Diskuze
V Praze přestane jezdit 13 autobusových linek, dalších 25 upraví trasu
Děkujeme za pochopení.
uctivac khorna
hruza 233 konci, hura!
jak jsem jiz psal nize, bydlel jsem v letnanech dva roky a i kdyz bylo metro jen do ladvi, vzdy jsem byl rad za bus do ladvi a ne 233ku na palmovku. cekal jsem v diskusi ovace, ale vidim opak. to jste meli vsichni tu straslivost, kodrcajici se natriskana z polabske plosiny dolu a manevrujici pred palmovkou, ktera je take vrchol nekultivovanosti v oblibe?
-drb-
lepší by byl nejdřív pár měsíců souběh
Nechápu, proč naopak nejdřív pár měsíců neponechali stávající linky a podle vytíženosti by teprve začali měnit trasy...
boskooov
Kolaps
Nejvetsi katastrofou je zrusi (omezeni) poctu spoju na metro B z Cakovic, Letnan ap. Spousta lidi bude chtit nadale jezdit Busem na metro B,jelikoz to bude pro spojeni s centrem stale rychlejsi. Busem z Letnan na Palmovku cca 10-15 minut. Metrem C to vyjde objizdkou pres Kobylisy dele. Nepocitam nutnost pro letnanske obyvatele se na metro dostat, protoze stanice Letnany se nachazi nekde v polich u Letnan
danny44
Re: Kolaps
Z Letňan na Palmovku 10 minut???? Vrtulníkem možná...
Majkyho_pupik
jak uz sme tu kdysi resili
bylo by dobre se opravdu zamyslet nad koncepci MHD v Praze. Jiste muzeme rict ze prodlouzeni trasy C do Letnan je problematicke ale pochopitelne a planovani light trasy D vseobecne akceptovane tak u ostatnich planu DPP je tomu uz trochu jinak. Hlavne prodlouzeni trasy A ve smeru Motol - Letiste je proste naprosto absurdni . Dle vsech zdroju se ma po roce 2010 vybudovat zeleznicni rychlodraha Praha - Letiste. proc utratit desitky miliard za zdvojene spojeni na 1 misto? proc se misto toho nevenovat treba moznosti dalsi light trasy metra a to okruzni...spojeni po okruhu mezi mestskymi castmi napr 8 - 6 neexistuje, 4 - 5 je naprosto katastroficke. Okruzni trasa by priinesla odlehceni trasam A,B,C, velmi by zrychlila dopravu a hlavne by znamenala usporu v poctu autobusu a tramvaji ve meste. Trasa A jiste snese prodlouzeni treba na Cerveny vrh kde by bylo mozne vybudovat autobusove nadrazi a P+R.
Rickr
Re: jak uz sme tu kdysi resili
Tohle taky nechápu - proč se konečně nezačne uvažovat (a realizovat - první úvaha o trase E mezi Smíchovem, Modřany a Pankrácí je již v plánu rozvoje metra z roku 1988!!) o okružní trase. Mimo odlehčení centru a přestupním stanicím by to zrychlilo dopravu v okružních čtvrtích. Znám spoustu lidí, kteří dnes jezí z okraje Prahy na okraj přes centrum.
Ale asi je snažší přemalovat autobusy na Metrobusy - taková 174 je prostě boží - oficiální interval 10 minut, čekání běžně kolem 30 minut, pak dva busy za sebou...
kenx
busy na Kačerov
Marně jsem hledal řešení otřesné situace na jihu Prahy, zejména busů z Kačerova. Někdy od půl páté až do sedmi večer jsou busy neuvěřitelně natřískané, je to ostudné a nedůstojné. Lidi reptají a agresivita vzrůstá. Je běžně že lidi čekají na další bus v naději že dobytčák byl jen jeden. ale to se už teď na jaře téměř nestává. Fascinuje mě nepružnost dopravního podniku který není schopen busy posílit. Stačilo by v odpoledních hodinách zprovoznit "ranní" linku 157 z KAČEROVA. Pokud to DP a.s. neumí a bude se nadále chovat k cestujícím jako k obtížnému hmyzu, pak je chyba že město neumí zajistit alternativního dopravce. Koupil jsem si letos roční kupon a z principu jezdím MHD, ale zřejmě to bude na mnoho let naposledy co jsem takovou blbost udělal.
kenx
Re: busy na Kačerov
... Raději budu jezdit dráže, ale pohodlně autem než se každé odpoledne ptát proč musím cestovat jako dobytek
prasodlak
razantní proškrtání busů???
Tomu, že se zruší linka, na níž denně jedou 4 spoje, a místo toho přibude 10 spojů na jiné lince, se rozhodně nedá říkat "razantní proškrtání".
Potřeba autobusů (a řidičů atd.) se prý nezmenší, v některých žástech (tý)dne možná dokonce zvětší!!
Jelikož bydlím v blázinci tak mě to naštěstí trápit nemusí. Tady jsou ty změny fakt minimální (btw. mám pocit, že Sídliště Čimice se v přepočtu na obyvatele stane skoro nejlépe obslouženou částí Prahy... ta nová 183 je fakt úchylná...)
BéďaRozumbrada
kamení a klacky
... nezajdem vypálit radnici Hl. m Prahy a radnici Prahy 9 a budovu DPP????!!!!!
p.s. Na pořadí nezáleží!
TigerM
fakt hovadina
To je fakt pitomost... hlavne to temer zruseni busu z letnan, cakovic a vinore k metru B, ... a taky odklon od linek od letova...
uctivac khorna
Re: fakt hovadina
v letnanech v malkovskeho jsem dva roky bydlel. nastupoval jsem na trebenicke. vzdy jsem se snazil jet 186, 156 na ladvi a ne 233 na palmu. takze jste nejaky provokater, nebo mate zvrhlou zalibu v obludnem okoli palmovky.
je fakt, ze jsem pracoval pobliz metra C, ale i kdyby to bylo u B, tak zvazuji na florenci prestup. kultura palmovky a useku B- palmovka-florenc je hruzna a nelidska.
taktez zpet domu jsem se vracel pres ladvi, kdyz jsem stihl tescobus, jsem byl nadsen, pac jsem prosel kika garazemi rovnou domu. to je ale jina vec uz :)
H_anz
Ropid
Jakej č*rák můžeme vymyslet tak dementně ty spoje!! OMG tam snad sedí jenom vygumovany... jako třeba Rychnovská je od května skoro nedostupná !! Si tam zkustě někdy jet vy blbečci .... nemám slov- hlavne ze zdražujete H*VADA !
BéďaRozumbrada
Re: Linky pekla
Právě tyhle linky držely lidi nad vodou při povodni!!!
Hlupáci z Dopravního podniku si myslej že všichni jezděj do centra, ale ëjhle není tomu tak!
Udělat metro na Prosek byla 100% blbost a jeden velkej tunel na peníze!!!!!!
Kdyby se udělal další okruh (tzn. ze dvou stran) pro tramwaye Ďáblice-Prosek-Vysočany, udělalo by se lépe. Klidně bych potom pokračoval Hloubětín-Malešice-Zahradní Město-"... někam na jížák", prostě taková okružní cesta.
Ještě udělaj olympiádu v Letňanech, pokácej všechny stromy, zlikvidujou trávu (nemyslím tu na kouření) a já se z toho pose...ru. Za vším jsou peníze a úplatky!!!!
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...