Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obrazem: Starbucks otevřel první kavárnu v Česku

Společnost Starbucks Coffee dnes uvařila kávu prvním tuzemským hostům. Dveře své první pobočky v Česku otevřela v devět hodin v historickém centru Prahy na Malostranském náměstí. Koncem února začne černý nápoj připravovat také lidem, kteří se zastaví v obchodním komplexu Palladium naproti Kotvě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

Spousta lidí v České republice síť kaváren Starbucks nedokáže řádně ocenit. Nejčastější námitky jsou: Káva je moc drahá a nekvalitní. Prodává se v kelímku. Personál a veškeré služby jsou na bodu mrazu. S tímto názorem však nemůžu souhlasit! A to zejména z důvodu, že jsem pracoval zhruba dva roky v jedné této kavárně v New Yorku. My jako personál jsme byli dlouhé hodiny před samotným nástupem do práce školeni a cvičeni. V pracovní době jsme museli být jako jeden člověk. Nikdy se nic nesmělo zaseknout ani na chvíli, jinak by byl malér! Pochybuji trochu, že tady se to dělá jinak. Ano, káva je často až o desítky procent dražší, ale ST dodává nejlepší kávu na světě! To není subjektivní názor, jelikož ST káva je na trhu nejvíce ceněná! Specialisté ji vybírají po celém světě, aby se nemohlo stát, že na konci řetězce bude nespokojený zákazník. Ad. kelímkový prodej - v pravém ST by vám měli kávu dát do čehokoliv, tedy i do vlastního hrníčku. Ale ten není na cestu do práce úplně nejlepší, že?

0/0
29.1.2008 17:55

josef

Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

tak ty nedas pokoj,ty experte.prosim te,co to meles.ze prej kafe do prinesenyho hrnku.moje holka delala v new jersey a za tohle by ji vyrazili.delas tady ze sebe zajimavyho,ale ve skutecnosti vis kulovy.

0/0
29.1.2008 18:49

Petr

Re: Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

Za prvé, nevím o tom, že bychom si potykali a za druhé, nemám důvod ze sebe dělat zajímavého. Možná si nejprve ověřte, kde vaše holka dělala. V USA je tolik míst, kde se dá dělat... My jsme v ST měli buď vlastní bílé hrníčky s logem nebo měli zákazníci své vlastní. A je to tak všude! Mělo by být.

0/0
29.1.2008 19:23

Danka

Re: Re: Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

Je to pravda! Do normalniho - porcelanoveho hrnicku vam tu kavu na prani daji. Automaticky ji ale serviruji do papirovych kelimku. Do logoveho hrnicku davaji mam pocit jen kdyz se u nich posadite - zapujci vam ho - ale muzete si ho i koupit. Ja jsem si jeden pri prvni navsteve koupila. :-)

0/0
29.1.2008 19:46

Marr3wk

Re: Re: Re: Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

Dnes jsem byl opět ve Starbucks a můžu reagovat takto: Do přineseného by vám to měli dát, viděl jsem jednoho pána, jak si to nechal dát do termohrnku. Jinak moje zkušenost je, že vám automaticky servírují do hrnku s logem a do papírového kelímku na požádání, ne naopak. A ke koupi hrnky mají, ale mají trochu jiný tvar.

0/0
31.1.2008 17:44

BedlamW

Re: Re: Re: Re: Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

Ma zkusenost je primo ze Seattlu, odkud STB vzesel....Automaticky davaji do papirovych, na pozadani do bilych porcelanovych a kdyz si prinesete svuj, tak neni problem. S Petrem souhlasim, protoze znam par kocek co pro Stb pracuji. Kazdy dodavatel na svete se muze pretrhnout, aby si Stb koupil kavu prave od neho. Muzou si vybirat z toho nejlepsiho, protoze prodavaji nejvice kavy na svete.

0/0
31.1.2008 17:53

xvejvodam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

No, já mám zkušennost akorát z Londýna a tam se mě ptali, jestli chci kafe s sebou. Kdybych řek že ne, tak by mi to , předpokládám, dali do hrnku.

Ale jinak je to fakt nejlepší kafe jaký jsem pil, ikdyž je to v kelímku.

0/0
4.4.2008 16:32

Michal

Re: Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

Ano, ST by Ti opravdu meli dat do jakehokoliv hrnku co si prineses. Spis je dost divny ze by to tvy holce nedovolili. O tom jsem nikdy neslysel. Ja jsem ze Sjatlu odkud ST pochazi a lide si nosi sve hrnky bezne.

0/0
9.3.2008 6:45

Michal

Re: Jako bývalý zaměstnanec Starbucksu

Konecne nekdo kdo vi o cem mluvi. Spousta cechu jen ST zaujate pomlouva a vetsinnou ani poradne nevi o cem mluvi.  Ja jsem moc rad ze je ST i v Praze, myslim ze je dobre kdyz lide maji moznost si vybrat. ;-)

0/0
9.3.2008 6:39

Sissi

Lide dobri,

to neni kavarna, ale jen obycejny retezec, ktery dela prumyslovou nahrazku kavy. Nema to zadnou uroven a ceny jsou pro Cechny premrstene. Skoda, turiste pujdou do teto americke McKavy misto krasnych kavaren, kterych je v Praze plno. A  kam jdou zisky Starbucks? Proc je to tak skvele mit dalsi fast food v Praze? Pisi z USA, kavu Starbucks dobre znam, rozhodne se to neda srovnat s kavou z opravdovych kavaren. Kolik dostava idnes za vecnou propagaci tohoto retezce ?

0/0
28.1.2008 20:40

floora

,loppp

;-O 6.992

0/0
28.1.2008 18:31

koukám jako vůl

Ty ceny jsou pěkná zlodějna

Tak Expresso za 45, no v Praze, sice bych si ho za ty prachy nedal ( do 30 max, pak mě přechází chuť ), ale za 75,- Kč ? To se posrali néééé?:-©

Jedině že by to byla cena min. tak za litr kafe a to asi nebude.

TakžeRv ať žije českej turekR^

0/0
28.1.2008 12:01

mloudal

!GRATULACE!

Konecne dobra kava a servis na urovni i v cechach. Byli jsme v Praze na dovolene a nemohli jsme tam sehnat solidni kavu. Dokonce jsme i parkrat dostali komunistickou logrovku. Asi se bude dost cechu cukat kvuli cenam, ale o to nejde. Jde o kvalitu a tu si rozhodne stoji za to priplatit. Dekuji Michal.

0/0
28.1.2008 7:11

Jesky

DRAHE!!!

Ziju v UK a muzu teda rict, ze to kafe tady vyjde cenove hodne podobne, bohuzel platy tady ve srovnani s CR jsou hodne jine. Takze tady je to par drobnych co nasbirate po kapsach, ale dat u nas za kafe 75,- a to jeste za to nejmensi je hodne prehnane. Inu jako vsechno v Cesku!

Rv

0/0
26.1.2008 18:12

koukám jako vůl

Re: DRAHE!!!

No asi si majitelé kavárny myslí, že tu máme platy jak posranci;-D

0/0
28.1.2008 12:04

Honza.Z

resite blbosti ...

kdyz se vam to nelibi tak tam nechodte a naopak... to je ta demokracie, to kafe si dat muzu ale nemusim. rozhodne bych to takhle neprozival

0/0
26.1.2008 16:15

Ppetig

Re: resite blbosti ...

To je jistojistě pravda a demokracie by to bezpochyby byla, kdyby stejnou reklamu na iDnes.cz dotaly všechny kavárny v České republice, a ne pouze jedna a to dokonce v několika článcích.

Začal bych více prožívat (ne)kvalitu toho serveru...

0/0
26.1.2008 18:55

Slim

asi to tak ma bejt

nacpe se nam sem American a chce bejt prezidentem nasi male zemicky, mame tu McDonalds, KFC, Subway a tomu podobny zmetky a nikdo nerekne at si dojde koupit radsi to kure k nejakymu ceskymu stanku kde ho delaj taky dobry. Vsichni tu zerou americky hamburgery a neprijde jim to. A pak je tady par takovejch zho..encu, ktery tu kerujou do Starbucks a sami chodej cpat ty svoje pandera do tech americkecjh fast foodovejch retezcu. Zamyslete se nad sebou a pak se navazejte. Jo amerika stat plnej blbcu a vyk..plencu a prevalcujou celej svej.

0/0
26.1.2008 11:39

z Vysocan

Re: asi to tak ma bejt

Americani neprevalcujou svet. Ale Cinani ano. Jinak souhlasim.

0/0
27.1.2008 12:30

donotcrosss

starbucks

za takovou cenu bych mu tu kávu chrstl do xichtu. ;-D aspon by byla nějaká sranda.

0/0
25.1.2008 17:20

Slim

Re: starbucks

zijes ve strredoveku nebo za tvrdyho totace? jako dat kilo za kafe ja naprosto normalni...sem vetsinou rad kdyz za dobry kafe dam tak 120,- a starbucks je skvely kdyz sem nekde v zahranici tak tam hned letim na kafco...lepsi nez ta mocka kterou kolikrat propagujou za kafe a stoji to za prd.

0/0
26.1.2008 11:32

opportunity

Re: Re: starbucks

120Kč je v řadě rodin denní rozpočet na potraviny. Jsi trochu mimo realitu běžného člověka.

0/0
26.1.2008 11:36

Slim

Re: Re: Re: starbucks

ja a mimo realitu? asi porad, ale nemysli si ze sem nejakej zbohatlik studuju a jediny prachy co mam sou z brigady ale jednou tejdne me to hlavu neutrhne

0/0
26.1.2008 11:40

koukám jako vůl

Re: Re: Re: Re: starbucks

milý študente, tak by mě zajímalo, jak dlouho by ti vydržely prašule z brigády, kdybys bumbal 5 - 7 kafíček denně jako piju já ( a za těch tvých normálních 100 - 120,- Kč ):-)

0/0
28.1.2008 12:09

petig

Re: Re: starbucks

"starbucks je skvely"

možná na zalejvání zahrady, k pití to neni. nevim kde se bere to nadšení, že za kávu této (ne)kvality bys dal 120,-

0/0
26.1.2008 14:24

koukám jako vůl

Re: Re: starbucks

dát kilo ( 100,- Kč ) za kafe je normální????8-o8-o8-o

Pán je asi gurmán;-D a nebo spíš přišel z pavilonu v Bohnicích že ? R^;-)

0/0
28.1.2008 12:07

radka p.

tfuj

nedavno jsem si dala svoje prvni starbucks kafe a je to hnus. kam se hrabe na normalni dobry kafe. a ve stejne hladine mi coffee heaven pripada jako neporazitelna konkurence. starbucks ma (pro nekoho) dobre jmeno, ale nic vic.

0/0
25.1.2008 14:27

syd

Re: tfuj

;-D;-DR^ ... budeš znalec ... myslíš tu stejnou kopii starbucks cofee heaven jako já??? tu předraženou sračku s maskou světovosti ale bez servisu?? ;-D

0/0
26.1.2008 13:49

tom

Co blaznite

Uz nevite o cem byste na idnesu psali ? Ze otevrevreli v Praze kavarnu ?? Kolik jich tam kurna mate ??(Y)(Y)(Y)

0/0
25.1.2008 14:19

Delltar

Starbucks

Mno,nevím,takový ten odpor ke všemu americkému je podle mě spíše věcí módy,stejně jako pití kávy starbucks.Moje zkušenost je taková,že ve starbucks je káva nadprůměrná ačkoliv ne excelentní,arabskou kávu nedělají,což je možná škoda.Slovo "turek" je výraz nevhodný, způsobený neschopností rozlišovat mezi araby a turlky, český turek je navíc ještě vyráběn postupem dosti pochybným(zalévání mleté kávy horkou vodou). To,že je lavazza lepší než starbucks je teorie u které nevidím žádné opodstatnění.když si u nás dáte lavazzu tak to bude jen nějaký smetí nasypaný do espressa(to čemu češi říkají opět podivně pressovar) lavazza.

Určitou módnost asi starbucks nezapře ale to,že tam dávají jen špinavou vodu může říct jen někdo,kdo to nikdy nepil.Souhrn:Cena vysoká, kvalita také(jednoznačně vyší než v cofee heaven).Kdo má rači klasikou kavárnu vídeňského typu,necť jde tam.Kdo má rád útulně vetešnou atmosféru nesourodých sedaček a pohovek,pytlů s kávou a obchůdku s java gadgets,nechť jde do starbucks

0/0
24.1.2008 19:46

petig

Re: Starbucks

zkušenost se starbucks: káva  byla spálená, nejspíš příliš horkou vodou v hlavě , navíc podávaná ve studeném šálku. Propad kávy sítkem byl enormní, čemuž odpovídala i velikost malé kávy - cca 100 ml. a cena astronomická. bez servisu, personál evidentně o káve nevěděl také nic, jinak by toto nemohl prodávat. zůstanu u zlatých českých rukou a italské kávy.

0/0
26.1.2008 14:29

BedlamW

uaa

A nekdo vas kurna nuti at tam chodite?!8-o Kdyz nebudou prodavat a vydelavat, tak pujdou sami!! Ale hlavne kvuli turistum se v pohode udrzi, protoze turisty nemuzete zase nutit vy at pijou ty nase turky s logrem a potom pul hodky plivat kavove zrnicka na ulici...

0/0
24.1.2008 16:49

nonick

V "kavárně" - a káva v kelímku???

 :-© Ať s tím dou do (Y)! Vsadím se, že i u tý nejzapadlejší italský benzínový pumpy mají kafe o 50% levnější a o 100% lepší! ;-D A navíc Lavazza! ;-) R^

0/0
24.1.2008 10:34

Paul_M

Re: V "kavárně" - a káva v kelímku???

Máš recht!!![>-]

0/0
24.1.2008 16:21

BedlamW

Re: V "kavárně" - a káva v kelímku???

hmmm a to mam jezdit na kafe do Italie??

0/0
24.1.2008 16:41

Delltar

Re: V "kavárně" - a káva v kelímku???

no comment, viz muj příspěvek výše...

0/0
24.1.2008 19:48

porubak

lidi nechodte do starbucks

kdys si muzete dat v kavarnicce dvojku lograka za padochaR^

0/0
24.1.2008 9:08

Wendolene

Nazev clanku je zavadejici

Starbucks neni kavarna,je to jen prumyslova kava prodavana na bezicim pasu zajemcum,kteri budou prevazne amici a pubertaci,kteri si mysli,ze jsou duleziti,kdyz tam chodi.Proberte se, to neni kava, ale sajrajt

0/0
23.1.2008 20:18

Kafe s lógrem

Re: Nazev clanku je zavadejici

Taky na té poslední fotce je zrovna nějaký Amík, nadrženej na tu svou domácí kalnou vodu. Ale určitě tam začnou chodit zaměstnanci okolních firem, kteří si z toho udělají dobrovolně povinné přátelské stmelování kolektivu.

0/0
24.1.2008 7:27

Bohúš

***

Maj tam aj slivovicu? Bo kafe nepiju, takovú černú žbrndu.

0/0
23.1.2008 11:03

v latenec

zvrhněme americký imperializmus!!!

Pryč s kapitalisty! Pryč s americkými imperialisty. Tak, jak se tu již zahnízdili italští imperialisté s pizou na papíru v každém bufeťáku, nebo kapučínem v český hospodě, tak se tu chce zahnizdit američan s brazilskou kávou v papírovým kelímku. Vraťme se k českejm kořenům! Pijme turka. kupujme českou Jihlavanku, českýho Dadáka. Vlastenci, bojkotujte vše imperialistické, mekáče, majkrosoft, radar, ropu ruskou, slovenské tatry, německé banky, americké letadla a kokakolu. Vzhůru k českýmu tutečkovi. S Jihlavankou z českých luhů a hájů. Ahoj.

0/0
23.1.2008 9:48

ptiger

Re: zvrhněme americký imperializmus!!!

provokatér co, ještě sem narvi Paroubka (něco jako bu bu bu)

0/0
23.1.2008 10:59

Eric Cartman

Re: zvrhněme americký imperializmus!!!

o tom byl jeden díl South Parku. ;-D

0/0
23.1.2008 11:01

porubak

Re: zvrhněme americký imperializmus!!!

to muzez  vykrikovat i v bohnicich az te tam odvezou;-O

0/0
24.1.2008 9:01

pepovaspajzka

Re: zvrhněme americký imperializmus!!!

Macdonalds je ceskej napad. viz Ray Kroc http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_Kroc

Vlastne spousta spousta kapitalisticko imperialistickych napadu se urodilo v ceske hlave. Se vsadim, ze nekdo ze zakladatelu Starbacks ma taky cesky koreny...treba cesky zidovsky ....

0/0
28.1.2008 0:04

oId fashioned Vince III..

he he he,

McDruhák za kilo;-D;-DR^

0/0
23.1.2008 8:51

Jentak

Starbuck

Jeste asi pred 15 lety jsem se smal, kdyz ve Washingtonu otevirali Starbuck a snazili se tim napodobit kavarny v Evrope. Ted zasnu, ze to prislo i k nam, kde je tradice kavaren uz po staleti a my se z toho ted muzem po.... Tak nevim jestli mame zapotrebi sem tahat vse co je americke a navic co uz tu bylo a je... Ale ty nase kavarny asi nevypadaj vsechny stejne, tak mozna proto. A taky nechlastame kafe z pulitrovyho papirovyho kelimku . No, mame se podle Amiku jeste hodne co ucit..:-/

0/0
23.1.2008 8:29

...

Re: Starbuck

No já myslím, že se chytnou akorát takoví ti "světoběžníci", kteří si připadnou pak "in", ale jinak budeme pít dál kafe a čaj ze skla, porculánu a keramiky ne?:-)

Nemá někdo z panstva chuť na dobrou brazilskou kávu?:-)

0/0
23.1.2008 9:15

BedlamW

Re: Re: Starbuck

;-D U Sturbucks si muzes dat taky brazilskou kavu.....a pokud to nevis, tak ti to tam taky naleji do porcelanu....Ale ja uprednostnuji kelimek. Je to hygienictejsi a muzu si to vzit do auta nesedet u kafe u stolku s duchodci...

0/0
24.1.2008 16:46

golfman007

Re: Re: Re: Starbuck

A když kakáš tak nesmrdíš.

0/0
26.1.2008 1:15







Najdete na iDNES.cz