Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spam vyzývající k bojkotu ČEZ si vybral špatný cíl

"Nesouhlasíte s politikou ČEZu, s neustálým zdražováním, nehoráznými odměnami managerů ČEZu atd.? Je na čase vyjádřit svůj nesouhlas," tak začíná další z řady e-mailů, který koluje po českém internetu. Vyzývá k hromadnému vypnutí spotřebičů. Podobné zprávy zahlcují e-mailové schránky stále častěji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neznamy

pozdrav nechytrym lidem

prosim vas vzpamatujte seX dokud je cas;-€ nebo to se svetem spatne dopadne kdyby lidi podobni vam si delali co chteli. uznavam ze ceny jsou trochu vic premrstene ale jsme dospeli tak si najdeme jiny zpusob provokace nez stavky v podobe vypinani elektrospotrebicu-takovedle stavky delaji male deti bez poradneho softwaru..souhlasim s predchozim prispevkem=kde pak soudruzi z NDR[>-] udělali chybu-za valky strileli do vzduchu...

0/0
5.2.2008 9:29

FCB

Cau socky

tak koukám , že jste jste CEZu strašně moc uškodili ;-D ;-D ;-D http://www2.ceps.cz/grafonline/popup.aspx..kde asi udělali soudruzi z NDR chybu ;-D:-P 

0/0
2.2.2008 11:52

neznamy

Re: Cau socky

plne s tebou souhlasim, odpoved kde soudruzi z NDR udelali chybu?-za valky bojkotovali elektrarny.

doufam ze se nikdy nic podobneho nebude opakovat nebo se cez nas....re a bude to jak za KSČ-kazdy den budou 2-3 hodiny bez elektriny..!

0/0
5.2.2008 9:33

petrnson

po události

Také jsem vypnul spotřebiče, jsem zvědavý jestli se něco aspon trochu významnějšího stalo.

0/0
1.2.2008 18:13

Pisi

Re: po události

Dle grafu zatížení na ČEPSu došlo k poklesu a poté k nárustu o cca 200MW, ale z toho se nedá poznat zda nebylo spuštěno HDO reguluje ČEZ ,dále přečerpávací elektrárna Dl.Stráně (jméno přesně neznám) + toky se sousedními energ.soustavami.

0/0
1.2.2008 19:10

Šmudla Mrzout

Re: Re: po události

Také jsem se díval, ale v17:50 byl na stránkách ČEPSu pouze údaj:

Poslední aktualizace v 17:00 a pak už jen obrázek velkého červeného kříže.

0/0
1.2.2008 20:19

Karel

Re: Re: po události

Pro představu těch 200MW by udělali dvě menší kogenerační jednotky v kotelně na sídlišti nebno ještě lépe na čističkách odpadních vod nebo na skládkách

http://kogenerace.tedom.cz/vyrobky-kogeneracni-jednotky-na-zemni-plyn.html

Takže v případě problému si místní spotřebu ČEPS doreguluje pomocí těchto mašinek, které provozují většinou soukromé subjekty, co nemají s ČEZem nic společnýho. :-(

0/0
2.2.2008 8:31

Pisi

Re: Re: Re: po události

Docela rád bych takovou jednotku na sídlišti viděl  ;-D,jak jsem se dočetl na stránkách ČEZu tak přečerpávací elektrárna Dlouhé Stráně má výkon 2x325 MW pro Vaši představu s kogenerační jednotkou :-)

0/0
5.2.2008 13:03

Pisi

ČEPS

Tak jsem chtěl sledovat na stránkách ČEPSu online spotřebu v ČR + přeshraniční výměny,ale bohužel po17.00 hod. to již není možné,buď závada na serveru či spíše zásah ČEPSu aby jsme neviděli jak to s naší elektrizační soustavou vypadá!!!! Jako za starých časů?8-o8-o

0/0
1.2.2008 17:17

Pisi

Re: ČEPS

Oprava po 17.30 už on-line spotřeba funguje,přeshraniční výměna stále ne

0/0
1.2.2008 17:42

Anstain

VYPÍNÁM

přesně tak,stačilo by na 5 minut tu sit přetížit;-D;-Dmyslím že by ČEZ s tím měl větší problémy..Já prostě v 18h vypínám!!

0/0
1.2.2008 8:48

loisa

paradox toho oboru

je, ze cim vice budete setrit, tim vice vam to budou zdrazovat a nic s tim nenadelate. To to je totz jako s teplem. Zavedly se ventily, lidi si zateplili baraky a co.. plati porad stejne nebo vice. Totez s vodou. Nizka spotreba, ale ceny lezou nahoru, protoze vodarny chteji mit porad stejne prijmy. Tady je videt, ze zde trh vubec nefunguje a tyto veci potrebuji velkou regulaci. Jinak se zamestnanci techto firem budou mit opravdu vyborne a ti ostatni na ne budou jen makat.

0/0
31.1.2008 9:52

QEntity

Ono si stačí uvědomit

Ono si stačí uvědomit, že dotyčný ani neměl odvahu se podepsat.... Takový typ mailů patří rovnou do koše !

0/0
31.1.2008 2:29

Hawkeye

SPAM k bojkotu ČEZ

Je potřeba si uvědomit, že ČEZ je státní podnik a politika cen a dividend byla založenna minulou vládou a vláda ODS s tím nic neudělala.Ale na podzim jsou volby a ty je nutno plně bojkotovat.Ať se zvolí sami politici.Stejně je to jedno kdo je u moci!!;-D

0/0
30.1.2008 17:24

neznamy

Re: SPAM k bojkotu ČEZ

obavam se ze to by neslo protoze kdyz nebudem volit tak budou zvoleni zas ti sami a bude to jeste horsi. vyzyvam volit az na ods a kdu-csl

0/0
5.2.2008 9:38

jirkanovaksuperchlapik

V pátek 1.2.2008 v 18h

vypínám. Tenhle článek je jen manipulace s cílem odradit další protestující.

0/0
30.1.2008 17:00

jirkanovaksuperchlapik

Re: V pátek 1.2.2008 v 18h

I když..lepší by asi bylo tu síť spíš "nečekaně" přetížit

0/0
30.1.2008 17:03

vtech

Re: Re: V pátek 1.2.2008 v 18h

Jasne, zkratuj privod do domu pred jisticem. Nejlepe sebou samym.

0/0
30.1.2008 21:07

Šmudla Mrzout

Z jiného soudku, ale řešení.

Já osobně bych nejradeji viděl, mít v našich zemích málo zákonů, ale jeden bych přece jen přidal. Jeden který by nám všem vyřešil spoustu starostí a odstranil spoustu zbytečných institucí, nařízení a jiných zákonů, daň z přidané hodnoty a hamižnost, ...

Zákon, že maximální zisk (pozor opravdu jen zisk) jednotlivce i organizace nesmí přesáhnout 15%. Vše navíc by bylo odevzdáno do státní kasy a bylo přidáno k daním do několika budoucích let, které by se o značnou část z těchto příjmů snižovali.

No nic. Jen návrh.

0/0
30.1.2008 13:04

CITI

Re: Z jiného soudku, ale řešení.

zisk z čeho?

to jako že když prodám jen jeden rohlík za den tak můžu chcípnout hlady?

0/0
30.1.2008 14:16

Šmudla Mrzout

Re: Re: Z jiného soudku, ale řešení.

Pro mě, za mě umři. Jo klidně.

Ne vážně. Zisk je to co ti zbude po odečtení nákladů, započtení tvé práce, započtení financí na odstranění škod (těžba), ... Ale nemůžeš se bezdůvodně obohacovat, provozovat lichvu.

0/0
30.1.2008 14:56

QEntity

Re: Re: Re: Z jiného soudku, ale řešení.

Troubo... Dovedete si vůbec uvědomit důsledky ???? Jednak by tento nesmysl šel jednoduše obejít pomocí fiktivních nákladů...A jednak by to poškodilo ekonomiku přesně tam, kde se něco rozumného vytváří... Výsledkem by byl pokles jak růstu ekonomiky, tak investiiční aktivity...

0/0
31.1.2008 2:32

Šmudla Mrzout

Nechci aby to u nás vypadalo jako v jiných částech světa

Je to blbost.

Možná vám to přijde omezující, ale poctivých malých podniků a živnostníků by se tohle omezení vůbec nedotklo.

Poctivými jsou myšleny ty jejichž zisk je přiměřený, to znamená že se bezdůvodně neobohacují na úkor koncových odběratelů nebo spotřebitelů.

Velké firmy (monopoly, oligopoly) které si mohou tvořit vlastní pravidla by byly omezeny. Ať si pak klidně uzavírají kartelové dohody. Nemyslete si, že dnes to nedělají. ˇVždyť ten zisk navíc mohou vložit do rozvoje, podpory zákazníků, ...

P.S.: Definice marketingu o "neustálém růstu" je pěkná blbost. Právě tyhle velké firmy jsou toho důkazem. Odčerpávají "cené zdroje", ktteré jsou z pohledu lidského života neobnovitelné. A obecně nás stále rychleji posouvají směrem ke "stále horší budoucnosti". Dnes na to finančně máte a já vám připadám jako idiot, ale až vám bude v roce 2070 sedmdesát let a nebudete si moct ani zatopit (vysoká cena), ani udělat bolestí krok (poškozené zdraví)...

0/0
31.1.2008 10:47

Šmudla Mrzout

Štve nás už příliš mnoho věcí, zkusme to!

Domnívám se že nejde o to napáchat škodu, ale upozornit na množství lidí, kteří sdílí stejný názor. Určitě se pozná jak mnoho lidí výzvu uposlechlo.

Kdyby bylo na mě tak bych navrhoval po dobu jednoho měsíce omezit odběr mezi 18-21 hod. Celorepublikově. Navíc bych odhlásil všechny televize. Stejně v bedně nikdy nic nejde.

Já jen doufám, že se tento jak vy říkáte "HOAX" dostal k co nevětšímu počtu lidí. Osobně proud vypínám.

0/0
30.1.2008 11:18

L.

CEPS > CEZ

Pokud vim, tak CEPS je vlastnen CEZem. Pravdou ovsem zustava, ze to vypnuti je blbost.

0/0
29.1.2008 15:29

bign

liba197667

0/0
29.1.2008 9:17

Uživatel požádal o vymazání
0/0
28.1.2008 23:42

michal II

Re: Pochybuju ze to napacha energetikum nejaky skody

Obavam se, ze o ohmove zakonu to tady neni. Ten asi rozjetemu generatoru, kdyz mu odpojis zatez nevysvetlis. Leda bys mel nejake brzdove odpory a ztratovem vykonu treba 1MW.;-D

0/0
29.1.2008 21:55

Já z ČEZu

Ale ale hošánkové

na nás si nepřijdete. Pokud vypnete proudožrouty, tak my zapneme nízký tarif a vyrovnáme tak pokles odběru. Jó, HDO (Hromadné Dálkové Ovládání), to je věc k nezaplacení. Ledaže byste byli fikanější než my a vypli byste si i ty přímotopy, boilery a akumulačky. No, ale to by vám to někdo musel prozradit, že? ;-D;-D;-D (Pšt, já to nebyl;-D)

0/0
28.1.2008 21:08

pius99

rozumná reakce na zdražování

je to potřeba rozšířit i na EON. A alespoň na 1 hodinu vypnout vše co vypnout jde. A opakovat každý den v různou hodinu.

0/0
28.1.2008 19:31

Sporadany_obcan

Co mají společného debilní řetězové e-maily...

..a celkem rozumné výzvy k bojkotům monopolů?

Jo, Česká televize a ČRo by si také zaloužili nějaký ten bojkot ;-D R^

0/0
28.1.2008 0:34

Tochceklidek

Český bordel. za naše peníze.

Veškeré zdroje eletr.energie včetně jaderných elektráren výhradně postavené z peněz daňových poplatníků. Odměnou za to je jedna z nejdražších cen k poměru k platům a k všeobecnému zdražování možného i nemožného. Na těchto energ. cenách parazitují manažéři Čezu , potažmo  český hybrid demokracie, ČR. Český reg. úřad- zbytečný ! Jen odsává fin. prostředky a pracuje v souladu s vládními nemakačenkami a dál pomáhá zbohatlíkům  neoprávněně se  bohatnout , střed. a nižším vrstvám občanům chudnout. V kapitalistickém režimu jsem se hluboce zklamal a žvanění o demokracii v "tlampačích";-O politiků je odporné ale co by tito neudělali pro svá nabotnalá koryta.Rv

0/0
27.1.2008 22:17

wenous

Re: Český bordel. za naše peníze.

Múj Ty Bozě, Vy jste Deb*l.!

0/0
27.1.2008 22:37

Bůh Nejvyšší (9)

K princeznám se nečuchá

a debilům se nevyká!

0/0
28.1.2008 6:19

ronny

Re: Re: Český bordel. za naše peníze.

Možná to pro Vás bude novinka, ale vypadá to, že na tom nebude o moc lépe.;-D

0/0
28.1.2008 10:22

Petr K.

PK

lidi co šíří tenhle spam jsou ovce.

Roman si svý prachy zaslouži, přestaňte závidět.... Je mi z Vás na blití:-©...

0/0
27.1.2008 21:37

Tochceklidek

Re: PK

...ty jejich vůdce, berane ...(Y)

0/0
27.1.2008 22:31

oškubaný

Re: PK

..za co? pokud vím, je to částečně státní podnik vybudovaný za prachy daňových poplatníků. Já s tím nesouhlasím. Ať si manager vybuduje vlastní pískoviště.... 6mil je dostatečná odměna, zbytek by mohl jít na zdarvotnictví třeba...

0/0
30.1.2008 14:57

Honza.Z

vzkaz

timto chci vzkazat tem zhruba 200 lidem ktery v ankete odpovedeli ze retezovy emaily i dal posilaj ze bych vas z chuti prejel autem.:-) retezovy emaily delaj chory mozky a dalsi chory mozky je posilaj dal.

0/0
27.1.2008 18:06

preddy

Re: vzkaz

přesně takR^

0/0
27.1.2008 21:53

tmf

Re: vzkaz

R^

0/0
27.1.2008 21:55

Bůh Nejvyšší (9)

Já bych ještě zacouval, pro jistotu.

R^

0/0
28.1.2008 4:11

mircxxx

zamyšlení

má smysl vypnout pouze spotřebiče typu počítač, televize, videa, DVD, a pak světla.

pokud vypnete bojler, mrazák, ledničku, elektrické topení, atd....tak se stane to, ze ten spotrebič po zapnutí bude žrát víc, než to dorovná.

další věc je zamyšlení nad tím, ke kolika lidem se mejl dostane, kolik z tech zamyšlených  mávne rukou, kolika z toho zbytku se nebude chtít přemýšelt jak to udělá, kolik ani nebude doma, protoze bude na cestě z práce, atd. atd. a dostanete se možná k číslu 1% domácností, které by to udělaly a to je prd.

takže sorry

0/0
27.1.2008 13:20

Jindra

Re: zamyšlení

Tady nejde o kolik to bude žrát, to je tvůj problém! Tady jde hlavně o to vypnou spotřebiče ve stejnej okamžik. Ideální je rovnou vyhodit hlavní jistič v baráku, ať ČEZ vidí! (Y)

A že to pak víc sežere a zaplatíš ze svý kapsy, tak co však jsme jim to ukázali a pak tu srandu zaplatíme! ;-D

0/0
28.1.2008 8:44

michal II

Re: Re: zamyšlení

Ono to prece vic zrat nebude, ale stejne. Akorat jindy a to je dulezite. Myslim, ze kdyby se vyplo naraz ale opravdu naraz v rozmezi napr 1s, tak 10-20% odberu, tak to se soustavou fakt zamava. Obavam se ale ze to  tolik asi nebude.

0/0
29.1.2008 22:01

tmf

není obrana

myslím, že boj je marný. Začneme spořit, zvednou ceny aby vyrovnali propad, zvýšíme spotřebu, cena půjde nahoru aby mohli nedostatek vykrýt stavbou nových nebo dovozem.

To by se domácnost musel zcela odstřihnout od sítě, jak bude v dnešní době fungovat ale nevím.

0/0
27.1.2008 12:04

Pacak

A proč ne?

 proč to nezkusit? Dnes společně vystoupíme proti ČEZu a distributoru el. energie, je to víc než nekonečné nadávání v internetových diskuzích a nad pivem. A příště? Příště možná dokážeme udělat něco, co českým politikům pořádně připomene, že jejich imunita není nekonečná. Důvodů je mnoho. Takže připomínám: 1. února, od šesti hodin, nejméně deset minut, a všechno.

0/0
27.1.2008 11:19

Štancl

spam a reklama

Lepší spam proti ČEZ a naftovým společnostem než reklama "Bohatněte s jedničkou"

0/0
27.1.2008 10:10

jarda.h

nejlepší je

podivat se občas na www.hoax.cz, tam jsem našel hodně takových "řetězových mailů", kterým se nechce nevěřit

0/0
27.1.2008 0:53

Roman

Klausovi dalších 100 mega POGVK,

Pan Klaus si mě docela oblíbil a vybral mě jako dobrého kr.managera do Janky(konkursní tunel) ŠKODY Plzeň(konkursní tunel) a nyní ČEZ (na ten konkursní tunel se mi to díky monopolu zatím nedaří) zrestrukturalizuji po česku tak, že elektřina bude velký luxus, lidé si ji nebudou moci dovolit, továrny se zavřou. Jenom my bohatí v totální krizi přežijeme.

Pak se země vyčistí, a máme ji pro sebe. Koho budeme okrádat nevímm, protože jsme úplně blbý, ale teď se nám daří!  Nám to stačí a systém technologie moci se zloději a VK osvědčil. Jsme nějak výrazně bohatší a státní žebráky (i soudce) si koupíme, kdyby něco prasklo!

0/0
26.1.2008 22:22







Najdete na iDNES.cz