008 13:17

ODSakEda

Re: Korupce v podání ODS.

Ale Topol přece neprosazuje vyjímku(!) pro stravenky (tedy dávat dokonce žrádlo do nákladů!... a to stravenky od jediného monopolu!), jak zprvu "nezaujatě" informoval nějakej pisálek..., ale naopak! Ba naopak!!!  Tedy zač by asi tak dostal ůplatek od té firmy???8-o Vy korupčníku...;-D

0/0
17.1.2008 16:40

ja

Topol dostal přes

prsty a řve.Jak to říkávala moje babička o potrefené huse.:-)

0/0
17.1.2008 11:34

jiander

Poslanci ČSSD

by měli dát návrh zákona,na zřízení extra oddělení policie a soudů,které by se zabývaly jen jejich žalobami.

Snad není týden,aby ČSSD,Paroubek nebo Rath nepodávali nějakou žalobu :-)

0/0
17.1.2008 11:30

xvl

Re: Poslanci ČSSD

....Snad není týden, aby se nevyloupnul nějaký problém týkající se vlády.

0/0
17.1.2008 12:31

pujcovnaprivesu

Málo uplatili,tak

se stravenky zruší.Modří očekávali větší úplatek.

0/0
17.1.2008 11:23

ODSakEda

Re: Málo uplatili,tak

Dle Vás at udělají cokoliv pro nebo i proti, jsou vini a udělali chybu???...;-D

0/0
17.1.2008 16:41

ivanhoe

PAROUBEK JE ZPÁTKY :-D

ještě před prošetřením podejte demisi!  ODSUTPTE! ODSUTPTE! ODSUTPTE!   ;-D  jako bych už to mockrát slyšel ;-D;-D;-D

0/0
17.1.2008 10:11

xvl

Stravenky nestravenky,

spíš mě udivuje, kde jsou dnes všichni ti křiklouni, kteří kritizovali minulou vládu za korupci? V tomto si mohou podat ruce s tím rozdílem, že minulá vláda tak neškrtila střední vrstvu a za její vlády rostla životní úroveň skutečně všem!

0/0
17.1.2008 10:02

podskalák

rostla ??? leda na dluh

ale to stejně pokračuje, modrá nebo růžová vláda.

0/0
17.1.2008 10:05

ODSakEda

Re: Stravenky nestravenky,

Ale Topol přece neprosazuje vyjímku(!) pro stravenky (tedy dávat dokonce žrádlo do nákladů!... a to stravenky od jediného monopolu!), jak zprvu "nezaujatě" informoval nějakej pisálek..., ale naopak! Tedy zač by asi tak dostal ůplatek od té firmy???8-o Vy korupčníku...;-D

  Cokoliv ODS s koaličními partnery (není přece ve vládě sama! a ještě musí brát oghled na opozici, neb v PS je to 50/50!) udělá, je pro plno pubertáků prostě automaticky špatně?!...

0/0
17.1.2008 10:11

stinns

Re: Re: Stravenky nestravenky,

Sodexho v tom má 5 mld. ročně. A ostatní se taky jistě přičinili, jen to zatím neprasklo.

0/0
17.1.2008 10:12

ODSakEda

Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

přesně tak o nasrání majitelů restaurací, že jim pak za stravenky za 50kč dají zpět jen 29 kč ani nemluvě!

 A další aspekt: Defacto se danově zvýhodnoval danově nevýhodný chlast a cigarety, za co to mnozí dělníci měnily!!!...

0/0
17.1.2008 10:17

xvl

Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

Většina restaurací vrací tak do 5Kč nebo vůbec.

0/0
17.1.2008 10:29

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

Nepochopil jste! Majitel restaurace pak nenakupuje zboží za stravenky, ale někde(!!!) je musí vyměnit za prašule! A vy si naivně myslíte, že mu ten monopolní moloch za ni dá opět 50 kč?!;-D Tak leda půlku!!!!!!!!!!!!!! Druhá je provize toho molocha!;-€

0/0
17.1.2008 10:49

stinns

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

Marže je 5 %. Kdo hledá najde. ;-D;-D

0/0
17.1.2008 10:52

xvl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

No tak to jste trochu přesetřil, ale pokud Tupohlávkovi nebude stačit úplatek 100000E, bude možná muset Sodexho zvýšit provizi;-D Jinak ty stravenky zvyšují majitelům hospod tržby, bez nich by možná část zaměstnanců řešila oběd jinak.  

0/0
17.1.2008 12:38

xvl

Re: Re: Stravenky nestravenky,

Tak když je Tupohlav tak proti daňovému zvýhodnění stravenek, proč to nakonec nezrušil už v této fázi? A za co tedy Sodexho vyplatila odměnu. Možná se nejedná o korupci, v tom případě by to byl ale podvod ze strany Dalíka.

0/0
17.1.2008 10:28

ivan

Re: Stravenky nestravenky,

myslíš že rostla zadluženost všem... že?  To spolu totiž souvisí - zbude ti víc v peněžence, tvoje životní úroveň a kupní síla roste, ale jen díky tomu že ty prachy někde chybí... takhle to umějí v Argentině moulo... ale aby byl státní rozpočet vyrovnaný a životní úroveň přitom rostla, tak to už tady neumí nikdo!!!:-©(Y)[>-]

0/0
17.1.2008 10:14

ODSakEda

Re: Re: Stravenky nestravenky,

Umí! ODS s koaličními partnery! Ekonomové odhadují, že takto by to bylo možné dokonce již do 2 let!!!:-)R^ Akurát se lidovci zase kousli tedy posledně, ale bude to zase jen na ODS, né na koalici...:-/

0/0
17.1.2008 10:18

ivan

Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

zatím neumí, ale udělali celkem vstřícný krok... bohužel se ta reforma změkčila, mohlo to sice víc bolet, ale o to rychleji bychom na tom byli zase zpátky. I když Tlustého vyloženě nesnáším, tak jeho návrh byl podstatně lepší - respektive s lepšími výsledky. Shodli se na tom všichni z oboru, ale vláda je holt měká a srabi nechtějí naštvat moc lidí... jenže to nepočítají s tím, že čecháčci budou remcat kdykoliv, ať to bude větší nebo menší zlo... je to nevděčná funkce...:-/

0/0
17.1.2008 10:27

xvl

Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

Ona jí změkčila snad jen v tom směru, že daně skutečně výrazně snížila jen nejvyšší příjmové skupině a to na úkor zejména rodin s dětmi. Pokud by vláda chtěla řešit především schodek, jak stále prohlašovala, je asi nemyslitelné někomu daně podstatně snížit....

0/0
17.1.2008 10:43

stinns

Re: Re: Stravenky nestravenky,

Proč je tedy letos schodek 60 mld. a ministerstva mají po rezervních fondech poschováváno 85 mld.? Nemohl by tedy být schodek jen 20 mld. (odečteme-li rezervní fondy kvůli EU ve výši 45 mld.)?

0/0
17.1.2008 10:26

ivan

Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

žádný schodek, ale ani přebytek. Rozpočet by měl být vyrovnaný...  respektive jakékoliv přebytky by měli jít na umořování státního dluhu :-(, obzvláště když byl růst ekonomiky tak vysoký jako už dlouho ne... jak říkám, reforma by měla ještě přitvrdit, ale dokud do toho bude mít co mluvit sociálně/rozdávačně zaměřená levice (nedejbože když se dostanou zase do sedla a všechno zruší a zase překopou do původního stavu), tak se vyrovnání schodku dočkat nemůžem... Ale nejsem naivní, všechny ty negativní kroky které jim přinesou zisk samozřejmě nechají a budou se jen prsit tím že to je dílo bývalé vlády, ale nic s tím neudělají, proč taky :-). Bohužel levice primárně počítá se schodkem jako nutnou věcí, nikdy se nikdo nezabýval tím že bychom měli to zadlužování stopnout a že jakákoliv jiná "firma" by po prvním roce takového propadu vyházela celé vedení... oni mají své jisté, a nejde to z jejich platů, tak co by je hnalo do bodu nula, že? Lepší je rozhazovat a uplácení voličů nese své ovoce...

0/0
17.1.2008 10:36

stinns

Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

Ty blbe. Schodek by mohl být JEN 20 MLD. už v tomto roce dle rozpočtu ČSSD a BEZ PROVEDENÍ REFORMY. Kecy ODS jsou naprostá lež.

0/0
17.1.2008 10:51

pepa

Re: Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

tomu prece sam neverite

0/0
17.1.2008 13:21

xvl

Re: Re: Stravenky nestravenky,

To je zajímavý, že deficit rozpočtu klesá, takže ani toto strašení ODS nějak nevychází:) Životní úroveň rostla zejména díky rostoucí ekonomice, které mj. pomohla vláda. Uvidíme, jaký výkon bude mít ekonomika po současné vládě. Vláda s ODS včele už jí jednou do recese poslala:-(

0/0
17.1.2008 10:31

pepé

Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

všiml sis co píšeš za hovadiny? 8-o buď trpíš elementárním nedostatkem informací, nebo reaguješ na jiné příspěvky než na které dáváš odpovědi :-/ Máš to brachu nějaký popletený Rv  (abys zas neodpovídal scestně... zamysli se hned nad první větou - deficit klesá i přes strašení ODS - což ti prý nějak nevychází, a reaguješ na příspěvek ve kterém ODS snížila právě deficit... pak zase všecho stylem Paroubek dáváš za odměnu předešlé vládě, průsery jsou ale už téhle vlády. Když je u koryta Paroubek tak je to opačně - průsery jsou doběhem předešlých vlád, úspěchy vlády současné...  ale možná jen píšeš rychleji než přemýšlíš... to nic, to přejde, nebo tě někdo narovná do reality ;-) )

0/0
17.1.2008 10:48

xvl

Re: Re: Re: Re: Stravenky nestravenky,

Pepé, popletené to máš zřejmě ty. Loňský rozpočet jel ještě podle plánu ČSSD a ukazuje v časové řadě, že deficit klesá a to zejména díky rostoucí ekonomice, na čemž má mimo jiných faktorů podíl politika vlády. A k elementárnímu nedostatku informací: fakta jsou jasná, naposledy se ekonomika dostala do recese právě po vládě včele s ODS, to je prostě fakt. Sejmi z očí modrou klapku a uznej fakta!

0/0
17.1.2008 11:01

VláďaK

Re: Stravenky nestravenky,

xvl : souhlas

0/0
17.1.2008 13:55

briza

No jasne

Je treba se obratit na politicky ovladanou Radu. Obratit se (napr. pro pomluvu) na policii by jeste mohlo vest k vysetrovani cele zalezitosti. Takhle se to vyresi mnohem elegantneji. :-©Rv

0/0
17.1.2008 9:20

papanikula

to lákavý byznys.

Stravenková aféra“ s lidmi kolem premiérova přítele Marka Dalíka se zprostředkovaně dotýká i ODS. Právě s ní spolupracovala firma No comment!, u které si loni společnost Sodexho Pass za 100 tisíc eur objednala zachování výhodné daňové výjimky pro stravenky.

17. 1. 2008 05:02 - PRAHA Na otázku Práva byznys s ODS ve středu připustil majitel a jednatel firmy Pavel Juklíček. „Jde pouze okrajově o grafické práce,“ řekl. Dodal, že spolupráce firmy s hlavní kanceláří ODS je minimální.

V politických kuloárech se spekuluje, že Dalíkova firma New Deal Communications, firma No comment! a propletenec dalších subdodavatelů vydělává na kongresech ODS. Ty stejně jako sjezdy dalších stran vyjdou každoročně na několik miliónů korun, takže je to lákavý byznys.

0/0
17.1.2008 9:17

xvl

Re: to lákavý byznys.

Hlavně, že ODS tolik kritizovala minulou vládu za korupci:-)

0/0
17.1.2008 9:22

honza2007

Re: Re: to lákavý byznys.

Pokud si vzpomínám, právě kvůli stravenkám nejvíc řval Paroubek a někteří posranci by to nepodpořili...Pak by jim celý chlebník neprošel. ;-D       

0/0
17.1.2008 9:33

xvl

Re: Re: Re: to lákavý byznys.

No a nyní se ukazuje, že Paroubek ani vlastně řvát nemusel, už to bylo dopředu předjednaný:-)

0/0
17.1.2008 9:45

honza2007

Re: Re: Re: Re: to lákavý byznys.

Tak když to teď napadl, tak to zruší, a je to ...;-D;-D

0/0
17.1.2008 9:49

papanikula

Re: Re: Re: Re: Re: to lákavý byznys.

jak bude hlasovat Pohanka a Melčák?

0/0
17.1.2008 9:50

honza2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to lákavý byznys.

To nevadí, on je zastoupí Paroubek ;-D

0/0
17.1.2008 9:53

xvl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to lákavý byznys.

Ti moc charakteru nemaji, tak na ně bych ani nesázel, za pár měsíců se zas dozvíme, kolik dal Dalík jim:-/

0/0
17.1.2008 9:54

ODSakEda

Re: Re: to lákavý byznys.

Ale Topol přece neprosazuje vyjímku(!) pro stravenky (tedy dávat dokonce žrádlo do nákladů!... a to stravenky od jediného monopolu!), jak zprvu "nezaujatě" informoval nějakej pisálek..., ale naopak! Tedy zač by asi tak dostal ůplatek od té firmy???8-o Vy korupčníku...;-D

  Cokoliv ODS s koaličními partnery (není přece ve vládě sama! a ještě musí brát oghled na opozici, neb v PS je to 50/50!) udělá, je pro plno pubertáků prostě automaticky špatně?!...

0/0
17.1.2008 10:11

xvl

Jen tak dál Tupohlávku,

aspoň i těm nejzarytějším modrým, kteří tu tvou deformu ještě nepropoukli, dojde, o čem vlastně celá deforma je. Tím jen zvýšíš pokles podpory své strany a zbyde ti skutečně jen pár procent voličů, kteří jako jediní na tomto vydělají.

0/0
17.1.2008 9:09

rentrn

Re: Jen tak dál Tupohlávku,

Ano, lidé budou raději volit Paroubka.....

0/0
17.1.2008 9:10

xvl

Re: Re: Jen tak dál Tupohlávku,

No myslím, že zrovna on včera v průzkumu veřejného mínění vyskočil na 3. místo. On vlastně ani nemusí nic dělat, reklamu mu dělá sám Tupohlávek:-)

0/0
17.1.2008 9:21

rentrn

Re: Re: Re: Jen tak dál Tupohlávku,

Ano, je to tak...

0/0
17.1.2008 9:23

ODSakEda

Re: Jen tak dál Tupohlávku,

Jsem hodně zarytej, ale NE-podpora vyjímek jen pro někoho je pro mě +!

Ale Topol přece neprosazuje vyjímku(!) pro stravenky (tedy dávat dokonce žrádlo do nákladů!... a to stravenky od jediného monopolu!), jak zprvu "nezaujatě" informoval nějakej pisálek..., ale naopak! Tedy zač by asi tak dostal ůplatek od té firmy???8-o

 Nebo i tím že stejně já(!) nemám nárok si dát žrádlo(!!!...) do nákladů, tedy zas by byla akorát nějaká diskriminace o nasrání majitelů jídelen a restaurací, kdy za stravenku za 50 kč dostanou pak jen 29 kč ani nemluvě!!!!!!!!

0/0
17.1.2008 10:15

ivn

Re: Jen tak dál Tupohlávku,

jen tak dál tupoune... reforma veřejných financí znamená snížit výdaje a schodek státního rozpočtu.... hádej o kolik miliard je rozdíl (i v tvém) zadlužování oproti nastartovaným předvolebním dárkovým slibům levice?  Zbytečná otázka, počítat zřejmě neumíš :-/... to se pak blbě argumentuje :-(

0/0
17.1.2008 10:22

stinns

Re: Re: Jen tak dál Tupohlávku,

Myslíš jako těch 85 mld. které mají ministerstva poschovávané v rezervních fondech?

0/0
17.1.2008 10:24

xvl

Re: Re: Jen tak dál Tupohlávku,

Tak mi vysvětli ty modré jelito, proč ty dárkové sliby ODS před volbama podpořila, když už tehdy podle jejích výkřiků byla ČR skoro tam, kde skončila Argentina?

0/0
17.1.2008 10:41

papanikula

jak bude hlasovat Pohanka a Melčák?

Ti dva panove preci chteli stravenky ,aby podporeli reformu VF,a že by ted zase byli proti? A bez jejich hlasu Topolanek zrušeni stravenek neprosadí,je to zaplacene divadlo,nic víc;-D

0/0
17.1.2008 9:05







Najdete na iDNES.cz