Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Reklamy je příliš, stěžují si Češi

Češi jsou přesyceni reklamou. Nejvíc jim vadí četnost spotů v televizích Nova a Prima. Nelíbí se ani záplava reklamních letáků, které plní poštovní schránky. Nejsnesitelnější je podle průzkumu Factum Invenio a Asociace komunikačních agentur množství reklamy v novinách a rozhlase.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antichipka

Je to už hnus.

Ale i města už jsou odporná, přesycená reklamou, člověk už nemá kam otočit hlavou, aby někde na něj něco neblikalo, nesvítilo, nestálo mu v cestě nebo ho někdo neotravoval. Je to hnus, velebnosti.Rv

0/0
29.2.2008 0:39

Alex

reklamy

Všimli jste si, že televize se dá VYPNOUT, když se mi nelíbí, co tam dávají??? Na schránku stačí dát upozornění, že nechci reklamu, funguje to. :-P

0/0
21.2.2008 12:09

Speedy

mně reklama nevadí

televizi mám spíš jako projektor k DVD, rádio poslouchám HEY nebo RADIO1, tam je reklamy minimum a na netu mám nějaký nastavení od kámoše, takže mně žádný okna nevyskakujou, na schránce nálepku, takže jsem v klidu;-D 

0/0
21.2.2008 11:59

lukinoo

Reklamy je málo

já bych to otočil, čas dnes věnováný v TV reklamě bych dal filmům a jiným pořadům a zbytek bych nechal reklamu.R^

0/0
21.2.2008 11:20

Alex

Re: Reklamy je málo

To by ale bylo stejné ;-D

0/0
21.2.2008 12:07

Evangelis

Srovnání s USA

Na druhou stranu je třeba dodat, že množství reklamy u nás není ještě nic proti tomu, co se děje ve státech. Tam je v televizi reklam tolik, že má člověk skoro pocit, že se nekouká na film přerušovaný reklamou, ale že to jsou spíš kontinuálně běžící reklamy občas přerušované kousky filmu - reklamní bloky vyskakují cca každých 10 min. Např. nezapomenu na sledování Simpsonů, kdy byly 5min reklamy, pak odešly titulky, znova 5min reklam, 10 minut seriál, 5min reklam, opět 10min seríál, 5min reklam, koncové titulky a opět 5min reklam. Nebo tenis - po každém gamu reklamy, to pak člověk úplně zapomene, na co se to vlastně kouká. A těch upoutávek na další program, to pak nejen že člověk každý film vidí už z půlky dopředu z ukázek, ale získá i pocit, že půlku nereklamního programu zaberou odkazy na to, co se bude dávat... Totéž i časopisy, schválně jsem si prohlížel tlusté - až 150-ti stránkové magazíny, a na každou 1 stranu textu připadají 2 stránky celostránkových reklam...

0/0
21.2.2008 10:20

námel

Internet

Proč se někdo nebaví o reklamách na netu?Stačí se jen podívat na tento servr a je to hrůza.Co s tím budete dělat?;-€

0/0
21.2.2008 10:00

VL

Re: Internet

Používejte kombinaci Firefox a rozšíření Adblock a nebudete se stačit divit novému vzhledu mnoha stránek.

0/0
21.2.2008 10:05

inedible

Re: Internet

ja zadne reklamy nevidim, pouzivam to, co pise kolega vyse. kazdopadne nekdy zkusim prepnout do internet exploreru a ZASNU, fakt husty hardcore ;-D

0/0
21.2.2008 10:30

sHImi

Re: Internet

Opera už toto blokování má v sobě... ;-)

Naprostá spokojenost... jinak ty reklamy na iDNES jsou opravdu otřesné... je jich tu příliš... děs

0/0
21.2.2008 12:36

Bolkonski

Články o reklamě

mně vždycky pobaví neboť jsem jeden z těch prolhaných ďáblů, kteří dlí v tom pekle zvaném marketing. Marketing je taková vetřelčí máma reklamy a tento článek je dalším z jejich výplodů. To, že sdružení pekelníků AKA zjišťuje, zda má cenu cpát miliony do spotů a letáků nebo se přesunout do outdooru a k netradičním formátům je první věc, to, že z toho Idnes udělá děsuplný článek o Češích přesycených reklamou je věc druhá - v tom je právě kouzlo marketingu: jak z jedné věci udělat úplně jinou jen aby to laskavý spotřebitel vůbec nepoznal. A jen ať si naivní všeználkové v diskuzích plkají, my jsme zase o krok napřed...

0/0
21.2.2008 9:06

iuos

hmm

"dívat se na televizi a nedívat se na reklamu je jako krást v obchodě"  Homer J. Simpson ;-D

0/0
21.2.2008 9:04

iuos

hmm

btw fascinuje mne "sponzor reklamní znělky" ;-D;-D

0/0
21.2.2008 9:05

Tom-77

Ani mě tak nevadí reklama

to si člověk stihne odskočit atd. ale ty televizní upoutávky to mě se//re to raději film nevidím.

0/0
21.2.2008 8:44

ted

reklama

Já už jsem dospěl tak daleko, že se dívám na film a jak přijde reklama vypínám a končím.přijdu o film ale abych kvůli kravinám čekal dalších deset minut na pokračování tak si jdu raději číst

0/0
21.2.2008 8:33

Všeználek

Re: reklama

Přesně. V 90. létech se reklamní bloky i s upoutávkami na jiné pořady s přehledem vešly do 5 minut. A dnes? Hrůza. Minimálně dvakrát tak dlouhé přerušení a to už je doopravdy za hranicí stravitelnosti.

0/0
21.2.2008 8:38

Petr

Re: Re: reklama

Já už si dneska spoustu filmů nahrávám, pouštím si je zpětně, když se mi to časově hodí a hlavně přetáčím reklamy. Film trvá hodinu a půl + půl hodiny reklam. Hnus!

0/0
21.2.2008 8:46

vymrzovač

vadí mi ty barevné letáky.....

......nedá se s tím ani pořádně zatopit v krbu,protože to nehoří. Dobře hoří kaufland,globus (papír jako rudé právo).

0/0
21.2.2008 7:51

Petr

Re: vadí mi ty barevné letáky.....

Já jsem si dal na schránku nálepku, že nechci reklamní materiály a mám klid. Přece nejsem magor, abych si kupoval kraviny, které nepotřebuji jen proto, že jsou zrovna v akci.

0/0
21.2.2008 8:25

Všeználek

Re: Re: vadí mi ty barevné letáky.....

Nehledě na ten pocit naštvanosti když už se člověk tou reklamou nechá ovlivnit, pro nějaké akční zboží vyrazí a až na místě zjistí že to byla pouze finta a akční zboží nemají. Typický příklad Kaufland, Lidl.

0/0
21.2.2008 8:34

Všeználek

Re: vadí mi ty barevné letáky.....

;-DR^ Souhlas. Je to sajrajt s kterým si člověk ani ten zadek nemůže utřít když je nejhůře.:-)

0/0
21.2.2008 8:25

Volf

Re: vadí mi ty barevné letáky.....

Nám se tyto reklamní letáky velice hodí, ale ty velký - dáváme je papoškovi do klece na chytání odpadu - a i papouchovi se to líbí, když jeho výměšek dopadne, vždycky kouká co to tak pěkně plesklo.;-D;-D;-D

0/0
21.2.2008 9:38

Jiří Šlouf

Reklama

Reklamy je příliž, navíc na mně raklama působí negativně - k výrobkům na něž je vedena masivní reklama nevěřím a zásadně je nekupuji. Na příklad jsem kupoval často sýr Lučina, od doby kdy výrobce nasadil masivní reklamu jsem ho nekoupil.

0/0
21.2.2008 7:20

?

Můj pohled

Mě reklama v TV nevadí, neboť zvolený pořad si dam nahrávat a pustím si ho třeba s 15 min zpožděním a reklamy mohu přeskákat

Reklama na netu je mi taky fuk. Přídavné modully do firefoxu (ablock, flashblock) proti ní dokaáží účinně bojovat a Firefox si poradí i s automaticky vyskakujícími okny

Reklama ve schránkách též není problém - jde rovnou do krabice s papírem a na likvidaci, uvažuji o samolepce proti vhazování reklam

Jediné proti čemu nemůžu bojovat je reklama v novinách, ale tam to není problém, prostě ji při čtení vynechám a pokračuju pod ní

0/0
21.2.2008 6:50

Novo

Re: Můj pohled

Všechna ta reklama stojí peníze, ty stejně zaplatíš v ceně výrobku, tak bojuj dál a mysli si, že jde všechno mimo tebe :-/

0/0
21.2.2008 7:25

?

Re: Re: Můj pohled

V článku se zabývají obtěžováním reklamy, ne výdaji na ni

0/0
21.2.2008 8:07

Novo

Re: Re: Re: Můj pohled

No to jistě, ty píšeš, jak se ji hezky můžeš vyhnout. Já Ti říkám, že se ji vyhneš, ale stejně ji platíš, takže takové Pyrrhovo vítězství.

0/0
21.2.2008 8:15

?

Re: Re: Re: Re: Můj pohled

Jasně, na druhou stranu platíš za každou pitomost, takže nějaký zlomek % za reklamu mě už nezruinuje. Navíc se snažím kupovat zboží, které reklamu nepotřebuje (mam ho vyzkoušené, proč tedy přecházt na něco, o čem v TV tvrdí že je OK ?)

Když si vezmeš spektrum věcí, na které běží v TV reklama, tak velkou část lze pominout/ignorovat, případně nahradit vyzkoušenou alternativou která reklamu nepotřebuje

0/0
21.2.2008 9:55

babacek

Reklama.

Plná schránka letáků je skutečně nepříjemná.Co se však týká TV reklamy tak by mne až tak nevadila pokud by byly dodrženy uvedené časy pro začátky a konce pořadů. A pak buď reklama nebo TV Shoping, ale obojí bych nedovolil.

0/0
21.2.2008 5:53

Mirda

Na reklamě mi jednoznačně nejvíce vadí,

že je mnohdy vysloveně lživá. Mám namysli takové to zázračné slůvko "od", zveřejňování cen bez DPH i přesto že se jedná o reklamu zaměřenou na domácnosti, zveřejňování pouze ceny zaváděcí kterou po měsíci využívání služby řádně opepří a další fígle kterými se snaží zadavatelé reklam zákazníky uvést v omyl a oklamat je. Anebo u zásilkových služeb to zázračné slůvko + poštovné a balné ve kterém je skryta část ceny zboží a které mnohonásobně převyšuje tarifní ceníky České pošty, či jiných kurýrních služeb a jehož výše je v reklamně nezveřejněna.

0/0
20.2.2008 23:15

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

Nejhorší...

jsou ty hrůzy které na idnesu plují před články, takže je člověk ani nemůže otevřít a číst

0/0
20.2.2008 22:19

barbudo

Re: Nejhorší...

... zkuste nějaký rozumný prohlížeč, třeba Greenbrowser a povypínejte to ...

0/0
20.2.2008 22:29

tomasncb

Re: Re: Nejhorší...

Poč bych se měl bránit pomocí jiného prohlížeče. Myslím, že jednodušší je právě nečís takto reklamou zatížené servery.

0/0
21.2.2008 0:34

Jolie

Re: Re: Re: Nejhorší...

A co, nectes je? :-)

0/0
21.2.2008 9:33

inedible

Re: Re: Re: Nejhorší...

to je dost humorny pristup

0/0
21.2.2008 11:16

Lulan

Osobně,když vidím reklamu,tak mě utvrdí v tom,

že si reklamovaný zboží natruc nekoupím - na mě reklama působí,naprosto obráceně.

0/0
20.2.2008 22:01

tomasncb

Re: Osobně,když vidím reklamu,tak mě utvrdí v tom,

Dobré výrobky a firmy masivní reklamu nepotřebují. Potencionální zákazník se o nich dozví od spokojených zákazníků.

0/0
21.2.2008 0:36

dd

Re: Re: Osobně,když vidím reklamu,tak mě utvrdí v tom,

Např. AK-47.

0/0
21.2.2008 1:09

inedible

Re: Re: Osobně,když vidím reklamu,tak mě utvrdí v tom,

treba heroin

0/0
21.2.2008 11:16

Volf

Re: Osobně,když vidím reklamu,tak mě utvrdí v tom,

Ano, máš pravdu. Na mě má reklama prakticky taky opačný účinek, ale neříkám, že si to zboží natruc nekoupím - většinou si reklamu nezapamatuji. Vím třeba o co v reklamě šlo, když je alespoň trochu vtipná, ale nevím většinou ( zvlášť u potravin, jako jsou jogurty apod. ) na který výrobek reklama byla. Jinak se vždycky hrozně bavím, když se mě Mrkvička snaží přesvědčit, jak je výhodné nakupovat v TV shopu...;-D;-D

Na internetu nakupuji, ale ne tak, že se podívám na obrázek a řeknu si - jo, to je dobrý, a když si pospíšim, tak mě ještě k tomu dají slevu a dárek zdarma - to se vždycky válím smíchy u TV. Např. ten přípravek na páteř - ani nevím jaký má název, ale drží to tři provázky a podepírá to páteř, tak dobře, že přestane bolet - ta korpulentní dáma, která s tím může i na dlouhý nákup...

0/0
21.2.2008 6:18

pedr64

Re: Re: Osobně,když vidím reklamu,tak mě utvrdí v tom,

právě reklamy na jogurty a prací prášky jsou ty nejstupidnější. Pamatujete reklamu "Bobika"? Znal ji každý, ale téměř nikdo nevěděl, jaký produkt inzeruje.Takže vlastně působila kontraproduktivně

0/0
21.2.2008 7:45

Limonadovy Joey

.

nejlepší je, že reklamy na Nově a Primě jsou vždycky naráz, a tak není na co přepnout, kromě debilního červenýho trpaslíka na CT2 a jiné <> :-©

0/0
20.2.2008 20:30

figue

Re: .

jak muzes rict debilni cerveny trpaslik... vubec si to nepochopil, naopak je to jeden z nejgenialnejsich serialu.. R^

0/0
20.2.2008 22:11

volic_plukovnik

Re: Re: .

R^R^

0/0
20.2.2008 22:43

Volf

Re: .

Když se ti nelíbí Red Dwarf, tak alespoň neříkej, že je debilní. Myslím, že je tady velká většina fandů tohoto seriálu, kterej je např. dle mě naprosto geniální. Jsou zde seriály, který jsou naprosto o ničem, bezduchý a nezáživný, ale neřeknu debilní, jako ty. Jestliže mají své diváky, takže se TV vyplatí je vysílat, tak přece někomu něco přináší. A když tobě se zrovna nelíbí Red Dwarf, tak se na něj nedívej, ale nenadávej mu. Protože zrovna tenhle seriál má obrovskou spoustu fandů po celém světě. Patřím mezi ně.   ;-);-);-)

0/0
21.2.2008 6:28

jarda.h

reklamy, co mě nejméně ovlivňují

Jsou paradoxně ty nejdelší-nejdražší, na mobilní operátory. I kdybych ten služební telefon neměl, tak bych nikdy nedal přednost jednomu operátorovi před druhým kvůli "lepší" nebo "hezčí" reklamě. A upřímně vůbec nechápu, jak to někoho může v tomto ovlivnit. Reklamy mobilních operátorů, automobilek apod. by mohli zakázat a stejně by si aspoň 95% potencionálních zákazníků koupilo "to svoje". A kvůli těm 5% se jim to určitě nevyplatí

0/0
20.2.2008 20:27

Jerry

Re: reklamy, co mě nejméně ovlivňují

U mobilních operátorů, kterých je vždy omezený počet, máš možná určitý díl pravdy, ale u automobilek, kde je na běžném trhu 60-70 značek, to je jiný kafčo. Jen tak na zkoušku - kolik značek aut vyjmenuješ jen tak spontánně?

0/0
20.2.2008 20:36

barbudo

Re: Re: reklamy, co mě nejméně ovlivňují

... jak často průměrný Čech kupuje auto?

0/0
20.2.2008 20:40

Jerry

Re: Re: Re: reklamy, co mě nejméně ovlivňují

Průměrný Čech jednou za průměrné stáří vozového parku. Nebo ne?8-o

0/0
20.2.2008 20:55

barbudo

Re: Re: Re: Re: reklamy, co mě nejméně ovlivňují

... a pak nakupuje podle nablblené reklamy? Hehe ...

0/0
20.2.2008 20:57







Najdete na iDNES.cz