Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf firmy Henkel: Víme, co Čechům voní

Do reklamy na prací prášky a kosmetiku dávají ročně takřka miliardu korun, to je čtvrtina obratu. "Jinak bychom neprodali," říká Günther Thumser, středoevropský šéf německé firmy Henkel. Výrobce Palmexu nebo Persilu, aviváží Silan nebo barev na vlasy Palette patří mezi pět největších inzerentů v ČR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vilém Hynek Jarmila

více odvahy

Levandule mi chybí, stejně jako Coca Cola s vanilkovou příchutí, kterou mají jen v sousedním rakousku :((.

0/0
24.3.2008 13:47

Jarmila

Re: více odvahy

mi chybí Hynek ;-(

0/0
24.3.2008 15:27

NEVER

Nikdy nebudu

kupovat zboží by Henkel....a podobný sajrajt testovaný na zvířatech....můžou si dávat reklamu na idnes, kamkoliv, za kolik chtějí......a i když je jejich šéf "vševěd"....nikdy mr.bossRv

0/0
23.3.2008 19:32

Chlupaty Knedlik

Hmmm

Steindler s Vavrou v Ceske sode by na tom postavili paradni dil Alles Gute........

0/0
22.3.2008 23:13

Jerry Seinfeld

Je to pravda

Vtipne na tom je, ze sef ceskeho Henkelu ma naprostou pravdu.

0/0
23.3.2008 10:06

ipomore

Opravdu vědí????????

Jěště jsem neviděl prášek se svěží chmelovou vůní.....nebo znakem TUZEMSKÉ plachetnice!!!!!!!!

0/0
22.3.2008 21:17

Jirka

Co?

Těm smradům z prášku říká vůně? Se zbláznil. My doma používáme zásadně přírodní věci, takže nějaký chem.konglomerát typu Henkel nemá šanci:-P

0/0
22.3.2008 18:30

Jerry Seinfeld

Bez vas, Jirko, jsou nahrani...

Jirko, bez vasi jedne domacnosti se Henkel opravdu podela... ;-) A mimochodem, tipnul bych si, ze tak jako tak pouzivate v domacnosti mnoho vyrobku od firmy Henkel. Napriklad lepidla. Nebo cistici prostredky. Atd.

0/0
23.3.2008 10:08

Baround

Re: Bez vas, Jirko, jsou nahrani...

Zklamu tě, ale nepoužíváme;-D

0/0
24.3.2008 11:39

Vilém Hynek Jarmila

Re: Co?

A v čem pereš, Šmudlo? Henkel nemá šanci¨, vy používáte Persil, že jo ??:-P

0/0
24.3.2008 13:48

qescob

Plyn...? :-)

to jste věděli už za 2. světové...;-D

0/0
22.3.2008 14:49

Oóó

1 miliarda z kapes spotřebitelů

Kdyby neplatili reklamu a o tu čtvrtinu snížili ceny, tak by také prodali.

Reklama je svinstvo.

My se zásadně vyhýbáme výrobkům, na které běží hodně reklamy.

0/0
22.3.2008 14:27

Jerry Seinfeld

Reklama se vyplati

Reklama se jim vyplati. Mimochodem, bez reklamy by v zadnem pripade nebylo mozne snizit ceny praciho prasku o 1/4. Mozna o 5%, ale rozhodne ne o 25%.

Hlavni ale je, ze vase domacnost je tak zasadova, a ZASADNE se vyhyba vyrobkum, na nez bezi reklama. Bozinku, vy jste tak obdivuhodni lide! Diky vam se vsechny ty fuj giganty jako Henkel pres noc zhrouti... ;-)

0/0
23.3.2008 10:10

venomacek

starší test na IDNESu

http://data.idnes.cz/g/eko/infografika_prasky.html

Jak už tady někdo psal  -  velký nákup drogerky plánuju při služebce/výletu do Německa, u nás jsou ceny strašně přepálený.

0/0
22.3.2008 13:37

IPES

špína je zažraná

myslím, že to se sem docela hodí.......

http://www.youtube.com/watch?v=5g3Qc5fY3As

0/0
22.3.2008 11:40

Tomas

Draho

Chybí tam zásadní otázka - proč jsou drogistické a kosmetické výrobky v ČR výrazně dražší než v Německu i jinde - reklamou to asi nebude, tou masírují všude.... Jinak je to krásně vidět - čím víc má výrobce reklamy, tím jsou jeho značkové produkty dražší, ne však zákonitě lepší než konkurence.

0/0
22.3.2008 11:23

a_léta_běží_vážení

Že jsou tyto reklamy zaměřeny na ženy, o tom není pochyb.

A že se tyto reklamy umísťují mezi pořady, na které se dívají především ženy, to je také jasné, jde o veliké peníze za reklamu. Jen se ale podívejme, co to je za pořady.;-D;-D

0/0
22.3.2008 11:03

Lokalka

Re: Že jsou tyto reklamy zaměřeny na ženy, o tom není pochyb

A vidět Heřmánkovou, vypínám TV.

0/0
22.3.2008 22:47

šfh

1 + 2 + 3

1/ Aviváž už nekupuju. S jednou modrou se mi obarvilo prádlo namodro - lepší je bílá. Ale hlavně: v prádle vymáchaném v aviváži se víc potím. Proto raději místo aviváže vymáchám ještě jednou navíc BEZ AVIVÁŽE.

2/ Reklama nikdy nesloužila a nebude sloužit k serióznímu informování o výrobku, ta slouží pouze k oblbnutí lidí, aby si výrobek KOUPILI - bez ohledu na jeho vlastnosti.

3/ U prášků na praní mě nezajímá vůně (ta stejně vyprchá, navíc nikdy se nevyrovná vůni prádla sušeného venku nad trávníkem) - zato mě zajímá proč neexistuje ani jeden prášek, kde by bylo enzymů více než 5 procent.

0/0
22.3.2008 6:09

jardaM

Re: 1 + 2 + 3

Už jste slyšel o Froschi? Já už ho prodávám ve své drogerce přez 10 let a domů už také jiný nenosím. jde to i bez reklamy a mám zákazníků habaděj....

0/0
23.3.2008 20:13







Najdete na iDNES.cz